-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... sprawa, że już co trzeci polski internauta deklaruje, że obecnie częściej kupuje online. Kategorie, które w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to ... wejście Amazona bezpośrednio do Polski może jeszcze zwiększyć liczbę zakupów w polskim internecie. Otwarte pozostaje jednak pytanie, czy wszystkie podmioty ecommerce będą rosły ...
-
Konsumenci częściej wybierają marki własne
... nas najchętniej kupuje w sieci ubrania. Analizując wyniki z innych krajów, zauważalny jest wzrost liczby Brytyjczyków, którzy w sieci kupują sprzęt elektroniczny (4 p.p.). Odpowiedziała tak ponad połowa z nich, tym samym to najwyższy wynik globalnie we wszystkich badanych kategoriach zakupowych. Najchętniej w Internecie elektronikę kupują Holendrzy ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... one wychodzenia z domu i gwarantują większe bezpieczeństwo kupujących. Obecnie online kupuje już 84% internautów (źródło: „Omnicommerce. Kupuję wygodnie 2021”). Kategorie, które ... (dla porównania – robi tak tylko 8% osób, które nie kupują w Internecie). Warto także zaznaczyć, że aż 23% e-kupujących zaopatruje się w produkty spożywcze w sklepach ...
-
Zakupy online: program ochrony kupujących mało popularny
... ich wykorzystanie. Polacy to doświadczeni e-konsumenci. 86% badanych deklaruje, że kupuje online od minimum 4 lat, a 21% twierdzi, że robi zakupy w sieci ... sfery online i niezmiennie utrzymującego się popytu na usługi oraz produkty oferowane w internecie, znajomość efektywnych narzędzi gwarantujących bezpieczne i wygodne zakupy zyskuje na znaczeniu. ...
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
... zakupowe? Zakupy to jedna z najpopularniejszych aktywności w sieci. 9 na 10 respondentów w Polsce kupuje online, a 63% robi to regularnie - wynika z najnowszego badania PayPal " ... ich młodsi koledzy. W kwietniu br. milenialsi przeznaczyli na zakupy w internecie średnio 1 008 zł, 200 zł więcej niż przedstawiciele pokolenia Z. Najpopularniejszymi ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... , w listopadzie 2022 r. Za tak znaczący wzrost zainteresowania zakupami w internecie odpowiada listopadowy okres promocyjny i przedświąteczny sezon zakupowy. Dane dotyczące listopada ... sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i dodatki kupuje 80% osób robiących zakupy w sieci. Obuwie zamawia niewiele mniej, bo ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... w szczególności sztuczna inteligencja. Jakie narzędzia służą zwiększaniu sprzedaży w e-handlu? Z jakich powodów klienci porzucają koszyki? Jak mądrze wykorzystać w sprzedaży online voiceboty? W internecie kupuje już blisko 80% polskich internautów, co przekłada się na prawie 24 mln Polaków. Ta internetowa „armia” zrobiła zakupy w sieci za ...
-
Kolejny sklep z muzyką
... czołowym graczem na internetowym rynku muzycznym. Przedstawiciele firmy liczą przede wszystkim na znajomość marki – skoro miliony ludzi na całym świecie kupuje płyty w sklepach Virgin, czemu inaczej miałoby być w internecie...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... wynika z raportu Fashion Trend, połowa badanych w wieku 15-35 lat kupuje ubrania przynajmniej raz w miesiącu. Na zakupy młodzi Polacy wybierają najczęściej centra handlowe oraz znajdujące się poza nimi sklepy firmowe. Na zakup ubrań w internecie decyduje się wciąż niewiele osób (15,2 proc.), co zapewne ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... i/lub Twoje usługi. Niestety życie rzadko jest tak proste i marketing w Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z ... Korzystając z tradycyjnej reklamy telewizyjnej, nie masz pojęcia jak wiele osób w rzeczywistości kupuje Twój produkt, po tym jak obejrzeli reklamę. Umieść adres strony internetowej ...
-
Fani iPoda lekceważą iTunes
... pochodzą zwykle z własnych kolekcji płytowych lub są nielegalnie pobierane z internetu. Inne raporty donoszą, że 83% posiadaczy odtwarzaczy MP3 w ogóle nie kupuje muzyki w sklepach internetowych, natomiast 17% przyznaje, że średnio raz na miesiąc zaopatruje się w pojedyncze pliki muzyczne, rozprowadzane w internecie.
-
eMarketer: Europa wybiera handel elektroniczny
... 84 mld dol., czyli o 39 proc. więcej niż w roku poprzednim. Tymczasem pod względem liczby konsumentów dokonujących zakupy w Internecie przodują Niemcy-ponad 27 mln mieszkańców tego kraju kupuje w sieci. Francja przegrywa zarówno z Wielką Brytanią, jak i Niemcami. Ma 14 mln konsumentów robiących zakupy online i wyda ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2007
... ogółu mieszkańców Polski w wieku 16-74 lata. Nie tylko coraz więcej osób kupuje przez Internet, ale i coraz więcej wydajemy w sieci. Łączna wartość zakupów ... Polski w wieku 16-74 lata potrafi skorzystać z wyszukiwarki internetowej w celu znalezienia w Internecie określonych informacji. Niewiele mniej (45%) kopiowało lub przenosiło plik albo folder ...
