-
Kadra Nawałki za miliard
... na końcu pierwszej dziesiątki. Wysoka oglądalność przekłada się oczywiście na zyski reklamowe. Oprócz bezpośrednich przychodów z reklam prawa do transmisji, zwłaszcza cyklicznych imprez, ... – Grzegorzem Lato na czele. Wówczas było mnóstwo afer („podsłuchowa”, „orzełkowa”), media biły w PZPN jak w bęben, organizowano akcje „Znicz”, „Koniec PZPN”, do ...
-
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
... konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym poziomie („przyjęto zgłoszenie”). Model ... pochodzi z postów promowanych przez markę, a nie związanych z problemem/zapytaniem. Treści reklamowe wywołują między innymi tematy związane z obsługą klienta – użytkownicy Facebooka w efekcie reklamy ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... może robić zakupy online na komputerze stacjonarnym, urządzeniu mobilnym, poprzez media społecznościowe, czy telefonicznie. Chodzi o udostępnienie mu możliwości zakupu, czy kontaktu w wielu ... , profile w mediach społecznościowych, wysyłają mailingi, prowadzą szerokie działania reklamowe. Najważniejsze, aby wszystkie te platformy działały na zasadzie ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... (66 proc. i 25,7 sek.). W podsumowaniu europejskim kolejność czołówki jeśli chodzi o formaty reklamowe jest inna: najlepszy wynik odnotowuje Sitebar (Viewability - 80 proc., Viewtime – ... badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli ...
-
5 powodów, które najczęściej psują majówkę
... na to, aby nie dać się naciągnąć na piękne foldery reklamowe. Podczas urlopu nie ma nic gorszego jak rozczarowanie z powodu hotelu (wyglądu, czystości ... przed wyjazdem, sprawdzając np. na własną rękę wykorzystując Google Street View Internet lub media społecznościowe, które są kopalnią informacji. W czasie długich weekendów wszędzie może być tłoczno ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... dokonywane bezpośrednio w sieci, to cały proces komunikacji z konsumentem poprzez wszystkie dostępne kanały zarówno online ( np. media społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilboardy). EY zbadał więc, gdzie Polacy poszukują informacji o cechach produktów i ich cenach. 61 ...
-
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
... %. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co ... związanego z nią globalnego kryzysu ma oczywiście duży wpływ na branżę i na kampanie reklamowe w internecie. Umieszczenie reklamy marki we właściwym środowisku i kontekście, oraz tak by ...
-
Specjaliści i menedżerowie w obliczu kryzysu. Jak się przygotowują?
... od branży. Najlepsze nastroje (przeszło 80% pozytywnych wskazań) widoczne są w takich branżach jak e-commerce, nowe media czy w usługach dla biznesu. Na drugim biegunie plasują się agencje reklamowe i PR, gdzie poczucie stabilności zatrudnienia towarzyszy jedynie co czwartemu z badanych. Aleksander Szybilski, Associate, Workplace Strategy ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... w mobilne gry na telefon. To dobra okazja, żeby zwrócić uwagę potencjalnych klientów poprzez angażujące formaty reklamowe. Reklamodawcy i marketerzy mogą wybierać z bardzo szerokiego wachlarza możliwości od formatów rich media, poprzez wideo, skończywszy na notyfikacjach push. Istotny jest fakt, iż środowisko mobilne oferuje zaawansowane ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... . Odnotowaliśmy w tym roku u naszych sprzedawców najwyższy poziom wydatków na działania reklamowe od czasu uruchomienia usługi Shoper Kampanie przed 5 laty - komentuje Oliwia Tomalik ... na temat ochrony środowiska naturalnego. Przeciwnie, ostatnie badanie Blue Media “Postawy ekologiczne Polek i Polaków” pokazuje, najliczniejsza grupa osób jest zdania, ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... w bardzo niskich cenach. I podobnej jakości, sądząc na podstawie opinii. Mimo, że firma nie nagłaśniała swojego startu i nie inwestowała w agresywne kampanie reklamowe w media tradycyjnych, bardzo szybko zdobywać zaczęła klientów. Według danych Mediapanelu w listopadzie było ich już ponad 13 mln (w Polsce więcej ma tylko ...
-
Oszustwo nie tylko "na wnuczka", czyli na co powinni uważać babcia i dziadek
... danych. Przestępcy wysyłają wiadomości e-mail, SMS-y lub kontaktują się przez media społecznościowe, podszywając się pod zaufane instytucje. W treści wiadomości zachęcają ... Aby wzmocnić wiarygodność, nierzadko tworzą fałszywe strony internetowe i kampanie reklamowe, które sprawiają wrażenie autentyczności. Do tej kategorii należą także obietnice ...