-
E-administracja w Europie 2014
... kluczowe - czynniki kluczowe i innowacyjne rozwiązania techniczne (chmura, protokół IPv6, architektura SOA, big data/duże zbiory danych, technologie mobilne i media społecznościowe) mają zasadnicze znaczenie dla pełnego wykorzystania potencjału technologii teleinformatycznych, aby „osiągnąć więcej przy mniejszych nakładach”. Czynniki kluczowe ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... ). Może to oznaczać, że użytkownicy coraz częściej dostrzegają korzyści w licznych subskrypcjach. Udostępnianie wartościowych i ciekawych treści ma miejsce nie tylko w social media. Aż 58% badanych przesyła wiadomości e-mail do swoich znajomych, jeśli tylko uznają jego treść za wartą uwagi. Wśród 17% ankietowanych ...
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... Akademii Filmowej już czterokrotnie: w 1994 za rolę w filmie „Co gryzie Gilberta Grape’a”, w 2005 za „Aviatora”, w 2007 za „Krwawy diament” i oczywiście w 2014 za doskonałą kreację w „Wilku z Wall Street”. Jednak rola Jordana Belforta – amerykańskiego maklera giełdowego oskarżonego o liczne malwersacje finansowe, wbrew zachwytowi opinii ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... . Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest zdecydowanie najszybciej rosnącym medium. ZenithOptimedia przewiduje, że w latach 2011–2014 wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... jednocześnie wyższy od poprzednio prognozowanego wzrost rynku w latach 2014 i 2015 – odpowiednio o 0,1 p.p. i o 0,2 p.p. Powodem obniżenia prognoz jest trwająca recesja ... rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące ... roku tamtejszy rynek wzrośnie o 4,8% i będzie się umacniał w przyszłych latach, rosnąc o 7,3% w 2014 i o 8,8% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... globalnej gospodarki, powinny wzrosnąć także wydatki na reklamę – o 4,5% w tym roku, 5% w 2014 i o 5,2% w 2015. „Szybka” Azja: Chiny, Filipiny, Indie, Indonezja, Malezję, Pakistan ... rosły o 14% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci ... media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014–2016 będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... . Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną ... płatnej telewizji (-1,2%) czy rynek radiowy (-1,0%). W prognozowanym okresie 2014–2018 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się ... ) osiągnął w tym przedziale czasowym 38% wszystkich publikacji z dnia 16.11.2014. Zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów, najpopularniejszymi jurorami badanych programów zostali ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... całego sektora. W porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku, budżety mediowe na ten obszar zostały zmniejszone o 36%. Inwestycje w media w branży ubezpieczeń utrzymują się na ... -36% i -8% odpowiednio dla pozostałych mediów. Spadki odnotowały również pozostałe media – kina i outdoor. Wzrost zauważalny jest jedynie w przypadku radia, który wniósł 29 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... rozrywkę i media w Polsce będą rosły znacznie wolniej – w tempie 3,2% rocznie, zbliżonym do rozwiniętych krajów Europy Zachodniej. W najbliższych latach najistotniejszy wpływ na kształt rynku rozrywki i mediów będą nadal miały dwa główne czynniki: dalsza cyfryzacja rozrywki i mediów oraz rosnące znaczenie urządzeń mobilnych. W skali świata w 2014 ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... latach, wraz ze wzrostem zaufania do globalnej gospodarki, rynek będzie rósł – o 4,7% w 2014 i o 5% w 2015. Pozostałe kraje Azji zostały zgrupowane w regionie nazwanym „ ... w 2015 awansuje na miejsce 7. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest zdecydowanie najszybciej rosnącym medium. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2012 roku ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... 77% wzrost w porównaniu do trzeciego kwartału 2014 roku. Wydatki pozostałych branż z ... media drukowane były chętniej wykorzystywane reklamowo. Promocja w magazynach pochłonęła ponad 17 mln złotych (8% wszystkich budżetów). Znaczenie tego kanału znacząco wzrosło, w porównaniu do poprzedniego roku, firmy wydały na magazyny ponad 50% więcej niż w 2014 ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... wspólnym rynkiem wewnętrznym. Będziemy też bronić wersji unijnego budżetu na lata 2014 - 2020, który przedstawiła Komisja Europejska. (...) Ale Polska ma także inne, ciche ... mają wzmocnić nadzór nad finansami państw strefy euro. Jak podkreślały wtedy media przyjęte ustalenia harmonizują zasady tworzenia narodowych budżetów, zmuszają kraje z wysokim ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... . Zdecydowanie najwyższy wzrost przypadł w czwartym kwartale 2015 reklamie outdoorowej. To efekt rekordowo niskich wydatków na ten kanał promocji w analogicznym kwartale 2014, kiedy to reklamodawcy starali się unikać najkrótszych miesięcy w roku. Reklama zewnętrzna pochłonęła nieco ponad milion złotych i zajęła 0,4% udziałów. W ujęciu kwartalnym ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... kategoria żywności dla dzieci – na poziomie -10%. Wydatki w ostatnim kwartale wyniosły nieco ponad 9 mln złotych i stanowiły 3% całości. W ujęciu pełnego roku 2014 do 2015 kategoria ta zanotowała spadek o 8,5%. W ujęciu całorocznym, wydatki reklamowe całego sektora FMCG wzrosły o 8%. Najwyższymi wzrostami charakteryzowały się kategorie produktów ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of ... że komunikacja w kanale mobile już jest integralnym elementem ich strategii. Dla porównania – w 2014 roku taką samą deklarację złożyła niespełna połowa badanych (48%). W 2015 ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... temat CSR najczęściej podejmowała Gazeta Finansowa, z kolei najchętniej podejmowanym zagadnieniem była popularyzacja działań CSR - wynika z raportu NEWTON Media. NEWTON Media zbadała, jak w 2014 roku w polskich mediach postrzegany był temat społecznej odpowiedzialności biznesu. W celu przeprowadzenia badania, spośród publikacji, jakie ukazały się ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... milionów zł, przy czym w jej przypadku oznaczało to 4-procentowy spadek względem 2014 roku. Na końcu zestawienia znalazły się promocja miejsc noclegowych (12%, 14 milionów) i ... lokalnych edycjach PR3, radia ESKA oraz Vox FM. W porównaniu z analogicznym okresem 2014 rokiem wydano więcej o ok. 9% (4 miliony) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego w telewizji (65-70%, I-VIII 2014, dane Codemedia). Na drugim miejscu jest radio, gdzie inwestowane ... Codemedia. Kanały mediowe należy dobrać tak, aby pozwalały zrealizować cel, a poszczególne media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... częściej używają w materiałach jej pseudonimu niż imienia i nazwiska. W ubiegłym roku media opublikowały o niej 3,2 tys. informacji – dwa razy więcej niż w 2013 r. ... aż o 4 miejsca. Analizie poddano złotą dziesiątkę Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2014, przygotowanego przez Jasonhunta. Na liście pojawiły się osoby o ugruntowanej pozycji, ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... złotych. To wzrost o 41% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Najczęściej firmy promowały się w luksusowych magazynach i dwutygodnikach adresowanych ... firmy zainwestowały w kampanie telewizyjne. Jest to kwota o 9% niższa niż w analogicznym okresie 2014 roku. Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 ...
-
Skrajne ubóstwo w Polsce, czyli słodko-gorzkie dane
... czynszu i rachunków za media, odpowiednie ogrzanie domu, niespodziewane wydatki, jedzenie mięsa, ryby lub ich odpowiednika w białku co drugi dzień, tygodniowy urlop poza domem, korzystanie z samochodu, pralki, telewizora, telefonu. Gdy weźmiemy pod uwagę pogłębioną deprywację materialną rodzin wielodzietnych, pomiędzy latami 2014 i 2015 zmiana ...
