-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... cyfrowych niż ich europejscy konkurenci, szczególnie w obszarze sprzedaży, a także w obsłudze i angażowaniu klientów przy wykorzystaniu kanałów cyfrowych. Badanie pokazuje również ... że innowacje polskich banków nastawione są na dotarcie do klienta, wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług, przeprojektowywanie procesów sprzedaży i obsługi ...
-
Skaner sieciowy Canon imageFORMULA ScanFront 400
... jako urządzenie współdzielone w departamencie HR lub jako podręczny skaner w punkcie obsługi klienta w banku czy sklepie. Prędkość skanowania wynosi do 45 stron na minutę ... . Nowoczesne systemy skanowania Dzięki zastosowaniu opartego na Linuxie, łatwego w obsłudze interfejsu oraz ekranu dotykowego o wielkości 10,1” imageFORMULA ScanFront 400 bardzo ...
-
Czym polski rynek nieruchomości przyciąga inwestorów?
... przez samorządy, czy prężnie działające agencje wyspecjalizowane w ściąganiu i obsłudze zagranicznych inwestorów. Jednak w mojej opinii jednym z najważniejszych elementów, ... usług biznesowych. Polskie miasta przyciągają także inwestorów budujących centra obsługi klienta, dedykowane firmom z sektora finansowego, IT i telekomunikacji. Tomasz Sujak, ...
-
Cyberprzestępczość mobilna 2016. Co nęka smartfony i tablety?
... nie tylko na agresywne wyświetlanie reklam (prowadzące do znacznych utrudnień w obsłudze smartfona lub tabletu), ale również na ukradkową instalację innych aplikacji. Co ... . Ze względu na anonimowość, niskie ceny oraz strategię zorientowaną na klienta Dark Web umożliwia przestępcom komunikowanie się i przeprowadzanie transakcji handlowych, a także ...
-
Kaspersky Fraud Prevention Cloud przeciwko oszustwom online
... zestaw zaawansowanych i łatwych w obsłudze technologii służących wykrywaniu podejrzanej aktywności. W ich skład wchodzi m.in. analiza behawioralna i biometria, dzięki którym użytkownik jest w stanie zweryfikować, czy dana osoba jest faktycznie tym, za kogo się podaje. Identyfikacja ta nie wymaga od klienta żadnych dodatkowych działań czy ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... SMS. Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i ... usługę e-portfel – zyskuje na popularności, ponieważ jest prosty w obsłudze i dostosowany do potrzeb lokalnego rynku (oferuje przelewy bankowe). BLIK ...
-
10 prognoz na 2018 rok. Co czeka nas w technologii i biznesie?
... , umożliwiającą szybkie tworzenie cyfrowych produktów oraz usług i pozwalającą wnieść doświadczenia klienta na zupełnie nowy poziom. Platforma DX będzie sterowana danymi i dzięki ... dużych organizacji finansowych jest w stanie oferować bardziej innowacyjne i wygodniejsze w obsłudze usługi oraz produkty. Zdaniem IDC, w ciągu najbliższych 36 miesięcy ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... na które pojawia się najwięcej odpowiedzi? Z jednej strony – kiedy dyskutują o obsłudze klientów i użytkowników (i to są najczęstsze tematy wzajemnych dyskusji pod treściami marek), a z ... najbardziej zapalne punkty, co jest istotne dla PR i obsługi klienta. Identyfikacja węzłowych dyskusji w czasie daje możliwość przewidzieć w przyszłości z dużym ...
-
Dostawa towaru zamówienia w ciągu 2 godzin?
... proc. nadal stosuje nieefektywne, ręczne procesy oparte na dokumentacji papierowej w obsłudze logistyki wielokanałowej. Do 2021 r. 94 proc. respondentów z sektora ... Australii i Nowej Zelandii. „Kierując się potrzebami doświadczonego w kwestiach związanych z technologiami klienta będącego nieustannie on-line, detaliści, producenci i firmy logistyczne ...
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
... biznesowe, mające miejsce w firmie, takie jak np. sprzedaż, obsługa klienta, a także wspiera strategie marketingowe. Dziś nie da się efektywnie prowadzić ... – RODO, platforma CRM musi gwarantować również bezpieczeństwo przechowywania danych. Powinna być intuicyjna w obsłudze i prosta do wdrożenia. Przed wyborem warto zwrócić uwagę na ...
-
5 trendów, na które polski biznes powinien zwrócić uwagę
... przede wszystkim koszty call-center i jeszcze bardziej usprawnia pracę w działach obsługi klienta. Pierwszym dobrym przykładem na polskim rynku jest tu asystent głosowy ... zwłaszcza urządzeń mobilnych, są już przyzwyczajeni do ładnych, prostych w obsłudze i niewymagających instrukcji programów. Dlatego przyjazność aplikacji dla konsumenta jest coraz ...
-
Microsoft i Oracle łączą Microsoft Azure i Oracle Cloud
... na kolejne regiony w przyszłości. Ujednolicone zarządzanie tożsamością i dostępem, dzięki ujednoliconej obsłudze pojedynczego logowania i automatycznej identyfikacji użytkowników do zarządzania zasobami ... funkcji, który umożliwi im wykorzystanie istniejących procesów obsługi klienta. Oracle Database będzie nadal certyfikowany do uruchamiania w ...
-
Usługi dla biznesu oferują wynagrodzenia wyższe o nawet 20%
... do 90% pensji, szczególnie w branżach takich jak sprzedaż i obsługa klienta. W przypadku pracowników pierwszej linii wsparcia w IT może to nawet być 100% ... . Mimo znacznych postępów w automatyzacji procesów, to człowiek nadal odgrywa kluczową rolę w obsłudze wielu procesów, zarówno tych prostych, jak i bardziej zaawansowanych. Firmy z sektora usług ...
-
Powstanie Panattoni Park Poznań West Gate
... operacje dla producenta odzieży outdoorowej – Regata. Ponadto do naszego portfolio wpisaliśmy kolejnego klienta z branży spożywczej – firmę OneDayMore. Praca na rynku poznańskim wre i jeszcze nie ... małych i średnich, jak i większych przedsiębiorstw, a przestrzenie doskonale sprawdzą się m.in. w obsłudze logistycznej, w tym branży e-commerce. Ponadto ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i machine ... . poprzez Express Checkout. Dla sprzedawców oznacza to większą elastyczność i efektywność w obsłudze zamówień oraz skrócenie czasu od złożenia zamówienia do jego finalizacji ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... przechowywania, elektronikę, ale także artykuły wielkogabarytowe. Składowanie ich w jednym magazynie nie jest jednak możliwe, stąd często dla jednego klienta uruchamianych jest klika lokalizacji. W obsłudze dużych platform ważny jest także czas realizacji zamawiania. Tu liczą się dosłownie minuty oraz możliwość obsługi zwrotu towarów ...