-
Konkurs na najlepszą reklamę
... się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel przedsięwzięcia to promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... już konkurencji. Analiza rynku dostarcza nam pewnych informacji. Prawdopodobnie jednym ze spostrzeżeń będzie podział firm na takie, które wizualnie wyglądają profesjonalnie i nowocześnie, oraz takie, które… nie wyglądają. Powstaje zatem potrzeba ... przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... przez nią farmaceutyku. Prawdą jest, że wśród serwisów internetowych polskich firm farmaceutycznych ze świecą szukać można realizacji choć po części nawiązujących do ... projektowi zupełnie nowej dynamiki. Możliwości techniczne są. Być może w działach marketingu firm farmaceutycznych po prostu brakuje świadomości na temat korzyści, jakie niesie ze ...
-
Marki rosną nam wszerz
... rynek w Polsce wkracza obecnie w fazę stopniowego nasycania się markami i dojrzałości. Charakteryzuje ją większe zainteresowanie firm rozszerzaniem marek, ich odświeżaniem, repozycjonowaniem itp., niż wprowadzaniem na rynek nowych brandów. Istnieją ... PND Futura. magdalena.kusmierz@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
... osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm posiadają informacje na temat ofert, jakie otrzymali ich klienci. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise ...
-
Menedżerowie szukają pracy przez Internet
... proc. menedżerów i specjalistów zwróciłoby się do firmy doradztwa personalnego o pomoc w znalezieniu nowej pracy. Pracownicy dużych firm (o wielkości od 250 do 499 osób) oraz specjaliści i samodzielni pracownicy z wyższym wykształceniem (71 ... specjalizującymi się w następujących sektorach: IT i inżyniera, finanse i bankowość, sprzedaż i marketing ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... firm tworzących grupę. Z tego powodu wynika także złożoność problematyki tożsamości grup kapitałowych. Budowanie tożsamości grupy polega na zintegrowaniu wizji grupy ze strategią biznesową, strategią marketingową i wynikającym z tego wizerunkiem. Oddziaływanie jest odwrotne, bez dobrego wizerunku nie ma efektywnego marketingu, słaby marketing ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... . Pamiętajmy też, że biznes staje się na świecie coraz bardziej odpowiedzialny – zarządy wielu firm zaczynają się liczyć z konsekwencjami nieudanych planów biznesowych. Ludzie przestają pełnić rolę odtwórczą – zwłaszcza ... jakości oraz konkurencyjności waszego biznesu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak stworzyć dobrą nazwę?
... projektuje się logo. Dlatego ostatnia opcja należy do najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych, chociaż również i najdroższych metod. Kreacja czy strategia Wśród zarządów firm a nawet pracowników działów marketingu pokutuje przekonanie, że aby stworzyć nazwę trzeba po prostu usiąść i ją wymyślić. Kreatywne podejście do tworzenia ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... Millward Brown Optimor. „Na początku recesji pojawił się nowy trend – coraz więcej firm zaczęło zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie, a ... firm mogących pochwalić się największymi sukcesami w skali globalnej. Prezesi i dyrektorzy finansowi na całym świecie powinni zwrócić się do swoich specjalistów odpowiedzialnych za marki i marketing ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... przestaje już bowiem przynosić zyski i być źródłem wzrostu tych firm. Prawdopodobnie dlatego wyjątkowo dobrze opłacani są w tym sektorze marketingowcy. ... nawet wyższe niż na Mazowszu. Najniższe pensje otrzymują natomiast pracownicy firm telekomunikacyjnych z Lublina. Branża telekomunikacyjna z pewnością dalej będzie się intensywnie rozwijać, a ...
-
Microsoft Apps w Nokia z Symbian Belle
... do urządzeń Nokia z systemem Symbian pomogą użytkownikom zachować łączność z dokumentami i usługami Microsoft Office w drodze” — mówi Pat Fox, senior director of marketing and planning, Microsoft Office. Począwszy od końca IV kwartału 2011 r. z szeroką dostępnością na początku 2012 r. aplikacje Microsoft Apps będą oferować ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... bieżącej edycji Rankingu Sieci Detalicznych prowadzonego przez firmę badawczą Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...
