-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... się, że praw konsumenta trzeba przestrzegać, a nawet je rozwijać. – Duże marki dają wszystkim możliwość zwrotu towaru do trzydziestu, a nawet czterdziestu pięciu ... na budowę rozklekotanym autem, wyglądają po prostu nieprofesjonalnie – dodaje prezes DAAS. Zachodnie i polskie firmy inaczej podchodzą też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... się fabryka odzieży. Zginęło ponad tysiąc osób. Przy okazji tej tragedii wyszło na jaw, że w fabryce szyto ubrania marki Cropp i że na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Rejestracja domen 2013
... firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na ... pl utrzymają się przez kolejne dwanaście miesięcy. - Na pewno domeny polskie przekroczą granicę 2,5 miliona utrzymywanych domen - prognozuje Filip Tomasik. Optymiści spodziewają ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... kupowanej kategorii. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w 2013 roku co trzecie polskie gospodarstwo domowe kupiło produkty z kategorii pakowanych dań gotowych, wydając na ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w ...
-
Naturalna żywność doceniana przez Polaków
... w codziennym życiu. Badanie miało wspierać incjację nowej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak”. Przewodnią myślą przeprowadzonej kampanii ... swoich dań używa całych kawałków świeżego kurczaka, dostarczanego 2 razy w tygodniu przez polskie firmy. W kuchni KFC mięso jest ręcznie przygotowywane przez kucharzy ...
-
Centrum Posnania: nowa galeria w stolicy Wielkopolski
... 2016 r. Projekt Centrum Posnania realizowany jest w ramach rządowego programu „Inwestycje Polskie” i ma na celu rewitalizację dzielnicy Rataje. Centrum przyczyni się do ... czy też zadbać o kondycję w Pure Jatomi Fitness Platinium. W Centrum będą obecne wszystkie marki takich grup, jak hiszpański Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara ...
-
Internet mobilny: po jakie treści sięgają Polacy?
... nie rozpoczęli sprzedaży reklamy mobilnej, a także dla reklamodawców, którzy planują strategie obecności marki w polskiej sieci. Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... oraz Wielkiej Brytanii. Ich łączny udział w całkowitym wolumenie transakcji wynosi ok. 85%. Polskie podmioty utrzymały swoją pozycję rynkową z zeszłego roku (ok. 5%). Szczególnie wysoką aktywność ... Żabka, Freshmarket, Carefour Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys. sklepów w ciągu ...
-
Forum Radunia – nowa wizytówka Gdańska
... , 9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na 1 100 miejsc. Wśród najemców są już popularne polskie i międzynarodowe marki, w tym: C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, H&M, Rossmann, Solar, Super-Pharm, SWISS, Triumph, Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Yes oraz McDonald’s. Lokale w galerii ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Biedronka wystartowała z kampanią pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występował aktor Daniel Olbrychski ... netto na emisję kreacji wyniosły 12,3 mln zł, a telewizyjne spoty marki Biedronka były emitowane blisko 2,8 tys. razy. Jak wyglądał internetowy i socialmediowy ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... oferujących zakupy grupowe są poszukiwacze promocji, którym daleko do lojalności wobec marki. Obecnie na rynku obserwujemy model sprzedażowy, zgodnie z którym klient dostaje zniżki ... realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2015
... nowych podmiotów. W gronie firm, które mają swoje oddziały w Polsce, są czołowe marki m.in. z branży motoryzacyjnej, logistycznej i sektora finansowego. Nie tylko są tu ... i miasto uplasowało się na 14. miejscu rankingu PwC "Emerging Trends Europe". Polskie miasta specjalizują się w określonych branżach i tak: m.in. Łódź kolekcjonuje inwestycje w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 15/2015
... chińskich inwestorów, jest stosunkowo tania,, ma zaawansowane technologie oraz posiada znane marki. Ta działalność wynika z posiadania przez Chiny znaczących rezerw, podczas gdy ... ma być Pekin. Przyjęto, że jego kapitał początkowy wyniesie 50 mld USD. POLSKIE INTERESY Polska w terminie wysłała do sekretariatu tworzonego AIIB tzw. endorsement letter, ...
-
Sezon grillowy czas zacząć – jak grillujemy i dlaczego?
... ” zaprasza wszystkie polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Najbliższą ku temu okazją jest majówka i rozpoczęcie sezonu grillowego. Za co kochamy grilla? Jakie potrawy królują na ruszcie Polaków? Odpowiedź przynosi badanie „Polacy przy grillu”, przeprowadzone na zlecenie marki Coca-Cola. Jak ...
-
Coraz częściej dbamy o jakość życia
... dbamy o nie na co dzień – podsumowuje badanie Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide w Polsce. – W takim podejściu istotną rolę mogą też odgrywać marki, stając się ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie dobrej formy i dobrego samopoczucia – dodaje. Technologia tak, ale... naturalność wciąż najlepsza ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... w niezagospodarowanych obszarach. Przede wszystkim jest to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, przodują zagraniczne marki, takie jak Wish, Zalando czy zyskujący na popularności AliExpress. Tymczasem polskie sklepy on-line albo w ogóle nie wprowadzają swoich aplikacji, albo nie potrafią ich skutecznie wypromować. Może ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2015
... a w ujęciu miesięcznym sprzedaż spadła o 1,4 proc. m/m. Według Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w lipcu polskie fabryki wyprodukowały 64,4 tys. samochodów osobowych i dostawczych (tj. o 19,23% więcej ... segmencie ekonomicznym, nie tylko na polskim rynku. Poza rozwijaniem marki w kraju Orbis silnie inwestuje również w krajach bałtyckich. ...
-
Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?
... Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2015
... Unii Europejskiej zapominamy, jakie korzyści daje nam członkostwo. Odczuwają to choćby polskie sklepy internetowe. W coraz większym stopniu na zakupy przez sieć ... nigdy nie dają stuprocentowego przełożenia odwiedzający – klient, ale niewątpliwie wpływają na siłę marki i w konsekwencji – na sprzedaż. Dzięki nim mamy więcej dystrybutorów niż ...
-
Globalny rynek fuzji i przejęć w 2015 r.
... sądowych. Warto zwrócić także uwagę na regulacje przejęć na rynku publicznym. Polskie przepisy dotyczące przejmowania spółek na rynku kapitałowym wymagają istotnych zmian w ... spółek wynika z ich nabyć za granicą. Szczególnie atrakcyjny cel stanowią wielkie marki i spółki technologiczne, co pozwala przesuwać konsumpcję i know-how z powrotem do Chin. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... mieszkające za granicą, jeśli nie pobierają tam świadczeń społecznych. W 2015 roku polskie lotniska obsłużyły ponad 30,5 mln pasażerów (o blisko 3,5 mln więcej niż w ... nas trudna praca nad pozyskiwaniem nowych najemców. Coraz bardziej będzie się liczyła trwałość marki i jej wizerunek, dobra jakość oraz relacje z najemcami – mówi Małgorzata Kosińska. ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2015
... jest więc zaskoczeniem, że w 2015 roku rekordowy wzrost odnotowały marki premium, cieszące się dużym zainteresowaniem ze strony nabywców instytucjonalnych. Rejestracje w ... poprzednich latach odnotowano w przypadku produkcji samochodów dostawczych i ciężarowych. W 2015 roku polskie fabryki opuściło 120,9 tys. pojazdów tego typu, co oznacza wzrost o ...
-
Eksport do krajów wschodzących? Oto 8 perspektywicznych rynków
... 2020 r. zwiększy się dwukrotnie. Z kolei w Wietnamie konsumenci preferują zagraniczne marki, postrzegane jako lepsze pod względem jakości produktów i standardów higienicznych. ... Rynki wschodzące mają duży potencjał do dalszego rozwoju, na czym mogą skorzystać polskie firmy. Należy jednak pamiętać, że ekspansja zagraniczna powinna zostać poprzedzona ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... której należało niemal 70 proc. rynku. Przez pierwsze dwa miesiące tego roku Polacy kupili 1,1 tys. hybryd japońskiej marki, a od momentu rozpoczęcia sprzedaży hybryd w kraju na polskie drogi wyjechało 10 tys. toyot z takim napędem. Ich roczna sprzedaż w ciągu pięciu lat wzrosła 20-krotnie. – Z roku ...
-
Niewirtualna moda na okulary VR
... wymagający klienci mogą zaś sięgnąć po Oculus Rift lub HTC Vive. Ich polskie ceny nie są jeszcze znane, lecz według relacji z zagranicy, z całą pewnością przekroczą one ... . Największym konkurentem Oculus Rift jest HTC Vive. Jest to owoc wspólnej pracy marki smartfonów HTC oraz operatora platformy streamingowej Steam. Obudowa i kontroler tych okularów ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2016
... nieważności prywatyzacji PKP Energetyka argumentując, że sprzedaż spółki była niezgodna z prawem. Polskie Koleje Państwowe we wrześniu 2015 r. za zgodą poprzedniego rządu ... włoskiej spółki Compania Italiana Rimorchi, w tym wiodące na tamtejszym rynku marki Merker, Viberti i Cardi, maszyny i urządzenia, bazy klientów oraz know-how poszczególnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... listę białoruskich firm, o których kupno będą mogły starać polskie przedsiębiorstwa. Greckie problemy. Grecki budżet ma coraz większe problemy. Przedstawiciele ... się zmienia" przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Kupiec. [5] TNS, Raport z badania na temat uwarunkowań do podejmowania transportowej aktywności ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... jest postrzegamy już jako „branża od niechcianych telefonów“. Polskie centra operacyjne zatrudniają konsultantów i specjalistów prowadzących interakcje z konsumentami w kilkunastu ... na pierwszym miejscu Od firm obsługujących największe światowe przedsiębiorstwa i marki oczekuje się najwyższych standardów, nie tylko w kwestii jakości, ale ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... przypadnie na nią prawie 42 proc. wszystkich wydatków na reklamę. Również polskie firmy chętnie decydują się na działania marketingowe w sieci. Z badań GUS wynika, ... grupę klientów, którzy charakteryzują się np. lojalnością względem marki. Caesars Entertainment, właściciel sieci kasyn, korzysta z narzędzi analitycznych, by poprawić relacje ...
-
10 miast przyjaznych BSS, bez Warszawy i Krakowa
... W 2016 roku, Częstochowa znalazła się w raporcie PAlilZ, jako wschodząca gwiazda BPO. Według Young & Rubicam to czwarte na świecie polskie miasto pod względem siły marki. Lokalizacja przy najistotniejszych trasach komunikacyjnych Europy, przyjazna administracja, prężna współpraca na linii biznes - nauka – samorząd, to tylko nieliczne ...
-
Polska branża automotive: eksport poza UE w rozkwicie
... lokomotywą całej chińskiej gospodarki, z czego dobrze zdają sobie sprawę polskie firmy. Obecność wszystkich globalnych koncernów oraz duża liczba firm ... tym wzrostu produkcji, gdyż niemal połowę całkowitej sprzedaży samochodów osobowych w Chinach stanowią marki rodzime. – Warto zwrócić uwagę na wyraźnie niższy procent nasycenia rynku prywatnych ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... ją wprowadzić w życie? Zbudowanie i utrzymanie jak największego zaangażowania klienta w poszczególne działania marki powinno być przez marketera postrzegane nie tyle jako wynik pojedynczej ... maksymalnie dopasować treści do ich preferencji. Czytaj także: - Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać - Marketing automation: dotrzymaj kroku ...
-
Sponsoring sportowy: na kogo może liczyć piłka nożna?
... , podczas gdy w najlepszych europejskich klubach jest to nawet 50 proc. – Polskie i zagraniczne firmy zechcą sponsorować piłkę nożną, gdy w klubach wzrośnie ... wyzwala rywalizacja sportowa. Radość z sukcesów sportowych przekłada się na upowszechnienie marki spółki i budowanie wokół niej pozytywnych skojarzeń, docelowo jednak sponsorom zależy ...
-
Własny biznes po polsku. Przedsiębiorcy odkrywają karty
... proc. utożsamia go z… niezależnością. Z kolei 48 proc. przedsiębiorców wskazało na rozpoznawalność marki na rynku, 34 proc. – stworzenie jej od początku, 23 ... przedsiębiorca świadomie używa nowych technologii Firmę home.pl interesowało także jak polskie –mikro, –małe i średnie przedsiębiorstwa wykorzystują nowe technologie w prowadzeniu swojego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2017
... zagranicznych. Konsolidacja w systemie energetycznym. Za 4,27 mld złotych PGE przejęła polskie aktywa EDF. Po tej transakcji PGE zostało największym producentem ciepła w ... estetycznej - mówi Krzysztof Sokalski, prezes Medical Finance Group właściciela marki MediRaty, jedynej instytucji, która finansuje leczenie i zabiegi medyczne oraz oferuje ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem