-
Zeppelin zdobywa polski rynek zegarków premium dzięki niemieckiej precyzji REKLAMA
... z unikalnym rodowodem awiacyjnym, Zeppelin umacnia swoją pozycję jako marka, która skutecznie odpowiada na oczekiwania rynku biznesowego i konsumentów premium. Udział Zeppelin w segmencie premium w Polsce Wartość rynku tradycyjnych zegarków w Polsce rośnie dynamicznie – według Euromonitor International sprzedaż detaliczna ma osiągnąć 5 mld PLN ...
Tematy: -
Polski rynek dóbr luksusowych z rekordem, sztuka zyskuje na znaczeniu
... majątku Polaków obniżała się z powodu wysokiej inflacji przewyższającej oprocentowanie depozytów bankowych. Luksus umacnia swoją pozycję – samochody luksusowe i premium niezmiennie największym segmentem rynku Segment samochodów premium i luksusowych dominuje na rynku dóbr luksusowych w Polsce. Jego wartość w 2024 roku wyniosła 36 mld zł, co oznacza ...
-
Wakacje 2014: numery alarmowe i roaming w UE
... 111 to telefon zaufania dla dzieci i młodzieży; Numer 116 123 to telefon wsparcia emocjonalnego dla dorosłych; Usługi o podwyższonej płatności - Premium Rate Usługi o podwyższonej płatności, tzw. Premium Rate, są z reguły wykorzystywane przez organizatorów loterii, konkursów i plebiscytów, które mnożą się szczególnie w okresie wakacyjnym. Kolorowe ...
-
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii
... wartość blisko 30 mld złotych. Wydatki napędzane były głównie przez samochody premium i luksusowe - wynika z raportu KPMG w Polsce pt. "Rynek dóbr luksusowych. Luksus w dobie ... roku – o 23,4%. W ubiegłym roku w Polsce zarejestrowano ponad 91 tys. nowych samochodów premium i 267 sztuk aut luksusowych. Branża luksusowa powoli odbudowuje przychody ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... stosunek do marek luksusowych i czynniki, jakie decydują o wyborze dóbr z segmentu premium. Kluczowe wnioski z badania Polska klasa wyższa - w zachowaniu i życiowych postawach ... uwagę na rosnącą rolę kanałów społecznościowych w procesie zakupowym marek z segmentu premium. 57% badanych poszukuje porady u znajomych z FB przed zakupem, a 33% dzieli się ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... w Henkel Polska. Polak wymagającym konsumentem Z badania firmy Henkel wynika, że polski konsument jest coraz bardziej świadomy i wymagający. Aż 66% kupujących deklaruje, ... oraz przejrzysta aranżacja półek (obie cechy 87%), szeroka oferta produktów premium, bogactwo asortymentu i różnorodność kategorii (wszystkie po 86% wskazań), a także wybór oraz ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... już od samego początku mają wpojoną nieufność wobec konwencjonalnej relacji konsument - producent, którą pamiętamy jeszcze sprzed kilkunastu lat. Z tego względu skłaniają ... Limitowane lody The Icecreamists to brytyjska marka lodów, pozycjonująca się jako premium. W swojej ofercie ma wiele zaskakujących smaków, jak chociażby najnowszy Sex Pitol - ...
-
Najpopularniejsze nowości technologiczne 2013
... marka, nowoczesny design i atrakcyjny stosunek parametrów technicznych do ceny – to profil elektronicznej nowości 2013, spełniającej oczekiwania rodzimych Internautów. Produkty z kategorii premium, choć budziły emocje na długo przed swoja premiera, na kulminacje zainteresowania ze strony polskich konsumentów będą musiały jeszcze poczekać do ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... najczęściej. Warszawa jest liderem w kupowaniu odzieży sportowej oraz marek premium. Wrocław na tle innych polskich miast wyróżnia się kolorowym oraz odważnym ... . Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej. Polacy uwielbiają marki premium oraz popularne międzynarodowe brandy. Imponują nam Włosi, którzy są prawdziwymi ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... wyprzedzając inflację. Jednocześnie dynamika sprzedaży w sklepach typu convenience wyniosła 7,4 proc. Wzrost skłonności do zakupów produktów dobrej jakości, traktowanych jako premium, po wyższych cenach – kategorie produktów postrzeganych jako zdrowie notują wysokie dynamiki i rośnie ich udział w sprzedaży. Utrzymująca się preferencja konsumentów ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... można powiedzieć, że jest on właściwie sumą dwóch osób - konsumenta i kupującego. O ile konsument i jego potrzeby są kluczowe dla producentów, to osoba dokonująca aktu zakupu ... tym uwagę na to, że zakupy impulsowe często dotyczą marek z segmentu premium. Ich zakup jest silnie skorelowany z promocjami, najczęściej cenowymi. Okazuje się, że w ...
