-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... małych e-sklepów. Wzrost zainteresowania branżą e-commerce ze strony funduszy inwestycyjnych. W 2014 roku największy wpływ na branżę e-commerce będzie miała zmiana przepisów ... wymogów przez e-sklepy – twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska. Wykorzystanie kanału e-sprzedaży w ...
-
Wyzwania CMO 2014
... obszar, który wymaga inwestycji w wiedzę, to analityka marketingowa (65%). Social media wskazało 57% szefów marketingu, podobnie jak content marketing. ... , dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono w lutym i marcu 2014 r. Wzięło w nim udział 91 menedżerów marketingu ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Łukasz Jadaś,
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global Powers of Luxury Goods”. Prognozy na przyszłość są optymistyczne, przy czym najdroższe marki muszą na szerszą skalę wykorzystywać e-commerce oraz social media. Wzrost sprzedaży w minionym ... kolekcjonerstwa oraz luksusowych win, wódek i koniaków. Raport został opublikowany przez Deloitte USA w maju 2014 ...
-
Prezydenci miast w mediach w II kw. 2014
... media ogólnopolskie – w II kwartale ich udział był jednak niższy niż w pierwszym (56,8 do 63,7 proc). Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wykazali również wysoki (48 proc.) udział źródeł ogólnokrajowych w przypadku prezydenta Krakowa oraz Katowic (41,9 proc). W II kwartale 2014 ... stacji RTV Zakres czasowy: II kwartał 2014 Zasięg mediów ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... raportu „Global Powers of Retailing 2014. Retail Beyond begins” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy ze STORES Media, liderem w tym sektorze pozostaje ... odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych ...
-
Przestępstwa gospodarcze - raport 2014
... polskiego oszusta wyłania się z raportu „Global Economic Crime Survey 2014”. Najczęściej niedozwolonych czynów dopuszczają się pracownicy niskiego szczebla (połowa wszystkich ... , że padły jej ofiarą. Samo postrzeganie korupcji jest kształtowane głównie przez media, które informują o skandalach korupcyjnych jak o zjawisku codziennym i powszechnym. Co ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
Media społecznościowe stanowią ważny kanał komunikacji między reklamodawcami a klientami. Dlatego ... Instagrama i Twittera, zamieszkujące Białoruś, Polskę, Rosję, Rumunię, Turcję i Ukrainę. W badaniu uwzględniono dane średniomiesięczne z 2014 roku i użytkowników powyżej 18 roku życia, którzy korzystają z Facebooka, Instagrama i Twittera. Facebook " ...
-
Podatek obrotowy w social media
... podatek będzie szkodliwy dla polskich przedsiębiorców, odpiera m.in. Wojciech Surmacz na łamach portalu wGospodarce.pl: "Według GFK Polonia pod koniec 2014 roku w Polsce było 77,5 tys. spożywczych sklepów małoformatowych. Euromonitor w prognozie sprzed kilku lat, która nie uwzględnia projektu podatku sklepowego Prawa ...
-
Cyberprzestępczość - aresztowania III 2014
Kaspersky Lab po raz kolejny publikuje zestawienie sukcesów w walce z cyberprzestępoczości. "Gwiazdami" marcowego rankingu są m.in. dwaj Francuzi, którzy prawdopodobnie zapłacą trzy miliony euro za dystrybuowanie pirackich treści multimedialnych. Niebagatelnej kary, 20 lat więzienia, być może nie unikną również Richard Gundersen, Aleksiej Szarapka ...
-
Polska Ekstraklasa 2014
... jako liga będąca istotną formą rozrywki dla milionów ludzi w tym kraju chcemy być transparentni pokazując w jak różnych formach jak marketing, media, finanse rozwijamy ten biznes - mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. - Ten raport to dobry papierek lakmusowy nie tylko dla tych ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... tytułowego dwuliterowego komunikatu, a która nie tak dawno, bo latem 2014 roku, biła w sklepach Apple i Google’a wszelkie rekordy popularności? W takich ... towarzyszące serwisom społecznościowym konotacje z ultranowoczesnością i futuryzmem są pieśnią przeszłości. Nowe media „są i już” – zostały odczarowane, a osłaniająca je kurtyna wiedzy tajemnej – ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... stacje gazu oraz punkty obrotu butlami z gazem LPG. (10 lutego) Next Media Group Ltd, spółka inwestycyjna działająca w skali globalnej, przejęła 50% akcji spółki Abbey ... emerytalnym i obawach inwestorów o aktywa znajdujące się w OFE. Mimo faktu, iż z początkiem lutego 2014 r. OFE stały się faktycznie funduszami akcji (87% udział akcji w aktywach ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... media – ... Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia do maja w latach 2012 - 2014. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ekscytujący czas zmian, a prawdziwe ... 2014 upłynęła markom na próbach znalezienia swojego miejsca na platformach społecznościowych typu mikrowideo, takich jak Vine czy Instagram. Wysiłki te jak dotąd kończyły się pozyskiwaniem tzw. earned media ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Najczęściej cytowane media I 2014
... a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4805 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 stycznia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media II 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4073 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
... cytowanym portalem został bankier.pl. Media regionalne Radio Gdańsk było w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 449 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 grudnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... o prawie 30 tys. więcej wzmianek w porównaniu do roku 2014. Nowoczesność vs tradycja Internauci chętnie angażują się w dyskusje, rekomendują ulubione tytuły, rozmawiają o fabule książek, czy dzielą się emocjami towarzyszącymi im przy czytaniu. Użytkownicy social media traktują przestrzeń internetową jako możliwość pochwalenia się, zaczerpnięcia ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... pozycja serwisów, z których korzystają, pozostanie silna. Co ciekawe, w media społecznościowe wkracza też coraz więcej osób starszych (55+). Preferowane przez nich serwisy ... Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... pod marką Orange. Start oferty został zaplanowany na drugą połowę 2014 roku. Propozycja skierowana będzie do klientów indywidualnych oraz małych i średnich ... Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast ...
-
Prognozy na 2014 według Saxo Bank
... działań, a nie dzięki jakiemuś proaktywnemu „oświeceniu", któremu ulegną decydenci. Bardzo rozczarowujące w 2014 r. będzie to, że zarówno amerykańskiej, jak i niemieckiej gospodarce nie uda się ... „tłustą piątką” sektora technologicznego, a są to Amazon, Netflix, Twitter, Pandora Media oraz Yelp. Ponieważ premia waluacyjna jest wypaczona ze względu ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... spadkiem o 3 punkty procentowe w stosunku do wyników uzyskanych na początku 2014 roku. – Dane te pokazują, że polskie firmy bardzo dobrze wykorzystują korzystną ... za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę ...
-
Apteki kichają na social media
... wprost pytania o polecenie taniej lub najlepszej apteki. Jak wynika z analiz monitoringu internetu prowadzonych w IMM od 2014 roku, w szczycie sezonu zachorowań Polacy każdego dnia zamieszczają w social media nawet 2 tysiące skarg na grypę i przeziębienia. Liczba internetowych deklaracji złego samopoczucia jest wprost proporcjonalna do liczby ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2015
... pozycję zawdzięcza rankingowi „Bogactwo samorządów – ranking dochodów jednostek samorządu terytorialnego 2014”. Liderem w kategorii miesięczników został Forbes, który pokonał zajmujący drugie miejsce ... ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes. Media regionalne Radio Wrocław, Polska Dziennik Zachodni oraz Polska Głos Wielkopolski były ...
-
Wakacje 2016: media pogrążają biura podróży?
