-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... 13%, co oznacza, że od 2009 roku uległ on podwojeniu. Sieci specjalistyczne to największy kanał dystrybucji odzieży i obuwia w Polsce i - po Internecie - drugi najszybciej rosnący. Sklepy sieciowe powiększają swój udział w rynku przede wszystkim kosztem bazarów i targowisk, a także niezależnych, niemarkowych sklepów odzieżowych. W marcu ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Zakupy online czy offline? Decyzja niekoniecznie prosta i oczywista
... jest to dla nich łatwiejsze (w porównaniu z 28 proc. twierdzących, że łatwiej kupuje się online). Kolejne czynniki motywujące do wyboru zakupów w sklepie offline ... i usług. W przyszłości dyskusja nie będzie dotyczyła handlu w realnych sklepach i w internecie, a skupi się ponownie na podstawowych kwestiach: wyborze, cenie, wygodzie i doświadczeniu ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
Tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni w internecie i social mediach pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z najnowszego badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy tych idealnych, ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... nich możemy szukać w wielu miejscach. Z jednej strony, w prasie i TV, gazetkach promocyjnych, w Internecie, z drugiej zaś na bieżąco z ofertami promocyjnymi pozwalają być specjalne aplikacje ... miejscu znalazła się jakość, a na trzecim marka. Co czwarty klient kupuje pod wpływem aktualnych promocji. Jakich? Najczęściej są to wyprzedaże sezonowe, ...
-
Boże Narodzenie na smartfonie, czyli święta po polsku
... Mikołajkach. Tydzień przed Bożym Narodzeniem prezenty kupuje 34% badanych, a 20% czeka z tym do ostatniej chwili. Gdzie najchętniej kupujemy prezenty? 34% Polaków wybiera się w tym celu do galerii handlowych. Nieco mniej - 29% z nas - zamawia świąteczne podarunki w Internecie. Supermarkety nie ustępują im miejsca - na ...
-
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
... drugim miejscu pod względem liczby sklepów uplasowała się z kolei bardzo popularna w Internecie kategoria Moda i Uroda (19%), a na trzecim Elektronika i AGD (prawie 18%). ... - Co wpływa na wzrost sprzedaży? - Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje? Która branża cieszy się największą popularnością wśród użytkowników? Analiza ...
-
Dziecko w sieci może ci kupić samochód
... do 18 lat ma ograniczoną zdolność do czynności prawnych i na zawarcie poważniejszych umów w internecie będzie potrzebowała zgody rodzica. Osoby poniżej 13 roku życia nie mogą ... może jednak kupić ani telewizora, ani telefonu, ponieważ takich produktów nie kupuje się codziennie. Jak podkreślają prawnicy, ważność umowy w drobnych bieżących sprawach ...
-
Lektura na wakacje. Tradycyjne książki czy e-booki?
... media Polacy czytają legalnie Poza e-bookami, dużą popularnością cieszą się książki drukowane (209 głosów), prasa drukowana (38 głosów), a także artykuły w internecie (115 głosów). Jak wykazały wyniki ankiety, najpopularniejszą formą pozyskiwania książek jest ich zakup w księgarni (438 głosów). Niewiele mniej popularne są ...
-
Plany na wakacje 2018: dokąd jadą Europejczycy?
... Polaków – 32% przed rezerwacją noclegu sprawdza opinie nt. wybranego miejsca w internecie. Najchętniej Polacy śpią w hotelach – 40%. Mniej, bo 28% decyduje się na wynajem ... w trakcie urlopu – 51%. Ponad połowa Polaków – 52% ubezpieczenia turystyczne kupuje bezpośrednio w firmach ubezpieczeniowych - jest to również najczęściej podawana odpowiedź w ...
-
Ile wydajemy na slow life?
... , dla wielu osób najlepszy czas tylko dla siebie to…drzemka. 25% Polaków kupuje naturalne kosmetyki. Przede wszystkim argumentują to ich składem (36%). Następnie bierzemy pod uwagę pozytywne opinie zamieszczone w internecie oraz atrakcyjne promocje (po 28%). Wśród wymagań wobec kosmetyków ogólnie Polacy najczęściej ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... e-commerce? W maju tego roku świat e-commerce obiegła informacja – amerykański gigant Adobe kupuje popularną platformę Magento, służącą do budowania sklepów online, za bagatela ... się myślenia typu: jak może działać firma bez hurtowni, samochodów i tylko w Internecie. Odpowiadając na zadane w tytule pytanie. Czy jesteśmy zaściankiem e-commerce? Myślę, ...
-
Co Polacy myślą o zakazie handlu w niedzielę
... jednak z dużą rezerwą. Tylko 4% badanych przyznało, że ograniczenie liczby handlowych niedziel skłoniło ich do zrobienia zakupów w Internecie. Większość badanych wyraźnie jednak podkreśla, że nigdy nie kupuje żywności w ten sposób. Jakie są bariery? Okazuje się, że powstrzymują nas trzy główne powody: nie możemy ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... . Najnowsze wyniki corocznego badania Gemius wskazują jednoznacznie, że sprzedaż w polskim internecie nie jest skierowana jedynie do zawężonej grupy odbiorców. Online kupują ... w sieci są wygodniejsze, bezpieczniejsze, szybsze i tańsze. Sprzyjająca koniunktura branży (online kupuje 62 proc. ankietowanych w porównaniu z 54 proc. w 2017 r.) oraz ...
-
Zachowania konsumentów: mniej na żywność, więcej na paliwo
... proc. Więcej na online? Niezmiennie kategorią zakupową, po którą najchętniej sięgamy w Internecie są książki. O 2 pp., do 54 proc. wzrosła od ostatniego badania liczba ... spożywczych. Po nieznacznym wzroście w poprzedniej edycji badania, zaledwie 4 proc. z nas kupuje żywność online. Podobnie alkohol. Także globalnie te dwie kategorie utrzymują ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... kupuje produkty pozaspożywcze tylko i wyłącznie online. Głównymi kryteriami wyboru sprzedawcy online była wygoda jaką niesie za sobą ten kanał sprzedaży (66% wskazań). Naturalnym czynnikiem wyboru była też cena oferowanych produktów oraz specjalne zniżki i promocje dostępne online. Nowym kryterium decydującym o skorzystaniu z zakupów w internecie ...
-
Boże Narodzenie 2020. Ponad połowa Polaków nie zaprosi gości
... . Ile wydamy na prezenty? Ważnym zwyczajem związanym ze świętami są prezenty, które kupuje 88% z nas, przy czym większość planuje wydać na podarunki dla innych ... dla sektora e-commerce: ponad 1/3 badanych deklaruje, że większość prezentów zamierza kupić w internecie. Oznacza to, że do handlu internetowego trafi w grudniu tego roku przynajmniej 3-3,5 ...
-
Moda na "eko" i "zero waste" ma się dobrze. Gorzej z polityką klimatyczną
... już artykuły organizacjom charytatywnym, 19% dzieli się z rodziną, a ponad 8% sprzedaje w Internecie. Niestety jednak prawie 40% ankietowanych przyznaje, że nieużywane już rzeczy po ... badanie zrealizowane przez ARC, 42% polskich konsumentów deklaruje, że nie kupuje produktów od firm, które słyną z zachowań nieetycznych, a 39% ankietowanych zwraca ...
-
Kiedy życie wróci do normy sprzed pandemii? Są wyniki badania EY
... produktom w swoim koszyku zakupowym. Obecnie 34,1% ankietowanych zmienia marki produktów, które kupuje, aby obniżyć koszty. Wcześniej na takie działanie decydowało się aż o ... Jednak otwartym pytaniem pozostaje przyszły balans pomiędzy poziomem zakupów realizowanych w Internecie vs. sieć stacjonarna, gdyż raczej mało realnym wydaje się powrót do ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... to jednak zaskoczeniem, skoro nasze wydatki na zakupy online rosną najszybciej w Europie, a blisko co 10. z nas - jak wynika z raportu ExpertSender - w internecie wydaje ponad 1000 zł miesięcznie. Gdzie kupujemy najchętniej? Oto ranking najpopularniejszych miejsc. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marketplace’y cieszą ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... . odpowiedzi w porównaniu do 45 proc. w październiku 2020 r.). 22 proc. respondentów kupuje więcej produktów marek własnych sklepów, podczas gdy w poprzedniej edycji ... można przymierzyć, ich wygląd i jakość może w rzeczywistości rozmijać się z prezentacją w internecie, a dogodna dla konsumenta polityka zwrotów nie kompensuje braku przyjemności, jaką ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... w kwietniu ubiegłego roku kupujemy produkty wspierające nasze zdrowie – 29% Polaków częściej kupuje preparaty na odporność, 21% częściej sięga po leki bez recepty. Marki ... roku, 43% w maju 2020r.). 44% Polaków słyszało o inicjatywach kulturalnych odbywających się w Internecie, a 29% badanych brało udział w tego typu wydarzeniu. YouTube, telewizja i ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... różnicy w ogólnej digitalizacji, o czym świadczą dane dotyczące zakupów B2B dokonywanych online. W tym zakresie branża spożywcza nie odbiega istotnie od pozostałych: w internecie kupuje 64% firm spożywczych i 69% pozostałych. Wśród firm spożywczych widać pewną rezerwę wobec e-commerce. Nie zmieniła tego nawet pandemia, w oczywisty sposób ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... wydłużyły okres podwyższonej transformacji cyfrowej. Pandemia gruntownie zaburzyła zwyczaje zakupowe. Wielu konsumentów, którzy wybierali dotąd tradycyjne zakupy, z konieczności kupuje dzisiaj w internecie. Marketerzy zareagowali na to, inwestując znacznie więcej w nowe technologie, infrastrukturę, zmiany organizacyjne oraz reklamę niż gdyby nie ...
-
Matka Polka Finansowa: czy i jak Polki zarządzają budżetem domowym?
... za ten element odpowiedzialnych w pełni jest 22% kobiet, a jedynie 3% mężczyzn. Mama rządzi i kupuje Okazuje się także, że kobiety nie tylko trzymają domowe finanse w ... dla nich czasem dla siebie. Co piąta mama mówi, że robi je w internecie. W sklepach internetowych czas spędzają głownie młode mamy i z wyższym wykształceniem. Stacjonarne zakupy ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... kupujących. Natomiast profilowanie odnosi się do śladów, jakie pozostawiamy po sobie w internecie – czy to uzupełniając dane na swój temat (dane demograficzne), klikając w wybrane posty w ... je na produkt z naszej ulubionej kategorii. Np. ktoś, kto często kupuje patelnie, garnki i sprzęt AGD pewnie bardziej ucieszy się z blendera niż z kijków do ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... Polacy hołdują zakupom online? Czy zakupy mobilne to już must-be? Jakich zakupów w Internecie oczekują konsumenci? Według naszego raportu w tym roku 100% badanych zadeklarowało, ... . W związku z kryzysem zaczęło z kolei kupować online 35% badanych. Częściej w sieci kupuje także co 3. konsument. Powodów migracji do e-commerce jest wiele, ale przede ...
-
Seniorzy: silna grupa nabywcza i świadomi konsumenci
... nabywczą mówi się w kategoriach „silver economy”, a nawet „silver tsunami”. Dzisiejszy senior kupuje coraz więcej online Współcześni emeryci surfują odważniej w sieci niż ich ... senioralnym. Emeryci coraz chętniej wybierają aktywny wypoczynek, lubią surfować w Internecie, dokształcają się na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, warsztatach czy przeróżnych ...
-
Pokolenie Z o sobie: czego pragną Zetki?
... ? Nic bardziej mylnego. Tylko 17% badanych wskazało, że kupuje online. W odpowiedziach dominuje mieszany sposób robienia zakupów, czyli stacjonarnie i w sieci (38%). Młodzi chętnie zaglądają do second-handów (56%) i sieciówek (75%). Gen Z, dokonując zakupów, sugerują się opiniami w internecie. Tylko 3% z nich deklaruje, że influencerzy mają wpływ ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... restauratorzy też mają na polu SM wiele do zrobienia. Jeśli lokalu nie ma w Internecie, to dla wielu prawdopodobnie nie istnieje i traci wiarygodność. Ale od samej ... że restauratorzy nie powinni się obawiać dań convenience, które za wygodę pokochali Polacy – kupuje je ponad połowa (55 proc.) badanych nawet do domów. A restauratorzy? Zastosowanie ...
-
Walentynkowe zakupy online. Jak nie dać się oszukać?
... eksperci eService. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie są najczęstsze zagrożenia w internecie? Jak nie dać się oszukać w czasie zakupów online? Co robić, gdy padniemy ... . Warto rozliczać się wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której wystawia się lub kupuje przedmioty. Należy unikać klikania w linki dołączane do wiadomości namawiających do ...
-
Plus i Polsat Box z nową ofertą
... klient kupuje pojedyncze usługi Nowa oferta została zaprojektowana z myślą o prostocie – możliwe jest korzystanie także z pojedynczych usług. Co ważne – przez cały okres trwania umowy obowiązuje jedna, niezmienna opłata miesięczna. Wyróżniającą się nowością w opcji L jest nielimitowany dostęp do internetu w abonamencie komórkowym oraz internecie ...