-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... płynące z niego wnioski można odnieść także do sektora małych i średnich firm. I tak, okazuje się, że pomimo licznych obaw dotyczących utraty danych, ... wszystkich wolnych zasobów, przeprowadzane równocześnie z wielu komputerów)„ – mówi Robert Dziemianko, Marketing Manager w firmie G DATA. Według analizy CERT Polska, codziennie w polskiej sieci ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... do dyspozycji takie kryteria, możemy dotrzeć nie tylko do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład ... pracowników): szefowie działów IT, dyrektorzy w średnich i dużych firmach, właściciele firm, osoby zatrudnione w dziale zakupów. Przykład 5. Pośrednik finansowy – oferta pożyczek Zajmujemy ...
-
Co wspólnego mają ze sobą green HR, zrównoważony rozwój i koronawirus?
... z niej kryzys przyniosą jedynie korzyści dla firm rozwijających się w nurcie zrównoważonego rozwoju. Te firmy w jego opinii okazują się być „antykruche”, co zachęci innych do ich naśladowania, a zrównoważony rozwój stanie się paradygmatem (praca zdalna, cyfryzowanie procesów wewnętrznych, digital marketing itp.). Zgadzając się z wypowiedziami ...
-
CEO wierzą, że spowolnienie gospodarcze to szansa na rozwój firmy?
... badania EY-Parthenon CEO Outlook Pulse wyraźnie dowodzą, że niektórzy prezesi firm widzą w spowolnieniu gospodarczym szansę na rozwój. Z tego tekstu dowiesz się m.in ... to najczęstsza odpowiedź w tej kategorii. Ważnym elementem utrzymania przewagi konkurencyjnej jest marketing i doświadczenia konsumentów (wskazało je 33% polskich CEO i 38% globalnych). ...
-
4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą. Gdzie przyjął się najlepiej?
... tydzień pracy testowano również w Wielkiej Brytanii w 2022 r., a 51 proc. biorących udział w pilotażu firm zdecydowało się wprowadzić takie rozwiązanie na stałe. W wyniku tego eksperymentu 82 proc. z ... czy webinarów, takich jak ClickMeeting, obecnie nie stanowi to wyzwania. Martyna Grzegorczyk, Marketing Operations Manager z *Według kursu NBP z 10 ...
-
Cyberbezpieczeństwo nieznane, czyli jak brakuje nam wiedzy o cyberatakach
... są niezbędne, ale nie wszystkie programy są sobie równe Większość firm wyraża chęć do przygotowania szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa, które bazowałyby na ich ... rozpoznawania cyfrowych zagrożeń oraz reagowania na nie. John Maddison, Chief Marketing Officer, Fortinet: Cyberprzestępcy chętnie wykorzystują nowe technologie, w tym sztuczną ...
-
5 trendów, które zawładną rekrutacją pracowników
... Wzrost zainteresowania contractingiem to jeden z najważniejszych trendów rekrutacyjnych w 2025 roku. Aż 42% firm korzysta z tego modelu, zwłaszcza w branżach takich jak IT, gdzie ... – podsumowuje Agnieszka Niebutkowska, Sector Manager & Team Leader Antal, Sales & Marketing. O raporcie Badanie „Trendy rekrutacyjne 2025” zostało przeprowadzone metodą ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... przedsiębiorstw nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM? Czy managerowie tych firm są na tyle nieodpowiedzialni aby nie wdrożyć u siebie czegoś, co ... Klienci dysponują jedynie ograniczonym budżetem, z którego zaspakajają swoje potrzeby. Następuje wyścig firm po pieniądze z tego budżetu. CRM to sztuka współpracy z klientem lub też ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... możliwość selekcji produktów, które miałyby być przedstawiane przez telefon. Preferencje respondentów dotyczące godzin, w jakich najchętniej odbieraliby telefony komercyjne od firm - w przyjętych ramach pomiędzy 9:00 a 22:00 - wydają się nie wykazywać żadnych prawidłowości. Respondenci najbardziej chcieliby drogą telefoniczną odbierać informacje ...
Tematy: -
Fundusze unijne na założenie firmy
... coś znacząco więcej niż bez nich? • I kontynuując – czy słabość niedużych firm w naszym kraju wynika z braku pieniędzy, a nie przypadkiem z fatalnej koniunktury, małego zapotrzebowania na ... jest! Takich osób tam nie ma! W odniesieniu do tzw. pomocy dla firm w naszym kraju mam opinię bardzo krytyczną. Cała ona - doradcza i szkoleniowa - to jedno ...
