-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VII 2012
Siatkarska Liga Światowa, pojedynek Agnieszki Radwańskiej z Sereną Williams w finale Wimbledonu, Tour de Pologne i Igrzyska Olimpijskie w Londynie – lipiec był miesiącem sportowych wrażeń na najwyższym poziomie. Piłka nożna mimo wszystko nadal jest sportem narodowym, ale pierwszy raz konkurencja tak wyraźnie depcze jej po piętach. Igrzyska ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
W Internecie Święto Zmarłych przegrywa z Halloween
... , przepisy na potrawy z dyni i halloweenowe party wyparły znicz i zadumę. Sprawę wziął pod lupę Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Wyraźnie widoczny odwrócony trend Z USA przywędrowały już do nas i rozgościły się na dobre Walentyki, fast foody, według niektórych również stonka ...
-
Komputer Acer Predator G5920
Nowy komputer Acer Predator G5920 został ukształtowany przez pasję do multimediów i gier z bogatą grafiką. Dlatego radzi sobie z każdym zadaniem, zarówno podczas pracy z najbardziej wymagającymi aplikacjami obliczeniowymi, jak i przy zastosowaniach związanych z tworzeniem treści multimedialnych oraz korzystaniem z nich. Komputery z serii Predator ...
-
Sesja egzaminacyjna na Facebooku
Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów sprawdził, co najbardziej odciąga studentów od nauki w czasie trwającej właśnie sesji egzaminacyjnej. Z analizy powstających jak grzyby po ...
-
Polski Internet a Walentynki
... serduszkowego szaleństwa. Internauci albo sprzeciwiają się komercjalizacji, albo są z lekka… sfrustrowani - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów w ramach Kompasu Social Media. Luty? Maj? Wcale nie. Pojedynek miesięcy o tytuł tego najbardziej „miłosnego” – przynajmniej w kontekście publikacji w internecie - wygrał lipiec, wraz z sierpniem ...
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
... stawia pod znakiem zapytania ich religijne przeżywanie zbliżających się świąt - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonego w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się zaskakujące. Jakie sprawy związane ze ...
-
Polacy a kryzys gospodarczy
Media mówią: jest źle. Czy rzeczywiście? Czy rzeczywiście przeciętny Kowalski odczuwa skutki kryzysu? Zapytano o to polskich internautów. Wyniki badania pokazują, że ...
-
Polski Internet a choroby nowotworowe
... i... uwolnienia olbrzymich zasobów dobra i optymizmu w nie zawsze przyjaznym dziś internecie. Kiedy nowotwór bez skrupułów chce odebrać siłę i zdrowie, nowe media i społeczności internetowe sprawiają, że przesłanie oraz głos chorych słychać głośniej i wyraźniej niż kiedykolwiek przedtem. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, w jaki sposób ...
-
Polski Internet a talent show
Finał Top Model za nami, precastingi do Mam Talent i castingi do Got to Dance trwają, media donoszą o zmianach w jury X Factor - czyżby plotki o końcu ery talent show były przesadzone? Programy tego rodzaju były w minionym sezonie w każdej niemal ...
-
Polski Internet a Edward Snowden
Edward Snowden, który do tej pory korzystał głównie z wolności słowa, ujawniając tajne dane wywiadowcze, od dziś może również korzystać z wolności osobistej. Po miesiącu spędzonym na lotnisku Szeremietiewo w Moskwie otrzymał status uchodźcy, a informacja uaktywniła użytkowników w mediach społecznościowych - podaje Instytut Monitorowania Mediów. ...
-
Gender Słowem Roku 2013
Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem internautów wybrali Słowo Roku 2013, a PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i widzialni.pl przebadali medialność i popularność zwycięskiego słowa oraz wszystkich wyróżnionych w plebiscycie. Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem ...
-
Polska scena polityczna w mediach 2013
O 11 proc. wzrosła liczba publikacji prasowych dotyczących partii politycznych w minionym roku względem 2012. Najbardziej medialna okazała się Platforma Obywatelska, która wyprzedziła lidera z 2012 roku – Prawo i Sprawiedliwość. Takie dane opublikował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, podsumowując wyniki 12 raportów „Scena Polityczna” za ubiegły ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
Lidl i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal dwa razy więcej niż drugi z liderów. W pierwszych miesiącach ...
-
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
Paweł Małaszyński, Jakub Wesołowski oraz Artur Żmijewski to zdaniem czytelniczek portalu Polki.pl czołówka najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowi sprawdzić, jak bardzo ich obecność zaznacza się w mediach. Z opublikowanego raportu wynika, że topowa "10" polskich ...
-
Najpopularniejsi polscy vlogerzy: Króluje Chodakowska
Ewa Chodakowska jest zdecydowanie najpopularniejszą polską YouTuberką – informacje o niej stanowiły aż ¼ wzmianek, które ukazały się w mediach w 2014 r. odnośnie TOP 25 vlogerów – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Na drugim miejscu znalazł się SA Wardęga, a na trzecim – CeZik. 14 lutego 2015 r. YouTube ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
Czwarty kwartał 2014 r. charakteryzował się dużymi wydatkami reklamowymi jakie poniosły banki, firmy pożyczkowe oraz inne instytucje finansowe – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Koszt emisji materiałów promocyjnych w mediach wyniósł łącznie prawie 433 mln zł. W porównaniu do III kwartału jest to aż o 97 mln zł więcej. Nie powinno to ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
Branża modowa w 2014 r. wydała na reklamę ponad 187 milionów złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
O ile „Stonoga” Brzechwy podbiła serca wszystkich dzieci, o tyle Stonoga Zbigniew przyczynił się do przyspieszonego bicia serca niejednego polityka czy biznesmena zamieszanego w aferę taśmową. Biznesmen określany mianem „polskiego Edwarda Snowdena”, 9 czerwca rozpoczął serię kontrowersyjnych publikacji ujawniających szczegóły słynnych nagrań z ...
-
Prywatność w sieci: ile jej jeszcze zostało?
W dzisiejszych czasach dyskusja o prywatności w sieci toczy się niemal bez ustanku. Firmy usilnie starają się wprowadzać coraz to nowsze zabezpieczenia danych swoich klientów i pracowników. Niektóre branże do szczególnej ochrony danych zobligowane są na mocy odrębnych przepisów. Tak jest m.in. w przypadku służby zdrowia, która musi stosować się do ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 262 miliony złotych, co jest wynikiem o 5 proc. wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku – wynika z najświeższej analizy domu mediowego Codemedia. W pierwszym kwartale największą część wydatków, bo aż 97% całego budżetu ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
Prawie 23 tysiące komentarzy związanych z problemem uchodźców w Europie ukazało się w polskim internecie i mediach społecznościowych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonej między 16 lipca a 3 września. Głównym miejscem dyskusji jest Facebook, gdzie opublikowano prawie 17 tysięcy wzmianek. Dyskusja trwa od połowy lipca, ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ekwiwalentu reklamowego został Open’er Festival. We wrześniu zakończył się ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki najnowszego badania dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W III kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 9,5 mld złotych. Najczęściej pisano o Warszawie, ale w tytułach informacji dominował Kraków. Na temat miast wojewódzkich w ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
Wysokie stężenie dyskusji internetowych wokół wyborów parlamentarnych zostało utrzymane za sprawą zmian w systemie edukacji, zaproponowanych przez nowy rząd Prawa i Sprawiedliwości. Reforma szkolnictwa podniosła wrzawę porównywalną do okrzyków z długiej przerwy w szkole. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów, od 4 do 12 listopada na temat ...
-
Branża hotelarska w Polsce: walka o rentowość
W bieżącym roku przybysze z zagranicy mają stanowić 1/5 wszystkich gości hotelowych w naszym kraju, za co odpowiedzialny będzie w pewnym stopniu wzrost zainteresowania turystyką medyczną. Na znaczeniu zyskają opinie klientów zamieszczane w Internecie, a zwłaszcza w mediach społecznościowych. Rosnąć ma również waga działań z zakresu CSR, którym to ...
-
Piotr Głowacki i inni serialowi amanci w mediach w 2015 r.
Serialowi amanci liczyć mogą nie tylko na wzdychania zauroczonych fanek, lecz również na medialne zainteresowanie – jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w 2015 r. najwięcej publikacji poświęcono Piotrowi Głowackiemu. Łączna wartość materiałów na temat 10 najpopularniejszych aktorów została wyceniona na 236 mln złotych. Ranking „ ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
W ciągu ostatnich 2 miesięcy w portalach internetowych i w mediach społecznościowych Polacy użyli słów „500 złotych na dziecko” ponad 48 tysięcy razy. Szansę na kontakt z publikacją na ten temat miało ponad 58 mln osób. Ponad połowa zabarwionych emocjonalnie informacji miała wydźwięk pozytywny – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. ...
-
Chcesz popularności? Zniknij jak Radiohead!
... wpisy ze swoich kont na Facebooku i Twitterze, mówi się o niej nawet 6 razy częściej niż zwykle. Jak wynika z analizy publikacji w social media przeprowadzonej przez IMM, aż 91% z wpisów zamieszczonych w sieci wyraża entuzjazm z powodu powrotu zespołu i chwali pomysł na "znikanie". Od 1 do 4 maja ...
-
Politycy i partie w mediach IV 2016
Jak wynika z kwietniowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość jest niezmiennie najczęściej przywoływaną w mediach partią, choć liczba publikacji na jej temat spadła w stosunku do marca o 5 tysięcy. Wśród polityków również bez niespodzianek – króluje Jarosław Kaczyński przed Ryszardem Petru i Grzegorzem Schetyną. Mimo ...
-
Politycy i partie w mediach V 2016
Jak wynika z majowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość pozostaje najczęściej przywoływaną w mediach partią, jednak jej popularność nadal spada. Wart podkreślenia jest znaczący wzrost liczby publikacji na temat Polskiego Stronnictwa Ludowego, które tym razem uplasowało się na pozycji wicelidera. W najnowszym raporcie ...
-
Najpopularniejsi polscy vlogerzy 2015: przetasowania w czołówce
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” po raz kolejny już dokonał przeglądu polskiej vlogosfery. Analizie poddano obecność medialną kluczowych polskich vlogerów obecnych na YouTube. Kto okazał się najpopularniejszy? Pod lupę wzięto opublikowane w minionym roku materiały prasowe, internetowe oraz emisje radiowe i telewizyjne. Bezsprzeczne zwycięstwo ...
-
Politycy i partie w mediach VI 2016
Jak wynika z czerwcowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość pozostaje najczęściej przywoływaną w mediach partią, jednak jej popularność znów spadła, i to aż o 18% w stosunku do maja. Na drugie miejsce powróciła Platforma Obywatelska. Prawo i Sprawiedliwość było w czerwcu partią najczęściej występującą w mediach. ...
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ...
-
Tablet Acer Iconia Tab 10 z Quantum-Dot
Tablet Acer Iconia Tab 10 z wyświetlaczem Quantum-Dot jest dedykowany do odtwarzania multimediów. Nowe tablety zostały wyposażone w system Android 7.0 Nougat, procesory MediaTek, wyświetlacze o szerokim kącie widzenia z technologią IPS oraz zaawansowane głośniki. Za łączność odpowiada technologia bezprzewodowa 802.11ac. Iconia Tab 10 – ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem