-
Bezpieczny internet na leżaku i pod palmą
... G DATA. Według eksperta nie możemy jednocześnie zapominać o zagrożeniach jakie niosą serwisy społecznościowe. "Zdjęcia z wakacji nie powinny być publicznie dostępne na Facebooku i innych portalach w chwilę po ich wykonaniu, ale dodane w późniejszym terminie, po powrocie do domu. Dzięki temu złodzieje nie wykorzystają wiedzy ...
-
Google Play nie jest wolny od fałszywych aplikacji
... aplikacje ze swojego sklepu. Wspomniane aplikacje obiecywały m.in. możliwość bezpłatnego dodania nawet pół miliona nowych znajomych do swojego profilu na Facebooku oraz pozyskanie podobnej liczby „lajków”. W rzeczywistości głównym celem aplikacji było zapisanie użytkownika na płatne usługi SMS, uzyskanie jego zgody na ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... (17,4%). Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek z branży handlowej zamykają Real i Piotr i Paweł (odpowiednio 2,6 i 2,7%) oraz Intermarche (2,4%). Nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz Jak wynika z porównania najaktywniejszych źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których klienci dzielą się ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Co mówiły social media o 72. rocznicy Powstania Warszawskiego
W ostatnim tygodniu lipca zainteresowanie 72. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego w mediach rosło z dnia na dzień. Głównymi tematami publikacji były obchody rocznicy, oddanie hołdu powstańcom w Godzinę „W”, jak i inne wydarzenia towarzyszące. Nie zabrakło polityki. Najaktywniejszymi komentatorami okazali się użytkownicy Facebooka – wynika z ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
Udany początek sierpnia dla marki Spotify. Była to najczęściej wymieniana marka w internetowych dyskusjach o streamingowych serwisach muzycznych - wynika z monitoringu mediów w IMM. Wpisy i komentarze Polaków ze wzmianką o serwisie mogły być wyświetlone ponad 10 mln razy. Pod względem rozgłosu w internecie, Spotify zostawił konkurencję daleko w ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Sezon na lody w social media
... drugim miejscu z 36-procetnowym udziałem. Nieco rzadziej wspominano o markach Algida (15%), Nestle (10%) czy Häagen-Dazs (2%). O lodach można było usłyszeć najczęściej na Facebooku (32,7% wzmianek), Twitterze (32,5%) oraz Instagramie (12,5%), gdzie użytkownicy chętnie dzielili się pobudzającymi apetyt zdjęciami. Użytkownicy Facebooka, Twittera, czy ...
-
Botnet sterowany kontem na Twitterze
... podkreślają analitycy z firmy ESET, niewykluczone, że w przyszłości cyberprzestępcy będą próbować wykorzystać do tego celu również konta w innych portalach społecznościowych, np. Facebooku czy LinkedIn.
-
Co dalej z Pokemon Go?
... różne społeczności, w tym także cyfrowych influencerów Aplikacja Pokemon Go zaangażowała użytkowników różnych platform. Dyskusje na jej temat widoczne były na Facebooku, gdzie powstały dedykowane fanpage’e skupiające fanów a także lokalne grupy graczy. Facebook to jednak nie tylko miejsce dyskusji fanów, ale również ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... proc zaś w przypadku tych, którzy deklarują, że „nie lajkują” marek w socialu – 23 proc. Użytkownicy przycisku „kup” najczęściej korzystają z niego na Facebooku (60 proc.). Na Instagram, Google+, Twitter i Pinterest w tym kontekście wskazuje między 6 proc. a 10 proc. użytkowników social media. Zdecydowanym ulubieńcem marketerów ...
-
PKP Intercity na ustach internautów. Co social media mówią o kolei?
... kolei, którzy fotografują każdego rodzaju pojazdy szynowe oznaczając dokładnie kierunek jazdy oraz przewoźnika, a następnie dzielą się zdjęciami w social media. Na Facebooku istnieje wiele grup zrzeszających fanów kolei: zarówno regionalnie, jak i na obszarze całego kraju. Oprócz fotografii, dużą popularnością wśród nich cieszą ...
-
Hanna Gronkiewicz-Waltz na językach
... ze sprawą reprywatyzacji nieruchomości położonych na terenie Warszawy. Między krytyką a agresją W sieci dyskusja o prezydent Warszawy toczyła się głównie na Facebooku (54% wzmianek) i na Twitterze (25%), natomiast w mediach klasycznych najwięcej materiałów wygenerowała telewizja i radio. Najwięcej czasu antenowego Hannie Gronkiewicz-Waltz na ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... dialogu z klientem. 57% mieszkańców Niemiec regularnie korzysta też z sieci społecznościowych, co pozwala marketerom angażować się w bezpośredni dialog, np. na Facebooku. Jednocześnie, dzięki materiałom drukowanym, możemy promować firmowe wydarzenia, zniżki lub promocje. Warto zacząć od komunikacji z klientem w kilku znanych przez naszych ...