-
Domeny .eu w październiku
... domeny .EU mogą starać się właściciele: niezarejestrowanych znaków towarowych, nazw handlowych, nazw firm oraz tytułów prac literackich i artystycznych. Dopiero pod koniec pierwszego kwartału ... z końcówką .pl, a więc 100-150 zł. Obecnie w Polsce jest około tysiąca firm, które zajmują się rejestracją domen internetowych. Tylko około 20 z nich otrzyma ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... jego wzrostu i zdolność chińskich przedsiębiorstw do prowadzenia działalności w skali ogólnoświatowej. • Marki detaliczne nabierają znaczenia jako czynniki stymulujące zachowania konsumenckie: wiele firm działających w sektorze handlu detalicznego wykazuje duże zyski, których źródłem jest ich własna marka. Niekiedy zyski te są większe niż zyski ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... , jeśli tylko zadać im proste pytanie: "Taniej nie będzie?". Buchalter dzwoni do firm wystawiających karty kredytowe i pyta o roczne opłaty, a potem prosi o anulowanie kar za zwłokę ... małych firm nigdy nie oszczędzają na kliencie, podczas gdy dla wielkich korporacji, zwłaszcza tych notowanych na giełdzie, typowe jest cięcie wydatków na marketing i ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach korzystających z usług firm stowarzyszonych w IAB. Wierzymy, że jest to wiedza, która pozwoli wszystkim podmiotom obecnym na rynku na bardziej efektywną współpracę” – komentuje Jarosław ...
-
Serwisy społecznościowe a biznes
... się w kluczowych obszarach łańcucha tworzenia wartości, takich jak marketing i komunikacja, działy HR i obsługi klientów. W marketingu i komunikacji ... popularne serwisy społecznościowe. Według Padmasree Warrior, CTO firmy Cisco, współpraca sieciowa będzie dla firm tym, czym są sieci społecznościowe dla klientów. Najczęściej używanym narzędziem pracy ...
-
Atak hakerów na Epsilon
... konsumencki. Wraz z wyciekiem danych znacznie wzrosło ryzyko związane z atakami typu spear-phishing (phishing ze ściśle określoną grupą docelową). Dlatego klienci poszkodowanych firm powinni być wyjątkowo czujni kiedy otrzymują drogą mailową prośby o podanie danych osobowych. Phishing nie jest jedyną przestępczą działalnością ułatwioną dzięki ...
-
Polscy inżynierowie słabo znają języki obce
... mówi po angielsku” - wyjaśnia Anna Lisowska-Rakowska, Senior Consultant w zespole Sales & Marketing w warszawskim oddziale HAYS Poland. „Wśród menedżerów ten odsetek jest większy: ... wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na większość stanowisk. Wiele firm działających na rynku polskim to przedstawicielstwa międzynarodowych korporacji. Praca w nich ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi I kw. 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowych pierwszych trzech miesięcy 2011 roku. Opracowano prawie 2500 wyników zamówień publicznych. W tym samym czasie w ubiegłym roku opublikowano mniej o 250 wyników przetargów. Kiedy rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Przetargi medyczne w Polsce I-III 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy Pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowanych w pierwszym kwartale 2011 roku. Wynika z niego m.in., że przetargi o najwyższej wartości w sumie rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Najbardziej wygórowaną przeciętną ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ...
-
Sponsoring sportowy w Polsce
... siatkówkę i sporty motorowe, ale przewidują też swoje rosnące zaangażowanie w piłce ręcznej i sportach zimowych. - Współczesny sponsoring staje się elementem świadomych działań firm w zakresie polityki zewnętrznej. Kluczem do sukcesu na arenie sponsoringu sportowego jest znajomość trendów rynkowych i umiejętność ich oceny – zaznacza Maciej Witucki ...
-
ESET Secure Authentication
... dotychczasowe portfolio ESET o kolejne rozwiązanie adresowane do firm. ESET Secure Authentication pozwala przedsiębiorstwom wdrożyć dwuskładnikową autoryzacja ... w obsłudze i gwarantuje dodatkowy poziom ochrony – mówi Ignacio Sbampato, Chief Sales and Marketing Officer w firmie ESET. ESET Secure Authentication wspiera środowiska Windows Server (2003, ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... przez Capgemini we współpracy z HP. Wskazuje ono, że niemal ¼ wydatków firm z wielu przebadanych krajów, także z Polski, na IT przypada na testowanie i zapewnienie jakości ... trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają jednak, ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... zbadał opinie przedstawicieli wybranych branż (IT, analitycy finansowi, księgowi, marketing i zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta) i przygotował raport Oczekiwania profesjonalistów ... dedykowane do tzw. talentów, oferowane przez około 15% firm w Polsce. W celu podniesienia kompetencji pracowników wykorzystują również tzw. rotacje na stanowiskach, ...
