-
Gazetka Makro w Internecie
Makro Cash And Carry Polska S.A.uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro - wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych. Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro, uzupełniający stosowane dotychczas tradycyjne metody dotarcia do klientów. ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... W UJĘCIU OGÓLNYM Analiza „moralności płatniczej przygotowana przez wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska jasno pokazuje, że sieci handlowe zaczęły opóźniać płatności. Do końca 2014 ... szeroką sieć zbytu. Dobrym tego przykładem jest rozwój sieci franczyzowych Makro Cash and Carry pod szyldem Odido. W tym kontekście nie można nie wspomnieć o ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... raportu Cushman & Wakefield "Marketbeat Polska - Jesień 2014". Na rynku nieruchomości komercyjnych bezwzględnie mamy do czynienia z ożywieniem. Raport „Marketbeat Polska – Jesień ... Freshmarket, Carefour Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys. sklepów w ciągu ostatnich trzech lat). ...
-
Za co Polacy cenią sklepy osiedlowe?
... i organizatorem kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” jest sieć wielkopowierzchniowych sklepów i hurtowni MAKRO Cash & Carry. Partnerami projektu są: Polska Federacja Producentów Żywności, Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej, Slow Food Polska oraz Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług. Informacje o badaniu Badanie reprezentatywne w skali metropolii ...
-
Konsumenci wybrali najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... Jak komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska, sieć aktywnie dba o zasoby, rolnictwo, przetwarzanie, łańcuch dostaw i ... na rzecz niemarnowania żywności. W formacie convenience wygrała Żabka. W segmencie cash & carry zwycięzcą została sieć MAKRO. Z kolei w grupie sklepów z art. budowlanymi najlepsza ...