-
Video online. Co i gdzie oglądamy?
... ani jednej strony poświęconej bezpośrednio video. Czyli to video – jeśli nie na aplikacjach i na Youtube, to najczęściej jest oglądane na Facebooku i Onecie (najczęściej oglądanych stronach WWW). Jakie video oglądamy na urządzeniach mobilnych? Na urządzeniach mobilnych najczęściej ogląda się teledyski – na smartphone ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... baz danych i przechowywanie ich zgodnie ze standardami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W tym przypadku do generowania leadów posłuży strona na Facebooku. Inną możliwością jest zwyczajny formularz na stronie www, jak np. funkcja Newsletter SMS proponowana przez SMSAPI. Widget można w prosty sposób ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... kanałów Dla Aliexpress Facebook jest bardzo ważnym kanałem komunikacji i źródłem użytkowników. Na polskiej odsłonie serwisu 19% odwiedzających pochodzi z Facebooka. Na Facebooku działa zamknięta grupa Aliexpress Polska (166 tyś. użytkowników), a fanpage CiekawostkiAli ma 67 tyś. fanów (to jeszcze bardzo mało); lwia część ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... wówczas wątpliwościami - na ile ta sytuacja wpłynie na ich finanse. Internauci analizowali sytuację na blogach, dzielili się swoimi spostrzeżeniami na Facebooku i Twitterze: „Kolejne niepokojące informacje z Niemiec”, „Z przerażeniem myślę jakie reperkusje będzie mieć dla polskiej gospodarki, finansów nadwerężonych nowymi programami socjalnymi ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2016
... finały osiągnęły ponad 250 tys. odsłon Cybersport.pl i ESL Polska w dniach finałów i ponad 550 tys. zasięgu transmisji finałów prowadzonych na Facebooku. Z kolei 23 października w Katowicach odbędą finały europejskiej ligi „World of Tanks”. – Na rynek e-sportu w Polsce znacznie wpływają imprezy. Wydaje mi ...
-
Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media
W ciągu dwóch ostatnich lat liczba deklaracji przeczytanych książek w mediach społecznościowych wzrosła dwukrotnie. Z danych IMM wynika, że w 2014 roku od stycznia do września pojawiło się 25 tys. deklaracji czytelnictwa, a w 2016 w tym samym okresie – aż 58 tys. wzmianek świadczących o trwającej, planowanej lub zakończonej lekturze. Internauci ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... teraz możemy odkryć rąbek tajemnicy... nasz lokal został wybrany przez telewizję TVN do nowego - dość kontrowersyjnego programu” - chwaliła się na Facebooku jedna z sal weselnych z Wrocławia, w której organizowano przyjęcia po telewizyjnych ślubach. O wykorzystaniu popularności programu nie zapomniały także firmy zajmujące się organizacją ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... . Metodą prób i błędów, obserwując trendy w serwisie doszedł do 464 tys. obserwujących (stan na połowę października, ich liczba wciąż rośnie). Na Facebooku taka skala nie robi wrażenia. Mowa jednak o Instagramie. A jako narzędzie do zarabiania pieniędzy, z którego miesięcznie można „wyciągnąć” tyle, co na ...
-
Jakie trendy w selfie?
... dzisiejsze #selfie? Czym różnią się od tych, które pojawiały się przed rokiem? Odpowiedzi na te pytania IRCenter poszukiwał na Instagramie, Facebooku i Twitterze. Oto wyniki tych poszukiwań. Jak wygląda jesienne selfie Przyjrzenie się zdjęciom umieszczanym przez użytkowników mediów społecznościowych pozwala stwierdzić, że ...
-
Wybory w USA. Jak reagowały social media?
... republikanina, planowany przez niego sojusz z Rosją, a także pojawiały się porównania do polskiego prezydenta oraz ustępującego Baracka Obamy. Treści publikowane na Facebooku stanowiły 27% wszystkich opublikowanych w tym czasie treści. Udział treści dotyczących Donalda Trumpa był mniejszy (wynosił 73%). Najbardziej angażującym postem był ...
-
Druga linia metra rozgrzewa social media
... mieszkańcom Woli i Bemowa. Jednak za parę lat będziecie się cieszyć z bliskości metra” – pocieszali internautów autorzy strony „Dzieje się w Warszawie” na Facebooku. Użytkownicy Facebooka zareagowali na wpis 145 razy. Warszawa bez Górczewskiej? Najczęściej udostępnianą wzmianką był wpis strony facebookowej strony „Warszawa w Pigułce ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... to dowodem jest przeprowadzone przez IPSOS badanie, które dowodzi, że Boże Narodzenie i związane z nim wydatki to temat, który gości na Facebooku już od końca października. 4 na 10 respondentów, którzy kupują poprzez kanał mobile deklaruje, że zakupy na święta zrobi jeszcze w listopadzie ...
