-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... marki, produktu czy usługi, jednak w żaden sposób nie angażuje konsumenta ani nie wywołuje u niego emocji. Obecnie większość kampanii crossmediowych pozwala ... . Mimo że wspomniany model komunikacji marketingowej sprawdza się i jest zgodny z istniejącymi trendami, jednak wciąż nie spełnia oczekiwań współczesnego konsumenta. Obecnie potencjalni ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
... których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia ... ) polega na tym, że płacimy za odpowiednio targetowaną reklamę. Wybierając ten model mamy większe szanse na to, że emisja reklamy bezpośrednio przełoży się ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... warstwie wizualnej, ma świadczyć o tym, że marka rozumie współczesny świat i jego konsumenta i jest w stanie adekwatnie odpowiedzieć na jego potrzeby – stwierdza Agnieszka Kwaśniewska, ... szybami, z dozą monumentalności i raczej niedostępności. Zmienił się wygląd, ale i model obsługi klienta. Beneficjent stał się partnerem. – Multibank pokazał inną, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2016
... jednym z najoszczędniejszych samochodów na amerykańskim rynku, ustępując tylko kompaktowemu Priusowi C. Model 2016 uzyskał znacząco lepszy wynik dzięki nowej generacji napędu hybrydowego ... pokonują nimi wiele tysięcy mil i oceniają je z punktu widzenia potrzeb konsumenta. Zespół ekspertów mierzy zużycie paliwa za pomocą własnych urządzeń pomiarowych. ...
-
Bariery przedsiębiorczości na wsi
... miastach, i wyniósł 62,5 (w mieście 121,5). 3. Model polaryzacyjno-dyfuzyjny rozwoju kraju nie jest korzystny dla rozwoju obszarów wiejskich Promowany przez rząd model polaryzacyjno– ... gospodarczej w sposób daleko wykraczający poza konieczną ochronę zdrowia i interesu konsumenta oraz wdrożenie w procesie stanowienia prawa zasady promowanej przez UE ...
-
Nowe technologie a powierzchnie handlowe i magazyny
... „inteligentna” lodówka. Przy dodaniu do tego automatyzacji procesów i odnawialnych subskrypcji/zamówień, model direct-to-consumer stanie się bardzo popularny. Jeśli tradycyjny handel ... niewiadomych. Kluczowe obszary, które z całą pewnością należy obserwować to: prawa konsumenta, prawo podatkowe, prawo pracy, prawo dotyczące środowiska naturalnego (w ...
-
Jaki powerbank wybrać, aby się nie nabrać?
... . To powszechna praktyka, która z jednej strony psuje rynek, a z drugiej uderza w konsumenta, który może znaleźć się w sytuacji takiej, jak Andrzej.Obecnie ... układów elektronicznych jest w stanie wykorzystać ponad 90% tej energii – dodaje. Wspomniany wcześniej model o deklarowanej pojemności 60 000 mAh musiałby ważyć ponad kilogram, a jego ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... decydowali o alokacji budżetu, to pewnie stacje telewizyjne musiałyby zbudować zgoła odmienny model biznesowy niż ten, który obecnie się sprawdza. Co w takim razie należy ... oddziaływania, sprowadzając wszystkie kanały do wspólnego mianownika – pomiaru share of mind konsumenta, który to wskaźnik, jeżeli jest wysoko skorelowany ze wskaźnikiem share ...
-
VoIP dla początkujących
... numerów stacjonarnych Przenośność numerów stanowi istotną kwestię zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak i dostawcy usług, umożliwiając użytkownikom końcowym zachowanie numeru telefonu ... że stosowanie go jest jeszcze na wstępnym etapie i nie został ukształtowany stabilny model funkcjonowania. W związku z tym na obecnym etapie nie ma podstaw do ...
-
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
... produktów i usług. Organizacja, która zyskała nową strategię, musi najczęściej zmienić swój model operacyjny – udoskonalić swoje procesy, często zbudować nową ofertę, wyrobić nawyk ... , a więc zestawu skojarzeń, wierzeń i przekonań jej dotyczących, które w umyśle konsumenta tworzą określoną tożsamość marki i wpływają często na podejmowane przez ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... została uznana za na tyle silną, że ograniczono jej sprzedaż na jednego konsumenta. Jednorazowo w sieci Selfridges, na przestrzeni od września do listopada, jeden konsument ... swoją tolerancję dla homoseksualnej części swojej klienteli. Na tę okazję stworzył specjalny model Fiata 500 - bogato zdobiony skórą, metalem i lycrą… Wakacje od południa, czyli ...
-
Notebook Packard Bell EasyNote ButterflyS
... wydajność oraz długi czas pracy na baterii. Butterfly S posiada kompaktowe gabaryty i niewielką wagę, co sprawiaja, że model ten to dobry kompan dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Dodatkowo pojemna, 9-komorowa bateria zapewni ... te dostępne są od 2500 zł brutto. Produkty Packard Bell objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumenta. Serwis ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... coraz lepszych produktów za dobrą cenę. Rynek jest globalny i rządzony przez zglobalizowanego konsumenta, któremu trzeba wciąż dogadzać. W dodatku konsument współczesny wyzwolił się już prawie całkowicie ze ... Czy jeszcze ta firma, czy inna? Ta sama czy nowa marka? Nowy model czy już nowy produkt? Czas zacząć myśleć o marce jako procesie, a nie tylko ...
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw - zintegrowane doskonalenie wyników
... ale niekoniecznie zostało użyte do udoskonalenia procesu składania zamówień. Organizacyjny model zrestrukturyzował biznes w taki sposób, by egzekwować realizację ... “) lub CDSN - Consumer Driven Supply Network (Sieć Dostaw Sterowana przez Konsumenta). P & G osiągnął fenomenalne rezultaty biznesowe w doskonaleniu wyników, ponieważ działanie firmy w tym ...
-
Zarządzanie marką: ważna spójność
... to podejście logiczne, jeśli weźmiemy pod uwagę postępujące zróżnicowanie społeczeństwa. Model demograficzny, oparty na warstwach czy klasach, tłumaczy coraz mniej ... prawa człowieka. Czy w tej sytuacji nawet najlepsza strategia wizerunkowa przekona świadomego konsumenta, że Shell to marka dla niego? Podsumowując, komunikacja brandu to kompleksowy ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... często przypadkowy, zupełnie nieadekwatny do naszego profilu (jako użytkownika sieci, a wreszcie – konsumenta). Szukając złotego środka Nic dziwnego, że świat reklamy internetowej wciąż poszukuje ... leży w interesie każdej ze stron. Decydując się na dojrzały model komunikacji, oparty na solidnych fundamentach, sprzyjamy wysokiej jakości reklamy i ...
-
Estetyka strony www e-sklepu istotna
... to bardziej zaawansowany komunikator internetowy, tzw. live chat. To nagrany wcześniej model lub modelka, który dzięki nagranym wcześniej sekwencjom animacji jest w stanie stworzyć ... niezbędnego do prawidłowego wyświetlania się animowanych stron. Dla takiego konsumenta e-sklep może okazać się zupełnie nieczytelny. Z drugiej strony, nawet ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... reklamowe produktów, Polak widzi siebie samego przede wszystkim jako (przesadnego?) konsumenta lekarstw, niby-lekarstw i wszelkich towarów farmaceutycznych. Po drugie zaś, ma silną potrzebę, ... nie przez młodych. Wszystko to wskazuje na zbliżające się tsunami reklamowe: ten model – w każdym razie dominacja TV – skończyć się musi, ale stanie się to ...
-
Emotional branding dla kobiet
... marki na język korzyści klienta oraz dopasowaniu narzędzi w kompleksowej strategii oddziaływania na emocje konsumenta. Dwa warunki udanego emotional brandingu do kobiet Przede wszystkim niezbędna ... Bohaterka kampanii reklamowej była więc przez kobiety odbierania nie jako aspiracyjny model, lecz jako zimna zołza, z którą żadna się nie utożsamiała. ...
-
Niskie ceny ropy i gazu pobudzą innowacje
... Kordala, Associate w Zespole ds. Energii i Zasobów Naturalnych, Dział Doradztwa Finansowego, Deloitte. 4. Ceny gazu płynnego (LNG): rynek konsumenta Do niedawna rynek LNG mógł służyć za model stabilności, sytuacja ta jednak ulega powolnej zmianie. Spadek cen ropy przyniósł zmniejszenie dysproporcji pomiędzy cenami gazu oferowanymi ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... oraz form reklamy, które najskuteczniej na nich oddziaływały, zostanie wypracowany model predykcyjny. Na jego podstawie zostaną zaplanowane późniejsze działania, wymierzone ... o promocjach na stronach głównych i landing page’ach, a także szybko malejące zaangażowanie konsumenta w serwisie czy w jego mobilnej aplikacji to wyzwania, z którymi zmagają się ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... na wstępie przyjrzeć się, kim właściwie jest dany klient i jaki jest model prowadzonej przez niego działalności. Niezależnie jednak od specjalizacji, wyraźnie widać, ... Szkoły Głównej Handlowej. – Z badania Deutsche Bank wyłania się obraz profesjonalisty – świadomego konsumenta usług bankowych – mobilnego, który jest zawsze online i ceni wygodę. ...
