-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... do pielęgnacji i mycia włosów. Kolorowe kosmetyki do makijażu wybieramy najrzadziej (6%). Głównym kryterium zakupowym jest cena (ponad 50% wskazań), ale wagę przywiązujemy również do naturalnego składu (40%) oraz marki (32%). W kwestii przyzwyczajenia do konkretnych producentów zdania są podzielone. Połowa z nas kupuje zawsze te same kosmetyki ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... informacji PR. L’Oreal wygrało też ranking wśród kosmetyków do włosów – z 480 wzmiankami. Marka Avon (173 publikacje) była natomiast najczęściej pokazywana w kategorii kosmetyków zapachowych. W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... na kosmetyki i perfumy związany jest bezpośrednio z lockdownem i innymi ograniczeniami wynikającymi z pandemii. Spadek ten został na szczęście złagodzony przez utrzymujący się na kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów. Ponieważ dostęp do salonów fryzjerskich został utrudniony, konsumenci postanowili samodzielnie zadbać o kondycję włosów w domu ...
-
Marki godne zaufania 2010
... (Firma internetowa), Shell (Stacja benzynowa), Rutinoscorbin (Witaminy), Fervex (Lek na przeziębienie), Avon (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Adidas (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Garnier (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Persil (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe), Apart (Zegarki i biżuteria), Polsat (Stacja telewizyjna), ING TFI ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... szybko rozwijających się sektorach dóbr konsumenckich: uroda i kosmetyki (pielęgnacja włosów, perfumy, higiena osobista, pielęgnacja skóry, makijaż), treści cyfrowe (platformy służące do cyfrowej dystrybucji muzyki, platformy wideo na żądanie (VOD), platformy do transmisji strumieniowej, platformy wideokonferencyjne i audio, publikacje cyfrowe ...
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków
... 652 razy mniej. Najczęściej kupowaliśmy produkty do higieny osobistej (ponad 155 tys. ton), m.in.: mydła, żele pod prysznic, kosmetyki do włosów, produkty do golenia oraz dezodoranty. Blisko 20 tys. ton sprzedanych artykułów służyło zaś do pielęgnacji skóry twarzy, a ponad 1 tys. ton – do makijażu. W ubiegłym roku przeciętny polski ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... do publicznego wyeksponowania marki i jej potencjału. W tych przedświątecznych okolicznościach producenci z różnorodnych branż mieli zdecydowanie pole do popisu w relacjach typu B2C. I szansę tę wykorzystali, sypiąc ofertami w social media jak Święty Mikołaj prezentami ze swojego przepastnego worka. Kosmetyki ... drugi kosmetyk do włosów a my zapakujemy ...
-
Bagaż podręczny - co można zabrać na pokład samolotu?
... reguła dotycząca przewozu w bagażu podręcznym płynów. Płynami są zarówno napoje (w tym i woda), jak i np. spraye, kosmetyki (perfumy, płyny do kąpieli, mydła w płynie, olejki do opalania, kremy, żele do włosów), płyny spożywcze (sosy, zupy, jogurty, mleko). W bagażu podręcznym nie wolno wnosić na pokład samolotu pojemników z objętością ...
Tematy: Wakacje 2014, Lot, easyJet, Ryanair, Wizzair, bagaż, bagaż podręczny, bagaż kabinowy, samolot, linie lotnicze -
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... (ze 102 do 73 milionów złotych). Polacy najwięcej wydają na kosmetyki na początku i pod koniec roku Analitycy podkreślają silne wahania sezonowe wydatków reklamowych w kategoriach produktowych. W przypadku środków do pielęgnacji włosów, wydatki intensywnie rosną do maja, następnie są redukowane, by od początku trzeciego kwartału do listopada znów ...
-
Marki godne zaufania
... (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Aspirin Bayer, Gripex (leki na przeziębienie), L’Oréal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe). Spośród kategorii lokalnych Polacy obdarzyli największym zaufaniem: TVN (stacja TV ...
-
Jakim markom ufają Europejczycy?
... benzynowa), Centrum (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Gripex (leki na przeziębienie), L’Oréal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem obdarzone zostały ...
-
Marki godne zaufania 2008
... ), Centrum (Witaminy), Apap (Środek przeciwbólowy), Gripex (Leki na przeziębienie), L’Oréal Paris (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem polskich konsumentów ...
-
Marki godne zaufania 2009
... ), Centrum (Witaminy), Apap (Środek przeciwbólowy), Gripex (Lek na przeziębienie), L’Oréal Paris (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 12 kategoriach lokalnych, największym zaufaniem polskich konsumentów obdarzone ...
-
Marki godne zaufania 2012
... benzynowa), Centrum(Witaminy), Apap (Preparat przeciwbólowy), Gripex (Preparat na przeziębienie), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry),Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 18 kategoriach lokalnych, zdobywcami Złotych Statuetek zostały następujące ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Rutinoscorbin (Lek na przeziębienie), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy/na witalność), Head & Shoulders (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), L’ Oréal (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Garnier (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Elmex (Pasta do zębów), Ariel (Proszek do prania), Ludwik (Środek czystości), Nestlé (Płatki śniadaniowe), Olej Kujawski (Olej ...
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
... rodzajów zabiegów poprawiających skórę twarzy (7 proc.). Kosmetyki do pielęgnacji ciała i rąk to produkty kupowane przez największą liczbę gospodarstw w Polsce. 77 proc. nabywców kupiło te produkty co najmniej raz w ciągu roku. Jednocześnie, produkty do pielęgnacji twarzy, do stylizacji włosów i do makijażu osiągnęły penetrację bliską 70 proc ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... . Co wybieramy? Według analityków Loopa.eu, największe przychody dla drogerii i perfumerii internetowych generują: kosmetyki do pielęgnacji włosów, perfumy dla kobiet, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, produkty do makijażu, produkty do manicure i pedicure. Przy czym najszybciej rosnącą kategorią produktów w e-drogeriach jest właśnie ta ostatnia ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... łódzkim), powstają produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, zebrane w kilka specjalistycznych marek i linii produktowych. Obecnie firma eksportuje swoje produkty do większości krajów Zachodniej i Środkowo-Wschodniej Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Malezji, Tajwanu czy krajów Zatoki Perskiej. Jej kosmetyki obecne są na półkach ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... (środek przeciwbólowy), Avon (kosmetyki do makijażu), Nivea (w sześciu kategoriach: kosmetyki do pielęgnacji twarzy, kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki dla dzieci i niemowląt, żele/mydła/płyny do kąpieli, dezodoranty i kosmetyki dla mężczyzn), Wella (kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów), Colgate (środki do pielęgnacji jamy ustnej ...
-
Polacy i suplementy diety
... wspomagać odchudzanie, wzmacniać odporność i układ trawienny, poprawiać stan skóry, włosów i paznokci czy wpływać pozytywnie na pamięć i koncentrację. Kupujemy je w aptekach i ... do kupowania leków przez Internet. Dużą rolę odgrywa tutaj zapewne wygoda, do której przyzwyczajeni są ci, którzy w ten sposób od dawna nabywają już ubrania, kosmetyki ...
-
Unilever zwiększa inwestycje w Polsce
... przeznaczy 4 mln złotych. W Bydgoszczy koncern zainwestuje 15 mln złotych w rozbudowę wydziału produkcji kosmetyków i uruchomienie produkcji wyrobów do stylizacji włosów. Obecnie fabryka produkuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, pasty do zębów i kostki toaletowe. Nowa produkcja ma być w 80 proc. eksportowana do krajów europejskich.
Tematy: Unilever, inwestycje zagraniczne -
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?
... popularność sprzętów do ćwiczeń, fitnessu i yogi. Co ciekawe, wzrosła również sprzedaż m.in. zestawów do ping ponga, które mogą zapewnić sportową rywalizację i rozrywkę w domowych warunkach. Kosmetyki Zamknięte salony kosmetyczne z kolei przekonują do tego, by zakupić w sieci farby do włosów, kremy oraz inne środki pielęgnacyjne i kosmetyki. Dzięki ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... eksperci Ernst & Young przeanalizowali dane finansowe 21 najważniejszych spółek produkujących kosmetyki i ekskluzywną odzież, biżuterię, zegarki, perfumy, galanterię skórzaną etc. W ... 2015 (dziś to ok. 363 mld) – do tej kategorii zalicza się: produkty do pielęgnacji skóry, włosów, zapachy, produkty do makijażu, leki OTC dostępne w drogeriach itp. 126 ...
-
Czy dermokosmetyki będą się sprzedawać?
... dermokosmetyków do pielęgnacji włosów i twarzy z powodu dość wysokiej bazy oraz konkurencji, tak jak w przypadku produktów do pielęgnacji ciała. Według nas, obiecującymi kategoriami w kolejnych latach będą również dermokosmetyki dla dzieci oraz produkty do pielęgnacji stóp. Dodatkowo, na brak popularności nie będą narzekać dermokosmetyki do oczu ...
-
Rynek pracy w branży przemysłowej
... między innymi: Dębica (opony, wyroby z gumy), Pollena Ewa (środki czystości i kosmetyki), Polifarb Cieszyn (farby i lakiery), Ropczyce (ceramiczne materiały ogniotrwałe), Unimil ( ... temu wiele przedsiębiorstw. Jednocześnie ich produkty – telewizory, głośniki, suszarki do włosów, lodówko, tramwaje, silniki elektryczne czy turbiny okrętowe – były trudno ...
-
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
... (odzież, parasolki, torebki), a przede wszystkim artykułów uzupełniających, jak np.: oprawki do okularów, ściereczki do szkieł optycznych, etui na okulary, łańcuszki, zegarki, paski i bransolety do zegarków, kosmetyki, farby do włosów, lokówki, ramki do zdjęć, aparaty i błony fotograficzne. Biorąc pod uwagę ochronę interesu konsumentów sprawdzono ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... orientację w strukturze oferty. Tego typu zmianę obserwowaliśmy jakiś czas temu w przypadku produktów Nivea. Kosmetyki te tradycyjnie kojarzone z pielęgnacją ciała zostały rozbudowane o linie przeznaczone do pielęgnacji twarzy, włosów oraz linię kosmetyków dla mężczyzn. Oferta uporządkowana została w bardzo prosty, a jednocześnie przejrzysty sposób ...