-
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
... 21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z ... stanowiska szkoleń i warsztatów z pewnością pozytywnie wpływa na komfort wykonywanej przez nich pracy, jak i jakość obsługi klienta ... pracujące z klientami, można zauważyć bardzo duże znaczenie wynagrodzeń. Na zdecydowanym czele zestawienia znalazły ...
-
Marketing - troska o klienta
... klienta to elastyczność i pozytywne nastawienie w podejściu do klienta, polegające na dostosowywaniu się do stanowiska klienta i otwartości na jego punkt widzenia w negocjacjach i dyskusjach, a także wspieranie klienta ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... 15% ogłoszeń uplasowała się obsługa klienta. Dużym zainteresowaniem cieszyli się także pracownicy fizyczni (11 ... stanowiska juniorskie w IT. Rosnące znaczenie kompetencji cyfrowych Opublikowany w maju 2021 raport Pracuj.pl „Cyfrowa ewolucja kariery” wykazał, że Polacy są świadomi dużej roli kompetencji cyfrowych na rynku pracy - ich rosnące znaczenie ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... klienta oraz specami od IT. Widać było również spory wzrost popytu na pracowników fizycznych (+43%). Najwięcej ofert pracy tradycyjnie już pochodziło z Mazowsza i Dolnego Śląska. Na skróty Specjalizacjami, w których najczęściej poszukiwano pracowników, tradycyjnie już okazały się handel, obsługa klienta ... znaczenie tej ... stanowiska juniorskie. Na ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... Obsługa Kategoria dotycząca obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To od atmosfery panującej w danej placówce, kompetencji pracowników i wiedzy o produkcie zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy uda się do konkurencji. Ogólnie obsługa klienta ...
-
Proces rekrutacyjny. Liczy się jakość, a nie ilość?
... kandydaci odpowiadający profilowi stanowiska – mówi Julia Urbańska, marketing manager w eRecruiter. W rekrutacji czas ma pierwszorzędne znaczenie Według przeprowadzonego ... decyduje często o wyniku finansowym przedsiębiorstwa. To ludzie kreują sprzedaż, to obsługa klienta sprawia, że chce on kontynuować z nami współpracę. Bez najlepszych pracowników ...
-
Przebranżowienie zawodowe i automatyzacja. Co na to Polacy?
... się automatyzacji również znalazły się finanse i obsługa klienta, ale w odróżnieniu od Polski w czołówce znaleźli ... znaczenie umiejętności cyfrowych. Raport „Decoding Global Talent” pokazuje, że wielu pracowników na świecie - w tym w Polsce - obawia się automatyzacji. Nie musi ona być jednak negatywnym zjawiskiem, gdyż będzie tworzyła nowe stanowiska ...
-
InfoPraca: oferty pracy w górę, bezrobocie w dół
... Manager InfoPraca.pl. To ma o tyle znaczenie, że głównym źródłem pozyskiwania informacji, także ... e-commerce (+33 proc.), doradztwo/ konsulting (+22 proc.), obsługa klienta (+18 proc.), logistyka (+13 proc.), administracja/ ... , jest nagła rezygnacja pracowników z zajmowanego stanowiska, nawet bez uprzedzenia. To jedna z konsekwencji rynku pracownika ...
-
Dział konstrukcyjny w firmie
... stanowiska pracy (kompetencje stanowiskowe). Kompetencje ogólnofirmowe, choć mało istotne z punktu widzenia wykonywanej pracy, mogą mieć duże znaczenie ... i przygotowanie do wysyłki, a także montaż urządzenia u klienta, opracowuje i nadzoruje instrukcje do maszyn i ... konstrukcyjna obsługi produkcji Bieżąca obsługa produkcji polega na doskonaleniu ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... managerów sięga po stanowiska kierownicze w międzynarodowych organizacjach. Przykładowo, Jacek ... . Jak prognozują eksperci, obsługa procesów związanych z ... projektach sprzedażowych lub Biura Obsługi Klienta, a przedsiębiorstwo i tak płaci ... koncerny zaczęły przypisywać strategiczne znaczenie centrom zlokalizowanym nad Wisłą, czyniąc z nich wiodące ...