... okazyjnie lub regularnie różne kwestie w środkach przekazu o znacznie większym niż media branżowe zasięgu (prasa ekonomiczna, czy profesjonalne portale o profilu ... oferuje sprzedaż wyjazdów turystycznych, rezerwację hoteli oraz biletów lotniczych. W roku 2014 zanotowała obrót (nominalna wartość sprzedanych wycieczek, biletów lotniczych, ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... Brand24 poddano analizie pojawiające się w I kwartale 2014 roku 7004 wątki dotyczące czołowych ... media o swoich działaniach. Inicjatorem wielu artykułów są jednak także inne podmioty działające na rynku finansowym oraz redakcje portali, na których pojawiały się newsy. 13 z 15 marek dużo aktywniej Porównując wyniki badania za pierwszy kwartał 2014 ...
-
Trendy CSR 2014
... i szereg innych pytań dotyczących przyszłości CSR w Polsce. Trendy CSR 2014, przygotowane przez FOB, wskazują na 7 głównych kierunków rozwoju społecznej odpowiedzialności ... , działania proekologiczne oraz zarządzanie zrównoważonym łańcuchem dostaw. W Trendach CSR 2014 wskazane zostały także obszary mogące determinować obraz odpowiedzialnego ...
-
5 najważniejszych wydarzeń z branży video online w 2014 roku
... - tyle w ujęciu globalnym wyniosły wydatki na fuzje i przejęcia w sektorze TMT (telekomunikacja, media, telewizja). Tak wysokiego poziomu nie notowano od 2001 roku. Wśród ... - prognozuje Piotr Czekała z Insys. Inwestycje we własne systemy operacyjne Rok 2014 pełen był informacji na temat rozwijania przez Samsunga otwartego systemu operacyjnego ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... (33 proc.). Jednocześnie respondenci odmówili tym formą wysokiej skuteczności i jako najbardziej efektywne wskazywali formaty rich media, które posiadają największy potencjał w zakresie angażowania odbiorców, ale nie są jeszcze w pełni docenione. Podobnie rzecz ... który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 ...
-
Polscy przedsiębiorcy: Indeks Optymizmu III 2014
... Poniżej prezentujemy pierwsze wyniki. Na podstawie badań ankietowych prowadzonych w marcu 2014 r. Indeks Optymizmu Przedsiębiorców przyjął wartości: 104,2 pkt w zakresie oceny bieżącej ... przedsiębiorstwami, tworzą miejsca pracy oraz dbają o rozwój gospodarczy kraju. Polskie media często publikowały wyniki podobnych wskaźników z zagranicy. Doszliśmy do ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... wzrosła o 12%. (za: Gazeta Prawna, Polacy wymieniają sprzęt w domach… 21.07.2014 r). Wraz ze wzrostem nakładów na reklamę, zmieniają się preferencje reklamodawców. I tak coraz ... (49,3%) co przełożyło się na budżet o wartości 54,2 mln zł. Pozostałe media pełnią marginalną rolę, nie przekraczając 1% udziału. Struktura wydatków: pralki najlepiej ...
-
Polskie drogi w social media
... złowrogie dziury? Tego nie wie nikt, nawet wróżbita Maciej. Będzie dobrze? Media internetowe w okresie zimowym często poruszają w swoich artykułach temat dróg i potrzeby ich ... newseria.pl, jeśli urzeczywistnią się plany Programu budowy dróg krajowych na lata 2014–2023 realizowanego przy wykorzystaniu środków unijnych oraz wkładu krajowego, możemy ...
-
Check Point: zagrożenia bezpieczeństwa 2014
... w Polsce. Obecnie firma Check Point Software Technologies prezentuje 14 typów na rok 2014, które obejmują 10 najistotniejszych zagrożeń dla bezpieczeństwa przedsiębiorstw oraz cztery ... ilości danych dotyczących klientów jest wartościowym celem dla hakerów. 9. Media anty-społecznościowe Przejęcie kontroli nad cudzym kontem na Twitterze jest już ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... i sympatykami przy wykorzystaniu tego kanału komunikacji, zobaczmy zatem jak radzą sobie popularne letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie jakości komunikacji oficjalnych profili internetowych nadmorskich samorządów ...