-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, najczęściej kupowanymi prezentami będą perfumy, zabawki oraz kosmetyki. Czym ... 12%). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane dla Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez Dom Badawczy Maison na panelu Ariadna w dniach 13-17 ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2008
... liczba produktów linii Wiodąca Marka w sieci E.Leclerc. Oprócz rozwoju ilościowego nastąpił również postęp jakościowy marki własnej w Polsce. Dziś oprócz marek pierwszej ceny i średniego segmentu cenowego dostępne są już marki premium. Produkty tego typu charakteryzują się wysoką jakością i ceną porównywalną z cenami wiodących produktów markowych ...
-
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
... marki tanich produktów. Rozszerzanie marki na nowe rynki, nowe produkty i nowe grupy klientów jest jedną z podstawowych strategii wzrostu. Dotychczas firmy motoryzacyjne z sukcesem wprowadziły do swoich portfeli marki premium ...
-
Prezenty świąteczne droższe i reputowanej marki
... Premium Brand", pod choinką najczęściej znajdziemy zabawki, perfumy i kosmetyki. Kupując je, bierzemy pod uwagę nie tylko gusta obdarowywanych i ceny, ale również reputację marki ... Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane dla Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez agencję badawczą Maison&Partners na panelu Ariadna w dniach ...
-
Marki w social media
... kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", przygotowany przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). ... (często sięgają po produkty z drugiej ręki), rzadziej jakością. Dlatego marki premium mają w tej grupie internautów relatywnie mniejszy potencjał sprzedażowy. Szansą na ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... sklepów marek takich jak Reebok sygnalizuje inteligentną dywersyfikację w kierunku oferty premium, jednocześnie utrzymując atrakcyjność dla klientów wrażliwych na cenę. Zdolność CCC do balansowania między produktami dostępnymi cenowo a premium pozytywnie wpływa na pozycję marki na rynku, gdzie rosnące wynagrodzenia tworzą popyt zarówno na luksusowe ...
-
Branding - budowanie marki
... o możliwościach efektywnego wykorzystania marki zarówno pod względem marketingowym, jak i biznesowo-finansowym. Oto wewnętrzne benefity brandingu firmy: Silne marki pozwalają na posiadanie ceny premium w stosunku do konkurentów. Premium oznacza lepszy stosunek między jakością oferty a ceną. Posiadanie silnej marki zabezpiecza przed wojnami cenowymi ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... Mediów" pod lupę wzięto auta klasy premium oraz segment popularny. Sektor premium podąża za trendami W segmencie samochodów premium 1. miejsce rankingu Top Marka 2019 przypadł ... na Facebooku - 4,2 mln. Miejsce 6. w branży samochodów premium zajęło DS., a kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce dopełniły marki: Porsche, Alfa Romeo, Lexus oraz Tesla. ...
-
Strategie marketingowe: zawężanie marki
... marki a strategia biznesowa Decyzja włoskiego koncernu wiąże się ze zmianami na rynku. W zeszłym roku sprzedaż opon z segmentu premium wzrosła prawie o 30%, osiągając pułap prawie 2 mld euro. Równocześnie wzrosła konkurencyjność na rynku opon standardowych. Marka Pirelli miała z segmentu produktów Premium ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... rynkowa w relacji do pokrycia rynku dystrybucją; jako rozpoznawalność > znajomość marki i jej kompletnej oferty. Jakość: jako przywództwo w kategorii > powszechna, uznawana i popularna; postrzegana, jako zwrot z inwestycji > jakość w relacji do konkurentów. Lojalność: jako ceny premium > siła argumentów, aby klienci płacili więcej; jako satysfakcja ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie pracy serca), a także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. W kategorii B2B mamy efektywną działalnością biznesową, ale mało efektywne marki. Są one postrzegane jako bardziej odpowiedzialne niż marki konsumenckie ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... premium Moutai (wzrost o 48%, do 17 mld USD). Ranking BrandZ jest największą i najbardziej miarodajną platformą odzwierciedlającą dynamikę marek na całym świecie – do rankingu wchodzą marki ...
-
Marki rosną nam wszerz
... i czekoladowe). Obie, postrzegane przez pryzmat marki Fantasia odbierane są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków z jogurtowym kremem. Po przebudowie całej architektury marki Fantasia konsumentom łatwiej jest kojarzyć ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... marek detalicznych w tym roku. Lululemon, specjalizujący się w ubraniach do jogi sprzedawanych w cenach premium, osiąga wysokie wyniki, ponieważ jest postrzegany jako odmienny od konkurencji, a ponadto stworzył społeczność wokół marki, uwzględniając pomysły klientów w procesie rozwoju produktu oraz wykorzystując fizyczne lokalizacje do sprzedaży ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... marek własnych, niechętnie się do tego przyznaje. - Im bardziej rozwinięty i bogaty w marki własne sektor, tym bardziej rozwinięta powinna być także komunikacja tych marek ... wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach premium. - mówi Dorota Ciszek, ...
-
Polacy kochają marki własne
... konkurowanie z markami producenckimi w takich kwestiach jak jakość, innowacyjność produktów czy profesjonalne pozycjonowanie i komunikacja. W efekcie coraz więcej konsumentów sięga także po marki własne premium, co stanowi dowód na silną pozycję tego segmentu na polskim rynku – podkreśla ekspert.
-
Polacy coraz chętniej kupują marki własne. Trafia do nich już co czwarta złotówka wydana na FMCG
... coraz bardziej profesjonalna, a oferta dopasowana do mikrosegmentów – np. produkty premium, funkcjonalne, lokalne czy ekologiczne. Ten strategiczny rozwój przekłada się bezpośrednio ... znaczeniu zyskują inne motywacje: jakość, wygoda, przywiązanie do marki oraz pozytywne doświadczenia z jej użytkowania. Ograniczona dostępność marek własnych (wyłącznie ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... platformy społecznościowe takie jak Instagram i TikTok, tworzą nowe powierzchnie premium, które pozwalają skutecznie prezentować marki kosmetyczne czy produkty z kategorii dóbr luksusowych. Od początku pandemii, gdy sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych spadła, marki znacznie zwiększyły inwestycje w e-commerce. Kanały digital stają się zatem ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... do osiągania maksymalnych wyników marki takie jak Nike (+26%) czy Under Armour (nowość) wypuszczają na rynek specjalistyczne serie w segmencie premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie pracy serca), a także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. O rankingu ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... niełatwe warunki rynkowe, a uzasadnieniem jej poziomu cenowego (premium) jest pozytywne postrzeganie marki. W ten sposób udowadnia ona, że znaczące, odmienne i istotne marki są najlepiej przygotowane do przetrwania globalnych zakłóceń gospodarczych. Google i Microsoft uzupełniają pierwszą trójkę, a marki technologiczne po raz kolejny są najliczniej ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
... Przykładowo, Mosmart zapowiedział wprowadzenie do końca 2007 r. drugiej marki własnej, tym razem w średnim segmencie cenowym. Z kolei Sedmoy Kontinent zamierza wprowadzić marki własne w segmencie średnim i premium. W przeciwieństwie do bardziej rozwiniętych krajów w Europie, w Rosji marki własne nie są służą sieciom handlowym do walki z konkurencją ...
-
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
... marki własnej ewoluuje z czasem. Marka własna coraz rzadziej jest kojarzona z gorszą jakością i nieciekawym opakowaniem. Co więcej, od pewnego czasu dostępne są marki własne premium, wokół których sieci handlowe prowadzą intensywne działania marketingowe. Tak wysoki odsetek osób ceniących marki ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... 2010 będzie więc dla Vistuli rokiem próby. Z PRL-owskiej marki dla wszystkich powstała marka premium, która z powodów finansowych ma przeprosić się z masą robotniczą. ... zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - " ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... obserwacja jest taka, że skurczyła nam się przestrzeń do komunikacji marek. Marki mają wyzwanie, bo muszą zainteresować odbiorcę w warunkach szumu informacyjnego, czy to o ... o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium oraz farmacja. Na liczbę analizowanych danych wpłynęła także polityka mediów ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... premium na świecie) wyniósł 10,3 proc. Średnia wartość sprzedaży przypadająca na jedną spółkę sięgnęła 2,1 mld dolarów, a żeby znaleźć się w zestawieniu trzeba było osiągnąć przychody na poziomie co najmniej 142 mln dolarów. Jak oceniają eksperci Deloitte marki ... kapitału. Największą popularnością wśród nabywców cieszą się marki niszowe oraz firmy ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to ... Limitowane lody The Icecreamists to brytyjska marka lodów, pozycjonująca się jako premium. W swojej ofercie ma wiele zaskakujących smaków, jak chociażby najnowszy Sex Pitol - ...
-
Blockchain i marki luksusowe. Udane połączenie?
... nie tylko możliwość przejrzystego śledzenia wykonywanych transakcji, ale także otwiera przed nimi nowe możliwości. Jak działa i co jeszcze oferuje branży premium? Kryptowaluty są przedmiotem zainteresowania zarówno inwestorów, jak i organów państwowych od czasu ich wprowadzenia, czyli od 2008 roku. Mimo, że początki ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2017
... rozwijający się rynek, z wielkim optymizmem wita marki premium, w tym motoryzacyjne. Końcem marca i ... marki premium, w tym motoryzacyjne. Końcem marca i Lexus otworzył swoją sieć salonów, z silną ofertą hybrydową. Decyzja, że będą to w pierwszym etapie hybrydy, jest związana z rynkowym trendem dbania o środowisko naturalne. Odpowiedź marki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2015
... salon w Warszawie. Samochody marki DS są produkowane z myślą o klientach segmentu premium – Chcemy budować silną i zyskowną markę – deklaruje Eric Apode. – Patrząc na globalny rynek motoryzacyjny, sprzedaż w segmencie premium stanowi ok. 10 proc., ale jego udział w zyskach wynosi już 50 proc. Marki premium przynoszą największe zyski, więc ...
-
Ranking uczelni. Która cieszy się najlepszą reputacją?
... która jednocześnie zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu szkół z najlepszymi perspektywami zawodowymi. Informacje o badaniu Organizowany przez Fundację na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Metodologię pomiaru opracowała prof ...
-
Strategia rynkowa i Brand Extension
... marketingowe i dystrybucyjne marki. Do rozszerzania najlepiej nadają się te marki, które mają uznaną pozycje rynkową, a strategia rynkowa nie opiera się na upychaniu na rynku promocjami i innymi działaniami wspierającymi sprzedaż. Dlatego może najłatwiej rozszerza się marki premium. Innym kryterium sukcesu rozszerzania marki, jest strategie oparta ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... definicja sektora premium jest dosyć szeroka. Okazuje się również, że respondenci często nie są świadomi, które marki premium i luksusowe pochodzą z Polski – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Cena i jakość wyróżnikami polskich marek premium i luksusowych Co drugi zamożny i bogaty nabywca twierdzi, że polskie marki premium i luksusowe ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... nasze portfolio obejmowało silne marki z segmentu ekonomicznego, średniego i superpremium, ale nie mieliśmy w ofercie marki premium. Dlatego firma podjęła decyzję o zakupie marki MK Cafe z jej czołowym produktem MK Cafe Premium. Akwizycja MK Cafe nastąpiła we wrześniu 2005 roku i od tej pory MK Cafe Premium systematycznie wzmacnia swoją ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... odnotowuje stagnację. Odpowiedzią jest wzrost segmentu premium, kierowanego do zdecydowanie innych grup docelowych – w Wielkiej Brytanii segmenty premium i super-premium odpowiadają za 40 proc. ... mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ambasadorów marki przekonała się choćby firma odzieżowa Lonsdale, której ubrania stanowiły ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... marki piwne pod względem wartości sprzedaży, oferując więcej doświadczeń i rytuałów premium ... premium w domu, za pomocą mediów cyfrowych. Konsumenci są teraz o wiele bardziej świadomi dostępnych opcji zakupu alkoholu online, a marki alkoholowe zaczęły dysponować sieciami dystrybucji, które są w stanie im je dostarczyć. Zenith przewiduje, że marki ...