-
Najtańsze zakupy online na świecie
... no name (bez metki). Stanowią one alternatywę dla bardzo drogich i markowych dóbr, zazwyczaj nie ustępując im pod względem jakości. Badanie przeprowadzone przez PayPal dowiodło, że najkorzystniejsze oferty elektroniki znajdują się w Azji. Przyzwoity tablet dostaniemy tam za około 68 dolarów, a aparat cyfrowy no name będzie ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... się przecież podejść innowacyjnie do smaku coca-coli albo zapachu Chanel no 5. Generalnie jednak niezmienność produktu przestała być cechą pożądaną przez masy konsumentów. ... marek, zwanych dziś pogardliwie no names. Nie bez powodu karierę robi marka nazywająca się właśnie No Name, a wielu producentów decyduje się na no branding, czyli zgrywanie się ...
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych
... waha się, by kupić tańszy, to może do zbioru produktów dołączyć np. klawiaturę za 49 zł produkowaną przez firmę typu „no name”. W takiej sytuacji zakup klawiatury za 89 zł stanie się rozwiązaniem kompromisowym. Jeżeli jednak sprzedawca dostrzeże u klienta „błysk w oku” przy prezentacji ...
-
T-Mobile - nowa oferta pakietów dla firm
... rodzaju pakietu wybranego przez klienta. Te firmy, dla których najważniejszy jest nieograniczony dostęp do sieci, mogą wybrać zestaw T‑Mobile 3w1 No Limit. Oprócz nielimitowanych połączeń, MMS-ów i SMS-ów w Polsce oraz na terenie całej Unii Europejskiej dla trzech kart SIM, oferują one internet ...
-
5 powodów, przez które dysk SSD nie działa tak jak powinien
... aktualizację firmware, udostępniając dedykowany do tego program PlexTool. Dzięki niemu bez przeszkód, krok po kroku, przejdziemy przez cały proces. Unikaj no name’ów Przy zakupie dysku SSD wybierz rozwiązanie oferowane przez sprawdzonego producenta. Na chińskich portalach aukcyjnych bez problemu znajdziemy bardzo tani ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... płatniczych, jeśli tylko zostaną udostępnione konsumentom i będą dla nich wygodne. No i bezpieczne. Rok 2020 postawił przed nami wiele wyzwań. E-commerce również nie ... do mobilności czy prosta, zrozumiała komunikacja to mimo upływu czasu wciąż “name of the game”. Oczekiwania konsumentów nie zostały jeszcze spełnione. – podkreśla Jarosław Stefański, ...