-
Telefony komórkowe dla seniorów
... kilka bliźniaczo podobnych do siebie produktów, sygnowanych jednak przez inne marki. Telefon myPhone 1050 simply doczekał się bliźniaka w postaci komórki MaxCom MM400 ... - i przy tym zdecydowanie najdroższe - telefony dla osób starszych, czyli szwedzkie Doro. Polskie sklepy internetowe oferują dziś 16 telefonów dedykowanych osobom starszym. Wszystkie ...
-
Domeny internetowe: kup komplet
... określają jedną nazwę z kilkoma końcówkami, a także, jeśli w nazwie występują polskie znaki, właściwym IDN. Jeśli chodzi o końcówki w przypadku przedsiębiorców, aby ułatwić ... , że należąca do konkurencji. Działania promocyjne zatem, mające na celu budowę marki przedsięwzięcia będą traciły na skuteczności, jeśli nieuważni (a takich jest mnóstwo ...
-
Listopadowy wskaźnik PMI wzrósł
Wskaźnik aktywności gospodarczej polskiego sektora przemysłowego PMI, wyliczany przez firmę Markit, wyniósł w listopadzie do 52,4 punktu. Przed miesiącem miał wartość 48,8 punktu. To największy wzrost od marca ubiegłego roku. Ważniejsze jest jednak przekroczenie przez ten wskaźnik poziomu 50 punktów. Świadczy to bowiem, że polski przemysł wchodzi ...
-
Monitor EIZO FlexScan SX2262W
Już wkrótce w ofercie firmy Alstor, polskiego dystrybutora produktów marki Eizo pojawi się nowy model tego producenta. FlexScan SX2262W to 22-calowy monitor LCD o wysokiej rozdzielczości. Panel został zaprojektowany z myślą o zastosowaniach ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... w Polsce badania dotyczącego marketingu ukierunkowanego na płeć. Dotychczas polskie firmy realizujące działania z zakresu gender marketingu oraz marketingu kobiecego, ... Zaskakujące jest również to, że kobiety są uważane jako mniej lojalne wobec marki (41%), ponieważ światowe badania w tym zakresie m.in. przedstawione w książce Marthy Barletty ...
-
Idealna domena internetowa
... nie można znaleźć w słowniku. Są to najczęściej nieistniejące słowa, stworzone na potrzeby marki (np. Blox.pl). Jedna trzecia domen to wyrazy obcojęzyczne. To sporo, ... stron. Ponad połowa adresów to słowa w języku polskim, jednak tylko 5 nazw zawiera polskie znaki. Ich właściciele w większości zabezpieczyli wersje IDN swoich domen (np. Kraków.pl). ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... się w outsourcingu sprzedaży to przedsiębiorstwa polskie, a wielu z ich klientów pochodzi z zagranicy. To czysty zysk dla polskiej gospodarki. - Wiele obsługiwanych przez nas firm to duże zagraniczne koncerny, intensyfikujące działania na polskim rynku. Wśród naszych klientów są takie marki jak Mars, FoodCare czy Tchibo ...
-
Galerie nie zniszczą ulic handlowych
... Najemcy woleli więc przeczekać gorszy okres i nadal handlować w centrum miasta. Polskie ulice handlowe przetrwały też ekspansję banków, które kilka lat temu groziły wykupieniem ... Przede wszystkim - większa rozpoznawalność, czasem wręcz taki jest wymóg międzynarodowej marki, która w centrach handlowych pojawić się nie ma prawa. Handlowcy liczą ...
-
Wars-Sawa-Junior w Warszawie po remoncie
... w ścisłym centrum Warszawy. Centrum to ok. 29 000 m2 powierzchni handlowej i ok. 7 000 m2 powierzchni biurowej. Najemcami centrum są znane polskie i zagraniczne marki takie jak H&M, C&A, TK Maxx, Reserved, Marks & Spencer, Zara, Empik, Carrefour, Sephora, Esprit, Camaieu, Cropp Town i House. Właścicielem ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... . na nasilenie się ruchu na stronie, 96 proc. na wzrost świadomości marki. Inne wskazywane przez marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu w ... Kolejne miejsce zajął YouTube.com z 67 proc. odpowiedzi. W porównaniu z tymi wynikami polskie serwisy wypadają wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK. ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... . Sektor usług biznesowych staje się naszą specjalizacją i wyróżnikiem biznesowej marki Polski na świecie. Nie ma drugiej takiej branży, w której możemy, ... w regionie, przed takimi krajami jak Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja i Bułgaria. - Największe polskie miasta swobodnie już konkurują z wiodącymi ośrodkami biznesowymi w regionie Europy ...
-
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
... mówi Jacek Sadowski, Prezes Demo Effective Launching, firmy, które opracowała dla Łodzi strategię marki opartą o koncept miasta przemysłów kreatywnych. Jak zauważają w najnowszym raporcie poświęconym sektorowi ... gospodarki to dynamiczne środowisko. Mamy ogromny potencjał i dobry start, ale to czy polskie miasta wykorzystają swoją pozycję, zależy od ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... dominowali inwestorzy niemieccy i austriaccy, a obiektów handlowych inwestorzy brytyjscy i holenderscy. Polskie podmioty miały marginalny udział w rynku. „Przy założeniu utrzymania ... była decyzja grupy hotelowej Hilton o wprowadzeniu na polski rynek swojej marki ekonomicznej Hampton by Hilton w Świnoujściu. Kolejne hotele Hampton by Hilton planowane ...
-
Jest praca dla informatyków
... . Informatyk to zatem jeden z najlepiej, jeśli nie najlepiej opłacany zawód w Polsce. Polskie zagłębia informatyczne Największym i wciąż dominującym rynkiem pracy dla informatyków jest Warszawa ... korporacji oraz Wrocław. W stolicy Dolnego Śląska swoje siedziby mają takie marki jak Tieto, NSN i IBM IDC. Do czołówki dołączają kolejne miasta. W Gdańsku ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... spożywcze i bardzo racjonalnie dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci kierują się nie tylko ... czwarty respondent. Pierwsza polska sieć w rankingu, Polomarket, zajęła 8 pozycję, a poza pierwszą dziesiątką znalazły się polskie ...
-
Prezydencja w radzie Europy a własność intelektualna
... ograniczeń związanych choćby z używaniem nazw firm i produktów. Ten podstawowy element identyfikacji marki jest traktowany jedynie jako proste zestawienie kilku liter w celu odróżnienia ... oraz zasądzone odszkodowania za naruszanie praw własności intelektualnej są przez polskie firmy ukrywane, dlatego tak mało o tym słyszymy. Przegrane spory świadczą ...
-
Aktywność fizyczna młodzieży w Polsce
Na zlecenie marki Coca-Cola, Instytut Badawczy TNS OBOP przeprowadził, ogólnopolskie badanie opinii publicznej na próbie reprezentatywnej 1000 osób w wieku 15-19 lat oraz na ...
-
Hotel Best Western Poleczki
... wyposażenie. Tym samym spełniono międzynarodowe wymogi Best Western oraz polskie standardy hotelowe. Jeszcze w tym roku hotel planuje ukończenie rewitalizacji ... Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Bydgoszczy. Jeszcze w tym roku planujemy także wprowadzenie na rynek kolejnej marki naszej sieci, Best Western Plus, a do końca pierwszego kwartału 2013 ...
-
Kadra zarządzająca w social media IV 2012
... wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm w ostatnich tygodniach. „Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef PZU i tą opinią wywołał ... się w połowie miesiąca, w związku z konferencją prasową dotyczącą oficjalnego wprowadzenia marki handlowej Orange dla Telekomunikacji Polskiej. Z kolei pod koniec ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... na nim być, to błagam, z głową! - dodaje. Nie wszyscy jednak podzielają tę opinię. - Z pewnością pomijanie Facebooka przy planowaniu strategii obecności marki online jest błędem. I nie chodzi tutaj o modę, ale o względy czysto praktyczne - zasięg, skuteczność prostych narzędzi promocyjnych, umożliwiających dotarcie do precyzyjnie ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... frekwencję, zwiększającą się dostępność meczów w TV, atrakcyjność rozgrywek, wiarygodność marki Ekstraklasa, a także poszerzającą się grupę mocnych partnerów i sponsorów Ekstraklasy - ... Na plus Mistrza Polski wpływają przede wszystkim bardzo dobre, jak na polskie warunki, wyniki sportowe w minionym sezonie, spora liczba zawodników drużyn ...
-
Polski handel przed wzrostami
... w tempie ok. 11% rocznie. W dłuższej perspektywie polskie firmy będą zacieśniały współpracę nie tylko z Chinami, ale także z innymi rozwijającymi się krajami azjatyckimi. Polscy eksporterzy już planują rozwój działalności na tych rynkach. „Nasze plany ekspansji przewidują wprowadzenie marki Inglot na kolejne rynki, jak również ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2013
... w kolejnych latach: w 2015 ma ona przekroczyć 518 miliardów metrów sześciennych.Polskie roczne potrzeby wynoszą ok. 15 mld metrów, z czego Gazprom dostarcza ... Turyński koncern potwierdza wzrost zainteresowania produkcją luksusowych, a więc droższych samochodów marki Alfa Romeo i Maserati, chociaż filarami przyszłości Fiata pozostaną 500 i Panda. ...
-
Handel międzynarodowy zmienia kształt
... i geograficzną bliskość. Jednocześnie są to rynki otwarte na polskie produkty, w szczególności na żywność, maszyny i urządzenia, sprzęt transportowy, produkty przemysłowe (np. ... wartości towarów wyeksportowanych na te rynki, ale poprzez rozpoznawalność marki kraju, z którego dany produkt pochodzi. Dobrym przykładem są produkty niemieckie, cieszące ...
-
Rynek pracy dla polskich inżynierów w Niemczech 2013
... na zachodzie dzięki pracy polskich specjalistów. Np. Redukcja tarcia powietrza w samochodach marki Daimler Benz, luksusowe wnętrza samochodów jak BMW czy Audi. Polscy ... Polsce, mogą przekonać polskich fachowców do wyjazdu mimo chęci pozostania w kraju. Polskie firmy powinny włączyć się do walki o inżynierów, oferując lepsze warunki. Pracy ...
-
Klastry a rozwój regionalny
... przyciąganie i lokalizacja bezpośrednich inwestycji zagranicznych w regionie, budowanie marki regionu. Klastry a innowacyjność Badania nad innowacyjnością przedsiębiorstw przeprowadzone ... zwłaszcza w skali międzynarodowej. Małe w skali europejskiej i światowej firmy polskie zostały skazane na przegraną w konkurencji rynkowej w konfrontacji z dużymi ...
-
Kolejna rozbudowa Magnolia Park we Wrocławiu
... także Jack Wolfskin i adidas. Obecnie trwają pracę nad przygotowaniem nowych lokali dla marki Deichmann oraz drogerii Super-Pharm, które wkrótce zmienią swoją lokalizację, a ... Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... Bycie serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ... ? Czy wyłoni się jeden lider, jakim jest RetailMeNot w USA? Wreszcie, czy polskie sklepy jednogłośnie uznają kupony za odpowiednie narzędzie wspierające sprzedaż? ...
-
Usługi bankowe science fiction
... swoich produktów na podstawie liczby „like’ów”. A jak wyglądają na tym tle polskie instytucje? Pytani o podobne rozwiązania ich przedstawiciele zazwyczaj nabierają wody w usta. Niewiele banków ... żali na słabą jakość obsługi. Banki, mimo że chętnie promują swoje marki w portalach społecznościowych, to jednak nie zawsze potrafią zachować się fair, gdy ...
-
Start-up: analiza konkurencji
... , w których twórcy start-upu chwalą się liczbą użytkowników, oraz liczba fanów danej marki na Facebooku czy Twitterze. Powyższe dane zapewne nie do końca odzwierciedlają ... , na których można spotkać wielu światowej sławy inwestorów i pomysłodawców. Niektóre polskie fundusze inwestycyjne organizują kilkudniowe wyjazdy do San Francisco, których celem ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... się, że praw konsumenta trzeba przestrzegać, a nawet je rozwijać. – Duże marki dają wszystkim możliwość zwrotu towaru do trzydziestu, a nawet czterdziestu pięciu ... na budowę rozklekotanym autem, wyglądają po prostu nieprofesjonalnie – dodaje prezes DAAS. Zachodnie i polskie firmy inaczej podchodzą też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... się fabryka odzieży. Zginęło ponad tysiąc osób. Przy okazji tej tragedii wyszło na jaw, że w fabryce szyto ubrania marki Cropp i że na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Rejestracja domen 2013
... firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na ... pl utrzymają się przez kolejne dwanaście miesięcy. - Na pewno domeny polskie przekroczą granicę 2,5 miliona utrzymywanych domen - prognozuje Filip Tomasik. Optymiści spodziewają ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... kupowanej kategorii. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w 2013 roku co trzecie polskie gospodarstwo domowe kupiło produkty z kategorii pakowanych dań gotowych, wydając na ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w ...
-
Naturalna żywność doceniana przez Polaków
... w codziennym życiu. Badanie miało wspierać incjację nowej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak”. Przewodnią myślą przeprowadzonej kampanii ... swoich dań używa całych kawałków świeżego kurczaka, dostarczanego 2 razy w tygodniu przez polskie firmy. W kuchni KFC mięso jest ręcznie przygotowywane przez kucharzy ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei