-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... miejscowości zamieszkania – internauci żyjący na wsiach (35,9%). Reklamowa ofensywa Premierom obu filmów towarzyszyły intensywne kampanie reklamowe, rozpoczęte w drugiej połowie pierwszego tygodnia lipca. W przypadku „Oppenheimera” media mix obejmował zarówno digital, telewizję, jak i radio, podczas gdy kampania „Barbie” składała się ze spotów ...
-
Czy sztuczna inteligencja może wybrać prezydenta USA?
... się bardziej wiarygodne i prawdopodobne. To mechanizm wykorzystywany od dawna również przez kampanie reklamowe. Widać więc wyraźnie, że osoby planujące dezinformację profesjonalizują coraz ... ogromne szkody. Jednocześnie, jeśli działanie będzie wykorzystywać jako kanał social media czy sieć telefoniczną – jego skalę i wpływ będzie bardzo trudno ocenić ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, deepfake, fake news, wybory, wyniki wyborów, cyberzagrożenia, cyberataki -
Optymistycznie w e-reklamie
... . Statystycznie co trzeci dolar wydany w ubiegłym roku w USA na reklamę internetową został przeznaczony na banery reklamowe. Wydatki na pozycjonowanie w wyszukiwarkach osiągnęły 15% całości wydatków – przeszło trzykrotnie więcej niż w roku 2001. W ... konsumpcyjnym, na kolejnych miejscach uplasowały się komputery (18%), usługi finansowe (13%) i media ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003
... do szukania pracy przez pracowników działów finansowych. Kilkakrotnie więcej ogłoszeń adresowanych do tej grupy zamieściły także firmy przemysłowe, IT oraz media i agencje reklamowe. Wzrost liczby rekrutowanych zanotowano również dla stanowisk, które mają niewielki udział w rynku ofert. O jeden procent zwiększyła się liczba ofert ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... wynik mogło mieć wpływ kilka czynników - po pierwsze latem ruszają kampanie reklamowe produktów sezonowych, takich jak lody, środki przeciwko ukąszeniom owadów, kremy do ... ogłoszeń dla pracowników z działów produkcji i marketingu. Do pracowników marketingu najwięcej ofert skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy ...
Tematy: -
Temat i adres w e-mailingu
... , korespondencja związana z pracą, posty z list dyskusyjnych, zamówione news-lettery, przesyłki reklamowe, e-maile wysłane przez wirusy oraz zwyczajny SPAM. Znaczną część ... ds. marketingu internetowego, doktorantem SGH w Warszawie. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. Prowadzi szkolenia ...
Tematy: -
Blog jako narzędzie marketingowe
... konkretne korzyści, np. wzrost liczby osób odwiedzających blog, wsparcie reklamowe online oraz offline, a także profity finansowe. Współpraca z ... Klienci mają kontakt z autentycznym źródłem informacji, niezmienionym przez dziennikarzy, niezniekształconym przez media. • Dzięki regularnej aktualizacji może przyciągać coraz większą grupę internautów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... mniej niż w listopadzie). Omawiane branże uzyskały odpowiednio: farmacja - 4%, budownictwo - 5%, media - 5% oraz motoryzacja - 2% udziału w badanych ogłoszeniach. Wśród pozostałych branż zanotowano ... że znacznie mniej aktywne były na rynku rekrutacyjnym agencje reklamowe. Zmalało także zainteresowanie pracodawców rekrutowaniem product managerów i ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... firma z branży telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. Na liście TOP 5 produktów dwa pierwsze miejsca zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych ... ,5% z ogółu emisji stanowiły billboardy (750x100 pix). Na kolejnych miejscach znajdowały się buttony reklamowe oraz toplayery. Dopiero na piątym ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż ...
-
Reklama w telewizji VII 2007
... lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku ...
-
Reklama w TV VII 2007
MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego ...
-
Reklama w telewizji VIII 2007
... sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln ...
-
Reklama w TV VIII 2007
Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe w sierpniu 2007 roku spośród kanałów tematycznych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat Sport zarobił na reklamach w sierpniu 2007 roku 17,48 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w analogicznym ...
-
Reklama w telewizji 2007
Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Bardzo ważnym i dużym klientem agencji badawczych są media, które są zainteresowane badaniami ciągłymi (oglądalności, słuchalności czy czytelnictwa), aby przyciągnąć reklamodawców. Badaniami zainteresowane są też agencje reklamowe i ich potrzeby w tym zakresie są dość szerokie, interesują je zarówno trendy ...
-
Reklama w telewizji II 2008
... lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... . Atak DoS na Estonię w maju 2007 roku był szeroko relacjonowany przez media i wielu ekspertów uznało go za pierwszą w historii wojnę cybernetyczną. Bez wątpienia ... do wyświetlania reklam (najczęściej banerów), przekierowywania żądań wyszukiwania na strony reklamowe oraz zbierania danych marketingowych dotyczących użytkownika (na przykład rodzajów ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... markami na świecie. Co ważne, powstaje ich coraz więcej, każdego roku. Kultura i media to najbardziej dynamiczne rynki jeśli chodzi o wprowadzanie nowych marek, ... szaleństw. Kina są wypełnione, z czego cieszą się producenci popcornu i kinowe agencje reklamowe. Miejsca przedstawione w filmach stają się bardzo atrakcyjne turystycznie, choć trzeba tutaj ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... być okrzyknięta największym spamerem roku. Ponadto zaangażowanie internautów w tak przekazywane treści reklamowe jest stosunkowo niewielkie. Fikcją są również argumenty, że wpisy ... promocji marki. Marketing Szeptany jest najlepszym z możliwych uzupełnień dla Media Relations czy filmów wirusowych. Świetnie komponuje się z działaniami poza Internetem, ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... elementem kampanii, a w niektórych przypadkach w ogóle zastąpić drogie formy reklamowe. Współczesne przykłady produktów, które zdobywają popularność ... z nadmiarem informacji – w przypadku zwykłych konsumentów tę umiejętność posiada 37 proc. Raport Youth Media DNA pokazuje, że prosumenci starają się wyszukiwać i porównywać informacje w niezależnych ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... obrotach w 2009. Spadek natomiast zanotowały sektory: finanse, handel, higiena, farmacja, komputery, media i książki, dvd, żywność, turystyka. Wg 29% ankietowanych agencji ... IAB Polska najbardziej znane agencje interaktywne oraz sieciowe agencje reklamowe wybrane przez przedstawicieli grupy roboczej „Agencje interaktywne” w IAB Polska. Udział w ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... roku wzrósł dwukrotnie. W porównaniu do 2009 kampanie brandingowe zyskały większe uznanie media plannerów. Odsetek respondentów wskazujący na realizację celów zasięgowych oraz ... docierają do ponad 90% internautów w Polsce, co czyni z nich atrakcyjne medium reklamowe i uzasadnia celowe wykorzystanie go przy kampaniach zasięgowych. Analizując sieci ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... wydatków na marketing i tym samym zmniejszenie ilości zamówień na materiały reklamowe, na czym straciło środowisko poligraficzne. Przychody polskiego sektora poligraficznego w 2009 roku ... oraz dużą konkurencję i wysokie koszty zakupu oraz serwisu urządzeń (po 33%). Media elektroniczne – szansa czy zagrożenie? Rozwój cyfrowych nośników informacji może ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... Kamas, kierownik zespołu departamentu marketingu Polbanku. LUKAS Bank przeznacza na działania reklamowe około 25 proc. swoich budżetów reklamowych (według danych cennikowych w pierwszym ... wykorzystuje się radio do kampanii wizerunkowych” - mówi Piotr Wałęski, media manager w Banku Zachodnim WBK. WIOSNA I JESIEŃ dla kredytów hipotecznych Jak wynika z ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... 8%, do poziomu 74 mln zł ( wartości cennikowe). Rok wcześniej wydatki reklamowe branży wyniosły 80,6 mln zł. Na całkowity wynik roczny zawsze silnie ... wydatków reklamowych lokowanych było w stacjach telewizyjnych, a 24% w magazynach. Pozostałe media miały znaczenie marginalne. Wyjątek stanowił Internet, który nie jest monitorowany pod względem ...
-
Problemy z nazwami marek
... może bez zgody firmy Proview używać nazwy iPad na rynku chińskim. Jak podają media, zgoda ta ma kosztować 1,5 mld dolarów! Apple ma trzy wyjścia: zapłacić odszkodowanie ... prawnie można nie tylko nazwy ale także slogany firmowe oraz hasła reklamowe. Już po ogłoszeniu wyników i burzy w mediach oraz internecie, przedstawicielka banku stwierdziła, że ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... pasma reklamowe w trakcie jednego filmu stacja może zarobić nawet 3 mln złotych. Święta bez Kevina to nie święta! Gdy przed ubiegłorocznymi Świętami pojawiła się informacja, że Kevina nie będzie, internauci od razu przeszli do kontrofensywy. Informacja ta zmobilizowała blisko 80 tysięcy osób, a media ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ (TVP1), który w 2011 roku ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... badanych kampanii, zanotowano w branżach: telekomunikacyjnej (21,7 proc.), finansowej (19,8 proc.) oraz media, książki, CD i DVD (12,5 proc.). Dla porównania w III kwartale 2011 r. ... między rodzajem kreacji, czasem emisji, a jej efektywnością. Najpopularniejsze formaty reklamowe Wyniki raportu gemiusAdMonitor za IV kwartał 2011 r. wskazują, że ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... najlepiej udowadnia casus Biedronki, która – jak głosiła plotka, powtórzona przez media – powstać miała, ku utrapieniu mieszkańców, w Miasteczku Wilanów, warszawskiej ... możliwości płacenia kartą i beznadziejną jakość sprzedawanych towarów! Tyle kasy w kampanie reklamowe, które miały przekonać że do biedasklepu niby przychodzą bogaci a tu taka wtopa ...
-
Biura podróży w Internecie: które najpopularniejsze?
... o czym marzą Polacy na wakacjach. O analizie Próbę badawczą stanowiły ogólnodostępne wpisy internetowe (portale oraz social media) zebrane za pomocą narzędzia do monitoringu internetu aMI oraz cennikowe wydatki reklamowe biur podróży w prasie, radio i telewizji przeanalizowane za pomocą systemu do monitoringu reklam admonit Instytutu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2013
... w piątek skierowany do konsultacji społecznych. Odpis ma zastąpić Fundusz Kościelny. Cennikowe przychody reklamowe gazet codziennych (bez autopromocji) spadły o 18,2% r/r do 828,8 mln zł w I poł. 2013 r., wynika to z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Komentarz do wydarzeń gospodarczych O BUDŻECIE NA ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują, że kolejne firmy spoza branży energetycznej – szczególnie firmy ... pewno przekonać do siebie potencjalnych klientów i podjąć działania komunikacyjne i reklamowe na szeroką skalę” – mówi Grzegorz Sygnowski z ARC Rynek i Opinia. Informacje o ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... słowa kluczowe „OFE” („Otwarty Fundusz Emerytalny”) oraz „ZUS” („Zakład Ubezpieczeń Społecznych”) w wybranych kontekstach. W wykorzystanych cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem