-
10 nowych marek zadebiutowało, 5 zniknęło z Polski w 2020 r.
... . Nowe marki w Polsce W ubiegłym roku swoje salony w Polsce otworzyło dziesięć nowych marek zagranicznych. Przeważały wśród nich marki z branży modowej. Długo wyczekiwanym ... ukraińska restauracja i kawiarnia Pesto Cafe. Jakie marki znikają z rynku? Wśród pięciu marek, których sklepów nie spotkamy w najbliższym czasie w naszym kraju, są m.in. marki ...
-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... powyżej 55 roku życia, na najkrótsze wakacje wyjadą najmłodsi. DZIAŁANIA MAREK W spontanicznej świadomości podejmowanych przez marki inicjatyw związanych z walką z koronawirusem nadal ... nadmienić, że pomimo faktu, że ponad 60% Polaków słyszało o inicjatywach marek, których celem jest wsparcie działań związanych z walką z wirusem, tylko co dziesiąty ...
-
Dobra luksusowe: czas na strategię cyfrową i zrównoważony rozwój
... Investors Survey 2022". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co jest głównym celem marek luksusowych w tym roku? Które gałęzie branży dóbr luksusowych inwestują w innowacje z ... Deloitte, po doświadczeniach wyniesionych z kryzysowego okresu pandemii, głównym celem marek luksusowych w tym roku będzie opracowanie silnej strategii cyfrowej oraz koncentracja ...
-
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
... poszczególne marki. Okazuje się, że postawy wobec koronawirusa mogą istotnie różnicować postrzeganie wizerunku marki. Silna zależność występuje między innymi dla marek sklepów, szczególnie w kategorii non-food. Ma to szczególne znaczenie w bieżącej komunikacji w okresie ponownego otwierania handlu. W tabeli przedstawiamy ranking TOP ...
-
Koronawirus: komitet audytu w dobie epidemii
... badania sprawozdań finansowych i stanie na straży jego jakości w sytuacji szybko zmieniających się warunków zewnętrznych i niepewności jest absolutnie kluczowe – mówi Marek Gajdziński, partner, szef działu audytu w KPMG w Polsce. Zachowanie ciągłości działania Planowanie zachowania ciągłości działania ma zasadnicze znaczenie. Organizacje mogą ...
-
Koronawirus i niepewność destabilizują rynek lotniczy
... 25%). 38% respondentów niepokoi się zamknięciem granic i infrastruktury turystycznej oraz ewentualnym brakiem możliwości powrotu z zagranicy. Marek Serafin - ekspert rynku lotniczego z pasazer.com ocenia, że rynkiem rządzą teraz emocje pasażerów i niepewność ... bez których żadna branża nie jest w stanie budować strategii działania – podsumowuje Marek ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... więcej, organizacje powinny poznać swoich klientów, a następnie wspierać ich wartości we własnych działaniach. Jedna czwarta badanych przyznała, że odeszła od marek, które koncentrowały się wyłącznie na sobie. Ponad połowa konsumentów oczekuje bardziej ludzkiego doświadczenia w wirtualnym świecie, a 71 proc. docenia technologiczne innowacje ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... wideo w internecie nawet o 8,4% w latach 2020-2023. Teraz jest właściwy czas dla marek, aby inwestować w telewizję z internetem, która oferuje masowy zasięg na kluczowych ... rok do roku. Platformy detaliczne napędzają swój rozwój, wywierając presję na marże marek. Ich nacisk na dolne wojny cenowe oraz zwiększone doświadczenia konsumentów, powoduje, ...
-
Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką
... tacy, dla których miniony rok wcale nie okazał się stracony. Wprawdzie grono marek, którym w minionym roku udało się wzmocnić pozycję i poprawić wizerunek, nie jest liczne, ... z klientami. O badaniu YouGov BrandIndex Badanie YouGov BrandIndex to jedyny w Polsce syndykatowy tracking pozycji marek, realizowany w trybie ciągłym metodą CAWI na próbie do ...
-
Jak Pokolenie Z zamierza naprawiać świat?
... nacisk na przygotowanie młodych ludzi do wejścia w profesjonalną dorosłość – mówi Marek Jarocki, Partner, Lider Zespołu People Advisory Services w EY Polska. Przedstawiciele ... prawdziwym rozkwitem innowacyjności i przedsiębiorczości w naszym kraju – mówi Marek Jarocki. Innowacyjność i przedsiębiorczość badanych przedstawicieli Pokolenia Z przebija ...
-
Piotr i Paweł w Gorzowie i Kielcach
... (1400 mkw.) oraz centrum handlowym Korona Kielce (2000 mkw.). Otwarcie obu obiektów planowane jest wiosną 2012 r. Delikatesy Piotr i Paweł ... Nasza inwestycja w Galerię Piast jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców największej dzielnicy w Gorzowie - mówi Marek Bobowski, prezes zarządu firmy Elektra Plus. - Z przeprowadzonego przez nas sondażu ...
-
Automotive straci na koronawirusie 7 mld USD. Jakie skutki dla Polski?
... na dostępność oraz popyt na samochody w naszym kraju? Analitycy platformy Carsmile, zajmującej się wynajem oraz leasingiem pojazdów online, współpracujący z większością marek samochodowych, kreślą możliwe scenariusze dla Polski. Początek roku nie był zbyt udany dla polskiej branży automotive ze względu na spadek ...
-
Trend Micro: cyberprzestępczość w czasach zarazy
... . Z drugiej strony oferowane są realne towary, które osiągają obecnie spekulacyjne ceny – maski FFP2/3, środki ochrony osobistej, respiratory, a nawet papier toaletowy. Marek Krauze, sales engineer z
-
Firmy rodzinne na GPW. Jak wypadają na tle innych?
... . miejscu wśród 21 analizowanych krajów pod względem warunków prowadzenia działalności gospodarczej, wyprzedzając takie państwa, jak Belgia, Niemcy czy Japonia – zaznacza Marek Dietl, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. – Polscy przedsiębiorcy są emocjonalnie związani ze swoimi biznesami, które tworzyli od podstaw przez ...
-
Producenci opakowań kontra kryzys: kto ma przewagę?
... powszechnie za bardziej ekologiczne. Również producenci wprowadzający wyroby na rynek i branża opakowań zauważają mocny trend ekologiczny wśród konsumentów. Właścicielom marek zależy zatem na pozycjonowaniu się jako firmy przyjazne środowisku. W przypadku opakowań do najczęściej stosowanych rozwiązań proekologicznych można zaliczyć ograniczenie ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Izbą ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2021. Co nam zagrażało?
... dane osobowe, dane logowania do kont, ale również dane kart płatniczych. W swoich fałszywych wiadomościach posługiwali się zazwyczaj wizerunkiem znanych i popularnych marek. W całym 2021 roku ofiary ataków otrzymywały fałszywe wiadomości pochodzące rzekomo od takich firm, jak na przykład Netflix, OLX, PGE S.A. oraz ...
-
Jak pandemia zmieniła centra handlowe i konsumentów?
... lata jest najczęstszym konsumentem oferty gastronomicznej oraz strefy relaksu. Ta grupa była również najbardziej zainteresowana nowymi sklepami, które powstawały w ramach marek wchodzących dopiero do Polski. Przyglądając się bliżej wynikom pod kątem demograficznym, warto zauważyć, że dostępność promocji i wyprzedaży była szczególnie istotna ...
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
... nowe regulacje, szczególnie te w zakresie konieczności sprawozdawczości niefinansowej, ale także zmieniające się oczekiwania konsumentów. A ci w coraz większym stopniu przy wyborze marek czy produktów uwzględniają kwestie wpływu na środowisko. Jest to szczególnie widoczne wśród grup młodych konsumentów, którzy są bardziej świadomi, ale ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... wielu firmom duże możliwości poszerzenia ich obecności w e-commerce i wypracowania efektywnej metody zdobywania przez klientów nowych doświadczeń związanych ze sprzedażą konkretnych marek. Służą temu, między innym: gromadzenie większej liczby danych konsumenckich, cyfrowe badania i testowanie produktów oraz personalizacja usług. Dzieje się tak ...
-
Zachowania konsumentów: czy chcemy kupować ukraińskie marki?
... Jak duży odsetek polskich konsumentów uważa, że należy wspierać rozwój ukraińskich marek na krajowym rynku? Agencja Inquiry przedstawiła wyniki drugiej fali badania ... marek – pozostaje ona na niezmienionym poziomie (konkretne kojarzy co piąty Polak). W dalszym ciągu trzy najbardziej rozpoznawalne ukraińskie marki to Nemiroff, Roshen i Korona. ...
-
Polska Ekstraklasa 2016
... strategicznego sponsora, o przewadze przychodów z tytułu transmisji. W minionym roku były to: Korona Kielce, Górnik Zabrze i Podbeskidzie Bielsko-Biała. W porównaniu do lig ... wciąż czeka na większe finansowe zaangażowanie firm w promowaniu swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich” – mówi Przemysław Zawadzki. Ekstraklasa jest stosunkowo ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2017
... stoją możliwości pozyskania dodatkowych środków dzięki większemu zaangażowaniu firm w promowanie swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich. Otwarta jest też droga do ... optymalny poziom wskaźnika wynagrodzeń to: Wisła Płock, Lechia Gdańsk, Górnik Zabrze, Korona Kielce, Wisła Kraków, Piast Gliwice i Sandecja Nowy Sącz. Należy jednak zaznaczyć ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... przyzwyczajeń. Jak pokazało badanie SW Research, jesteśmy przywiązani do znanych marek i z dużym dystansem podchodzimy do nowości. Dlatego tak istotne jest, aby w ... czynności są tak istotne – mówi Katarzyna Bemsz, reprezentująca Dwór Korona Karkonoszy, którego kucharze współpracują z markami w obszarze food marketingu. - W efekcie uzyskamy ...