-
Praca w branży PR 2011
... stanowiły natomiast 44 proc. wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku przez firmy. Za sprawą agencji i firm mieszczących się w Warszawie, w ubiegłym roku najwięcej ofert pochodziło z województwa mazowieckiego. Tak samo, jak w ... bo – najwidoczniej – wierzono w to, że to właśnie oni będą wiedzieli, jak skutecznie pracować nad wizerunkiem firm ...
-
Pinterest wzbudza emocje
... sprzedawców produktów wykonywanych w sposób tradycyjny. Etsy to nie tylko jeden z najchętniej śledzonych profili firm w serwisie, ale pierwsze w kolejności źródło, z którego użytkownicy dodają najwięcej nowych przedmiotów do serwisu, wyprzedzając ... zastosowań tej platformy w przyszłości. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Tablety napędzą ruch w Internecie
... klientów” – powiedział Brad Rencher, wiceprezes i dyrektor generalny działu Digital Marketing Business firmy Adobe. „Dyrektorzy ds. marketingu cyfrowego najpierw ... . W ramach badań przeanalizowano 23 miliardy odwiedzin na stronach WWW 325 firm z Ameryki Północnej, Europy Zachodniej (Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch ...
-
Personalizacja w Internecie
... spersonalizowane informacje, otrzymywać spersonalizowane wyniki wyszukiwania czy też być atakowani przez spersonalizowane reklamy. To skuteczne rozwiązanie z punktu widzenia firm i portali. Jednakże czy tak totalnie spersonalizowany Internet, gdzie drogę naszego surfowania w sieci będą wyznaczały nasze zainteresowania i upodobania (będące ...
-
Nimbus Office w Warszawie
... dziennego. Przy jego budowie zostaną wykorzystane najwyższej jakości produkty ekologiczne oraz systemy energooszczędne. Przyszli najemcy, zarówno z małej jak i średniej wielkości firm, będą mogli korzystać ze stojaków na rowery, pryszniców oraz zamykanych szafek, jak również dodatkowych atrakcji typu kawiarnia, restauracja, bank. W zachodniej ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
... , niemal co czwarte ankietowane przedsiębiorstwo przyznało, że utrata reputacji przydarzyła mu się w przeszłości a upowszechnienie Internetu i mediów społecznościowych sprawia, że działania firm są, jak nigdy dotąd, uważnie obserwowane - mówi Tanya Barman, Szef Działu Etyki w CIMA. - Bardzo niepokojące jest jednak ujawnienie faktu, że ...
-
Branża przemysłowa szuka liderów
... przez międzynarodową firmę doradztwa personalnego Stanton Chase wśród top-menedżerów firm przemysłowych na całym świecie. Umiejętności, które są najbardziej poszukiwane ... zdaniem ankietowanych, dotyczy takich funkcji jak zarząd, kadra techniczna oraz sprzedaż i marketing, w najmniejszym stopniu jest on odczuwalny w HR, IT i finansach. Konsultanci ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów) zebrało Kredito24.pl, które działa zarówno na Facebooku, gdzie ma niecałe 19 tys. polubieni, jak i Google+. Warto zaznaczyć, że dotąd 6 z 15 firm ... Informacje o badaniu Badanie dotyczy aktywności wybranych firm pożyczkowych udzielających mikropożyczek online. W celu ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... w korporacji Czy żargon biurowy jest charakterystyczny jedynie dla dużych firm? Niekoniecznie. Wprawdzie rzeczywiście międzynarodowe korporacje mają największą tendencję do ... różni się od tego stosowanego w korporacjach.” – mówi dr Ewelina Jurczak, Marketing Manager, Luxoft, specjalista z zakresu kształtowania zachowań ludzkich. Trudno nie zgodzić ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... do e-przedsiębiorców, jest Panorama Firm, która udostępniła bazy danych przygotowane specjalnie na tę okazję. Baza danych Panoramy Firm liczy 2,4 miliona przedsiębiorstw i jest ... też czekają nas procesy takie jak konsolidacja w tej grupie. Polski rynek małych firm handlujących w internecie jest jeszcze bardzo młody. Wystarczy zauważyć, że prawie ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... do swoich potrzeb treść (BlueHornet, 2013 Consumer Views od Email Marketing). Z konsumenckiego punktu widzenia, rekomendacje dostarczają interesujących propozycji, ułatwiają proces decyzyjny ... . Obecnie jednak, narzędzie to wykorzystywane jest przez coraz więcej firm, które w prosty sposób mogą zmierzyć i przeanalizować poszczególne zachowania ...
