-
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... . Jak wynika z raportu "Polska kulinarnie" przygotowanego przez agencję Ciszewski MSL, Interactive Research Center i CubeGroup na podstawie analizy zwyczajów Polaków związanych z jedzeniem ... posiłków – mówi Zofia Bugajna, dyrektor nowoutworzonej specjalizacji Food&Beverages w agencji Ciszewski MSL. – Dane te mogą być istotne dla każdej firmy chcącej ...
-
Agencje PR w Polsce
... , prezes On Board PR. - Trzy marki, czyli Ciszewski Marketing Sportowy, Ciszewski Financial Communications oraz Ciszewski PR zostały połączone jednym brandem - MSL Group. Wydarzenie to tylko potwierdza fakt, iż przyszłość komunikacji to synergia różnych narzędzi, łączenie i integracja różnych działań - dodaje Grzegorz Miłkowski, PR ...
-
Wakacje w Polsce - moda z Korei?
... Panel. W ramach badania przeprowadzono 1051 ankiet. Kwestionariusz badawczy został przygotowany przez agencję SW RESEARCH na podstawie zagadnień dostarczonych przez agencję MSL Group.
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
Polskie oddziały globalnych koncernów technologicznych, odpowiedzialne za marketing i komunikację, działają w zupełnie odmienny sposób niż ich odpowiedniki w regionie Europy Środkowo - Wschodniej (CEE). Jest to jeden z wielu wniosków, które zostały zaobserwowane i opisane w raporcie MSLGROUP „Trendy w komunikacji firm technologicznych w Europie ...
-
Pokolenie Y krytykuje zaangażowanie społeczne biznesu
Zdaniem przedstawicieli generacji Y, czyli osób urodzonych w latach 1980-2000, prywatne przedsiębiorstwa powinny angażować się w kwestie dotyczące problemów współczesnego świata i to również w te, za które dotychczas odpowiadały wyłącznie instytucje publiczne. W kręgu zainteresowań prywatnej inicjatywy powinny znaleźć się przede wszystkim ...