-
Telewizja mobilna: rusza program pilotażowy
Spółka INFO-TV-FM rozpoczyna program pilotażowy telewizji mobilnej w Warszawie. W pilotażu biorą udział m.in. operatorzy platform satelitarnych i nadawcy telewizyjni Cyfrowy Polsat i CANAL+ Cyfrowy, operator telefonii komórkowej CenterNet oraz operatorzy kablowi m.in. Vectra i Inea. Celem pilotażu jest poznanie opinii użytkowników na temat usługi, ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
Polacy coraz częściej rezygnują z telewizora. Statystyki pokazują, że obecnie obchodzi się bez niego już 0,5 mln gospodarstw domowych, a liczba ta będzie zapewne jeszcze wzrastać. Czy jest to dobitny dowód na zmierzch tradycyjnej telewizji, czy też jedynie zapowiedź rewolucyjnych zmian w rozwoju telewizji internetowej oraz nowej ery w reklamie? ...
-
Co z tą Polską?
Emocjonalna, napisana z pasją i zaangażowaniem osobistym, książka znanego dziennikarza telewizyjnego Tomasza Lisa stała się kanwą programu telewizyjnego "Co z tą Polską?". Co tydzień analiza obecnej sytuacji Polski dokonywana będzie również na stronach Wirtualnej Polski. Strona programu, przygotowana i prowadzona przez Wirtualną Polskę, ma nie ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XI 2006
Tragedia w kopalni Halemba, polskie weto w sprawie negocjacji UE z Rosją oraz wyniki wyborów samorządowych - to tematy związane z Polską, które w listopadzie br. zainteresowały zachodnie stacje telewizyjne. Z listopadowego raportu IMM "Zagraniczne telewizje o Polsce" wynika również, że zachodnie media prezentowały nasz kraj neutralnie - odnotowano ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
Niewyróżniająca się rola drugoplanowa - taką recenzję mogliby wystawić Polsce widzowie zachodnich stacji telewizyjnych po obejrzeniu grudniowych doniesień o naszym kraju i jego mieszkańcach. W najnowszym raporcie IMM "Zagraniczne telewizje o Polsce" najczęściej pojawiają się materiały o szczycie Trójkąta Weimarskiego oraz - ex aequo - o sporze ...
-
Cyfrowa Telewizja Mobilna już w Polsce
Czterej operatorzy telefonii komórkowej w Polsce - Polska Telefonia Cyfrowa, PTK Centertel, Polkomtel i P4 - uruchomili testy Cyfrowej Telewizji Mobilnej w standardzie DVB-H. Jest to pierwszy efekt porozumienia o współpracy podpisanego przez operatorów w grudniu 2007 roku. Testowa emisja programów cyfrowych jest możliwa dzięki kooperacji z ...
-
Polscy internauci 2010
Liczba użytkowników Internetu w Polsce stale rośnie. Obecnie dostęp do niego deklaruje nieco ponad 50% Polaków. Ciągle jednak istnieje dość duża grupa osób niezainteresowanych tym, co proponuje sieć. Okazuje się też, że Internet jest mniej ważnym źródłem informacji niż telewizja. Telewizja pokonuje go również, jeżeli chodzi o rozrywkę - podaje ...
-
Rok 2013 w social media: wygrana Lewego
Robert Lewandowski jest największym wygranym wśród polskich stron na Facebooku. Według danych NapoleonCat.com w 2013 roku zyskał aż 2 319 963 fanów! W sumie, w największym serwisie społecznościowym świata, są już 3 polskie fan page z ponad 2 milionami fanów: Robert Lewandowski, Serce i Rozum oraz Play. Drugim pod względem wielkości polskim fan ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
Liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i Idea - wynika z raportu na temat kampanii promujących ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce II 2007
Z najnowszego raportu "Zagraniczne telewizje o Polsce" Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w lutym zagraniczne stacje telewizyjne mówiły o Polsce prawie czterokrotnie rzadziej niż w styczniu. O naszym kraju informowano z reguły neutralnie oraz znacznie częściej w kontekście bezpieczeństwa międzynarodowego niż spraw wewnętrznych. Lutowy ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
Dynamicznie rosną wydatki firm na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy ...
-
Stacje telewizyjne: coraz większy wybór
W ostatnich latach można zaobserwować bardzo intensywny rozwój rynku telewizyjnego. Z badania TNS OBOP wynika, że w 2008 roku polscy telewidzowie mogą wybierać spośród ponad 110 stacji polskojęzycznych dostępnych w naszym kraju. Oczywiście nie każdy może pozwolić sobie na posiadanie dostępu do takiej liczby stacji, które w zdecydowanej większości ...
-
Najczęściej cytowane media X 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w październiku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem we wrześniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, a także ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w listopadzie jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z nowego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w grudniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie ...
-
Najczęściej cytowane media II 2009
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w lutym była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się cztery stacje telewizyjne i dwie radiowe. ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2009
W kwietniu najczęściej cytowanym tytułem prasowym, po miesięcznej nieobecności na pozycji lidera, była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2009
W czerwcowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, powrót na pierwsze miejsce odnotowała Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią radiową była RMF FM, zaś telewizyjną TVN24. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych tytułów znalazły się dwie stacje radiowe, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2009
Według lipcowego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów najczęściej cytowanym tytułem prasowym była Rzeczpospolita. Miano najbardziej opiniotwórczej rozgłośni radiowej wywalczyła stacja RMF FM, a telewizyjnej - TVN24. W całkowitym zestawieniu piętnastu najczęściej przytaczanych mediów ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2009
Wrześniowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowany przez Instytut Monitorowania Mediów wskazuje, że najczęściej cytowanym tytułem prasowym w minionym miesiącu była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, zaś telewizyjną - TVN24. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę powoływanych tytułów ...
-
Najczęściej cytowane media 2009
Najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2009 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z podsumowującego cały 2009 rok rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie ...
-
Cyfrowy Polsat: telewizja, Internet i telefon
Cyfrowy Polsat uruchomił ofertę zintegrowaną. Umożliwia ona zakup wszystkich trzech usług Cyfrowego Polsatu - telewizji, Internetu i telefonii komórkowej - z jedną umową, opłatą abonamentową i fakturą. Usługi telekomunikacyjne są dostępne w ramach dotychczasowej opłaty abonamentowej za usługę telewizyjną. W nowej ofercie Cyfrowego Polsatu, w ...
-
Najczęściej cytowane media 2012
Rok 2012 obfitował w medialne burze - Amber Gold, sprawa Madzi z Sosnowca, czy trotyl na wraku Tupolewa - w ostatecznym rozrachunku jednak najczęstszym tematem cytowań była prostu polityka, a za nią ekonomia. W tym czasie najczęściej cytowanym medium była Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych ...
-
Wyniki wyborów do parlamentu europejskiego okiem Lewiatan
Wybory do Parlamentu Europejskiego już za nami. Ich wstępne wyniki nie powinny być zaskakujące - pisze Lewiatan. Do Brukseli swoich przedstawicieli wyślą Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Sojusz Lewicy Demokratycznej-Unia Pracy, Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikke oraz Polskie Stronnictwo Ludowe. W ogólnym ujęciu największe poparcie ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
Jakich haseł związanych z telewizją szukają Polacy w wyszukiwarce Google? Najbardziej interesuje nas program telewizyjny. Dużą popularnością cieszą się również kanały takie jak TVN24, TVN Meteo i Cyfrowy Polsat. Co ciekawe, filmy i seriale wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie – wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę ...
-
Legenda o Ludwiku (Sobolewskim) co Niemca nie chciał
Ludwik Sobolewski na polskim rynku kapitałowym zrobił zawrotną karierę. Warszawska Giełda Papierów Wartościowych (GPW) za jego czasów była finansowym pępkiem Europy Środkowo-Wschodniej. Po siedmiu latach zasiadania na fotelu prezesa stracił jednak pracę. Wyrzucił go w karygodny sposób minister skarbu Mikołaj Budzanowski. Oficjalnie za skandal ...
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
W 2003 roku rynek motoryzacyjny w Polsce zainwestował w reklamę telewizyjną przeszło 346 mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku poprzedniego (dane wg oficjalnych cenników stacji) - wynika z danych firmy TNS OBOP. W sumie cała branża uplasowała się na siódmej pozycji w rankingu wydatków na reklamę ...
-
Telewizory plazmowe Panasonic
Rynek odbiorników telewizji wysokiej rozdzielczości (HDTV) rozszerza się w tempie godnym odnotowania. Dziś Panasonic poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży na polskim rynku kolejnych telewizorów plazmowych serii HD Ready: TH-50PV500 oraz TH-42PV500. Modele TH–50PV500 (przekątna ekranu 127 cm = 50 cali) oraz TH–42PV500 (przekątna ekranu 106 cm = ...
-
Przelewy SWIFT w MojePrzekazy.pl
Serwis MojePrzekazy.pl wprowadził nową usługę: przelewy zagraniczne w systemie SWIFT. Jest to usługa bankowa polegająca na uznaniu konta odbiorcy w banku zagranicznym. Przelewy bankowe zagraniczne SWIFT zlecane w serwisie są księgowane w banku docelowym w czasie 2-7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia. – Z usługi może skorzystać każdy, kto ...
-
Rusza videostrada tp
Od 19 czerwca klienci Telekomunikacji Polskiej z Warszawy i okolic będą mogą korzystać z nowej usługi videostrada tp. Umożliwia ona oglądanie kilkudziesięciu programów telewizyjnych w jakości DVD na ekranie telewizora, przy wykorzystaniu linii telefonicznej. Jest to pierwszy etap komercyjnego wdrożenia usługi. Videostrada oparta jest na formacie ...
-
Telewizja kablowa traci, Internet zyskuje
Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną - ujawnił Maciej Milewski z firmy Gemius. Zwrócił uwagę, że w latach 2002-2005 posiadanie dostępu do telefonu stacjonarnego deklarowało 78 proc. badanych, a obecnie 72 proc. Podobnie zniżkowy jest trend w korzystaniu z ...
-
Reklama w telewizji V 2007
Wartość rynku reklamy telewizyjnej wciąż wzrasta. Liderem wśród stacji telewizyjnych był w maju Polsat, który wyprzedził TVN. Polsat przegonił dotychczasowego lidera - TVN. Stacja ze słonecznym logo na reklamach i planszach sponsorskich zarobiła w maju 233 mln zł, czyli o niemal 32 mln więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na drugie ...
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007
Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w lipcu br., ale w tzw. grupie komercyjnej liderem został Polsat - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVP1 w lipcu 2007 roku wyniósł 22,25 proc. (w lipcu 2006 roku: 24,22 proc.), Polsatu - 17,44 proc. (15,56 proc.), TVP2 - 16,63 proc. (20,05 proc ...