-
Motywacja do pracy spada
... nie otrzymuje od pracodawcy żadnego benefitu poza wynagrodzeniem. Izabela Supeł, Marketing Manager w Edenred Polska przekonuje: Pracodawcy, którym zależy na budowaniu ... wiele firma im oferuje. Praktyka informowania pracowników występuje tylko w 26% firm w Polsce, częściej z kapitałem zagranicznym i zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Zaledwie ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... z całego kraju, reprezentujących 9 dyscyplin: Administrację, HR, Finanse i Księgowość, Inżynierię, IT, Logistykę, Prawo, Sprzedaż i Marketing oraz Wyższą Kadrę Zarządzającą. Respondenci zostali poproszeni o wskazanie firm, w których najbardziej chcieliby pracować. Ponadto wymieniali również czynniki, dzięki którym dana organizacja staje się ...
-
Call center walczy o dobre imię
... w naszym kraju w dość pokaźnym tempie sięgającym nawet 30 proc. rocznie. 135 firm, którym przyjrzeli się autorzy badania, oferuje przeszło 12 tys. miejsc prac. ... telewizji, jakie ukazały się w 2016 roku. Dodatkowa ocena dotyczyła obecności w mediach poszczególnych firm – dostawców usług call center. Na temat call center opublikowano w roku 2016 ...
-
3 trendy, które kształtować będą ochronę danych
... uzyskanych wyników okazało się, że 80% respondentów nie jest w pełni zadowolonych z aktualnego poziomu zgodności ich firm z regulacjami w sprawie ochrony danych — takimi jak RODO. Co ciekawe, 37% respondentów uważa, że konieczne jest ... budują zaufanie klientów poprzez angażowanie się w ochronę prywatności. Nigel Tozer Director, Solutions Marketing ...
-
Bezpłatny Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business
Jest już dostępna najnowsza generacja opracowanego przez Kaspersky Lab narzędzia, dzięki któremu firmy mogą stanąć do skutecznej walki z plagą dzisiejszych czasów, czyli zagrożeniami ransomware. Darmowy Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business nie tylko wykrywa zagrożenia wyłudzające okup, ale chroni również przed zagrożeniami związanymi z ...
-
Przez cyfrowy bałagan firmowe pliki mają nawet ekspracownicy
... , jakich potrzebują – powiedział Siergiej Marcinkian, szef działu odpowiedzialnego za marketing produktów biznesowych, Kaspersky Lab. Aby cyfrowy bałagan nie przysłonił firmom ... Twojej firmy: Kaspersky Endpoint Security Cloud dla małych i średnich firm lub Kaspersky Small Office Security dla firm posiadających mniej niż 25 pracowników. Produkty te ...
-
Rekrutacja pracowników z pokolenia Y i Z nie jest łatwa
... więcej, sprawdzić, czy dana osoba ma potencjał liderski. To bardzo cenione kompetencje, ważne dla firm, stąd coraz większe zainteresowanie takimi metodami rekrutacyjnymi.” – zauważa Anna Zachariasz – Łobodzińska, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Rozwoju ... to one w dużej mierze przyczyniają się do sukcesu rekrutacyjnego. Sylwia Klimek, PR & Marketing ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... że dziś wszyscy jesteśmy kandydatami - komentuje Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager, eRecruiter. Zgodnie z odpowiedziami ankietowanych, ... aplikacji. Jak można niwelować różnicę między oczekiwaniami, a rekrutacyjną rzeczywistością? Coraz więcej firm stawia na bardziej otwartą i transparentną komunikację z kandydatami, np. ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... które obecnie kształtują nową ścieżkę działań employer brandingowych firm. Wyniki badania to również doskonałe studium przypadku, odpowiadające na pytanie o zmianę postrzegania pracodawcy w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... – Südzucker Polska S.A. → jest częścią europejskiej Grupy Südzucker (Niemcy) Diamant – Pfeifer & Langen Marketing → spółka macierzysta Pfeifer & Langen GmbH & Co. KG (Niemcy) Sól marka O’sole – ... Delicje Szampańskie, które tak naprawdę nie są już w posiadaniu rodzimych firm. Zostały wykupione przez zagraniczne podmioty. Do najbardziej znanych marek z ...
-
Rozwój osobisty albo wypowiedzenie? Pracownicy chcą podnoszenia kwalifikacji zawodowych
... listę umiejętności, które mają pomóc w zdobyciu zatrudnienia. Karina Chowaniak, senior marketing specialist w GoodHabitz Poland jest zdania, że kluczowe dla rozwoju talentów będzie ... są technologie IT. W ubiegłym roku w Kodilla.com mieliśmy ze strony firm rekordową liczbę zapytań o absolwentów oraz takich, które dotyczyły bezpośredniej współpracy ...