-
Reklama w telewizji 2007
Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Bardzo ważnym i dużym klientem agencji badawczych są media, które są zainteresowane badaniami ciągłymi (oglądalności, słuchalności czy czytelnictwa), aby przyciągnąć reklamodawców. Badaniami zainteresowane są też agencje reklamowe i ich potrzeby w tym zakresie są dość szerokie, interesują je zarówno trendy ...
-
Reklama w telewizji II 2008
... lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... . Atak DoS na Estonię w maju 2007 roku był szeroko relacjonowany przez media i wielu ekspertów uznało go za pierwszą w historii wojnę cybernetyczną. Bez wątpienia ... do wyświetlania reklam (najczęściej banerów), przekierowywania żądań wyszukiwania na strony reklamowe oraz zbierania danych marketingowych dotyczących użytkownika (na przykład rodzajów ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... markami na świecie. Co ważne, powstaje ich coraz więcej, każdego roku. Kultura i media to najbardziej dynamiczne rynki jeśli chodzi o wprowadzanie nowych marek, ... szaleństw. Kina są wypełnione, z czego cieszą się producenci popcornu i kinowe agencje reklamowe. Miejsca przedstawione w filmach stają się bardzo atrakcyjne turystycznie, choć trzeba tutaj ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... być okrzyknięta największym spamerem roku. Ponadto zaangażowanie internautów w tak przekazywane treści reklamowe jest stosunkowo niewielkie. Fikcją są również argumenty, że wpisy ... promocji marki. Marketing Szeptany jest najlepszym z możliwych uzupełnień dla Media Relations czy filmów wirusowych. Świetnie komponuje się z działaniami poza Internetem, ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... elementem kampanii, a w niektórych przypadkach w ogóle zastąpić drogie formy reklamowe. Współczesne przykłady produktów, które zdobywają popularność ... z nadmiarem informacji – w przypadku zwykłych konsumentów tę umiejętność posiada 37 proc. Raport Youth Media DNA pokazuje, że prosumenci starają się wyszukiwać i porównywać informacje w niezależnych ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... obrotach w 2009. Spadek natomiast zanotowały sektory: finanse, handel, higiena, farmacja, komputery, media i książki, dvd, żywność, turystyka. Wg 29% ankietowanych agencji ... IAB Polska najbardziej znane agencje interaktywne oraz sieciowe agencje reklamowe wybrane przez przedstawicieli grupy roboczej „Agencje interaktywne” w IAB Polska. Udział w ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... roku wzrósł dwukrotnie. W porównaniu do 2009 kampanie brandingowe zyskały większe uznanie media plannerów. Odsetek respondentów wskazujący na realizację celów zasięgowych oraz ... docierają do ponad 90% internautów w Polsce, co czyni z nich atrakcyjne medium reklamowe i uzasadnia celowe wykorzystanie go przy kampaniach zasięgowych. Analizując sieci ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... wydatków na marketing i tym samym zmniejszenie ilości zamówień na materiały reklamowe, na czym straciło środowisko poligraficzne. Przychody polskiego sektora poligraficznego w 2009 roku ... oraz dużą konkurencję i wysokie koszty zakupu oraz serwisu urządzeń (po 33%). Media elektroniczne – szansa czy zagrożenie? Rozwój cyfrowych nośników informacji może ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... Kamas, kierownik zespołu departamentu marketingu Polbanku. LUKAS Bank przeznacza na działania reklamowe około 25 proc. swoich budżetów reklamowych (według danych cennikowych w pierwszym ... wykorzystuje się radio do kampanii wizerunkowych” - mówi Piotr Wałęski, media manager w Banku Zachodnim WBK. WIOSNA I JESIEŃ dla kredytów hipotecznych Jak wynika z ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... 8%, do poziomu 74 mln zł ( wartości cennikowe). Rok wcześniej wydatki reklamowe branży wyniosły 80,6 mln zł. Na całkowity wynik roczny zawsze silnie ... wydatków reklamowych lokowanych było w stacjach telewizyjnych, a 24% w magazynach. Pozostałe media miały znaczenie marginalne. Wyjątek stanowił Internet, który nie jest monitorowany pod względem ...
-
Problemy z nazwami marek
... może bez zgody firmy Proview używać nazwy iPad na rynku chińskim. Jak podają media, zgoda ta ma kosztować 1,5 mld dolarów! Apple ma trzy wyjścia: zapłacić odszkodowanie ... prawnie można nie tylko nazwy ale także slogany firmowe oraz hasła reklamowe. Już po ogłoszeniu wyników i burzy w mediach oraz internecie, przedstawicielka banku stwierdziła, że ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... pasma reklamowe w trakcie jednego filmu stacja może zarobić nawet 3 mln złotych. Święta bez Kevina to nie święta! Gdy przed ubiegłorocznymi Świętami pojawiła się informacja, że Kevina nie będzie, internauci od razu przeszli do kontrofensywy. Informacja ta zmobilizowała blisko 80 tysięcy osób, a media ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ (TVP1), który w 2011 roku ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... badanych kampanii, zanotowano w branżach: telekomunikacyjnej (21,7 proc.), finansowej (19,8 proc.) oraz media, książki, CD i DVD (12,5 proc.). Dla porównania w III kwartale 2011 r. ... między rodzajem kreacji, czasem emisji, a jej efektywnością. Najpopularniejsze formaty reklamowe Wyniki raportu gemiusAdMonitor za IV kwartał 2011 r. wskazują, że ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... najlepiej udowadnia casus Biedronki, która – jak głosiła plotka, powtórzona przez media – powstać miała, ku utrapieniu mieszkańców, w Miasteczku Wilanów, warszawskiej ... możliwości płacenia kartą i beznadziejną jakość sprzedawanych towarów! Tyle kasy w kampanie reklamowe, które miały przekonać że do biedasklepu niby przychodzą bogaci a tu taka wtopa ...
-
Biura podróży w Internecie: które najpopularniejsze?
... o czym marzą Polacy na wakacjach. O analizie Próbę badawczą stanowiły ogólnodostępne wpisy internetowe (portale oraz social media) zebrane za pomocą narzędzia do monitoringu internetu aMI oraz cennikowe wydatki reklamowe biur podróży w prasie, radio i telewizji przeanalizowane za pomocą systemu do monitoringu reklam admonit Instytutu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2013
... w piątek skierowany do konsultacji społecznych. Odpis ma zastąpić Fundusz Kościelny. Cennikowe przychody reklamowe gazet codziennych (bez autopromocji) spadły o 18,2% r/r do 828,8 mln zł w I poł. 2013 r., wynika to z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Komentarz do wydarzeń gospodarczych O BUDŻECIE NA ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują, że kolejne firmy spoza branży energetycznej – szczególnie firmy ... pewno przekonać do siebie potencjalnych klientów i podjąć działania komunikacyjne i reklamowe na szeroką skalę” – mówi Grzegorz Sygnowski z ARC Rynek i Opinia. Informacje o ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... słowa kluczowe „OFE” („Otwarty Fundusz Emerytalny”) oraz „ZUS” („Zakład Ubezpieczeń Społecznych”) w wybranych kontekstach. W wykorzystanych cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... ma szansę w końcu dać jednoznaczną odpowiedź. Według najnowszych statystyk, zwykłe formy reklamowe nie są zbyt skuteczne. Dane z raportu firmy nanigans pokazują, że średnia ... milionów Polaków skupionych wokół Facebooka, to nie lada gratka dla marketerów. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... . Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy zajmujące się komunikacją marketingową, uwzględniając między innymi agencje reklamowe, interaktywne, domy mediowe. W tym roku po raz pierwszy ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nich m.in. motoryzacja. Tendencja ta znajduje potwierdzenie w raporcie domu mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 ... jako przekraczający 20 proc. – zauważa Jakub Dwernicki. Podsumowując prognozy reklamowe w wyszukiwarce dla warsztatów samochodowych, jaki budżet trzeba przeznaczyć, ...
-
Megapanel V 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 15 nowość – Dysk ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... podejmujących wspólnie decyzje. – Gry, o których mowa, stanowią nie tylko narzędzie reklamowe, ale także element programu lojalnościowego czy źródło pozyskania danych ... dopasowane do ich zainteresowań (53 proc. ankietowanych w badaniu IPG Media Lab/Sharethrough). Dlatego w webowo-mobilnych grach scenariuszowych przekaz reklamowy stanowi jeden z ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ekwiwalentu reklamowego został Open’er Festival. We wrześniu zakończył się ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... młodszej grupy klientów. Dodatkowo są to osoby, które chętnie klikają w banery reklamowe, linki sponsorowane i zwracają uwagę na maile ofertowe. Potwierdzają ... z projektu „Finanse w świecie cyfrowego konsumenta 2015”. W projekcie uwzględniono dane z social media z okresu listopad 2014 – październik 2015; wykorzystano także narzędzia monitorujące ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.
W IV kwartale bieżącego roku liderem medialności była Warszawa - donosi najnowsza odsłona cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring”. Kolejne pozycje zajęli Kraków i Poznań. Tuż za podium znalazły się Wrocław i Łódź. Wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat stolicy wyniosła 3,1 mld złotych. Drugi pod tym względem Kraków o takim ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... oczekiwanie na spersonalizowane i dostosowane specjalnie pod nich przekazy reklamowe. Jak wynika z badań Magnetic and Retail TouchPoints, sprzedawcy najczęściej personalizują e-maile – 71 proc., witryny sklepów internetowych – 61 proc., reklamy online – 61 proc, komunikaty w kanałach social media – 59 proc., strony mobilne – 52 proc. oraz ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... zacząć od działań bezpłatnych, robionych we własnym zakresie np. w ramach social media czy SEO, a dopiero po jakimś czasie inwestować w rozwój serwisu. Serwis ... . Dostarczając mu naprawdę atrakcyjny content i umiejętne planując skierowane do niego działania reklamowe, można osiągnąć sukces, sprawiając, że będzie on chciał stale odwiedzać stronę www, ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy śledzą marki w social media. Wartościowe materiały w formie tekstu, grafiki czy video potrafią również sprzedawać ... internauta dotarł na stronę e-sklepu? Z jednej strony niezbędne są kampanie reklamowe, ale również olbrzymią rolę odgrywa tworzenie odpowiedniego contentu. Jak podkreślają eksperci ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... serwerów do setek milionów odwiedzin strony AEO znacznie zainteresował media, które zadawały z reguły jedno pytanie: czy nie można było się przed ... okres „wodzenia na pokuszenie” internautów, do których zewsząd uśmiechają się bannery reklamowe z obietnicą „wielkich obniżek” i „czyszczenia magazynów”. Ruch na stronach zwiększa się, klienci ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... danej grupy – „osobą”, przez co później łatwiej i skuteczniej może redagować komunikaty reklamowe. Czytaj także: - Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają ... wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... internetowe lub angażuje się w sieci społecznościowe - świadczy o tym globalna penetracja social media według We Are Social. Także w Rosji, podobnie jak w Polsce, liczba ... niektórych bardziej technicznych aspektów reklamy internetowej, takich jak kampanie reklamowe, retargetingowe i remarketingowe. Biorąc pod uwagę wysoki odsetek blokowania reklam ...