-
Nowe akty prawne czyli jak się ma ustawodawstwo
... 1 sierpnia 2013 r. do 1 sierpnia 2014 r. Opracowanie dotyczy wyłącznie ustaw, dlatego zespół poddał analizie dostępne publicznie informacje (głównie ze stron internetowych parlamentów). Konsultanci Grayling nie analizowali obszerności artykułów poświęconych poszczególnym aktom prawnym przez media; jeżeli w jednym z najbardziej opiniotwórczych lub ...
-
Top Marka w mediach 2015
... 2014 roku do 30 czerwca 2015 roku - łącznie 1,5 mln informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... że Internet stanie się dominującym medium reklamowym w Europie Zachodniej już w 2014 r. W najbliższych pięciu latach motorem wzrostu w Europie będzie przede wszystkim rynek ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których wartość ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... informacje o gotowości konsumentów do oglądania reklam, zyskujemy wiedzę niezbędną do zbudowania media planu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, gdzie każdy konsument żyje w ... i jak budować ich zaangażowanie”. Informacje o badaniu Na potrzeby badania AdReaction 2014 przeprowadzono wywiady z ponad 12 tys. respondentów w wieku 16–44 lat ...
-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
... trójka znacząco wyróżnia się na tle pozostałych nazwisk. Warto zauważyć, że polskie media zdecydowanie częściej pisały o sportowcach niż aktorach. W prezentowanym zestawieniu piątka ... – odnoszący w tym czasie sukcesy w Pucharze Świata – Stoch. W styczniu 2014 wyróżniała się także Agnieszka Radwańska. Zainteresowanie mediów przyciągnął jej znakomity ...
-
Banki spółdzielcze w mediach
... w mediach W ciągu roku odnotowano 4 piki oznaczające znaczny wzrost popularności medialnej banków spółdzielczych. Pierwszy z nich widoczny był w czerwcu 2014 r., kiedy to media rozpisywały się o SKOK-ach i atrakcyjnym oprocentowaniu lokat. Ta informacja znalazła odzwierciedlenie w blisko setce publikacji w mediach ekonomicznych. Bardzo istotnym ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... o aktualnych i zbliżających się promocjach. Jak wynika z „Monitora promocji 2014” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia 58% polskich konsumentów poszukuje okazji cenowych. Najczęściej ... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ...
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
... ekonomisty. Badaniu poddano materiał pochodzący z monitoringu ponad 1000 tytułów prasowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych w okresie od stycznia do grudnia 2014 r. Wskaźnik dotarcia publikacji określa, jak liczba informacji przekłada się na potencjalną liczbę osób, które zapoznały się z treścią przekazu.
-
Polska: wydarzenia tygodnia 13/2015
... bezrobotnych wyniosła w lutym br. 189,3 tys. wobec 247,3 tys. miesiąc wcześniej. W lutym 2014 r. liczba nowych bezrobotnych wyniosła 194,1 tys. osób. -58 proc. ankietowanych w ... także umożliwienie łączenia ich potencjałów". Komentarz do wydarzeń gospodarczych OPINIOTWÓRCZE MEDIA WG. INSTYTUTU MONITOROWANIA MEDIÓW: W LUTYM NAJCZĘŚCIEJ CYTOWANO „GAZETĘ ...
-
Globalny ruch IP 2014-2019
... usługi wideo: treści wideo odpowiadać będą za 80 proc. całego ruchu w sieciach IP w roku 2019 (w 2014 r. – 67 proc.). Użytkownicy indywidualni, biznesowi i mobilni wciąż wykazują zainteresowanie zaawansowanymi usługami wideo dostępnymi za pośrednictwem ... rządy, regulatorów rynku, badaczy, operatorów telekomunikacyjnych, ekpertów, analityków i media ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... online, social media, sklepów mobilnych i tradycyjnych. 60 proc. respondentów uważa, że konwergencja sklepów detalicznych będzie normą do 2014 roku, gdy ... 25 proc. respondentów) : większość stanowią osoby poniżej 35 lat, korzystający często z social media i dzielący się opiniami i doświadczeniami w kanałach cyfrowych. Korzystają też z aplikacji ...