-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... – najtaniej i w dodatku przyjemnie. Coraz więcej z nich wybiera np. model click & collect. Sprzyja temu wciąż szybkie tempo wzrostu mobile commerce ... będzie nakładać więcej obowiązków na przedsiębiorców, zarówno tych informacyjnych względem konsumenta, jak i obowiązków, które trzeba będzie spełnić organizacyjnie wewnątrz przedsiębiorstwa. Bez ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... sprawiając, że zmiany w kontekście stosowanych modeli atrybucyjnych, stają się koniecznością. Gdy model atrybucji będzie odpowiednio dobrany do danego biznesu, to wysiłki marketerów przyniosą oczekiwane efekty. Dobre poznanie konsumenta pozwoli dostosować marketingowe inwestycje, aby osiągnąć maksymalny efekt odpowiednim, niezawyżonym kosztem. A to ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... , ma za zadanie motywować konsumenta do wykonania oczekiwanej przez nadawcę akcji. Pożądane działania to zarówno zakup produktu, jak ułatwiająca zapamiętanie marki "zabawa" z jej użyciem, zebranie informacji marketingowych o postrzeganiu produktu, konstrukcja bazy danych czy inicjowanie marketingu relacji. Atawistyczny model łowcy tkwi w ludzkiej ...
Tematy: -
Programy lojalnościowe w stagnacji
... formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie tylko racjonalnej. Stąd wątpliwość, czy lojalność polskiego konsumenta jest „tą prawdziwą” (wypracowaną, emocjonalną), czy „lojalnością kupioną” – wskazuje Michał Kuś, Kierownik Zespołu Badawczego w ARC Rynek i Opinia i dodaje - W przypadku dominujących ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... nie tylko od rodzaju ubezpieczenia, ale również od indywidualnych potrzeb i oczekiwań konsumenta, jego doświadczenia, złożoności produktu czy konieczności szybkiego zakupu. Konsumenci, ... Może to być także miejsce dla nowych podmiotów, które swój model biznesowy od początku zbudują pod kątem klienta cyfrowego. Informacje o raporcie Raport KPMG ...
-
Packard Bell EasyNote serii X
... , cena i specyfikacja techniczna poszczególnych modeli może różnić się w zależności od kraju. Produkty Packard Bell objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumenta. Serwis funkcjonuje na zasadzie door-to-door.
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
... czasie realizowania zamówień online, jest dziś kluczowym zadaniem detalistów. Funkcjonujący obecnie model zakupów z dostawą do domu zaczyna być zastępowany przez click & collect (zamów online i odbierz w sklepie ... click & collect to ogromna przestrzeń e-commerce do zagospodarowania, nastawiona na nowoczesnego zabieganego konsumenta. Źródła ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Sektor TMT - prognozy 2015
... wzrośnie o ponad tysiąc procent. Wielu użytkowników smartfonów postanowi zainwestować w nowszy model, jednak to firmy zdominują użycie nowoczesnych technologii. Jakie jeszcze ... roku pojawiały się sygnały, że dekada dominacji rynku indywidualnego konsumenta w dziedzinie wykorzystywania nowoczesnych technologii powoli przechodzi do przeszłości. ...
-
Czy jesteś gotowy na omnichannel?
... "Poradniku e-Commerce Polska: Jak wygląda wejście sklepu w model omnichannel?" Transformacja przedsiębiorstw w kierunku omnichannelu jest procesem złożonym i ... między kanałami sprzedaży. Wielokanałowość to pojęcie ujmujące zdywersyfikowane punkty kontaktu konsumenta z marką, które w zintegrowany sposób prowadzą do konwersji sprzedaży: począwszy ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... potencjalni klienci. Co więcej, za wyborem przez nich tego kanału dotarcia do konsumenta przemawia więcej powodów. Po pierwsze, światowe trendy pokazują, że czas ... ryzyko, że kampania reklamowa co prawda odniesie pożądany skutek w postaci zainteresowania konsumenta ofertą, jednak gdy będzie on próbował sfinalizować transakcję okaże się, ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... dziwnego, że sprzedawcy za wszelką cenę starają się poznać jego model zachowań oraz preferencje. Służą temu takie badania jak to, które ostatnio przeprowadziły ... jest jednym z głównych czynników wpływających na zmianę procesu zakupowego. Nowy typ konsumenta jakim jest millennials to osoba będąca non-stop online. Spędza on w Internecie dwa ...
-
Notebook Packard Bell EasyNote TSX
... kolejny notebook EasyNote TSX. Debiutujący model należy do serii urządzeń Packard Bell EasyNote TS. Najnowszy EasyNote TSX wyposażony jest w panoramiczny, podświetlany diodami LED ekran ... techniczna poszczególnych modeli może różnić się w zależności od kraju. Produkty Packard Bell objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumenta. Serwis funkcjonuje ...
-
Przemysł chemiczny musi śledzić trendy
... to przede wszystkim większe skupienie uwagi na zmieniających się potrzebach finalnego konsumenta. W dynamicznie rozwijającym się otoczeniu biznesowym, równie ważne jak nacisk ... rozwiązań, innowacyjnego podejścia oraz lepszego poznania potrzeb klienta końcowego. Zaktualizowany model wzrostu oparty na mechanizmach rynkowych mógłby wzmocnić rolę ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... swoją wiedzę. 1. Programmatic to nie tylko kupowanie odsłon reklamowych RTB, czyli model aukcyjny zakupu reklam w czasie rzeczywistym, to tylko mała część potencjału ... na indywidualnym kliencie Przy całej automatyzacji procesu dostosowywania reklam pod konsumenta, wyświetlaniu mu kreacji w czasie rzeczywistym, nie wolno całkowicie poddać się ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... w latach 1996-2010). Zwycięzcami w 2026 roku będą sprzedawcy potrafiący dostarczyć produkt do konsumenta w najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób. Najwięksi gracze będą w tym celu ... , jak dostawa na żądanie, system click-and-collect lub dostawa naśladująca model Uber’a. Mit nr 3: Wszystkie zakupy będą realizowane z wykorzystaniem smartfona ...
-
Dyski Intel Solid-State Drive 320
... na 25-nanometrowej (nm) pamięci NAND flash, zastępują poprzedni model Intel X25-M SATA SSD. Intel SSD 320 to nowa generacja linii produktowej przeznaczonej do użytku w stacjonarnych i przenośnych komputerach PC. Jest skierowana do masowego konsumenta, korporacyjnych działów IT oraz entuzjastów komputerowych, którzy są zainteresowani ...
-
Notebook Packard Bell EasyNote NX
... to jego aluminiowa konstrukcja. Uwagę zwraca też ograniczona praktycznie do minimum obudowa ekranu. Ten 13-calowy model Packard Bell EasyNote NX wyposażono w ekran, który oferuje powierzchnię roboczą prawie taką jak w ekranach o ... 2999 zł brutto w zależności od konfiguracji. Produkty Packard Bell objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumenta. ...
-
Tablet Packard Bell Liberty Tab
... Tab. Model ten wyposażony jest w wydajny, dwurdzeniowy układ typu SOC NVIDIA Tegra 2 i pracuje pod kontrolą najnowszego, dedykowanego ... różnić się w zależności od kraju.Produkty Packard Bell objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumenta. Serwis funkcjonuje na zasadzie door-to-door. Specyfikacja: Android NVIDIA Tegra 2 mobile processor z Dual Core ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... klienta w ich placówkach. Shopping i szerzej ujmując – customer experience, to dzisiaj już dziedzina obszernej wiedzy – połączenie brandingu, marketingu, psychologii konsumenta, badań i obserwacji klientów. Tylko tak szerokie podejście daje gwarancję, że zaprojektowany sklep będzie dodatkowym sprzedawcą i będzie ułatwiał, a nie utrudniał ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... wykorzystaniu sztucznej inteligencji opracował technologię pozwalającą na rozpoznawanie wyrazu twarzy i tym samym nastroju człowieka. W ten sposób można badać reakcje konsumenta na poszczególne produkty i marki i wykorzystać tę wiedzę w reklamie. Przyszłość będzie zdominowana przez aplikacje, sensory i coraz bardziej zaawansowane gadżety. Wdrożenie ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... pomiędzy mobile a desktop jest inny sposób wykorzystania ekranów przez konsumenta i marketerów. W przypadku znakomitej większości briefów celem biznesowym kampanii jest zwiększenie ... się skraca. Ciekawym przykładem w jaki sposób aplikacja mobilna może rewolucjonizować model zakupu produktu sprzedawanego dotychczas tylko offline jest case TANKUJ24. Na ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... Do istotnych zmian w charakterystyce konsumenta dołączyły ponadto zmiany w otoczeniu biznesowym, m.in. postępująca w coraz szybszym tempie globalizacja, rozwój internetu i środków masowego przekazu, rosnące zapotrzebowanie omawianego sektora na kapitał. Wszystko to zmienia nie tylko dotychczasowy model funkcjonowania przedsiębiorstw operujących na ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... prawa konsumenta różnią się w innych krajach od obowiązujących w Polsce. W związku z powyższym sprzedający poza Polską jest zobowiązany przestrzegać praw kraju, z którego konsumenta ... firmy kurierskie do podejmowania działań wpisujących się w oczekiwany model współpracy między nimi a sklepami internetowymi i w niedalekiej przyszłości sytuacja ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... wyglądały na stworzone „przez maszynę”, a jednocześnie pozwolą one na opowiadanie nowych, dynamicznych i istotnych dla konsumenta historii powiązanych z miejscem i sposobem przekazu. Wyobraźmy sobie obecnie funkcjonujący model marketingu programmatic. Załóżmy, że do koszyka w wirtualnym sklepie Amazon wkładamy elektryczną maszynkę do golenia, którą ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Nowa era innowacji
... (doświadczenie pojedynczego konsumenta w danym czasie). Żadna firma nie jest aż tak wielka pod względem zasięgu i rozmiarów, aby zadowolić doświadczenia pojedynczego konsumenta w ... tego przykładem była fabryka River Rouge w Dearborn w stanie Michigan. Ten model wciąż przynosi przychody, biznesmeni znają go bardzo dobrze, ale niektóre firmy pokazują, ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... najnowszy model telefonu komórkowego/samochodu/sprzętu komputerowego… Czy to zawsze działa? Nie. Bo współczesny konsument nie skupia się już na treściach, lecz na emocjach. Nie jest już konsumentem, lecz prosumentem. Nie chce tylko myśleć – chce czuć. Obszary zastosowania brandingu emocjonalnego Istota przywiązania współczesnego konsumenta ...
-
Zakupy online - typy klientów
... że koncepcja lejka nie uwzględnia wielu zachowań występujących w internecie. Tradycyjny model ulega zmianie poprzez samo specyficzne oddziaływanie sieci. Klasycznie ... nim udział konsumenci są najważniejsi. Często, szczególnie w naukach ekonomicznych, traktuje się konsumenta jako metodyczną jednostkę, która wybiera najlepszą dla siebie ofertę w ...
-
Internet - wymagające medium
... online. CTR mówi o tym, w jakim stopniu reklama wywołuje natychmiastową reakcję konsumenta, podczas gdy VTR mierzy wpływ reklamy w dłuższym okresie czasu. ... ma inaczej rozłożone ciężary informacyjne. W pierwszych fazach wykorzystuje się model teaserowy, merkantylny, krótki i korzyściowy. W kolejnych odsłonach musi dawać komplet usystematyzowanych, ...
-
Internet w procesie marketingowym
... równocześnie wysłanie komunikatu zwrotnego. Marketingowy model komunikacyjny "one to one" Drugim charakterystycznym dla sieci Internet modelem jest "many to many", który pociąga za sobą dwa rodzaje "interaktywności": - wzajemne oddziaływanie pomiędzy firma a konsumentem, z wykorzystaniem medium - interakcje konsumenta z danym medium Oznacza to, że ...
Tematy: -
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... wartością współczesnego konsumenta mediów staje się nie tylko możliwość otrzymywania informacji, ale również współuczestnictwo w ich tworzeniu. Podstawowy model ról ulega odwróceniu ... jest jednak skierowana bezpośrednio na firmę. Eksperci przyrównują ten model do dyskusji panelowej, w której firma pełniłaby funkcję moderatora, a jej klienci ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... Poland. Wprowadzanie zmian będzie procesem, w którym firmy będą musiały elastycznie zmieniać obecny model działania. Model, który jest nadal w fazie dyskusji i ustaleń w branży. Główny ... w oczach konsumentów (szczególnie najmłodszej grupy)” – dodaje Rafał Reif. Nowy model daje też szansę na uruchomienie nowych usług i strumieni przychodów np. ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... W tej chwili są rozwiązania, które na podstawie zdjęć przedmiotu mogą stworzyć model trójwymiarowe. Staje się to więc wygodne, szybkie i tanie w realizacji – podkreśla ... pytania, rozwiązywać problemy klientów i oferować produkty, które są dostosowane do potrzeb konsumenta. To świetne narzędzie nie tylko do automatyzacji kontaktu, ale też up-sellingu ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... na końcowy koszt zakupu produktu przez konsumenta. Więc na rynku, w którym konkurowały ze ... konsumenta jest tylko synonimem określonej jakości. Klient kupuje produkt określonej marki, bo spodziewa się otrzymać produkt określonej jakości. Klient jest skłonny zapłacić więcej za markę, ale faktyczną intencją jest opłata za gwarancje jakości. I model ...
Tematy: -
Rozrywkowa reklama z marką
... , Action), DAGMAR (Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results) czy model Lavidge’a – Steinera. Według tych i podobnych modeli projektowana jest większość ... na informację i perswazję, zawartości (czy sumy) elementów, które mogą przekonać konsumenta do zakupu marki (np. podstawowe informacje o towarze, działanie produktu, jego ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... , co przyczyniło się do możliwości zaoferowania przystępnej ceny na sprzedawany model. Większość przedsiębiorstw przyznała Fordowi rację i również zmieniła swoją orientację ... konkursów, czy sprzedaż premiową aż do kart członkowskich, rozbudowanych klubów konsumenta oraz indywidualnych ofert specjalnych. Pracownicy na pierwszej linii frontu Tak ...