-
Obecny kryzys jak kryzys paliwowy z 1973 roku?
... ostatnim czasie, media każdego dnia informują nas o wzroście stóp procentowych, o wysokiej inflacji, o spadku PKB i PMI, czy też o sytuacji militarnej na Ukrainie. Z każdej strony, ...
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
Marszałek rotacyjny, jak sam mówi o sobie Szymon Hołownia, od pierwszego dnia swojego urzędowania cieszy się w mediach bardzo dużą popularnością. Przez zaledwie trzy tygodnie dotyczyło go blisko 46 tys. publikacji w tradycyjnych mediach. Łatwo się domyślić, że na łamach serwisów internetowych popularność niedawnego kandydata w wyborach ...
-
MediaMarkt ostrzega przed fałszywymi promocjami
MediaMarkt ostrzega przed oszustami, którzy wykorzystując wizerunek firmy, proponują w mediach społecznościowych zakup markowych urządzeń w ekstremalnie niskich cenach. Obserwujemy niepokojący trend - oszuści stają się coraz bardziej wyrafinowani w swoich metodach. Tworzą strony łudząco podobne do naszej oficjalnej witryny i wykorzystują logo ...
-
Młodzież z Internetem za pan brat
96 proc. badanych uczniów w Polsce korzysta z Internetu, a tylko niecałe 3 proc. nigdy się nim nie posługiwało - wynika z raportu "Wykorzystanie nowych mediów przez młodzież w Polsce", który jest częścią międzynarodowego projektu Mediappro polegającego na zbadaniu stopnia i sposobu wykorzystania nowych mediów (Internetu, telefonów komórkowych, ...
-
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
... mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące źródeł ...
-
Polscy studenci w Internecie
... sprawach, działają wolontariacko-zarobkowo oddają nasienie. Trudno o większe sprzeczności - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów, który w ramach projektu Kompas Social Media podsumował zimowy semestr studiów w Polsce. Inauguracja: początek na początek Instytut Monitorowania Mediów zbadał przekazy internetowe dotyczące studentów, które ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
Zestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i admonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w EURO 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych. Jednak nawet sponsorów można było przebić, lokując ciekawą ...
-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VIII 2012
... , w tym kilku medalowych pewniaków - miało być pięknie, wyszło jak zawsze. Kto zawiódł najbardziej i dlaczego? - to chyba najczęściej powtarzane przez kibiców i media pytanie. Instytut Monitorowania Mediów przedstawia sportowy ranking sierpnia. Sierpień to kolejny miesiąc, który udowodnił, że bez względu na to, jak ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
Polski Internet a środki na grypę
Przeziębienie? Grypa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach usługi admonit sprawdził, jak w najgorętszym okresie grypowym wyglądały wydatki reklamowe producentów środków na te przypadłości, porównał to z medialnością poszczególnych medykamentów i zaprosił specjalistów do współpracy przy badaniu. - Kto przeziębienie, kaszel, czy katar uważa za ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
W III kwartale bieżącego roku trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci handlowych nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką dotyczącą branży handlowej nie jest żadną nowością. Tym jednak, co rzuca się oczy podczas ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Call center walczy o dobre imię
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przyjrzał się emocjom, jakie w rodzimych mediach wzbudza branża call center. Okazuje się, że publikacje o negatywnym wydźwięku należą raczej do rzadkości. Jeżeli już się pojawiają, to przeważnie są to komentarze internautów do pojawiających się w sieci artykułów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2019
... już wielu z tych, którzy w rankingu najbogatszych zajmują czołowe miejsca. Media zwróciły ostatnio uwagę na to, że jak dotąd w tej grupie ... które, jako pierwsze pokolenie, powszechnie zaczęły palić – tłumaczy prof. nadzw. dr hab. n. med. Dariusz Kowalski, Prezes Polskiej Grupy Raka Płuca, Kierownik Oddziału Zachowawczego Kliniki Nowotworów ...
-
HYPERmedia dla Oracle
ORACLE zdecydował się na szersze wykorzystanie Internetu jako medium w swojej strategii komunikacji z klientami. Odpowiedzialna za realizację tej strategii jest firma HYPERmedia. Realizacja działań e-marketingowych oraz strategii e-komunikacji Oracle w Polsce została powierzona Agencji HYPERmedia. Firma odpowiedzialna jest za przeprowadzanie akcji ...
Tematy: hypermedia, oracle -
Telewizja w komórce?
Na dorocznej konferencji 'Mobile Internet' w Nicei Nokia przedstawiła swój pierwszy telefon z nowej grupy produktów, które można określić mianem telefonów multimedialnych, ponieważ mają zapewnić użytkownikom dostęp do wszystkich mediów, w tym do internetu. Jedną z zalet zaprezentowanego modelu 7700 jest właśnie bezprzewodowy, szybki dostęp do ...
-
CRM dla mediów
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób ...
-
Tani komputer przenośny
Nicholas Negroponte - znany teoretyk nowych mediów i założyciel MIT Media Lab - pracuje nad stworzeniem taniego komputera przenośnego. Urządzenie, którego cena nie powinna przekroczyć 100 USD, ma znaleźć zastosowanie w edukacji i pomóc ...
-
BMW i Samsung: wspólne multimedia
Samsung Electronics i Dział Badań i Technologii Grupy BMW wprowadzają nowe możliwości korzystania z technologii multimedialnych podczas jazdy samochodem. Najnowsze dzieło konstruktorów to połączenie systemów Samsung Smartphone i BMW iDrive, zaprezentowane po raz pierwszy przez obydwie firmy podczas Monachijskich Dni Mediów. Elementy zestawu to: ...
-
Kadra zarządzająca w mediach IV 2006
Cezary Stypułkowski został liderem kwietniowego rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". To pierwsze zwycięstwo prezesa PZU w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Na podium znaleźli się również Igor Chalupec, szef PKN Orlen i Andrzej Podsiadło, prezes PKO BP. W kwietniu 2006 roku odnotowano 394 materiały prasowe ...
-
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
Po trzech miesiącach przerwy Igor Chalupec, szef PKN Orlen powrócił na pierwsze miejsce rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". W czołówce majowego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów znaleźli się również Cezary Stypułkowski, ówczesny prezes PZU i Krzysztof Skóra, prezes KGHM. O szefach największych firm w ...
-
Pachnące reklamy
Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" ( ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
Zdaniem domu mediowego Starlink rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na reklamę w mediach wydano łącznie w tym roku 3 mld 838 mln zł - wynika z najnowszego raportu. - Wyhamowanie rynku, którego się spodziewaliśmy, jest konsekwencją dwóch aspektów. Po pierwsze mamy ...
-
MNI: mobilna telewizja w technologii 3G
Grupa MNI SA wprowadza 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu. Jest to rozwiązanie oparte na technologii 3G, które pozwala na przesyłanie multimedialnych treści za pomocą różnorodnych kanałów komunikacyjnych. Z usługi MNI jako pierwsza skorzysta stacja MTV Polska. Projekt rusza na początku grudnia. ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
-
26" monitor NEC MultiSync LCD2690WUXi
NEC Display Solutions wprowadził na rynek model monitora z serii 90 - NEC MultiSync LCD2690WUXi. Nowy monitor NEC został zaprojektowany dla profesjonalistów korzystających z oprogramowania CAD/CAM i DTP, pracowników bankowości oraz sektora ubezpieczeń. Monitor nadaje się również do zastosowań multimedialnych, obsługi aplikacji medycznych oraz ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
Kraje Europy Środkowo-Wschodniej najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007r. - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Dynamika rynku reklamowego w Europie Środkowej i Wschodniej osiągnie w tym roku 16,9 proc. Drugim pod względem wzrostu rejonem świata będzie Afryka i Bliski Wschód - 15,6 proc. Tegoroczna ...
-
Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
Zespół NewsPoint przygotował raport na temat najbardziej znanych blogów poruszających tematykę mediów online oraz ich autorów. Od początku roku w mediach internetowych najczęściej pisano o Dominiku Kaznowskim (Kaznowski.blox.pl), Tomaszu Karwatce (webusability.pl) oraz o Arturze Kurasińskim (blog.kurasinski.com). Blogerem najczęściej obecnym w ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Sony Ericsson XPERIA X2
Sony Ericsson przedstawił nowy multimedialny telefon XPERIA X2 na platformie Windows, z dotykowym ekranem i aparatem fotograficznym o rozdzielczości 8.1 megapiksela. XPERIA X2 oferuje SlideView, która pozwala na dostęp do często używanych funkcji telefonu, umożliwiając interakcję z listą kontaktów, wiadomościami, dostępem do multimediów czy z ...
-
Notebook Toshiba Qosmio X500-110
Toshiba wprowadziła na rynek multimedialny notebook Toshiba Qosmio X500-110 przeznaczony dla graczy komputerowych. Urządzenie posiada procesor Intel Core i7, 6GB pamięci RAM, dysk twardy 1TB oraz kartę graficzną NVIDIA GeForce GTS 250M. Komputer nadaje się do gry i multimediów. Oglądanie obrazów możliwe jest dzięki 18,4 calowemu ekranowi, w ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. ...
-
Netbook Aspire One 522
Firma Acer poszerza swoją rodzinę netbooków wprowadzając model Aspire One 522, zaprojektowany z myślą o płynnym odtwarzaniu multimediów HD, tworzeniu i udostępnianiu treści multimedialnych oraz wydajniejszej pracy wielozadaniowej. Aspire One 522 jest połączeniem eleganckiego wzornictwa oraz dobrej wydajności, która daje pełną satysfakcję z dużej ...
-
Notebooki Acere Aspire 8951G i 5951G
Nowe notebooki Acer Aspire Ethos zostały opracowane z myślą o uzyskaniu dobrej wydajności oraz jakości obrazu, dzięki czemu powinny spełniać oczekiwania miłośników multimediów oraz osób tworzących treści multimedialne. W tym celu zostały wyposażone w procesory Intel® Core™ i drugiej generacji oraz pamięć DDR3, gwarantujące szybsze przetwarzanie ...
-
Kluby piłkarskie a zainteresowanie mediów
Piątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast - wynika z badania POLSKA PIŁKA prowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiał się Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa. Warto zwrócić uwagę, że w czołowej ...