-
Domeny internetowe: kup komplet
... przedsiębiorców, aby ułatwić (a przynajmniej nie utrudniać) poszukującym odpowiedniego miejsca w internecie, dostęp do niej, poleca się zarejestrowanie nazwy z końcówkami .pl, .com, .com.pl , a także IDN. (Wzrasta także znaczenie TLD .eu, chociaż w tej chwili kupuje się je głównie ze względów prestiżowych.) Prawdą jest, że ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... się na popularność tabletów w przedsiębiorstwach. Po pierwsze wielu konsumentów kupuje je początkowo dla celów osobistych, ale szybko orientuje się w ich ... mediów, kilkakrotnie przekracza czas, jaki przeciętny użytkownik serwisu społecznościowego spędza w Internecie” – mówi Maciej Klimek, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Kolejnym ...
-
Jacy są polscy kierowcy?
... szczególnie". OC i wystarczy! Z badania wynika również, że ponad połowa Polaków kupuje tylko ubezpieczenie OC, a z pakietowych ubezpieczeń samochodów (OC + AC) korzysta ... już inne produkty ubezpieczeniowe. Wielu Polaków przed zakupem ubezpieczenia porównuje oferty – czasem w Internecie, czasem czytając rankingi lub po prostu sprawdzając oferty kilku ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet powszednieją
... w ten sposób swój czas. Tymczasem jeszcze kilka lat temu produkty spożycze w Internecie Polacy kupowali okazjonalnie, najczęściej przed świętami – mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes ... zamawiania przez internet. - Z badań konsumenckich wynika, że prawie połowa Polaków kupuje spontanicznie pod wpływem takich bodźców jak zapach czy możliwość dotknięcia ...
-
Ranking centrów handlowych
... – w sklepach w centrach handlowych, w sklepach poza nimi czy w Internecie. Swoje typy wskazywali w dziewięciu najpopularniejszych kategoriach produktów. Większość wybiera sklepy ... zaopatrujemy się w biżuterię, sprzęt komputerowy i sprzęt sportowy, za to niewielu kupuje w nich multimedia. Natomiast w sklepach internetowych wybieramy przede wszystkim ...
-
Rośnie rynek usług turystycznych online
... usług turystycznych online stanowi naturalną konsekwencję tego zjawiska. Wiele osób w dalszym ciągu kupuje je w tradycyjnym kanale, jednak coraz częściej również oni poprzedzają swoją decyzję poszukiwaniami oferty w Internecie – komentuje Iwona Białobrzycka, wiceprezes polskiego oddziału firmy Amadeus. – Podobne zjawisko obserwujemy również ...
-
Zakupy spożywcze online niedoceniane
... . Spośród ogółu Polaków, którzy deklarują, iż regularnie korzystają z Internetu i kupują tam różne towary, tylko 14 proc. kupuje tam także produkty spożywcze. Aż 86 proc. kupujących w Internecie nigdy nie skorzystało z e-sklepu spożywczego. Wyniki badania wykazały, iż po stronie konsumentów istnieją dwa główne ograniczenia ...
-
Książki napędzają handel online
... w sieci różnorodnych, często dość egzotycznych tytułów sprawia, że popularność tych produktów w internecie cały czas rośnie. – Jesteśmy z natury wygodni, więc wybierając między wizytą w ... sklepach – 36 proc. internautów, po znalezieniu dokładnych informacji w sieci, nigdy nie kupuje w offline, a 30 proc. robi tak bardzo rzadko. Jak pokazują wyniki ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... w tych sklepach z perspektywy klienta, który dopytuje, prosi o pomoc przy wyborze towaru, kupuje, ale w efekcie jednak zwraca zamówienie? Można dojść do wniosku, że ... przyczynić się do wzrostu zaufania klientów do swojego sklepu oraz ogólnie do zakupów w Internecie. E-mailowa obsługa klienta W części badania obsługi klienta poprzez email sklep Agito. ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... Rynek dzieli między siebie kilku największych graczy z Grouponem na czele (który kupuje niemiecki City Deal i w ten sposób pojawia się w Polsce). Powstają ... kanał sprzedaży oferty turystycznej. Smart shopping. Osoby, które korzystają z ofert turystycznych w Internecie, szukają ich w różnych miejscach, nie tylko na serwisach zakupów grupowych. ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... , w najbliższym czasie czeka nas rozwój działalności producentów dóbr luksusowych w Internecie, do którego większość z nich dotąd była nastawiona sceptycznie. Charakterystyką tej branży jest bowiem bliski kontakt z klientem, który traci znaczenie, gdy ten kupuje on-line. „Poza tym producenci do tej pory uważali, że w sieci ...
