-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... urzędników, jednak choć wydatki na promocję miejscowości rosną, to zazwyczaj wszelkie działania promocyjne ograniczają się do produkcji długopisów i kubków z logo miasta. W promocji miejscowości nie ... itp). W związku z tym tak naprawdę projekt im prostszy tym lepszy, dlatego koszty wcale nie muszą być duże i nawet używając tańszych roślin można ...
-
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
... w kolejnych 3 latach, wynik to marża skumulowana od marży skumulowanej odejmujemy koszty pozyskania otrzymaną liczbę dyskontujemy do wartości obecnej i otrzymujemy wartość życiową ... łącznie są następujące: Klient 1 – 21,60 USD Klient 2 – 28,40 USD Ponieważ koszty marketingu i koszty pozyskania obu klientów są takie same (wybieramy któregoś z nich do ...
-
Microsoft Office w EduAkcji
... w EduAkcji” licencja Microsoft Office Standard kosztuje 198,86 zł brutto, a Microsoft Office Professional – 278,75 zł brutto. Kupujący ponosi również koszty transportu, które wynoszą 5,25 zł brutto.
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... , że zorganizowanie pracy kilku mniejszych podmiotów pozwoli pokryć koszty zarządzania grupą oraz wygeneruje pewną nadwyżkę, która nie mogłaby powstać, gdyby ... począwszy od nazwy, przez symbol i logo, aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne odzwierciedla wartości, które są istotą działania firmy, odbiciem jej pozycji oraz ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... , Twitter, Goldenline czy LinkedIn). I wreszcie po piąte – gdy ważna jest obsługa online to rozważ budowę dedykowanej platformy elektronicznej z informacjami i transakcyjnością. A koszty? No cóż, jeżeli nie stać nas na profesjonalną agencję interaktywną, to warto zastanowić się nad gotowymi, w pełni kompletnymi platformami budowy ...
-
Organizacje pożytku publicznego i 1% podatku w 2011 roku
... z nich ponosiła z tego tytułu pewne koszty. Tak więc jedna trzecia organizacji pożytku publicznego inwestowała swoje środki, licząc na pomnożenie wydatkowanej kwoty. Kluczowym pytaniem jest - jak duże były koszty tych kampanii? Łącznie deklarowane przez OPP wydatki na działania informacyjne i promocyjne związane z pozyskiwaniem odpisu z PIT ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... klientów, Zbudowania określonego wizerunku, Promocji nowego produktu na rynku. Akcje promocyjne są doskonałym rozwiązaniem podnoszącym sprzedaż, jednak to nie ... sklepy wyprzedają produkty zalegające na półkach sklepowych czy artykułów sezonowych, ograniczając koszty ich magazynowania. Optymalizacja oferty sklepowej W celu podniesienia efektywności ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... promocyjne. Zaczynając od podstaw – spójrzmy na logo danej marki. Jeśli będzie one powielane na milionach produktów i wydruków, to jego projekt będzie miał znaczący wpływ zarówno na koszty ... pierwszej analizujemy obecne zarządzanie materiałami POS. W drugim oceniamy materiały promocyjne pod kątem pakowania, sposobu dystrybucji, możliwości składowania ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... zł). Reklamodawcy najwięcej środków przeznaczali na promocję w telewizji (5,8 mld zł). Cennikowe koszty zamieszczenia reklam na falach radiowych wyniosły 1,75 mld zł, a w prasie – ... Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne, stosując reklamę tradycyjną, odbiorców coraz trudniej zaskoczyć i wywołać wśród nich ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... być informacje o dużych, przynajmniej 30-procentowanych obniżkach. Mimo tych braków gazetki promocyjne są skuteczne. Aż 77% ankietowanych w badaniu Mojej Gazetki przyznało, ... tańsze zamienniki wielu popularnych produktów. Receptą na inflację i rosnące koszty życia są mądre zakupy – podsumowuje Jakub Szestowicki. – Konsumenci szukają najlepszych ...
-
Marka regionu: warto kreować
... ”, ukute na początku lat 90. Są to bardzo pożądane działania promocyjne. Szczególnie w czasie narastającej konkurencji w pozyskiwaniu kapitału inwestycyjnego. Oczywiście ... w markę, inwestuje się w przyszłość regionu, w jego rozwój. Nie chodzi tylko o koszty związane z powstaniem marki. Wdrażanie programu marki, informowanie właściwych odbiorców rynku ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce I 2010
... UTRZYMANE Z raportu wynika, iż zdecydowana większość banków utrzymała w swojej ofercie promocyjne obniżki stawek prowizji i marż przedłużając okres przyznawania kredytów na ... po trzech latach od podpisania umowy, oraz wliczając koszt oszacowania nieruchomości w koszty prowizji za udzielenie kredytu. W Metrobanku marżę kredytu można obniżyć nawet ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... z raportu nanigans dotyczącego branży retail wynika, że koszty kampanii na Facebooku stale rosną. Większe wydatki są efektem wzrostu popularności reklam Facebook Ads w branży, która jest skłonna do znacznych inwestycji w tym obszarze. Jak więc prowadzić kampanie promocyjne, by skutecznie zwiększać sprzedaż? Rozwiązaniem może ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... jest także możliwość uniknięcia przedświątecznego stresu. Z pomocą przychodzą kody rabatowe i gazetki promocyjne Przy odrobinie szczęścia w dodatkowych oszczędnościach pomóc mogą kody rabatowe. W Internecie ... sprzedawca oferuje dostawę towarów do Polski, jakie kryją się za nią koszty oraz czy nie musicie ponosić oprócz tego kosztów celnych. To samo ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... dokonują obniżek cen i promocji, oferując np. kupony rabatowe i specjalne oferty promocyjne – wszystko po to, aby zdobyć większy udział w rynku. Monitorowanie otoczenia i ... sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone koszty, sprzedają z niską marżą, stawiają na efektywizację działalności i niższe koszty pracownicze. Firmom tym nie zależy na ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... opłacać serwera – platformy SaaS korzystają z własnych. Wadą są oczywiście koszty, jakie trzeba ponieść w związku z ich korzystaniem – zwykle w formie abonamentu miesięcznego ... jakości zdjęcia, podstawowe informacje, chwytliwy i unikalny opis, cenę, filmy. 4. Działania promocyjne Na etapie tworzenia sklepu i wprowadzania towaru warto się także ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... promocji, polegająca na rozsyłaniu listów elektronicznych zawierających informacje komercyjne i promocyjne, zaproszenia, podziękowania, prośby, itp. Mailing umożliwia dotarcie w krótkim czasie ... , dlatego też należy zwracać uwagę nie tylko na przychody, ale i na koszty obsługi segmentu rynku. Utrzymywanie stałych klientów ma bardzo korzystny wpływ ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... w naszym kraju restauracje to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można przeprowadzać akcje promocyjne i reklamowe alkoholi. Stąd wiele marek właśnie w tym kanale walczy o zajęcie i ... z piwem. Na mniejsze zamówienia dla gastronomii wpływ mogą mieć też koszty związane z możliwością promocji złotego trunku w restauracjach. Według Danuty Gut, dyrektora ...
-
Boom na social media trwa
... aspekty social media. Spójrzmy na działania przeprowadzone przez Maxwell House. Akcje promocyjne doskonale pokazały jak działają elementy (tzw. fun) angażujące użytkowników. Profil ... kubka, jeśli użytkownik serwisu nie był fanem marki. Jakie koszty poniosła firma? Przypuszczalnie koszty pozyskania prawie 50 tysięcy użytkowników nie były zbyt duże. ...
-
Markowe wydarzenia
... wielka rola brandingu we współczesnym marketingu. BRANDING Niemal każde wydarzenie promocyjne, realizowane jako event, odbywa się pod szyldem budowania czy wzmacniania wizerunku marki ... po pomoc innych instytucji w organizacji imprezy - przede wszystkim ze względu na koszty. Oto przykład zestawienia brandów z pewnej imprezy: logo główne (marki ...
Tematy: -
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... rodzaju informacje, wiadomości, sprawozdania, buduje programy lojalnościowe, prowadzi kampanie promocyjne, wykonuje badania marketingowe oraz prowadzi działania określane mianem public ... o 30% wynika z raportu Direct Marketing Association. Główną przyczyną wzrostu są niskie koszty i rosnąca efektywność tej formy promocji. Ostatnie dane ujawniły, iż ...
-
Ochrona środowiska w Polsce 2000-2007
... terenach wydmowych i przeznaczonych na cele obronności i bezpieczeństwa państwa. W celu trwałego zachowania lub odtwarzania naturalnych walorów lasu, ustanowione zostały Leśne Kompleksy Promocyjne (LKP). W końcu 2007 r. wyodrębniono ich 19 i zajmowały one 999 tys. ha lasów, co stanowiło 13,9% powierzchni Lasów Państwowych. LKP służą ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... online wciąż rosną (w 2007 roku wyniosły prawie 743 mln zł netto). Dlatego koszty związane z promocją w Sieci uwzględniane są obecnie w budżecie niemal każdej firmy ... nich jest firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej ...
-
Ochrona Środowiska 2010
... świadomości ekologicznej oraz właściwego stosunku do lasu i leśnictwa, a także doskonaleniu gospodarki leśnej z uwzględnieniem zrównoważonego i wielofunkcyjnego leśnictwa służą Leśne Kompleksy Promocyjne (LKP). W końcu 2009 r. wyodrębniono ich 19 i zajmowały 999 tys. ha lasów, co stanowiło ok. 14 % powierzchni Lasów Państwowych. Prowadzone ...
-
Dotacje unijne "Paszport do eksportu"
... planowanych do realizacji w związku z podjęciem eksportu zaplanować można również działania promocyjne i informacyjne oraz pozyskiwanie tłumaczeń - pod warunkiem, iż są one ... Wyborowi działań towarzyszyć musi sporządzenie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego szacowane koszty i okresy ich realizacji. Warto zwrócić uwagę na ...
-
Outsourcing święci triumfy w Polsce
... które szukając oszczędności przenoszą swoje biura do miejsc, gdzie oferuje się niższe koszty pracy przy podobnej jakości. Okazuje się jednak, że tuż po takich potęgach ... Wiele miast upatruje swoich szans w tym sektorze. Prowadzą one szeroko zakrojone kampanie promocyjne mające na celu zachęcenie ich do lokowania usług na terenie aglomeracji. - O ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 12/2015
... dodatkowe kanały dystrybucji, zwiększamy sieć dystrybucji, koszty promocji również są po naszej stronie – zaznacza Cywiński. Po raz pierwszy spółka uruchomi również sprzedaż internetową. Urządzenie viaAUTO będzie można zamówić w sieci, a dostarczone zostanie pocztą. Poprzednie akcje promocyjne na urządzenia viaAUTO cieszyły się bardzo dużym ...
-
Nie demonizujmy sprawy frankowiczów. Wywiad z prof. Grażyną Ancyparowicz
... koszty obsługi zadłużenia w złotych. Nikogo nie interesuje los ludzi eksmitowanych, bo nie mają środków na opłacenie czynszu. Jeśli idzie o rozwiązania systemowe, to uważam, że zamiast wyrzucać publiczne pieniądze na promocyjne ... o restrukturyzacji hipotecznych kredytów walutowych, dzielący koszty i przewalutowania po połowie między banki a klientów, ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet w wydaniu Polaków
... że nie odpowiadają im koszty dostawy (18 proc. wskazań, głównie są ... koszty dostawy – 26 proc. internautów porównuje opłatę za dostarczenie zamówienia pomiędzy sklepami. Co czwarty badany (25 proc.) decyduje się na zakupy w danym miejscu ze względu na ofertę produktową konkretnego e-supermarketu, a co piąty (21 proc.) zwraca uwagę na oferty promocyjne ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... pytanie, czy warto w ogóle przeznaczać budżet marketingowy na działania promocyjne w tym tradycyjnym medium. Udzielenie jednoznacznej odpowiedzi nie jest tu możliwe ... promocji nawiązać współpracę ze stacją telewizyjną, ale niestety odstraszać mogą wysokie koszty realizacji. W kampaniach telewizyjnych dużo łatwiej jest również pokazać emocje, a nie ...
-
Nowy napęd Tandberg
... VS160 archiwizuje dwa razy więcej danych z prędkością 2,5 razy szybszą od swojego poprzednika (Tandberg DLT VS80) a koszty zapisu jednego GB zostały obniżone o 25%. Napęd zapisuje dane na nowo skonstruowanych kasetach typu VS-1 ... cena dla klienta końcowego (bez VAT) wynosi od 2.325 Euro. Do 15-go listopada 2003 obowiązują promocyjne ceny związane z ...
Tematy: tandberg data -
Lojalność e-klienta
... oczekiwań. Określenie kręgu odbiorców będzie miało także decydujący wpływ na działania promocyjne podjęte przez firmę. Wąska specjalizacja serwisów internetowych ma bezpośredni wpływ na ... firm. Brak precyzyjnie przygotowanej kalkulacji prowadzi do sytuacji kiedy koszty przewyższają spodziewane korzyści. I na nic się zdają prognozy wytrawnych ...
Tematy: -
E-klient - zachowania nabywców
... transakcji obejmującej: produkt, cenę, wybór, opłaty za dostawę a także specjalne oferty promocyjne. Klienci porównujący wykazują wiele podobieństw do klientów wrażliwych na ceny, z ... . Trudno też zmienić przyzwyczajenia klientów oraz bardzo wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa ...
-
Rynek telekomunikacyjny 2004/2005
... można wymienić: mobilność usługi, natychmiastowe przyłączenie użytkownika do sieci, spadające koszty użytkowania, szeroki pakiet usług dodanych oraz duża liczba promocji” – mówi Anna ... kilkadziesiąt tysięcy. Wszystko jednak zależy od tego, jakie cenniki, usługi i promocyjne ceny terminali zaoferują operatorzy” – uważa Jakub Kram, analityk ZEZ/POŁ-u. ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... opony Dębica. Tak więc wspólna, dobrze przygotowana i zaplanowana kampania obniży koszty zaangażowanym firmom i nie pogorszy wizerunku bogatszego sponsora. Te ... portfelami. Harley-Davidson konsekwentnie kontynuuje swoje plany rynkowe, a potwierdzają to działania promocyjne tej marki w Polsce. Kampania przeprowadzona w 2004 r. przez PRO Media ...