-
Megapanel IV 2014
... badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za kwiecień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie na temat interesujących nas produktów, to ... 24 grudnia 2013 oraz trendów produktowych za okres 1–30 listopada 2014. Monitoring fraz, przekazanych przez Allegro Instytutowi Monitorowania Mediów, odbył się w kontekście popularnych ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... , Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski - dziennikarze Szkła Kontaktowego. To już kolejna odsłona realizowanego przez Dom mediowy Lowe Media rankingu najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki. W 2014 roku nie doszło do żadnych przetasowań w jego czołówce. I tak na pierwszym miejscu pośród najlepiej zarabiających dla swoich ...
-
Megapanel XII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za grudzień 2014 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... Wiesławem Migutem, prezesem zarządu Migut Media. Kolejna firma w zestawieniu NewsPoint to OnBoard PR (249 publikacji). Na początku roku media szeroko opisywały raport „2014: Cyfrowa ... opisywanych online agencji zamyka Ciszewski PR (206 publikacji). O firmie media internetowe informowały głównie w związku z pozyskaniem nowych klientów, m.in. serwisu ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w styczniu na ... – RASP z zasięgiem 39,27 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 38,93 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska, z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na ... . Skąpiec.pl spadł z miejsca 4 na 6, zalando.pl z 3 na 4, Grupa Empik Media Fashion z 5 na 8, natomiast bonprix.pl – z 6 na 12. Z zestawienia wypadło aliexpress.com, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... awansował groupon.pl. Grupa Onet-Rasp spadła na miejsce piąte. Grupa Empik Media Fashion wspięła się na pozycję 6 z 8, merlin.pl z 17 na 12, Grupa Nokaut.pl spadła ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... spadł na pozycję dziewiątą, a jego miejsce na podium zajęła Grupa Empik Media Fashion (awans z miejsca szóstego). Z miejsca 7 na 5 awansowało zalando.pl, Grupa Domodi.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... 57,8%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl, z kolei Grupa Empik Media Fashion spadła z trzeciej na piątą, ustępując miejsca na podium Grupie Onet-RASP (awans ...
-
Megapanel VIII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za sierpień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim ...
-
Megapanel X 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za październik 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek ... 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych, jakie ukazały się w 2014 r. Raport objął trzynastu sportowców, nominowanych w plebiscycie Radia RMF i portalu ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 maja 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... je najczęściej. Teraz ta tendencja ulega zmianie, ponieważ social media zyskują coraz bardziej. Wspólne badanie Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera, dotyczące zachowań ... a panie w starszym wieku. Starsi górą Dane Głównego Urzędu Statystycznego z listopada 2014 roku nie pozostawiają złudzeń - polskie społeczeństwo się starzeje. W ciągu ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce w II kw. 2014 r.
... rynkach, natomiast powiększyły się zasoby handlowe małych ośrodków. W II kw. 2014 roku zrealizowano w Polsce dwa centra handlowe oraz cztery parki handlowe ... Eris oraz C&A (Gliwice), Media Markt (Elbląg).” Rynek inwestycyjny „Rynek inwestycyjny w Polsce nie traci tempa. W pierwszym półroczu 2014 całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... zainwestowali przede wszystkim: Getin Holding (2,6 mln zł) oraz SKOK (2,1 mln zł). Polsat na topie; stacje radiowe zaskakująco wysoko Czwarty kwartał 2014 r. nie przyniósł żadnych niespodzianek, jeśli chodzi o wybór stacji telewizyjnych wśród reklamodawców. Niekwestionowanym liderem, podobnie jak w poprzednim kwartałach, został Polsat, który ...
-
Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media
... społecznościowych wzrosła dwukrotnie. Z danych IMM wynika, że w 2014 roku od stycznia do września pojawiło się 25 tys. deklaracji czytelnictwa, a w 2016 w tym ... przyjdą na nasze targi na spotkania z ulubionymi autorami.” Metodologia Monitoring social media w IMM, 01.01.2016 – 27.09.2016. Słowa kluczowe: „czytam książkę”, „przeczytałem książkę” ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki. W stosunku do drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 proc. To stale obserwowana ... mogą w tym roku przekroczyć pół miliarda złotych. Od lipca do września 2014 roku czołowa dziesiątka reklamodawców z branży finansowej przeznaczyła na promocję ponad 178 ...
-
Social media: jak wykorzystują je osoby poszukujące pracy?
... wykorzystują je również do poszukiwania pracy. Wyniki najnowszej edycji badania Randstad Award pokazują, że social media (głównie Facebook) są źródłem wiedzy na temat firmy, dostępnych ofert pracy czy wydarzeniach ... się, pracujących, jak i poszukujących pracy. Badanie było przeprowadzone w okresie od września do grudnia 2014 r. za pomocą ankiet ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która ... za nimi uplasował się Pudelek.pl. 7% budżetów pochłonęła reklama outdoorowa, a jej koszt w 2014 roku to ponad 13 milionów złotych. W tym przypadku widać niewielki spadek (3%). Po 2% ...
-
Megapanel I 2014
... oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal ... - Grupa Edipresse.pl. W styczniowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrała Grupa Microsoft Windows Media Player, którego zasięg wynosi 52,71 proc. Drugie miejsce zajmuje Komunikator ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 czerwca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel V 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za maj 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel VI 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za czerwiec 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2014
... ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel VII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za lipiec 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 września 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel IX 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za wrzesień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 października 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 listopada 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 grudnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
O wynikach II tury wyborów współdecydują media społecznościowe
... stwierdzić, że podczas I tury istotny wpływ na decyzje wyborcze wywarły media społecznościowe. Czy ta sytuacja powtórzy się również w najbliższą niedzielę? Z tego ... w raporcie platformach społecznościowych. Gorzów Wielkopolski W Gorzowie Wielkopolskim urzędujący od 2014 r. prezydent miasta Jacek Wójcicki zdobył 49,24% głosów. Wójcicki zmierzy się ...