-
Zakupy artykułów ogrodowych w sieci
... czerwcu i lipcu hitem sprzedaży na aukcjach i w sklepach internetowych były baseny i narzędzia ogrodowe. W sieci kupowano także dużo roślin i mebli. Ponad połowę rozliczeń za te i inne artykuły ogrodowe wykonano płacąc szybkim przelewem internetowym lub kartą - wynika z wyliczeń Allegro i PayU. W ostatnich ...
-
Jak wygląda ogrodnictwo XXI wieku?
... w wyszukiwarkach Google. Przeprowadzone badania ukazują silny wpływ Web 2.0. na rozwój ogrodowych trendów. Ogromna wiedza i łatwy dostęp do informacji za pomocą kliknięcia ... zewnętrznej przestrzeni życiowej. Dowodem na to jest coraz większy wybór mebli ogrodowych, pozadomowych sprzętów do przygotowywania posiłków oraz wzrost wydatków na ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... się szczególnie tym firmom, których działalność opiera się o model sezonowy. Wraz z początkiem wiosny rozpoczyna się sezon na wymianę opon, kupno mebli ogrodowych, porządki i remonty. Przedsiębiorcy działający w branży sezonowej właśnie teraz powinni zintensyfikować swoje wysiłki, aby jak najpełniej wykorzystać moment wzrostu popularności. W planie ...
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... decyzji zakupowych u naszej konkurencji. Wysyłka nie dostosowana czasowo do potrzeb odbiorcy nie ma szans na powodzenie. Mało kogo zainteresuje oferta mebli ogrodowych wysyłana w połowie sezonu czy kozaków w grudniu (chyba, że jest to wyprzedaż po wyjątkowo niskich cenach). 3. Wysyłka za pośrednictwem serwisu realizującego ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... generalnego zainteresowania kategoriami produktów w porównywarce Nokaut.pl. Tu od dłuższego czasu króluje Dom i ogród. W kategorii tej Internauci najczęściej poszukują zestawów mebli sypialnianych i ogrodowych. Z pewnością wpływ na to ma szeroka oferta produktowa. W kategorii tej znaleźć można ponad 1 milion 130 tysięcy produktów. Jest to ...
-
Tydzień 28/2007 (09-15.07.2007)
... tego zjawiska warto tu dodać, że spadek sprzedaży w branży motoryzacyjnej wyniósł 2,9%, pogorszyła się sytuacja na rynku nieruchomości, spadła też sprzedaż mebli, materiałów budowlanych i ogrodowych, elektroniki oraz paliwa. Gdyby w tej statystyce nie uwzględniać branży motoryzacyjnej, to spadek sprzedaży detalicznej wyniósł 0,4%
-
Polacy a zakupy w sieci
... kupują odzież i obuwie, starsze (24+) częściej poszukują książek, płyt, filmów, artykułów związanych z wyposażeniem wnętrz, m.in. mebli i sprzętu AGD/RTV, a także akcesoriów ogrodowych i produktów związanych z motoryzacją. Najwięcej wątpliwości wśród ankietowanych wzbudzały internetowe zakupy butów, odzieży i żywności. Respondenci najczęściej ...