-
Polska motoryzacja. Siła w specjalizacji
... marketing etc. To jest niemożliwe. Ale mamy świetnych wytwórców części, podzespołów i akcesoriów. Wielu z nich opracowało i wdrożyło naprawdę innowacyjne rozwiązania, które dziś kupują tacy gracze jak Maserati, Porsche i Bentley (Grupa VW). Jedną z takich firm ... polska branża motoryzacyjna liczy ponad 2,7 tys. firm, z czego większość (ok. 3/4) to małe ...
-
Czy sektor MŚP ma potencjał do rozwoju?
... szerokiego grona sympatyków. Jako atrakcyjną postrzega ją zaledwie 3 proc. firm brytyjskich, podczas gdy np. 1/5 z nich widzi największe szanse w rozwoju produktów. ... na zamiar inwestowania w maszyny i wyposażenie (39 proc.), a także w działania sprzedażowe i marketing (29 proc.). Tutaj różnimy się od reszty badanych - w krajach legitymujących ...
-
Polskie firmy, czyli ogon cyfrowej Europy
... nawet o kilkadziesiąt procent – tłumaczy Tomasz Korczyński, odpowiedzialny za sprzedaż Oracle Marketing Cloud w regionie Oracle CEE. Raport „The State of Data Innovation ... Cloud Technologies. Jego zdaniem w długofalowej perspektywie grozi to zwiększeniem przewagi zachodnich firm. Dane to wiedza na temat konkurencji, oczekiwań klientów, możliwość ...
-
SMS. Król komunikacji
... otwarci na otrzymywanie SMS-ów nie tylko od znajomych, lecz również od firm i instytucji. Na czym polega ten fenomen? Jaka przyszłość rysuje się ... 48,2%) najbardziej zainteresowana jest otrzymywaniem alertów meteorologicznych – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager z Platformy SerwerSMS.pl. Z uwagi na szybkość i bezpośredniość dotarcia ...
-
Biznes nie zdąży przed GDPR
... nowych obowiązków w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych jest sporo. I wprawdzie świadomość firm odnośnie wpływu rozporządzenia na ich działalność jest całkiem pokaźna, to ... jaki sposób ich dane są wykorzystywane – mówi Todd Wright, Senior Product Marketing Manager w SAS. Chcąc zrealizować ten cel biznes musi uwzględnić każdy ...
-
Samochód służbowy do celów prywatnych w co 3. firmie
... zaangażowanie i dodatkowe związanie pracownika z organizacją – mówi Klaudia Rodak, marketing manager w Carefleet S.A. Firmowy samochód do użytku prywatnego jako ... proc. ustala szczegółowe limity kilometrów do prywatnego wykorzystania. Natomiast 26 proc. firm, które zezwalają na pozazawodowe użytkowanie służbowych samochodów, nie nakłada na ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... ale nawet głosują. Tym bardziej zastanawiający może być fakt, że ciągle niewielka rzesza firm decyduje się na komunikację marketingową z tą liczącą sobie już 1-2 mln osób ... pracujących, często posiadających lub planujących potomstwo. Biorąc to pod uwagę, bardzo mało firm wprowadza do swoich usług oferty kierowane do tej grupy, prowadzi kampanie ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... chętniej wykorzystywać nowoczesne metody płatności, takie jak P24NOW"- mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24. To, na co trzeba też zwrócić uwagę przy tak ... wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego samego systemu, właściciele firm mogą mapować zachowania konsumentów i identyfikować trendy, które będą miały wpływ ...
-
Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu
... Wzrost liczby dyskusji zaczął się 5 marca, kiedy Internauci zaczęli nawoływać do bojkotu konsumenckiego firm, które nie wycofały się z Rosji po jej agresji na Ukrainę. Wśród ... jest nacechowana negatywnie – mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne. Wypowiedzi o Majonezie Kieleckim pojawiają się obecnie głównie w kontekście bojkotu ...
-
OS3 w branży finansowej
... ofercie. Serwis przeznaczony jest zarówno dla stałych klientów BRE Leasing, jak i dla firm, które chcą dołączyć do tego grona. Jego strukturę oparto na podziale ... Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy ...