-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... cenę premium, wskazując jednocześnie, że marki, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w znaczący dla nich i wyróżniający sposób są najlepiej przygotowane na wyzwania współczesnej gospodarki. Dane BrandZ 2024 pokazują, że silne marki nadal mają się dobrze pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej na całym świecie. Zwłaszcza marki inwestujące ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft -
Chiny napędzą dobra luksusowe
... . Poszczególne segmenty rynku rozwijały się w swoim tempie. I tak np. rynek samochodów klasy premium zanotował wzrost na poziomie 8 procent, ale już w przypadku biżuterii nie ... - Nie ma chętnych na dobra luksusowe? - Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2016 Spadła natomiast konsumpcja w Niemczech i we Francji. Powodem jest poczucie zwiększonego ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... marki premium+, których rejestracje wzrosły o 6,9% do 27,2 tys. szt. Także w tym segmencie trzy największe marki (BMW, Audi, Mercedes-Benz) odnotowały wzrosty rzędu 9-14% r/r, czyli znacznie przekraczające średnią dla rynku. Volvo zajmujące czwarte miejsce zwiększyło liczbę rejestracji o 6%. Jest to o tyle istotne, że cztery opisane marki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2014
... Europie. Nowa marka, podobnie jak dotychczasowa linia DS, będzie obejmowała modele klasy premium. – Te zmiany wynikają z oczekiwań rynku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marta ... krokiem. Oprócz rynku chińskiego, gdzie funkcjonuje już kilkadziesiąt niezależnych salonów marki DS, osobną przestrzeń wystawienniczą dla aut tej linii miał już ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... społecznościowych w procesie zakupowym marek z segmentu premium. 57% badanych poszukuje porady u znajomych z FB przed zakupem, a 33% dzieli się opiniami o produkcie w social media. Ważny jest również internet, gdzie witryny www zaczynają przypominać witryny sklepowe. Wg badania oficjalna strona marki zajmuje trzecie miejsce pod względem ...
-
Rynek napojów rośnie wolniej
... spożycia przeważy nad krótkookresowym zmniejszeniem wydatków na konsumpcję. Marki własne będą silniejsze na rynku napojów Profesor Orłowski analizuje również jak spowolnienie wpłynie na zawartość koszyka konsumenckiego, czyli tego co kupujemy. W latach 2001 - 2004 marki premium obroniły się dość skutecznie przed konkurencją produktów tańszych ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... projektantów w centrach wyprzedażowych oferują marki premium, które w tradycyjnych centrach handlowych byłyby poza zasięgiem wielu Polaków. Przyszłość tego sektora napawa optymizmem zważywszy na rosnącą siłę nabywczą konsumentów i wchodzenie na polski rynek centrów outletowych kolejnych marek z segmentu premium – mówi Paweł Partyka, Associate ...
-
Rebranding
... premium i salonów spa. Albo musi… Czasem jednak zmiana bywa na marce wymuszona. Najczęstszą sytuacją, w której marka musi przemyśleć zmianę swojej identyfikacji wizualnej, jest moment, gdy dochodzi do fuzji lub przejęcia. W polskich warunkach polega to często na zamianie dotychczasowej marki ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... lub zmianami wśród obecnych graczy, to sektor FMCG. Pojawiające się marki najczęściej wprowadzają nowe wizualizacje, wymuszając na rywalach odświeżanie lub całkowite ... Inna marka Kompanii Piwowarskiej – piwo Lech, zaznaczyła swoją obecność w segmencie piw Premium, pokazując odświeżony, wręcz technokratyczny wizerunek piwa w zielonej butelce. Nowe ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2017
... klasy premium. W I kwartale br. ich sprzedaż podskoczyła o przeszło 30%, sięgając 15,7 tys. szt. Wzrost sprzedaży oscylujący wokół 30% odnotowały wszystkie cztery największe marki premium, tj. BMW, Mercedes-Benz, Audi oraz Volvo. Wprawdzie nadal kupującymi są głównie instytucje, które w badanym okresie zarejestrowały o 31,3% aut premium więcej ...
-
Jakie samochody kupują przedsiębiorcy? Najnowsze trendy flotowe
... r. miało cechy SUV-a (uwzględniając też crossovery). Jednocześnie popularność zyskują samochody premium – od stycznia do sierpnia 2025 r. zarejestrowano ich o 5,6% więcej niż ... zwolenników wśród klientów indywidualnych. Uczestnicy badania EFL wymienili chińskie marki jako ostatnie preferowane przy rozbudowie floty firmowej. Kluczowe pytanie – nowe ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... marki czy produktu w jej środowisku, to nierzadko zupełnie inny świat. Tymczasem sporej liczbie marketerów ten problem wydaje się marginalny. Klient ma usłyszeć, zrozumieć, zareagować Każda marka w każdej kategorii – niezależnie od tego, czy mówimy o usłudze/produkcie, czy też mamy na myśli segment premium ... image marki na rynku. To właśnie historia ...
