-
Media online o branży PR V-X 2007
... nowe kontrakty: z Dominet Bankiem i O-I, producentem szklanych opakowań. Partner of Promotion z tylko jedną publikacją mniej znalazł się tuż za Euro RSCG Sensors. Ilość ... PR Consulting Group GePRA. Ponadto, Partners of Promotion wraz z trzema innymi polskimi agencjami (Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR oraz Profile) znalazła się ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... marketingową lub inaczej marketingiem-mix. Najbardziej popularna z nich to tzw. 4P, w której skład wchodzą produkt (Product), cena (Price), dystrybucja (Place) i promocja (Promotion). W praktyce musimy więc dokładnie zdefiniować, jaki produkt lub usługę zamierzamy wprowadzić na rynek, jak pozycjonujemy go cenowo, jakie wykorzystamy kanały ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... oprócz tradycyjnie rozumianego marketingu mix i tzw. 4P, czyli: produktu (ang. product), ceny (ang. price), dystrybucji (ang. place) oraz promocji (ang. promotion), na znaczeniu zyskuje internet mix i tzw. 6C, a więc: - zawartość (ang. content) - zapewnienie odpowiedniej zawartości, która sprawi, że klienci będą powracać ...
-
Branża PR w mediach I 2007
... najczęściej cytowano ex aequo Piotra Czarnowskiego, prezesa agencji First PR, i Pawła Trochimiuka, prezesa Związku Firm Public Relations i agencji Partner of Promotion. Tym samym zdetronizowali oni Piotra Tymochowicza, który nieprzerwanie od września znajdował się na czele zestawienia. Agencje PR-owskie, które najczęściej pojawiają ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... opublikowanie przez The Holmes Group rankingu 251 światowych firm public relations, w którym znalazło się 5 polskich agencji: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR, First Public Relations oraz Profile. W badanym okresie najczęściej cytowaną osobą był specjalista ds. kreowania wizerunku Piotr Tymochowicz ...
-
Praca w branży PR 2009
... (oferty wszystkich agencji z Grupy pojawiły się w minionym roku 30 razy), agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce wśród firm i instytucji zajął Business Center Club ...
-
Outsourcing w Europie wart 44 mld USD w 2009
... usług outsourcingowych w Europie środkowo-wschodniej ulokowane jest w naszym kraju. Polskie firmy obsługują coraz bardziej zaawansowane procesy, wprowadziły nowe usługi - m.in. Trade Promotion Management, czyli obsługę finansową procesu promocji, która samej tylko firmie Infosys BPO Poland ma przynieść w tym roku 1 mln dolarów przychodu.
-
Agencje PR w Polsce
Z szacunków International Communications Consultancy Organisation, miedzynarodowego stowarzyszenia firm PR wynika, ze w ciągu ubiegłego roku polska branża PR urosnąć powinna o około 10 procent. Najważniejszym wydarzeniem było przejęcie Ciszewski PR przez światowego potentata - Publicis, a jeśli chodzi o trendy - jeden zarysował się wyjątkowo ...
-
Jest praca w Holandii
... za Economic Picture) - podaje Work Express. Holenderskie firmy nie rezygnują z zatrudniania pracowników z Polski, wręcz przeciwnie. Według Netherlands Council for Trade Promotion do 2015 w Holandii będzie pracować ponad 240 tys. Polaków. To prawie dwa razy tyle, ile obecnie. I chociaż politycy chętnie pozbyliby ...
-
Praca za granicą: Holandia niepopularna?
... . Obecnie stanowią już tylko 65 % z ponad 70 000 pracowników zagranicznych - podaje Work Express. Przypomnijmy, że według Netherlands Council for Trade Promotion do 2015 w Holandii miało pracować ponad 240 tysięcy naszych rodaków a tymczasem liczba zatrudnionych przez agencje spada. Agencje zrzeszone w ABU (Algemene ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... zmieniła… Trzy waluty konsumenta: pieniądze, czas, nerwy Price (cena) jest jednym z fundamentów miksu marketingowego zwanego 4P (product, place, price oraz promotion) – ale o tym wiesz, prawda? Miks marketingowy jest ujęciem z punktu widzenia producenta. W takiej perspektywie cena oznaczała wartość produktu w pieniądzach, a konkurowanie ceną ...