-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
Jeżeli chodzi o budowanie wizerunku, to funkcjonujące na rodzimym rynku banki mają jeszcze sporo do nadrobienia. Dowodem na to są opinie samych klientów, którzy postrzegają je jako marki trzykrotnie słabsze od brandów motoryzacyjnych i dwa razy mniej wyraziste od telekomów. Zrealizowane przez Deloitte badanie "Siła marek kategorii bankowej" ...
-
Cukier i jego tajniki
Wszystkich Internautów spragnionych odrobiny słodyczy i przekonanych o słuszności twierdzenia "cukier krzepi" zainteresuje zapewne stworzony przez IMPartner serwis firmy BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki "Srebrna Łyżeczka". Nowy serwis to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat słodkiego szaleństwa. Oprócz informacji o marce „Srebrna ...
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
Oficjalni sponsorzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
Współczesny polski konsument przy rodzinnym stole i w biurze wertuje gazetki z promocjami. Kupuje tańsze marki własne, jednocześnie lubi pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Zakupy to coś więcej niż kupowanie produktów – obrazują relacje rodzinne i stanowią narzędzie wychowawcze. Oto wnioski, jakie przynoszą wyniki etnograficznych badań zachowań ...
-
Uwaga na fałszywy Bitdefender Antivirus Plus 2015
Marken Systemy Antywirusowe ostrzega - oszuści zachęcają na YouTube i Facebooku do pobrania programu Bitdefender Antivirus Plus 2015, który nie został jeszcze wydany. W rzeczywistości linki prowadzą do podrobionych sondaży i SMS-owych oszustw. Fałszywy link do pobrania oprogramowania Bitdefender umieszczony na YouTube prowadzi użytkowników do ...
-
Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w social media, wiesz, że kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów jest ciągła optymalizacja. Jeśli pragniesz osiągnąć znakomite wyniki wykorzystując reklamy na Twitterze, musisz upewnić się, że poszczególne kampanie są skierowane wyłącznie do ściśle określonej grupy docelowej. Twitter Ads zapewniają ...
-
Polskie kluby fitness w poszukiwaniu formy
Polacy zrozumieli, że zdrowy tryb życia i aktywność fizyczna zdecydowanie popłacają. Dowodem na to są liczby. Z danych zawartych w raporcie "The European Health & Fitness Market 2016" wynika, że w minionym roku przychody klubów fitness w Polsce sięgnęły 3,65 mld zł, a liczba ich członków - 2,77 mln osób. Polski rynek fitness ciągle jednak jest ...
-
Polskie kluby fitness to jeszcze nie zachód, ale...
Polacy zrozumieli, że zdrowy tryb życia i aktywność fizyczna zdecydowanie popłacają. Dowodem na to mogą być chociażby liczby. Z danych zawartych w najświeższym raporcie "The European Health & Fitness Market” wynika, że w minionym roku w Polsce funkcjonowało 2,6 tys. klubów, a liczba ich członków sięgnęła 2,91 mln osób. Rynek jest wprawdzie jeszcze ...