-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
... Warsaw Festivalu i Openera – komentuje Kamil Wyszomirski, starszy analityk mediów w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W rezultacie siłę marki Plus, która zwyciężyła w segmencie operatorów komórkowych, wyceniono na 5 676 778 punktów. Złożyły się na ... Heyah - 167 226 pkt., Nju Mobile - 166 822 pkt., Plush - 137 668 pkt., Premium Mobile - 93 099 pkt ...
-
Najpopularniejsze auta używane VII 2006
... konkurencja na rynku samochodów używanych powoduje, iż ceny wszystkich aut, w tym i z segmentu premium, mocno lecą w dół. A to stwarza szansę stania się posiadaczem auta, które ... na klasy, cieszą się modele marki Audi. W pierwszej piątce znaleźli się aż czterej przedstawiciele tej niemieckiej marki – kolejno Audi A4 (12. miejsce w łącznym rankingu), ...
-
Przy wyborze auta najważniejsza cena
... TNS OBOP znajdują potwierdzenie w danych sprzedażowych nowych aut, które wskazują, że największym tempem wzrostu popytu w 2006 roku charakteryzowały się marki premium, czyli bezpieczne, renomowane, ale niekoniecznie ekonomiczne samochody. „Wyniki badania pozwalają zaobserwować początki pewnej tendencji do przewartościowywania się motywów decyzji ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS OBOP zaznacza, że reputacja, za pomocą której można dokonać ogólnego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... Grabowska, wszystkie produkty Tesco Value zostały przetestowane i zatwierdzone przez klientów. – Wszystkie produkty marki własnej Tesco są objęte gwarancją satysfakcji – mówi. – Jeśli klient nie będzie zadowolony z produktu, może ... rozwinięcie private label skierowanej do nieco bardziej zamożnych klientów, preferujących produkty z segmentu premium ...
-
Centra i parki handlowe: przybyło aż 0,5 mln mkw. nowych powierzchni
... zdrowie i uroda. Wśród właścicieli centrów handlowych obserwujemy większą selektywność w doborze najemców i rosnące znaczenie unikatowych konceptów handlowych oraz gastronomicznych. Marki premium oraz innowacyjne formaty, takie jak foodhalle, znacząco podnoszą atrakcyjność inwestycji, dlatego są tak bardzo pożądane przez właścicieli – dodaje Paweł ...
-
Shopper marketing
... patrząc, jeśliby nie wierzyć w istnienie określonych typów i zachowań klientów, to przecież marki nie czyniłyby wszystkiego, żeby jak najlepiej ich poznawać i rozumieć ich ... coraz powszechniej potrafimy korzystać z luksusu. Uczymy się bawić tym, co oferują marki premium. Z ich światów budujemy nasz własny, bogatszy, bardziej pachnący, piękniejszy. I ...
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... Facebookowe może prowadzić dealer posiadający w swojej ofercie marki premium, jak również ten, który sprzedaje tzw. auta budżetowe - uważa Marcin Szczupak, kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. - Niemniej warto zauważyć, że firmom sprzedającym marki wywołujące większe emocje, nieco łatwiej jest przyciągać fanów ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... pozostać drugim co do wielkości rynkiem dóbr luksusowych, po samochodach luksusowych i premium. Liderem wzrostów będą jednak luksusowe zegarki i biżuteria - ten rynek wzrośnie o ... Mokotowska i plac Trzech Krzyży. Lokalizacje te przyciągają nie tylko zagraniczne marki, ale także polskich projektantów – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... czy regeneracją turbosprężarki. Raport Blink.pl ujawnia, jakie marki i usługi są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe ... marki samochodu, pokazała, że serwisy takich marek, jak: Opel, Ford, Toyota generują aż 36 tys. wyszukiwań miesięcznie. Rekordowo niski wynik notuje natomiast Fiat – zaledwie 4,5 tys. W markach premium ...
-
Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?
... kampanii i produktów. Sensoryka i VR/AR: Wirtualne showroomy i immersyjne doświadczenia sensoryczne (np. zapach, dźwięk 3D) są coraz szerzej stosowane przez marki premium i retail. Emocje, które sprzedają – praktyczne zastosowania Szczęście i radość – zwiększają spontaniczne zakupy i pozytywne opinie. Nostalgia – buduje silne skojarzenia z marką ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... o 18,0% r/r (do 158,5 tys. szt.). Znacznie lepszy wzrost wypracowały marki premium+. Liczba ich rejestracji zwiększyła się o 32%, do poziomu 17,4 tys. szt. Zakończenie okresu derogacyjnego nie zatrzymało wzrostu rejestracji marek premium, a jedynie zmniejszyło jego dynamikę. Wygląda na to, że nowe regulacje w zakresie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2015
... SIĘ DYNAMICZNIE Polski rynek hotelowy rozwija się, zarówno segment premium, jak i ekonomiczny. W połowie ubiegłego roku działało niemal 2,5 tys. hoteli. Najwięcej było ... rewolucją w segmencie ekonomicznym, nie tylko na polskim rynku. Poza rozwijaniem marki w kraju Orbis silnie inwestuje również w krajach bałtyckich. Obecnie intensywnie poszukuje ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2015
... Nie jest więc zaskoczeniem, że w 2015 roku rekordowy wzrost odnotowały marki premium, cieszące się dużym zainteresowaniem ze strony nabywców instytucjonalnych. Rejestracje w tym segmencie ... a nawet lekki spadek. Przekłada się to na bardzo wysoką dynamiką w segmencie premium, który jest tradycyjnie zdominowany przez nabywców instytucjonalnych. Patrząc ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... najczęściej. Warszawa jest liderem w kupowaniu odzieży sportowej oraz marek premium. Wrocław na tle innych polskich miast wyróżnia się kolorowym oraz odważnym ... stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej. Polacy uwielbiają marki premium oraz popularne międzynarodowe brandy. Imponują nam Włosi, którzy są prawdziwymi ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2016
... przewyższył 1/5 (21,8%). W minionym roku wzrosty dotyczyły zarówno aut popularnych, jak i segmentu premium. W pierwszym przypadku sprzedaż wzrosła o 15,7%, sięgając 363,9 tys. aut. ... 12 miesięcy zarejestrowano 52,3 tys. aut tej klasy, a trzy największe marki premium, tj. BMW, Mercedes-Benz oraz Audi odnotowały wzrost sprzedaży przekraczający 30% ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2017
... roku. Połowa z 10 najdroższych ulic handlowych świata znajduje się w Europie, co świadczy o silnym popycie. Najbardziej atrakcyjne lokalizacje przyciągają najbardziej innowacyjne marki premium, a do wzrostu czynszów w niektórych miastach przyczynia się duża liczba turystów. Dotyczy to Wielkiej Brytanii, gdzie tańszy funt wpłynął na znaczny ...
-
Laptop Lenovo ThinkBook
... Wi-Fi Czysty i donośny dźwięk Dolby Audio™ z głośników HARMAN Wyświetlacze FHD Premium z technologią Dolby Vision® (w ThinkBook 13s) prezentujące bogaty obraz o żywych ... mieć efekt kaskadowy, przekładając się na spadek zadowolenia klientów i pogorszenie reputacji marki. Komputerom ThinkBook towarzyszy szereg usług klasy biznesowej, w tym Lenovo ...
-
O 40% więcej projektów mixed-use w Polsce
... te miały charakter jakościowy, a nie ilościowy. Właściciele obiektów stawiają na unikalne koncepty, takie jak sklepy rzemieślnicze, artystyczne czy marki premium, które przyciągają klientów szukających wyjątkowych doświadczeń. Szczególną rolę w kreowaniu unikalnego charakteru projektów mixed-use odgrywają też sklepy flagowe. Przykładami takich ...
-
Bemi Exo: budżetowy smartwatch ze 180 tarczami i rozmowami bez SIM
... codziennego użytkowania, a przy tym kosztuje znacznie mniej niż modele premium. Najnowszy smartwatch marki Bemi – Exo – jest wyposażony w procesor Realtek 8763EWE i baterię 250 mAh ... procesor Smartwatch Bemi Exo wyposażony jest w kojarzoną zwykle z modelami premium funkcję wykonywanie i odbieranie połączeń głosowych bezpośrednio z zegarka dzięki ...
-
Monitor PHILIPS 241P4QPYES
... marki PHILIPS, zapowiedziała wprowadzenie na polski rynek 24-calowego monitora PHILIPS 241P4QPYES, opartego na ... matrycach TN. PHILIPS 241P4QPYES wyposażony został także w funkcję SmartImage oraz oprogramowanie SmartControl Premium pozwalające na dostosowanie ustawień monitora do potrzeb użytkownika. Oprócz dostarczenia najwyższej jakości obrazu ...
-
Monitor PHILIPS 241P4LRYES
... zrobienia sobie przerwy. Dodatkowo, podobnie jak w innych modelach marki PHILIPS z czujnikiem PowerSensor, jeżeli użytkownik oddala się od monitora, ... pozwala użytkownikowi na ustawienie predefiniowanych trybów wyświetlania obrazu, a oprogramowanie SmartControl Premium na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb. PHILIPS 241P4LRYES wyposażony ...
-
Jaki będzie Samsung Galaxy Watch?
... kalorie. Urządzenie oferuje też funkcje znane z poprzednich inteligentnych zegarków marki, takie jak obrotowy pierścień, Always On Display czy wzmocnioną odporność. Zegarek ... utwory ze Spotify i słuchać ich w trybie offline (wymagane konto Spotify Premium). Galaxy Watch będzie dostępny w dwóch rozmiarach 46mm (kolor srebrny) lub 42mm (kolor czarny ...