-
5 trendów, na które polski biznes powinien zwrócić uwagę
... , prostych w obsłudze i niewymagających instrukcji programów. Dlatego przyjazność aplikacji dla konsumenta jest coraz ważniejszym elementem w obszarze product design. To obecnie jedna ... odchodząc od dotychczasowych modeli współpracy, utartych wzorców i wzajemnych oczekiwań. Model pracy w agile nie jest już wyłącznie domeną start-upów – staje się ...
-
Mobile first, czyli o plusach i minusach posiadania smartfona
... informacji i usług wynikająca z posiadania smartfona jest sporym ułatwieniem dla potencjalnego konsumenta, jednak w przypadku osób uzależnionych od pożyczek może stanowić spory problem. ... swobodę każdemu klientowi. Firma działa w Polsce dopiero od 2018 roku, ale model jej działalności doskonale sprawdził się na rynku Irlandzkim, gdzie w tym momencie ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... i co ważne, zawsze identyczną jakość produktu, który ostatecznie trafia do konsumenta wpływając na jego poziom satysfakcji i zaufania wobec firmy i marki. Staje ... której wysokość jest uzależniona od rzeczywistego poziomu wykorzystania tego produktu (model pay-per-use), jak również rozwiązania hybrydowe będące połączeniem modeli product-as-a-service ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... w czasie rzeczywistym. Dowodzą, że dany biznes rozumie najbardziej aktualne potrzeby konsumenta i może podjąć odpowiednie działania w oparciu o wiedzę i dane o nim, które posiada ... zintegrować je w spójne doświadczenie wielokanałowe, lecz także kształtować optymalny model obsługi w poszczególnych kanałach. Customer experience to dziś modne hasło. I – ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost znaczenia omnichannel Omnichannel to model, który w czasie pandemii bardzo dużo zyskał. Konsumenci przyzwyczaili się , ... i oferować produkty, które są dostosowane do potrzeb konsumenta. Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość eliminuje jeden ze ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants. Dobrze dopasowany, zakomunikowany i transparentny model cenowy staje się obecnie dla sieci kluczowym filarem ich strategii i ... jasno informuje o nowych warunkach. Dopasowanie asortymentu do segmentów konsumenta, zrewidowanie polityki cenowej i przemyślenie komunikacji cen. Wykorzystanie kanałów ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... względu na sytuację w Ukrainie. Te wydarzenia pokazały, jak ważne dla przeciętnego konsumenta są wartości, jakimi kierują się marki. Nacisk na wyjście dużych brandów z ... na to, że trend ten w kolejnym roku będzie się umacniał. Wypuszczony na rynek model GTP-3 text-davinci 003 przez OpenAI w pierwszym odbiorze zrobił fenomenalne wrażenie na ...
-
4 kluczowe trendy w e-commerce. Czym stoi e-handel?
... udogodnieniem na pewno jest Blik, a w przypadku opłacanych regularnie usług – model subskrypcyjny z automatycznym pobieraniem płatności z karty aż do rezygnacji z abonamentu. Trend ... środowisko. Kupowanie rzeczy „z drugiej ręki” dobrze wpisuje się w oczekiwania świadomego konsumenta. Po co wyrzucać używany lub zwrócony produkt, jeśli po obniżonej ...
-
3 trendy, które ukształtują rynek pracy 2025
... fluktuacja. – W marketingu i sprzedaży, a więc obszarach bazujących na jakości przekazu i zrozumieniu konsumenta, wytwory sztucznej inteligencji na dłuższą metę mogą okazać się mniej ... upłynął pod znakiem powrotu do biur. Większość rekrutujących firm jako docelowy model współpracy wskazuje obecnie pracę hybrydową, np. w modelu dwa dni w biurze, trzy ...
1 2