-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności medialną firm kosmetycznych na łamach najważniejszych konsumenckich czasopism kolorowych od stycznia do grudnia 2007 r. Analiza „Kosmetyki w mediach” przynosi bogaty zestaw danych o największych i najmniejszych podmiotach rynku kosmetycznego w Polsce, ...
-
Kosmetyki w mediach
... informacje i reklamy, w których zamieszczono zdjęcia opisywanych produktów. W pełnej, komercyjnej wersji raport zawiera listę wszystkich marek kosmetycznych, jakie pojawiły się w wybranych mediach w ciągu II półrocza 2006. Raport „Kosmetyki w Mediach” uwzględnia prasę konsumencką, nie publikuje danych z czasopism branżowych.
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
Agencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w mediach", który opisuje aktywność firm kosmetycznych w kolorowej prasie konsumenckiej w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku. Raport „Kosmetyki w mediach” powstał na podstawie szczegółowej analizy zawartości 50 najważniejszych, wysokonakładowych tytułów ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
... i reklam prezentujących kosmetyki (27%). Proporcja ta była ... kosmetyki. Liderem pod względem liczby opublikowanych reklam okazała się marka Vichy (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... wojnie, czy o kryzysie gospodarczym lub polityce – podsumowuje wyniki raportu Sebastian Bykowski. Zmiany w mediach Jak twierdzą autorzy publikacji, to już kolejny rok, w którym ... . Utrudniony dostęp miał ogromy wynik na wynik marek z branż: odzież, obuwie, kosmetyki czy FMCG. Podstawy metodologii Przyjęta w badaniu metodologia opiera się na ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... , postów i komentarzy w okresie przedświątecznym, IMM wyłonił 5 najbardziej popularnych grup prezentów w mediach społecznościowych. I tak najchętniej dyskutowanymi przez użytkowników typami podarunków są: książki, zabawki, galanteria i dodatki, kosmetyki pielęgnacyjne, wody toaletowe i perfumy. Gdyby Święty Mikołaj napełnił swój worek wyłącznie ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... . Beauty i dobra luksusowe definiowane są jako połączenie czterech podkategorii: kosmetyki, perfumy, pielęgnacja włosów i skóry. W 2021 roku w tych krajach wydatki na reklamę w branży ... . Wydatki reklamowe w sektorze Beauty and Personal Luxury we wszystkich innych mediach spadną w tym czasie rocznie o 1,2% w przypadku telewizji i 12,4% w przypadku ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... Creation, HG Intelligence i Sotrendera, dotyczące zachowań i aktywności kobiet w mediach społecznościowych, dowiodło, że w minionym roku z najpopularniejszych serwisów najczęściej korzystały ... chce być coraz lepsza, ładniejsza, otaczać się coraz piękniejszymi rzeczami. Kosmetyki to najlepszy sposób na poprawienie swojej urody, podkreślenie lub ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... 15 p.p. więcej niż w 2019 r.). Ponadto 67% generacji Z i milenialsów uważa, że w Internecie i mediach społecznościowych mogą znaleźć ekspertów z interesujących ich dziedzin oraz zdobyć ... utrzymać obecny udział zakupów online w całości zakupów w kategorii moda i kosmetyki. Jednocześnie 27% przedstawicieli generacji Z deklaruje chęć robienia większej ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... producenci muszą być gotowi na budowanie swojej pozycji w e-commerce i social mediach. To niektóre wnioski, jakie nasuwa lektura najnowszego raportu Deloitte "Global ... dotyczy takich segmentów jak „Odzież i akcesoria” (inwestycje planowane przez 68 proc. respondentów), „Kosmetyki i perfumy” (49 proc.), Digital (21 proc.) oraz „Zegarki i biżuteria” ( ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... gry oraz filmy, a w sklepach stacjonarnych - artykuły spożywcze, perfumy oraz kosmetyki. To niektóre z wniosków, jakie nasuwają się po lekturze raportu z najnowszego ... upatrzone rzeczy, o których zdobyli już wcześniej informacje na portalach czy w mediach społecznościowych. Oczekują, że sklep w łatwy i intuicyjny sposób umożliwi im zakupy online” ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Wschodzie. Coraz większego znaczenia nabiera również aktywność producentów i sprzedawców dóbr luksusowych w mediach społecznościowych. Przed nami najnowsza edycja corocznego raportu ... odnoszą ci, którzy mają w swej ofercie zarówno ubrania, buty, biżuterię, kosmetyki, a nawet luksusowe alkohole. Przykładem jest właśnie koncern LVMH, w skład którego ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... można kupić w zasadzie wszystko. Podobnie jest w przypadku mediów społecznościowych. Na czele listy najczęściej kupowanych produktów pod wpływem poleceń w social mediach znajdują się kosmetyki i produkty do pielęgnacji. Wskazało na nie 34 proc. uczestników badania Santander Consumer Banku. Drugą najpopularniejszą kategorią są ubrania i akcesoria ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... przypadkach, jak właśnie odzież czy kosmetyki i perfumy różnice te były naprawdę ... kosmetyki i perfumy oraz akcesoria do domu (56 proc). Popularne są także sklepy online znanych marek prowadzące również sprzedaż stacjonarną, w których kupujemy ubrania i buty (36 proc.) oraz dobra luksusowe (25 proc.). Aplikacje mobilne czy też marketplace w mediach ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... inaczej ją postrzegamy, dlatego też mówi się o niej odważniej, w szczególności w mediach i podejmowanych tam działaniach reklamowych. Reklama nie boi się starości ... zostały firmy oferujące swoje produkty i usługi w następujących sektorach rynku: nowe technologie, kosmetyki oraz środki farmaceutyczne, jako te najbardziej popularne. Powyższe dane ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... użyciu urządzeń przenośnych, takich jak laptop, netbook, smartfon czy tablet. Seniorzy w social mediach Dane CBOS dowodzą, że już 39 proc. użytkowników internetu w wieku 55-64 ... E-commerce w Polsce 2018” osoby w wieku 50+ najchętniej kupują w Internecie odzież i dodatki, kosmetyki i perfumy oraz książki, płyty, filmy, czym nie odbiegają od pozostałych ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... i zakup potrzebnego im produktu? 3 na 4 sklepy promują swoją ofertę w mediach społecznościowych, z kolei pozyskują ją przede wszystkim poprzez pocztę elektroniczną. To ... telefon (59 proc. odpowiedzi) W czasie pandemii zaczęli częściej kupować online; najczęściej kosmetyki (34 proc.), ubrania (34 proc.) książki i multimedia (31 proc.) Chcą być ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... czy wzorce kupowania. Poniżej kilka przykładów person: Firma produkująca luksusowe kosmetyki dla kobiet: kobieta, 35 lat, zainteresowana podróżami, mieszkająca w dużym mieście ... obszary, w których potencjalni klienci wydają pieniądze, wchodzą w interakcje w mediach społecznościowych lub czytają blogi zawierające treści podobne do Twoich. ...
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
... Najpopularniejszymi kategoriami produktów kupowanych w sieci są odzież, obuwie i akcesoria (71%), kosmetyki i produkty higieniczne (54%), urządzenia elektroniczne (45%), subskrypcje (44%) i jedzenie ... dorosłych Amerykanów odsetek ten wynosi 38% . Ludzie spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych, czy nam się to podoba, czy nie. ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
... i obuwie (75%), elektronikę (55%), akcesoria i produkty do domu (49%) oraz kosmetyki (41%)3. Warto pamiętać, że te kategorie prawdopodobnie będą również ... pośrednictwem przesłanych linków. Weryfikuj oferty: wszystkie informacje znalezione w social mediach lub otrzymane mailem sprawdzaj na oficjalnych stronach sklepów internetowych. Korzystaj ze ...
-
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... oferowanych przez telefon wymieniano ponadto usługi biur podróży, bankowe, artykuły biurowe, kosmetyki, a także zaproszenia na degustację wina. 22% adresatów działań telemarketingowych ... broszury przesyłane pocztą, dla 8% - e-mail i dla kolejnych 8% - reklama w mediach. Pośród czynników, które zwiększyłyby pozytywne nastawienie do odbierania ...
Tematy: -
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... między innymi Dior i Burberry, zaczęło otwierać samodzielne sklepy oferujące własne perfumy i kosmetyki. Natomiast Chanel otwiera niewielkie sklepy prezentujące pełną gamę swoich marek, takich ... , skanowanie trójwymiarowe, zapisywanie zdjęć i zamieszczanie ich w mediach społecznościowych, a także interaktywne korzystanie z dodatkowych treści. Sieci ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... będzie starał się dominować wśród takich kategorii, jak zegarki, telefony, odzież i kosmetyki. Dla planerów na pewno istotnie wpłynie na planowanie Gwiazdki. W jakim miejscu ... . Popularność „Aliexpress” zaczęła się dopiero w 2016 roku i powoli rośnie. Dyskusje w mediach społecznościowych toczą się głównie na temat produktów i realizacji zamówienia. ...
-
Polacy królami świątecznych zakupów w internecie
... na jedzenie świąteczne wydadzą w sieci. W tradycyjny sposób wolimy też kupować kosmetyki i perfumy. Polacy cenią wygodę Tradycyjne sklepy wygrywają przede wszystkim możliwością ... strony z kuponami. Jesteśmy drugim za Portugalią krajem, który inspirację znajduje także w social mediach (25,8). Wykorzystujemy je już nie tylko jako formę kontaktu z innymi ...
-
Na prezenty świąteczne więcej wydamy sklepach stacjonarnych
... , a 72 proc. preferuje sklepy stacjonarne. W tradycyjny sposób wolimy też kupować kosmetyki i perfumy oraz produkty zdrowotne. Aby nabyć produkty z tej kategorii aż 62 ... najbliższych, co chcieliby otrzymać. Ponad jedna czwarta (28 proc.) pomysły znajduje w mediach społecznościowych. – Średnia dla pozostałych badanych krajów nie jest aż tak wysoka, ...
-
Narodowa kwarantanna: inaczej żyjemy, inaczej wydajemy
... na decyzje niektórych małych przedsiębiorców. Wystarczy chwila, żeby w mediach społecznościowych znaleźć przykłady bezinteresownego zaangażowania choćby restauratorów ... handel odzieżą i obuwiem, a kryzysowi nie poddały się jedynie dwie kategorie: farmaceutyki i kosmetyki oraz żywność, które odnotowały wzrosty sprzedaży. Dane sprzedażowe znajdują ...
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... od spotów telewizyjnych, poprzez smsy, newslettery, po promocję w social mediach. Z obserwacji BIK wynika, że niektóre z tych działań muszą przynosić pożądane skutki. ... na raty ankietowani wymieniali także sprzęt do aktywnego wypoczynku, odzież, obuwie, kosmetyki, a nawet produkty spożywcze. Artykuły AGD w większości kupowały osoby z małych miast do ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... sprzedaży, zazwyczaj nieodzowne jest posiadanie silnej marki osobistej, którą obecnie buduje się głównie w mediach społecznościowych. Toteż zwrot twórców do internetu mocno wiąże się z innym trendem jakim jest ... wody do firm i coraz częściej przy dietach pudełkowych. Będą pojawiały się abonamenty na kosmetyki, artykuły spożywcze, czy ubrania - ...
-
Piractwo i podróbki ciągle w modzie
... 17%), a w dalszej kolejności obuwie (14%), urządzenia elektroniczne (13%) oraz artykuły higieniczne, kosmetyki, wyroby do higieny osobistej i perfumy (12%). Jednak młodzi są także ... Do korzystania z nich używano głównie specjalnych stron internetowych, aplikacji i kanałów w mediach społecznościowych. W świetle tych nowych wyników dyrektor wykonawczy ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z social commerce), kosmetyki i perfumy (31%), książki, płyty i filmy (26%), artykuły dziecięce i zabawki (22%) ... kanału sprzedaży w e-commerce. W ślad za zainteresowaniem konsumentów zakupami w mediach społecznościowych, rozwija się również rynek płatności, który coraz śmielej wchodzi ...
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... z różnych branż – począwszy od producenta butów Crocs po profesjonalne kosmetyki MAC. Wszystkie znalazły wspólny mianownik w różowej narracji Barbie – tłumaczy Alexander Kubicki, ... Mattel sprytnie połączyła punkty między filmem, kampaniami w mediach społecznościowych, promocjami w sklepach stacjonarnych i internetowych, tworząc spójną i ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... na zakupy już z myślą o świętach - według raportów firm badawczych elektronika użytkowa i kosmetyki są najczęściej wybieranymi prezentami na Boże Narodzenie. Decyzje zakupowe podejmuje ... Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. Drugie miejsce należało do marki Allegro, jednak tutaj liczba kontaktów reklamowych ...