-
1 Liga Piłki Nożnej. W 2019 r. przychody nie zawiodły
... rozgrywkach krajowych (25 proc.), przychody z organizacji dnia meczowego (7 proc.). Jak wskazuje Przemysław Zawadzki, Partner Associate, Lider Sport Business Group w Deloitte, odnotowany w zeszłym roku wzrost ... i kilkukrotnym wzrostem zarówno liczby wystąpień regionów, jak i wartości mediowej ekspozycji marek samorządów lokalnych. Pod tym względem ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2014 r.
... sezonie wraz z podpisaniem nowej umowy na transmisję meczy – mówi Przemysław Zawadzki, Starszy Menedżer w Dziale Audytu, ekspert grupy sportowej, Deloitte. W 2014 roku przychody komercyjne ... „Wielkiej Piątki” wpływa wiele aspektów, m.in. wysokie kontrakty sponsorskie, globalność marek, a co za tym idzie – zagraniczni kibice, lukratywne umowy na ...
-
Polska Ekstraklasa 2016
... komercyjnych. Tu też jest największy potencjał wzrostu. Ekstraklasa wciąż czeka na większe finansowe zaangażowanie firm w promowaniu swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich” – mówi Przemysław Zawadzki. Ekstraklasa jest stosunkowo młodą ligą, z ogromną przestrzenią do rozwoju. Jeżeli chodzi o frekwencję to sezon 2015/2016 okazał się ...
-
Polska Ekstraklasa 2017
... i 200 mln złotych oraz wyprzedził tak znacznie pozostałych rywali” – mówi Przemysław Zawadzki, Dyrektor, ekspert Sports Business Group Poland, Deloitte. – „Aktualny mistrz Polski w zbliżającym ... wciąż czekają na większy udział polskich przedsiębiorców w promowaniu swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich. W porównaniu do przykładowych lig ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2017
... tego miasta oraz zwiększenia przychodów komercyjnych Jagiellonii Białystok – mówi Przemysław Zawadzki, Dyrektor w Dziale audytu, ekspert Sports Business Group Deloitte. Po raz ... stoją możliwości pozyskania dodatkowych środków dzięki większemu zaangażowaniu firm w promowanie swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich. Otwarta jest też droga do ...