-
Branża PR a motywacja do pracy 2009
... mniejszych zamówień na usługi PR-owskie kierowanych do agencji. To pewnie ... podjęcia pracy w PR dla 18% ankietowanych, dokładnie tyle samo osób wskazało tę odpowiedź w 2008. Dodatkowo zaledwie 5 proc. badanych wskazywało na zarobki jako na powód wyboru. W 2008 odpowiedź tę wskazało o 1 proc. mniej badanych. Informacje o badaniu Raport "Motywacje ...
-
Zakupy w sklepie i obiad w restauracji budzą największe obawy Polaków
... do pracy stacjonarnej Koniec roku i coraz powszechniejsze obawy związane z czwartą falą pandemii spowodowały, że rośnie odsetek respondentów obawiających się powrotu do pracy ... .) i Brazylii (37 proc.). Różnie rozkładają się natomiast motywacje do podjęcia podróży służbowych. Dla polskich pracowników wśród najczęstszych powodów biznesowych wyjazdów ...
-
Praca w branży PR w 2011 r.
... do wkładu pracy. Nowego pracodawcy poszukują, ponieważ brakuje im jasnej ścieżki kariery lub są niezadowoleni z pensji. Do tego drugiego przyznają się jednak niechętnie. Zapytani o powody podjęcia nowej pracy ...
-
Praca w branży PR w 2010 r.
... do pracy głównie w agencjach. Osoby pracujące w działach PR firm państwowych czy instytucjach tę odpowiedź zaznaczały najrzadziej. Respondenci z grupy wiekowej powyżej 30 roku życia zdecydowanie częściej jako powód podjęcia pracy ...
-
Teorie motywacji a efektywność pracowników
... motywacji, jak np. motywacje zadaniowe, motywacje do sprawowania władzy, do osiągania sukcesu czy do pracy. W artykule szerzej zajmiemy się omówieniem ostatniej z nich. Motywacja jest bardzo obszernym psychologicznym zagadnieniem, obejmującym zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne pobudki do podjęcia określonych działań. Istotnym spostrzeżeniem ...
-
Sprzedaż usług a style sprzedaży
... ze sobą kontakty poza miejscem pracy, a firma z rzadka organizuje spotkania ... jego stopień dostosowania do danego klienta i jego osobowości oraz motywacje konsultantów z twojej ... do pozyskiwania nowych klientów, a zbyt mało do przekonania klientów, którym już przedstawiono oferty, aby ci z nich skorzystali. KROK 3 W jaki sposób doprowadzasz do podjęcia ...
-
Przedsiębiorczość: jak postrzegamy prowadzenie własnego biznesu?
... do 38% w przypadku mężczyzn i 43% – kobiet (odpowiednio o ponad 16.p.p i 17 p.p.). Polacy częściej niż przeciętni Europejczycy pozytywnie oceniają warunki do założenia przedsiębiorstwa w swoim otoczeniu – różnica wynosi ok. 12p.p. Motywacje do zakładania firm są zależne od poziomu rozwoju gospodarczego kraju i związanych z nim warunków do ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... pracy (swobodny lub precyzyjny), - sposobu wyrażania emocji (introwertyk lub ekstrawertyk). Każda osoba będąca członkiem DMU wykazuje skrajne cechy w zakresie pewnych potrzeb i przyjmowanych ról. Są one motorem dla jej reakcji i odruchów. Potrzeby te stanowią główne motywacje, a osoby dążą podświadomie do ...
Tematy: -
Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?
... podjęcia decyzji, że naprawdę tego chcesz. I jeśli taką decyzję podjąłeś: ZASADA NR 1: Zawsze traktuj pracownika w sposób, w jaki Ty chciałbyś być traktowany: z szacunkiem do niego jako do drugiego człowieka, akceptacją tego, że może być różny od Ciebie – mieć inne tempo pracy ...
-
Polskie startupy, czyli młodość, wykształcenie i duża pewność siebie
... podjęcia działalności, muszą natomiast poradzić sobie z nie do ... Motywacje i postrzeganie młodych firm Czynnikiem decydującym o założeniu biznesu w przypadku młodych firm działających w Polsce najczęściej jest chęć usamodzielnienia się (27 proc). Na kolejnych miejscach plasują się: Chęć wykorzystania doświadczenia zdobytego w dotychczasowej pracy ...
-
Pracownicy tymczasowi: co ich motywuje?
... badania, można przypuszczać, że przyczyn tej sytuacji należy szukać w nie do końca dopasowanym do tej grupy pracowników doborze motywatorów. "Osoby zatrudnione w oparciu o umowę o ... zatrudnienia. Dlatego też odpowiedzialność za motywacje pracowników tymczasowych spoczywa tu głównie po stronie firm korzystających z usługi pracy tymczasowej, a wiedza ...