-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... z influencerami bezpośrednio, poszukując partnerów w Google lub Social Mediach, a 33 % wyszukuje ich samodzielnie, za pomocą odpowiednich grup tematycznych (najczęściej na Facebooku). Z kolei 44,3 % badanych robi to samodzielnie, lecz z pomocą platform (takich jak Reachablogger.pl), natomiast 43,3% nawiązuje współpracę z influencerami, których ...
-
Nowy rok szkolny i stary problem - brak nauczycieli
... z nich dzieli się swoimi pomysłami na życie po szkole z tymi, którzy myślą o przejściu do innej branży – jedna z największych grup na Facebooku – Nauczyciel zmienia zawód – liczy obecnie ponad 37 tys. osób, w ubiegłym roku było ich 32 tys. Gdy jedni decydują się na ...
-
Czy technologia deepfake wpłynie na wyniki wyborów parlamentarnych?
... ich wynik. Dlatego warto zachować czujność i teraz szczególnie uważnie weryfikować informacje. Zaledwie dwa dni przed niedawnymi wyborami na Słowacji, na Facebooku opublikowano nagranie audio, rzekomo przedstawiające rozmowę, w której Michal Šimečka, stojący na czele liberalnej partii Postępowa Słowacja i Monika Tódová z dziennika ...
-
Tylko co 5. kierowca zawodowy nie rozważa zmiany pracy
... portalach z ogłoszeniami o pracę, ale również wstawiają swoje oferty pracy na forach branżowych czy grupach transportowych w serwisach społecznościowych, jak np. na Facebooku. Jakie informacje warto podać w ogłoszeniu, żeby zwiększyć jego efektywność? Z punktu widzenia kierowcy ważne w ogłoszeniu o pracę jest nie tylko wysokość podanego ...
-
Zniżka za aplikację sklepu, czyli jak Polacy dbają o bezpieczeństwo smartfonów
... internetowych, takich jak WhatsApp – ostrzega Chester Wisniewski, ekspert firmy Sophos. Specjalista dodaje, aby uważać też na niebezpieczne linki na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Cyberprzestępcy coraz częściej umieszczają w sieci reklamy fałszywego oprogramowania podszywającego się pod znane aplikacje. Wtóruje mu Christopher Budd ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... w Useme. – Z pomocą przychodzą m.in. media społecznościowe. Dzięki dużej aktywności na grupach branżowych można zaznaczyć swoją obecność na rynku, ponadto na Facebooku czy LinkedInie pojawiają się propozycje współprac, które mogą stać się podstawą do budowania sieci zleceniodawców – dodaje ekspertka. Klienci freelancerów – branże ...