-
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
Po trzech miesiącach przerwy Igor Chalupec, szef PKN Orlen powrócił na pierwsze miejsce rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". W czołówce majowego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów znaleźli się również Cezary Stypułkowski, ówczesny prezes PZU i Krzysztof Skóra, prezes KGHM. O szefach największych firm w ...
-
Pachnące reklamy
Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" ( ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
Zdaniem domu mediowego Starlink rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na reklamę w mediach wydano łącznie w tym roku 3 mld 838 mln zł - wynika z najnowszego raportu. - Wyhamowanie rynku, którego się spodziewaliśmy, jest konsekwencją dwóch aspektów. Po pierwsze mamy ...
-
MNI: mobilna telewizja w technologii 3G
Grupa MNI SA wprowadza 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu. Jest to rozwiązanie oparte na technologii 3G, które pozwala na przesyłanie multimedialnych treści za pomocą różnorodnych kanałów komunikacyjnych. Z usługi MNI jako pierwsza skorzysta stacja MTV Polska. Projekt rusza na początku grudnia. ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
-
26" monitor NEC MultiSync LCD2690WUXi
NEC Display Solutions wprowadził na rynek model monitora z serii 90 - NEC MultiSync LCD2690WUXi. Nowy monitor NEC został zaprojektowany dla profesjonalistów korzystających z oprogramowania CAD/CAM i DTP, pracowników bankowości oraz sektora ubezpieczeń. Monitor nadaje się również do zastosowań multimedialnych, obsługi aplikacji medycznych oraz ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
Kraje Europy Środkowo-Wschodniej najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007r. - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Dynamika rynku reklamowego w Europie Środkowej i Wschodniej osiągnie w tym roku 16,9 proc. Drugim pod względem wzrostu rejonem świata będzie Afryka i Bliski Wschód - 15,6 proc. Tegoroczna ...
-
Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
Zespół NewsPoint przygotował raport na temat najbardziej znanych blogów poruszających tematykę mediów online oraz ich autorów. Od początku roku w mediach internetowych najczęściej pisano o Dominiku Kaznowskim (Kaznowski.blox.pl), Tomaszu Karwatce (webusability.pl) oraz o Arturze Kurasińskim (blog.kurasinski.com). Blogerem najczęściej obecnym w ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Sony Ericsson XPERIA X2
Sony Ericsson przedstawił nowy multimedialny telefon XPERIA X2 na platformie Windows, z dotykowym ekranem i aparatem fotograficznym o rozdzielczości 8.1 megapiksela. XPERIA X2 oferuje SlideView, która pozwala na dostęp do często używanych funkcji telefonu, umożliwiając interakcję z listą kontaktów, wiadomościami, dostępem do multimediów czy z ...
-
Notebook Toshiba Qosmio X500-110
Toshiba wprowadziła na rynek multimedialny notebook Toshiba Qosmio X500-110 przeznaczony dla graczy komputerowych. Urządzenie posiada procesor Intel Core i7, 6GB pamięci RAM, dysk twardy 1TB oraz kartę graficzną NVIDIA GeForce GTS 250M. Komputer nadaje się do gry i multimediów. Oglądanie obrazów możliwe jest dzięki 18,4 calowemu ekranowi, w ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. ...
-
Netbook Aspire One 522
Firma Acer poszerza swoją rodzinę netbooków wprowadzając model Aspire One 522, zaprojektowany z myślą o płynnym odtwarzaniu multimediów HD, tworzeniu i udostępnianiu treści multimedialnych oraz wydajniejszej pracy wielozadaniowej. Aspire One 522 jest połączeniem eleganckiego wzornictwa oraz dobrej wydajności, która daje pełną satysfakcję z dużej ...
-
Notebooki Acere Aspire 8951G i 5951G
Nowe notebooki Acer Aspire Ethos zostały opracowane z myślą o uzyskaniu dobrej wydajności oraz jakości obrazu, dzięki czemu powinny spełniać oczekiwania miłośników multimediów oraz osób tworzących treści multimedialne. W tym celu zostały wyposażone w procesory Intel® Core™ i drugiej generacji oraz pamięć DDR3, gwarantujące szybsze przetwarzanie ...
-
Kluby piłkarskie a zainteresowanie mediów
Piątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast - wynika z badania POLSKA PIŁKA prowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiał się Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa. Warto zwrócić uwagę, że w czołowej ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
... raz do roku, ale za to w dwóch odsłonach. Jako tradycyjna potrawa na wigilijnym stole oraz jako temat społeczny. Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów zbadał skalę i charakter dyskusji na temat karpia w polskim Internecie. Co jest dla nas ważniejsze? Dobro karpia czy ...
-
Sylwester dla singli
... na singli. Znak czasów czy wstydliwe przemilczanie kłopotów? - sytuację singli przed Sylwestrem zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Największym wygranym raportu okazał się... film. Sylwestrowa cisza w Internecie Single to wdzięczny temat w Internecie – ponad 15 tysięcy przekazów w ciągu dwóch ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ ( ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe ...
-
Polscy internauci o miłości
... problemów sercowych? - te i inne kwestie związane z wyrażaniem uczuć przez internautów wyjaśnia raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Tysiące wyznań Internauci najczęściej wyznali miłość za pośrednictwem sieci w grudniu – prawie 65 tysięcy razy! Być może atmosfera Bożego Narodzenia sprzyja ...
-
Polscy internauci a obciążenia podatkowe
... zagadnieniami podatkowymi interesowali się internauci w nowym roku podatkowym? - odpowiedzi na to pytanie szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Słowo „podatki” w różnej formie pojawiło się w internecie ponad 79 tys. razy w ciągu niespełna dwóch miesięcy. Podatek VAT to słowo kluczowe ...
-
Polski Internet a "afera solna"
... swojej ulubionej wędlince?" - wyjątkowo gorące dyskusje internautów w związku z aferą solną zbadał Instytut Monitorowania Mediów w raporcie przygotowanym w ramach projektu Kompas Social Media. Sprawa soli przemysłowej, która była sprzedawana jako spożywcza, w ciągu kilku dni opanowała Internet. Błyskawicznie otrzymała też miano „afery solnej” – od ...
-
Internet a rekrutacja do przedszkoli
... internetowy system rejestracji, a jednocześnie na warunki panujące w tych upragnionych przedszkolach - informuje Instytut Monitorowania Mediów w raporcie przygotowanym w ramach projektu Kompas Social Media. „Ja planuję ją zapisać do przedszkola państwowego, to jak by ją przyjęli to by poszła od września a jak nie przyjmą ...
-
Polski Internet a przemoc domowa
... przemocą jest, a co nie, szczególnie w kontekście klapsów jako metody wychowawczej - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów przygotowanego w ramach projektu Kompas Social Media. „Jeśli mój sąsiad codziennie bije swoją żonę, ja zaś nie biję jej nigdy, to w świetle statystyki obaj bijemy je co ...
-
Odchudzanie w Internecie
... jeszcze modna? Co na ten temat sądzą internauci? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. W ciągu roku – od 8 kwietnia 2011 do 9 kwietnia 2012 – niemal 20 tys. razy w Internecie pojawiła się deklaracja „chcę schudnąć”. W kontekście wiosny ...
Tematy: dieta, odchudzanie, diety, nadwaga, zdrowe odżywianie, odżywianie, monitoring mediów, internauci -
Polscy internauci a Pierwsza Komunia
... obecnie jest Pierwsza Komunia dla dziecka, rodziców i rodziny? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Pierwsza Komunia to temat dyskutowany na forach, wspominany na blogach, omawiany w artykułach przez cały rok, choć największym zainteresowaniem – co oczywiste ...
-
Polski Internet a literatura
... się gratką dla gadżeciarzy. Od miłości do nienawiści - ambiwalentne postawy wobec literatury zbadał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media z okazji tegorocznych Warszawskich Targów Książki. Warszawskie Targi Ksiązki odbędą się po raz trzeci, w tym roku w dniach 10 - 13 maja. Wydarzenie ...
-
Polski Internet a samotne matki
... to, że sukces jest możliwy - sytuację samotnych matek na grząskiej ścieżce randkowania zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media przy współpracy z serwisem randkowym Sympatia.pl. Samotne matki nie są samotne w sieci „Ja chcę kogoś spotkać, kogo pokocham, cale życie ...
-
Polski Internet a sport
Polacy mają mistrzostwo w piłce nożnej, drugie miejsce w pływaniu i brąz w siatkówce. Koszykówka poza podium. Przynajmniej w rankingu najczęściej komentowanych sportów przez polskich internautów. W maju o piłce nożnej napisano ponad sto tysięcy razy, ale wbrew pozorom, nie były to jedynie publikacje związane z EURO 2012. Okazuje się, że EURO to ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Facebook a zarabianie i wydawanie pieniędzy
... portalu społecznościowego z przymrużeniem oka wyrażają pogardę dla pracy oraz uwielbienie dla konsumpcji - Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się internetowym dyskusjom na temat zarabiania i wydawania pieniędzy. Nurtujące pytania o poziom zarobków Ile zarabia, ile zarabiają…? – to pytanie ...
-
Polscy internauci a zakup auta
... i zwinne, rodzinne, ale sportowe, do wożenia dzieci i robienia wrażenia na płci przeciwnej...- Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się samochodowym preferencjom Polaków. Realizacja wszystkich warunków jednocześnie jest niemożliwa, dlatego często marzenia idą w kąt, a zamiast obiektu westchnień w garażu ...
-
Polscy kibice a Facebook
... kibolsku" i zupełnie niepoważnie. A gdy wynik czy dyscyplina nie ma znaczenia - ważni są sportowcy. Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się kibicom na Facebooku w czasie, gdy piłkoszał z szaleństwa EURO 2012 skręca powoli w stronę siatkówki. Sport, jako przedmiot swoich zainteresowań ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, media społecznościowe, Facebook, Polacy


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem