-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... jest prostym zadaniem... W marketingu elektronicznym oprócz tradycyjnie rozumianego marketingu mix i tzw. 4P, czyli: produktu (ang. product), ceny (ang. price), dystrybucji ... firmy jako godnej zaufania. Inne "C", również często wymieniane jako składniki internet mix, to także: wygoda (ang. convenience) i komunikacja (ang. communication). Obok tych ...
-
Ceny usług telefonii ruchomej 2005-2007
... o.o. zaprezentowana została osobno z uwagi na brak technicznej możliwości wyłączenia usług typu mix z usług dla klientów abonamentowych. Z badań wynika, że średnia cena ... miesięcznie za użytkowanie telefonu komórkowego średnio 90,7 PLN, użytkownicy ofert typu mix 48,9 PLN, z kolei użytkownicy ofert przedpłaconych 50,6 PLN. W przypadku zważenia ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... płacących abonament (83 złote), niż użytkowników kart pre-paid (53 złote), czy mix (52 złote). Niewykluczone, iż jest to efekt większej kontroli wydatków ... sposobu rozliczania wykonywanych połączeń, jak i ograniczeń budżetowych użytkowników systemu pre-paid i mix. RYNEK INTERNETU Większość gospodarstw domowych (67,0%) deklaruje, że posiada w ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
... za korzystanie z telefonu komórkowego jest znacznie wyższa w przypadku osób płacących abonament (91 złotych), niż użytkowników kart pre-paid (49 złotych) czy mix (54 złotych). Rynek Internetu Dostępność Internetu jest w Polsce zróżnicowana. Niespełna połowa Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (45%), z czego ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... te rosną – z 83,7 PLN w roku 2007 do 90,7 PLN w roku 2008. Zdecydowanie mniej za telefon płacą klienci usług przedpłaconych oraz mix. W obu przypadkach z roku na rok miesięczne wydatki ulegają nieznacznemu spadkowi, są jednak porównywalne. Wnioski z raportu Według danych Teligen na luty ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny 2007-2009
... abonamentowych (46,7 proc.), niż w latach poprzednich (w 2008 - 53,7 proc., w 2007 - 51,9 proc.). Więcej osób korzysta natomiast z ofert przedpłaconych i usług typu mix, ze względu na wygodę i większą elastyczność finansową tych ofert. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, również operatorzy telefonii ruchomej obniżają ceny usług ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... za korzystanie z telefonu komórkowego jest znacznie wyższa w przypadku osób płacących abonament (75 PLN), niż użytkowników kart pre-paid (41 PLN), czy mix (45 PLN). Rynek Internetu Większość gospodarstw domowych (61,5 %) deklaruje, że posiada w swoim gospodarstwie domowym komputer. Prawie połowa respondentów (44,4 %) posiada ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... . Wykorzystanie formy opłaty jaką jest karta (pre-paid) zgłasza niewielki odsetek firm – w ten sposób płacą najczęściej klienci biznesowi w Plusie (7,3 %) i w Erze (6,2 %). Mix jako formę rozliczeń wybiera 4,9 % klientów Plusa i 4,4% Ery. Badanie wskazuje również, że poziom satysfakcji z obsługi firm przez operatorów komórkowych jest wysoki – ...
-
Jakie promocje świąteczne proponują operatorzy komórkowi?
... , dużą pamięcią, bardzo dobrym aparatem i ekranem Super AMOLED w symbolicznej cenie. Play oferuje wybrane smartfony marek Huawei oraz LG w elastycznej ofercie mix są przecenione nawet o 200 zł, a ich ceny startowe zaczynają się od symbolicznych 2 zł. Ponadto operator oferuje w prezencie bezprzewodowy głośnik Huawei ...