-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... w działach marketingu i PR? Czy pracownicy działów marketingu i PR są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników marketingu i PR otrzymał w ... manager produktu może liczyć na zarobki sięgające 19 tys. zł, manager marki 20 tys. zł, a dyrektor marketingu 30 tys. zł. Chcą i jednocześnie nie chcą zmienić branży Pracownicy PR i marketingu ...
-
PR w nowych mediach
... istniejące może wzmacniać. A co do PR… Ma wiele zalet, które sprawiają, że staje się idealnym narzędziem do budowania świadomości marki w erze nowych mediów. Powinien o tym pamiętać każdy manager marketingu. Iwona Kubicz jest starszym konsultantem public relations w firmie OnBoard PR. Jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia International ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
... marketingu mobilnego, wymienia na pierwszym miejscu SMS. Warto też zauważyć, że jego miejsce na podium nie zmienia się od pięciu lat. Pozycja SMS wydaje się zatem być niezagrożona, a nawet, w obliczu współczesnych trendów i zwyczajów konsumenckich, umocni się jeszcze bardziej – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager Platformy ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... marki, długookresowa wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, ... marketingu ważne jest, by móc wymieniać się informacjami rynkowymi i poszukiwać wiedzy poprzez spotkania branżowe, eventy czy konferencje - mówi Iwo Paliszewski, CEE Marketing & Employer Branding Manager ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... jest dla nas, aby potencjalny kandydat znał tajniki marketingu oraz umiał angażować społeczność. Doświadczenie w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... komentuje Justyna Lipowska, Recruitment Process Manager, HRK S.A. Jak czytamy w ... PR, sprzedaż (20% ankietowanych). Ponad 40% respondentów wskazało, że w ich firmach pracownicy korzystają z portali społecznościowych w czasie pracy. Odpowiedzi negatywnej udzieliło tylko 25% badanych. W firmach z social media korzystają głównie działy marketingu i PR ...
-
Kryzys a rynek pracy w I kw. 2009
... skutecznie chroniło przed skutkami kryzysu” - mówi Katarzyna Tajchman, HR manager w Work Express. Kandydaci biorący udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych ... kilkanaście procent zmniejszyła się natomiast liczba ofert w działach HR, transportu i logistyki, marketingu i PR. Profil zatrudnianych pracowników Zdecydowanie najwięcej napływających do ...
-
Jest praca w e-commerce
... . Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, którzy ubiegają się ... zł. Podstawowe wymagania pracodawców to nie tylko praktyczna wiedza z zakresu marketingu czy Internetu, ale także znajomość technicznych zagadnień związanych z komunikacją internetową. ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... klientom, bo dla nich ta wiedza oznacza konkretne oszczędności wynikające z usprawnień, które podpowiedzieli sami pracownicy tymczasowi – podsumowuje Marta Wachowska, manager działu marketingu i PR. Jakie korzyści mają z takiego badania pracownicy? Przede wszystkim możliwość wskazania, co utrudnia im pracę. Oceniane obszary to między innymi ...
-
Rynek pracy w dobrej kondycji. Przybywa ofert pracy
... pierwszego kwartału. Kroku dotrzymała jej księgowość. Obiecująco wygląda sytuacja w marketingu i PR (+20 proc.), a to jeden z sygnałów świadczących o poprawie koniunktury. Ten ... z rozpoczętym właśnie sezonem urlopowym – komentuje Marek Jurkiewicz, General Manager InfoPraca. Informacje o badaniu Licznik rynku InfoPraca jest kwartalną informacją o ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... źródła regionalne, który mają ograniczony zasięg – tłumaczy Izabela Grzechnik, Project Manager for new research and development. Jak dodaje: – Przewidujemy dynamiczny wzrost ... nowy typ specjalistów, których charakteryzować będzie szeroki zakres kompetencji – od marketingu i PR, po prawo korporacyjne i makroekonomię. Skonkretyzowanie się przekazu ...
-
Markowe wydarzenia
... za pomocą public relations, czy wręcz do zbudowania odrębnej kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej realizacji ... dla ludzi marketingu, konsumentów i firm z branży event marketing rozwój ten odbywa się w formie i ilościowej, i jakościowej. Dariusz Kolber pracował jako Account Manager w agencji ...
Tematy: -
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... współpracy czy stworzenie wartościowego tekstu – mówi Agata Gruszka, International SEO Manager, WhitePress. Działania outreach’owe mogą być idealnym uzupełnieniem ... dodaje Patrycja Górecka-Butora. Podsumowując, outreach marketing wykorzystywany w SEO, Digital PR czy influencer marketingu, polega na nawiązaniu współpracy z osobami w istotny sposób ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... się tym obszarem. Najczęściej pracują one w działach PR, komunikacji lub relacji zewnętrznych (ponad 37% odpowiedzi) i w ... Manager w PwC. Ekspert podkreśla, że w tej pracy przydaje się wykształcenie nie tylko z zarządzania zasobami ludzkimi, ale również z psychologii, a istotne jest także doświadczenie z zakresu doradztwa personalnego i marketingu ...
-
Najbardziej Pożądany Pracodawca w Polsce. Ranking Antal
... marketingu, PR i reklamie oraz e-commerce. Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy dodatkowo został przyznany w 10 kategoriach branżowych: finansach, IT, energetyce, farmaceutyce, FMCG, nieruchomościach, produkcji, marketingu, PR ... – komentuje Marta Adamska, account manager w Neuron Agencji PR – Równie ważne jest zaangażowanie samego pracodawcy w ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... allegrowiczów aplikacji Zamów Kuriera DHL. Rafał Dziura Dyrektor Sprzedaży i Marketingu TNT Express Poland TNT Express, z blisko 30-proc. udziałem w rynku przesyłek ... podejmujemy wyzwania związane z zaspokojeniem potrzeb tej grupy konsumentów. Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemka SA. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, w 2012 jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... oferty, czekając jednocześnie na zakończenie procesów administracyjnych. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Jeszcze tego lata zamierzamy wprowadzić do sprzedaży mieszkania w ... wystartować w drugiej połowie przyszłego roku. Agnieszka Jałoszyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Sky Investments Najbliższe miesiące będą bardzo dynamiczne ...
-
Zmiana pracy: dla menedżera to żaden problem
... HR (36%), Sprzedaży i Marketingu (34%) i Administracji (31%). W ujęciu branżowym ... Manager biura Antal w Gdańsku. Przebranżowienie Jak wynika z raportu „Aktywność specjalistów i menedżerów na rynku pracy”, ponad połowa badanych jest gotowa na przekwalifikowanie się. Największe zainteresowanie wykazują specjaliści i menedżerowie z branży Media i PR ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... zdaniem ekspertów, całkiem nowy, lepszy wymiar e-handlu i e-marketingu. ― Tak jak w marketingu internetowym jesteśmy świadkami trendu, że „SEO magicy” ustępują miejsca content ... traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... do specjalistów zajmujących się PR, na oferty mogli liczyć także Brand Managerowie, Dyrektorzy Marketingu, oraz Specjaliści ds. Marketingu W marcu zwiększyło się także ... clerk (pracownik ambasady przyznający wizy), czy Fire safety manager (pracownik zajmujący się rozwiązaniami przeciwpożarowymi). Nieznacznie wzrosło również zainteresowanie ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... rywali rynkowych. Rola dobrego specjalisty od PR polega w takim wypadku na sugestywnym wskazywaniu przewagi ... Po pierwsze, można je wykorzystać jako element marketingu wirusowego: po publikacji informacji firmowych na łamach ... Grzegorz Mazurek, pracuje w firmie K2 Internet jako Project Manager. Jest specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska ...
-
Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
... masową wysyłkę wiadomości do klientów - tłumaczy Maja Wiśniewska PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. WhatsApp Business i WhatsApp Business API - czym się różnią? ... musi zostać zainicjowana przez konsumenta. - To walor i jednocześnie zaleta marketingu komunikacyjnego. Klient nie jest bombardowany reklamami, sam musi się zgłosić i rozpocząć ...
-
Jacy są polscy kierowcy?
... Preferencje klientów stacji paliw wciąż się zmieniają” – zauważa Dorota Adamska, PR Manager BP Europa SE i dodaje – „Ważne żeby wsłuchiwać się w ich ... z tych grup jest inna i inaczej korzysta z samochodu” – zauważa Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska. Warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym segmentom. Konsumenci nowocześni ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... trzon klientów online. Dlaczego jest inaczej? Sprawę wyjaśnia Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska - „Powodem może być fakt, że dostęp do Internetu ... . Mądre kupowanie jest dziś trendem, a przepłacanie faux pas”. Fabian Adaszewski, PR Brand Manager z Grupy Allegro zauważa: „Okazje zdarzają się raz na jakiś czas, natomiast ...
-
Jakie wymagania pracodawców?
... roku wśród pracodawców przeprowadziła firma Grafton. Jak podkreśla Aleksandra Iwicka, country manager Grafton Recruitment Polska – Oznacza to, że pracodawcy szukają osób, ... stres. Te cechy są też zresztą często poszukiwane w działach marketingu, reklamy i PR. Przydatne w każdej branży Wśród wymagań uniwersalnych, najczęściej wymienianych przez ...
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
... Mimo 25 lat istnienia SMS wciąż ma się dobrze i odgrywa istotną rolę w marketingu mobilnym. Marketerzy widzą w mobile potencjał i wiedzą, że dzięki wiadomości tekstowej ... łączą kanały i coraz częściej mierzą efekty działań - mówi Andrzej Ogonowski PR & Brand Manager SMSAPI. Metodologia: W badaniu wzięło udział 188 przedstawicieli firm korzystających ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... będą decydowali się na kupno produktu jedynie w okresach objętych promocją - mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro. 2. Określ grupę docelową - Wybór grupy docelowej lub pojedynczych person to istotny etap ... . Daje to możliwość dostępu wszystkich użytkowników ERP do obszarów dotyczących między innymi sprzedaży, finansów, marketingu ...
-
Dlaczego Messenger chce czytać nasze wiadomości SMS?
... co również niezgodne z dobrymi praktykami biznesowymi. Dostarczając narzędzi do SMS marketingu edukujemy swoich klientów, aby dane o osobach subskrybujących ich wiadomości ... i w żaden sposób nie profilujemy ich odbiorców - mówi Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Skala, na którą rozpowszechniły się szpiegujące aplikacje mobilne ...