-
Marki rosną nam wszerz
... najlepsze cechy rozciągają się również na markę nową – w ten sposób konsument jest bardziej skłonny do zakupu nowości. Rozrost portfolio Przykładem takiego ... odbierane są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków z ...
-
Rosnące ceny żywności zmieniają rynek
... Działu rynku konsumenckiego w Deloitte Research. „Z drugiej strony zmiany w nawykach konsumenckich idą w stronę wygody zakupów, szerokiej oferty produktów, w tym produktów klasy premium, oraz trendu zdrowego żywienia. Oznacza to konieczność zmian w strategii sprzedaży istniejących na rynku detalistów oraz dostosowanie ich oferty do potrzeb ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... kategorii – niezależnie od tego, czy mówimy o usłudze/produkcie, czy też mamy na myśli segment premium, czy mówimy o małej czy dużej firmie – może, a nawet musi znaleźć na ... te wartości. Jeśli natomiast prawda jest taka, że to nie Włochy, a Turcja lub Azja, konsument nam nie wybaczy. Klient przestał być naiwny. Dzisiaj ma wybór. I sęk w tym, że ...
-
Szybkość internetu to nie jest pole do oszczędzania. Nawet w kryzysie
... 34% w edycji 2022). Na wysoki wynik w tym obszarze wpłynął wyraźnie rosnący entuzjazm konsumentów dotyczący ofert szerokopasmowego dostępu do internetu w wariancie premium. Co ciekawe, konsumenci są coraz bardziej skłonni zapłacić więcej za dobrą obsługę klienta (36%, co przekłada się na wzrost o 6 p.p. rok ...
-
ISDN monopolowy
... ), za które klient musiał płacić od 42,7 do 54,90 zł (z VAT) miesięcznie. Zastępuje je trzema nowymi: TP podstawowy, TP premium i TP biznes, kosztującymi od 67,1 zł do 97,6 zł. W decyzji o wszczęciu postępowania antymonopolowego, do której dotarła "Gazeta", UOKiK zwrócił uwagę ...
-
Rekordowa kara dla TP SA
... ze swej oferty dwa plany taryfowe: Octopus Standard i Octopus Komfort zastępując je dwoma nowymi: ISDN TP S.A. Podstawowy oraz ISDN TP S.A. Premium. Jednocześnie Telekomunikacja zaprzestała świadczenia usług na zasadach określonych w zawartych uprzednio i wciąż obowiązujących umowach z abonentami. Zmiana warunków umowy o świadczenie usług ISDN ...
Tematy: tp -
Usługi Internetu a preferencje klientów
... podziału dochodów pomiędzy dostawcami usług i dostawcami treści, a także większego zadowolenia klientów, którzy są gotowi zapłacić więcej za usługi klasy premium, a oszczędzić na mniej wymagających.” W miarę, jak spadają przychody z ruchu głosowego, a podstawowa łączność szerokopasmowa staje się coraz powszechniejsza, usługodawcy stają ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... , ale też posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach premium. - mówi Dorota Ciszek, Dyrektor zespołu badań i rozwoju marek On Board PR. Jak zauważa Norbert Kilen, Strategy Director agencji Think Kong ...
-
Rynek makaronów w Polsce rośnie
... wzrost udziału dyskontów w rynku odpowiedzialna jest Biedronka, która od ubiegłego roku promuje włoskie smaki z nowymi markami: La Speciale oraz Luximo Premium. Wśród producentów markowych niezmiennie od kilku lat największy udział w rynku posiada Maspex (12 proc.; główna marka Lubella). Pozostali czołowi producenci ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... Magdalena Jończak, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. Średni zysk netto dla całego TOP 100 (sto największych pod względem przychodów producentów marek premium na świecie) wyniósł 10,3 proc. Średnia wartość sprzedaży przypadająca na jedną spółkę sięgnęła 2,1 mld dolarów, a żeby znaleźć się w zestawieniu trzeba ...
-
VOD rośnie w siłę. Czy przegoni tradycyjną telewizję?
... ). Telewizja liniowa wciąż dominuje: popularność telewizji liniowej utrzymuje się na wysokim poziomie, głównie ze względu na dostęp do treści klasy premium i programów na żywo, takich jak transmisje sportowe, a także dzięki wartości społecznej. W tym wymiarze, telewizor odbierający telewizję linearną często funkcjonuje jako ...
-
Cross-border w e-commerce. Jak się miewa?
... za granicą można dojść do dwóch wniosków. Po pierwsze, strategia ekspansji za granicę zależy od produktu, który oferujemy. W przypadku produktów premium wejście na zagraniczne rynki odbywa się często samoistnie i to sami klienci z zagranicy stanowią pierwsze ogniwo ekspansji. W innym przypadku trzeba nastawić ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... warto wziąć pod uwagę, to te dotyczące sprzedaży, czyli wartość koszyka zakupowego, częstotliwości zakupów oraz rodzaju wybieranych produktów (np. produkty premium). Scenariusz doskonały Skategoryzowanie profilu i zachowań klientów pomoże zakwalifikować ich do określonego segmentu, w ramach którego należy zdefiniować kilka scenariuszy kontaktu ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... do niego dotrzeć. Konrad Hrabia podkreśla, że segmentacja tych klientów jest kolejnym etapem budowy omnichannel. - Sklep powinien najpierw wydzielić klientów premium, którzy przynoszą mu największy przychód. Następnie podzielić ich wedle preferowanych metod kontaktu oraz wybieranych towarów. Może się okazać, że na ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Oblicza rewolucji
... wyniósł on 8,4%. Inne czynniki, które przełożyły się na wzrost cen, to rosnące koszty prac budowlanych a także coraz większa liczba projektów premium – zwłaszcza w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. – To, co wpłynęło na dynamiczny rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce w ubiegłym roku to dobre wskaźniki makroekonomiczne, duże ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... wszystkich wyróżniających tę grupę kategorii jest czerpanie przyjemności i rozrywka. Dlatego wśród łowców okazji znajdziemy m.in. pasjonatów wina czy alkoholi klasy premium, smakoszy kawy i herbaty, a także profile osób zainteresowanych tańcem, usługami kosmetycznymi i prowadzeniem zdrowego trybu życia. Tradycja Black Friday rośnie w siłę wśród ...
-
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
... krótka wizyta na niebezpiecznej stronie, aby urządzenie użytkownika zostało zainfekowane. Przejęte uprawnienia do usług online – Cyberprzestępcy wciąż wykorzystują miliony kont premium na platformach streamingowych. Często są to wykradzione dane do logowania, które następnie sprzedaje się w Dark Webie. Jeśli użytkownik chciałby podarować ...
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
... lojalnością wobec markowych produktów i poświęceniem jakości na rzecz niskich cen. Klienci cenią wygodę, dbanie o środowisko i bliskość, ale zniechęcają ich ceny premium.To właśnie ceny będą barierami hamującymi wzrost, z którymi zmierzy się e-commerce. I to pomimo powiększenia udziału w rynku w Europie Środkowej o 0,2 pp. (2022/2021 ...
-
Komunikacja SMS lubiana przez Polaków
... , a nawet zyskuje coraz to nowe zastosowania na polu firma – konsument, czy nawet instytucja – obywatel –uzupełnia Daniel Zawiliński, CMO SerwerSMS.pl ... % osób korzystało z SMS-ów Premium, głównie w celach dobroczynnych Jednym z dodatkowych zastosowań SMS-ów są wiadomości o podwyższonej opłacie, czyli tzw. SMS-y Premium, z których choć raz miało ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... praktyk na rynku usług Premium Rate, szczególnie w związku z narastającą liczbą skarg dotyczących wyłudzeń za pośrednictwem usług SMS Premium. Prezes UKE zaproponował zasady ... przykładów planowanych przez UKE działań. Konsument UKE zapewnia, że jak zwykle najważniejszym i ostatecznym celem działania będzie konsument: ochrona jego interesów nie tylko ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wart ponad 42 mld zł na koniec 2023 roku
... i dodatki stanowią 20%, natomiast obuwie 17,2% rynku. Wartość rynku nieruchomości premium i luksusowych w Polsce stale rośnie, mimo obecnego spowolnienia gospodarczego. W 2022 roku ... konsumpcji dóbr luksusowych Zmienia się także średnia kwota zakupów premium i modele zakupowe. Przeciętny konsument w 2023 roku wydał w Polsce 863,1 zł na dobra ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... produktów i na różnych rynkach, dokonał następującego podsumowania: „Cena premium jest całkiem rozsądnym podsumowaniem siły danej ... Konsument postrzega nasz usługi jako warte dla niego więcej. Za co konsument zapłaci więcej? Jak jeszcze możemy przekonać klienta o naszej wartości, wykorzystując wiedzę o jego sposobie postrzegania świata? Konsument ...
-
Jak pozycjonować cenowo swój produkt wśród konkurencji?
... swój produkt na innowacyjny i przyjazny dla użytkownika. Doświadczenie z marką Dzisiejszy konsument ceni swój czas i wygodę. Jeśli producent zaoferuje swoim sprzedawcom takie ... jednak porównując resztę oferty, wcale nie miała poczucia zakupu produktu premium. Spójna polityka cenowa Dobre relacje z partnerami na pewno są argumentem przemawiającym ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... z zakupów w sklepach, które postrzegają jako bardziej premium – mówi Patryk Rudnicki, młodszy partner Bain & Company ... konsument w coraz większym stopniu zwraca uwagę na cenę, a coraz mniej na inne aspekty przy kupowaniu artykułów spożywczych, co potencjalnie może okazać się wyzwaniem dla formatów i sieci stawiających na szeroką ofertę premium ...