-
Pogoda a ryzykowne decyzje finansowe
... brzydka, uczestnicy mniej chętnie deklarowali gotowość do podejmowania takich działań. MAKSYMALIZACJA CZY SATYSFAKCJA? Zwykle zakładamy, że ludzie podejmują decyzje tak, by maksymalizować ... orientowali się jaka jest prawidłowa odpowiedź. Podawali więc liczby, które uważali za stosowne – przy czym liczby te były silnie zależne od tego jaka liczba ...
-
Potrzebujemy imigrantów. Jak zatrzymać pracowników z Ukrainy?
... domowych, ułatwiając zwiększanie podaży pracy polskim pracownikom. Celem permanentnych imigrantów jest maksymalizacja zarobków w długim okresie. Dlatego chętnie uczą się języka i zdobywają umiejętności, ... wysunęła się wśród krajów UE na prowadzenie pod względem liczby przyznawanych pozwoleń na pobyt tymczasowy (Wykres 1), to brak wiarygodnych danych ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... sensie skutku, który dana kampania wywołała – przecież celem kampanii marketingowych jest maksymalizacja wskaźnika ROI, a nie GRP, musimy poznać konsumenta, jego oczekiwania, postawy, ... wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość przekazu, a także efektywność kosztowa. Świadomość liczby potencjalnych punktów styku to tylko pierwszy krok do skutecznego ...
-
Sprzedaż części przedsiębiorstwa sposobem na kryzys
... mają ogromne możliwości finansowe, większą siłę przetargową na tle konkurencji i poszukują najlepszych firm niezależnie od ich lokalizacji. Poza tym zwiększenie liczby potencjalnych nabywców zwykle powoduje podbijanie ceny” – uważa Ewa Grzejszczyk, Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte. Największym rozczarowaniem dla przedsiębiorców ...
-
Eksporterzy chcą więcej, lokalni wolą to, co jest
... ) – 3 proc. wskazań. Wzrost eksportu w tym roku szacowany jest na 8,5 proc. a w 2017 r. – na 5 proc. – Dla nas priorytetem powinna być maksymalizacja tego wzrostu i zwiększanie liczby branż, w których jako kraj się specjalizujemy. Mamy co najmniej kilka przykładów branż, w których polscy producenci są bezkonkurencyjni – za takie ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... budżetów na reklamę telewizyjną, w porównaniu do średniej wynoszącej 26%. Ich głównym celem jest maksymalizacja świadomości i zasięgu marki, tak aby były one widoczne jak najbliżej momentu zakupu dla jak największej liczby konsumentów. Jest to coś, w czym telewizja jak dotąd przodowała, ale jej malejący ...
-
Kluby piłkarskie zwiększyły przychody, kobiecy futbol z rekordem
... mld zł. Wzrost o 10 proc. w tym segmencie w dużej mierze wynikał z większej liczby wydarzeń poza piłkarskich, wyników sprzedaży detalicznej oraz środków od sponsorów. ... wykorzystują swój potencjał komercyjny, co ma istotny wpływ na finanse organizacji. Maksymalizacja przychodów komercyjnych jest szczególnie istotna dla tych klubów, które w danym ...