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
... na urządzeniach mobilnych, niż historie chorób swoich dzieci. Te dane plus historia oglądania stron na komputerach PC i historia aktywności na Facebooku to najbardziej prywatne dane osobwe, jakimi nie chcemy się dzielić. Tego typu dane są najbardziej pomocne przy projektowaniu Customer Journey ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... prepaidu. To zabezpiecza e-sklep przed nagłym wzrostem wydatków a jednocześnie przed problemami z dostępem do serwisu. – W obecnych czasach wystarczy jeden post na Facebooku, bądź portalu Wykop.pl, by wygenerować ogromną ilość odwiedzin nawet niewielkiego serwisu w krótkim czasie. Elastyczny hosting ma tę zaletę, że ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... naprawdę ledwo zwraca inwestycję. Nie można też zapominać o szkodach, jakie mogą spowodować niezadowoleni z transakcji zakupowej konsumenci – jeden negatywny komentarz na Facebooku może zniechęcić kolejnych 10 klientów do skorzystania z usług sklepu internetowego. Powyższe błędy zwykle wynikają z braku kompleksowej strategii działań oraz stawianiu ...
-
Spotkał katar... social media
... , że dokucza nam katar, ból gardła oraz bóle głowy. Od stycznia 2016 najwięcej skarg na zdrowie pojawiło się na Twitterze i Facebooku. Inne popularne miejsca dyskusji o jesienno-zimowych dolegliwościach to Kafeteria.pl , forum portalu Wizaz.pl , a także komentarze w serwisie YouTube . To tam internauci ...
Tematy: social media, grypa, przeziębienie, katar, zdrowie, złe samopoczucie, choroby, monitoring mediów -
Szczepionka przeciw grypie. Tak czy nie?
... analizę wydźwięku komentarzy a także ich dotarcie (liczone przez liczbę fanów i obserwatorów autorów), na negatywne opinie o szczepionkach najłatwiej trafić jest na Facebooku, Twitterze i w komentarzach pod artykułami w portalu Onet.pl. Najbardziej pozytywnie mówi się natomiast na Twitterze. Polacy w mediach społecznościowych każdego dnia ...
-
Wkrótce porzucisz social media bez żalu. Pomoże aplikacja FFForget
... wszelkie wspomnienia i treści udostępnione w social mediach - Kaspersky Lab pracuje właśnie nad aplikacją FFForget, dzięki której użytkownik rezygnujący z konta na Facebooku, Twitterze, czy Instagramie będzie mógł stworzyć bezpieczną kopię zapasową wszelkich danych, którymi dzielił się ze znajomymi. Przeprowadzone wcześniej badanie dowiodło, ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... tylko w sensie ilości spędzanego tam czasu, lecz także liczby odwiedzanych platform. Dla osób z tego pokolenia świat nie kończy się na Facebooku i YouTube – wśród odwiedzanych platform znajdują się także Instagram, Twitter czy Snapchat. 36% osób z Pokolenia Z na całym świecie wchodzi na Instagrama ...
-
FinTechy nie zastąpią banków. Wywiad z prezesem Idea Banku
... sprzedaż. Weźmy przykład projektantki, która chce szyć i sprzedawać sukienki. Wystarczy, że zrobi projekt, uszyje jedną sukienkę, pokaże ją znajomym na Facebooku i już biznes może zacząć się kręcić. Jak pojawią się chętni, uszyje kolejne sukienki. Kiedyś, żeby uruchomić taki biznes, trzeba było ...
-
Jakie były postanowienia noworoczne 2017?
... noworocznymi. Kobiety dyskutują o tym zresztą na wielu różnych kanałach w social media, podczas gdy mężczyźni – jeśli już – robią to głównie na Facebooku. W porównaniu do zeszłego roku znacząco zwiększył się udział Twittera oraz Facebooka (wirusów rozprzestrzeniające się treści – retweety). Spadek ilości publikacji w kategorii ...
-
Liczysz na prywatność w sieci? Wyłącz GPS
... pod artykułami prasowymi komentarze, które tylko pozornie są anonimowe. Jeżeli korzystamy z takiego samego zdjęcia (avatara) profilowego lub pseudonimu np. na Facebooku bardzo łatwo można ustalić naszą tożsamość. Wystarczy połączyć informacje z kilku stron internetowych lub wykorzystać często automatycznie umieszczane przy komentarzach dane ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... Internauci przeglądają ponad 159 tys. stron, publikują 400 godzin materiałów wideo w serwisie YouTube i dzielą się ponad 216 tys. zdjęć na Facebooku. Tylko w Stanach Zjednoczonych, za pośrednictwem sieci bezprzewodowej, w ciągu 60 sekund pobiera się ponad 18 milionów megabajtów danych. Czytaj także: - Nowoczesny ...