-
Jak nazwać pensjonat?
... jak skonstruowane są hasła reklamowe popularnych marek. To konkretna obietnica korzyści, jakie kupuje klient. Duże korporacje wydają ogromne pieniądze na to, aby korzyści ... gości, którzy przyjadą w takie miejsce, kierując się nazwą i opisem w Internecie, w którym zapomniano dodać rzecz najważniejszą dotyczącą lokalizacji, będą uzasadnione. Podobnie ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
Według najnowszych danych, już 3 na 4 polskich internautów planujących urlop wypoczynkowy szuka ofert w Internecie, a połowa dokonuje rezerwacji lub kupuje wycieczki właśnie w tym kanale. Sytuacja wygląda jeszcze lepiej w USA, gdzie e-konsumenci przeznaczą w tym roku aż 145 miliardów dolarów na wyjazdy i ...
-
Remont mieszkania po polsku
... kupuje je w marketach budowalnych, a elementy wyposażenia wnętrz, tj. meble czy dodatki – w marketach meblowych. Podczas zakupów 77% ankietowanych wybiera produkty ze średniej półki cenowej. Remont – samodzielnie czy z pomocą? 72% Polaków przed remontem poczyni specjalne przygotowania. Większość szuka informacji i porad na forach w internecie ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... w sklepie tradycyjnym. Według Accenture, nawet 78 proc. użytkowników z USA kupuje w ten sposób. Drugie natomiast jest jego przeciwieństwem i polega na sprawdzeniu cech produktów ... można gromadzić dane przy użyciu niekonwencjonalnych metod. – Najłatwiej zrealizować to w internecie. Można oczywiście korzystać z plików cookies, jednak i bez nich ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... do rankingu zakwalifikowało się też sporo rodzimych marek polskich producentów, którzy oferują w Internecie swój własny, niepowtarzalny asortyment, jak m.in.: Recman, Gorteks, 4F, LoveIt czy EF ... nie tylko stanowią korzyść dla sprzedawcy (klient za jednym razem kupuje więcej), ale też dla konsumenta (kupując więcej w jednym sklepie — oszczędza czas ...
-
Wyprzedaże zimowe po polsku
... cenowych będziemy szukać przede wszystkim w centrach handlowych (84%), a co druga osoba – także w internecie. 20% respondentów odwiedzi w tym celu również zagraniczne sklepy online. 3/4 ... tą na paragonie. Niemniej jednak, 72% badanych przyznaje, że często spontanicznie kupuje na wyprzedażach nieplanowane rzeczy, mimo że wybrało się do sklepu po inny ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... początku płaci pełną cenę, a dopiero potem odczuwa korzyść finansową. W rezultacie klient kupuje w tym e-sklepie, który lubi, a nie w tym, w którym jest najtaniej – podsumowuje ekspert. Opinie ... jako kanał zakupowy wśród osób, które nigdy wcześniej nie kupowały w internecie. Podobnie bardzo ważną rolę edukacyjną odegrały w sektorze małych i średnich ...
-
W e-commerce ciągle króluje tradycyjny przelew
... popularnych zakupów w sieci? Z badań wynika, że przeszło 1/3 Polaków regularnie kupuje przez Internet. Czy ta popularna forma zakupów wpływa na ... e-marketach także produktów spożywczych. Sklep Agito.pl jako jedno z nielicznych miejsc w internecie z asortymentem w aż 12 różnych kategoriach, przyjrzał się najpopularniejszym kategoriom zakupowym. ...
-
Zakupy spożywcze online głównie w Tesco i Almie
Produkty spożywcze w Internecie kupuje 20% polskich internautów. Zdecydowanie największą popularnością wśród żywnościowych marketów online cieszą się Tesco i Alma. Z zagranicznych sklepów tego rodzaju korzysta 9% użytkowników. ...
-
10 trendów w sprzedaży hurtowej
... na wprowadzenie takich innowacji? Typowe nagłówki prasowe skupiają się zazwyczaj na robotyce, Internecie Rzeczy i drukarkach 3D. Z tej trójki technologia druku 3D zdecydowanie przestała ... takich firmach jak Uber czy Greenwheels. Dziś - gdy zajdzie taka potrzeba - nie kupuje się już samochodu, lecz płaci za podróż. Prowadzi to do fundamentalnej zmiany ...
-
Smartfony w rękach 80% Polaków
... kolei z roku na rok na znaczeniu powoli traci tradycyjny handel. Obecnie smartfony kupuje w sklepach już tylko 36 proc. ankietowanych, czyli niewiele więcej niż przez Internet. ... zdjęć (64 proc.). Poza tym korzystamy z nich, gdy chcemy znaleźć coś w Internecie (24 proc.) czy pograć w gry (23 proc.). Średnio miesięcznie ściągamy na swoją komórkę ...