-
Obsługa zamówień w sklepach internetowych
... . 21 dni, a więc w terminie zgodnym z przepisami prawa. Terminowo zostało rozpatrzonych ok. 74 procent reklamacji dotyczących paczek pocztowych (36 procent reklamacji rozpatrzono w czasie dłuższym niż określony przepisami). W przypadku reklamacji zawierających żądanie rekompensaty, średni czas odpowiedzi ostatecznej wyniósł ok. 22 dni. A może firmy ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... botowi? 45 proc. ankietowanych wskazało na prezentację oferty firmy; 41 proc. – przyjmowanie zgłoszeń błędów lub awarii; 27 proc. zaś – przyjmowanie reklamacji. Ankietowani chętnie także poprzez kontakt z chatbotem załatwialiby sprawy urzędowe (np. ZUS, PUP, urzędy gmin itp.), umawiali terminy wizyt, wyszukiwali optymalne ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
Utrudniony kontakt ze sprzedawcą, nieprofesjonalna obsługa klienta, źle zabezpieczona przesyłka, znaczne opóźnienia w realizacji zamówień czy stwarzanie problemów z uznaniem reklamacji to tylko niektóre z czynników skutecznie odstraszających klientów od sklepu internetowego. A jest ich zdecydowanie więcej. Serwis Opineo.pl przyjrzał się błędom, ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... obsługa klienta. Brak reklamacji – powód do radości? Nie do końca. Jeśli klienci nie składają reklamacji w Twojej firmie, wcale to nie oznacza, że są w 100% zadowoleni. Być może są niezadowoleni albo w ogóle nie są zainteresowani, żeby Ci o tym powiedzieć. Dlatego proces reklamacji ...
-
Help desk i polski rynek
... : - Osoby indywidualne (pomoc techniczna, obsługa reklamacji, zapytania o produkty – specyfikacja urządzeń, ceny, dostępność na rynku polskim, pomoc w wyborze odpowiedniego produktu według określonych oczekiwań, konkursy i promocje organizowane przez Samsunga). - Firmy (pomoc techniczna, obsługa reklamacji, zapytania o produkty, oferty współpracy ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... jeszcze kiedy indziej - trudności w umówieniu wizyty. Gabinety, szpitale, przychodnie Sprawna obsługa klienta powinna szczególnie interesować placówki medyczne, zwłaszcza te z sektora ... obsługę osoby dzwoniącej. Mówimy tu m.in. o składaniu nowych zamówień, zgłaszaniu reklamacji, czy zmian w zamówieniach lub miejscach dostawy – tłumaczy Michał Misiak ...
-
Rośnie popyt na magazyny chłodnicze
... awizacji dostaw w poszczególnych punktach detalicznych sieci. Inne świadczone usługi to: kompletacja wysyłek, przeładunki, realizowanie dostaw do poszczególnych punktów oraz obsługa reklamacji w porozumieniu z producentem danego towaru. Pago i Jago Producenci żywności coraz bardziej interesują się tym, w jakich warunkach przechowywany jest ich ...
-
Nieuczciwe obiekty gastronomiczne
... obsługa oraz błędne ceny - to najczęstsze nieprawidłowości wynikające z ostatniej kontroli Inspekcji Handlowej barów na ... zdaje sobie sprawy, że został oszukany. UOKiK przypomina, że jeśli mamy kłopoty z uznaniem reklamacji w restauracji, możemy zwrócić się o pomoc do m.in. Inspekcji Handlowej, rzeczników konsumentów oraz organizacji konsumenckich np ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... szerszą skalę wdrażać nowe technologie, które stworzyły relacje z kupującymi i sprawiły, że obsługa klienta stała się szybsza i wygodniejsza. Co czeka nas w 2022 roku? 1) ... , jak i offline. Kluczowe jest utrzymanie takich samych cen i warunków zakupu czy reklamacji we wszystkich miejscach. Statystyki pokazują, że niemal 85 proc. klientów nie kupi ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest czymś przyjemnym. – W Wielkiej Brytanii kilkukrotnie brałem udział w szkoleniach dotyczących rozpatrywania skarg i reklamacji i ... . Rzetelne podejście do reklamacji – komu się to opłaca? Dawid Urbańczyk, dyrektor generalny Trusted Trader Polska Sprawna, rzetelna obsługa niezadowolonego klienta ...
-
Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013
... Polski. W planach Polskiej Grupy Pocztowej SA na 2008 rok jest natomiast obsługa klientów w 11 miastach. Pozycję dominującą wciąż utrzymuje Poczta Polska, która posiada 8 ... - 951 zostało rozpatrzonych negatywnie (co stanowi 86,38% wszystkich odwołań). Z analizy liczby reklamacji, jakie konsumenci składają do operatorów prywatnych, jak też skarg ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 52/2016
... z organizatorem, ile ma być posiłków, w jakiej formie podane, czy będzie catering albo obsługa kelnerska, czy ma być muzyka na żywo i alkohol. Jeżeli zadbamy o szczegóły ... – wskazuje Katarzyna Chwesiuk. Prawniczka Federacji Konsumentów podkreśla, że w przypadku reklamacji usług turystycznych ważny jest termin. Skarga do biura podróży powinna wpłynąć ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... się zdecydowaliśmy, opłaty transferowe, inne opłaty administracyjne i należności, np. podatkowe – wymienia Rogowski. Przy reklamacji wycieczek najczęściej skarżymy się na wyżywienie, standard hotelu i jego położenie. Zastrzeżenia budzi też obsługa, np. sprzątanie czy wymiana ręczników. Przy rodzinnych wakacjach istotne są atrakcje dla najmłodszych ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... związanych ze skargami na tego typu towary. Skargi dotyczyły zwykle reklamacji. Konsumenci narzekali, że sprzedawcy nie respektują zwrotów lub nierzetelnie wywiązują ... — np. kurtka jesienna/zimowa, czy ocieplona, nieprzemakalna itp. (m.p., październik 2014)* Szybka obsługa, ceny sukienek niższe niż w innych sklepach internetowych. Wprowadziłabym jedną ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... możliwość „dopytania” (CX Act 2015, Customer Service Benchmark 2013). Również w wypadku skarg i reklamacji klienci najczęściej sięgają po telefon, w zależności od branży, niekiedy na ... satysfakcja z obsługi przez telefon Według badań brytyjskich obsługa przeze telefon jest oceniana gorzej niż obsługa przez e-mail, czat, tradycyjną pocztę, aplikacje ...
-
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
... rozwiązań nie wystarczy, kluczowa jest ich sprawna obsługa i integracja. Obsługa w czasie rzeczywistym (telefon, live chat) wymaga udostępnienia konsultantowi ... sam sposób powinna przebiegać obsługa klienta. Zgodnie z tą zasadą sprawnie powinien być realizowany nie tylko sam proces zakupowy, ale także obsługa zapytań, reklamacji i zwrotów. To z ...
-
Świąteczne e-zakupy
... dodatkowych pracowników, mających obsłużyć świąteczny szczyt. Sprawna obsługa klientów podczas gorącego okresu świątecznego zawsze podnosi ... reklamacji i skarg. W 2005 r. poczta zarejestrowała o 19,8 procent więcej niż w roku poprzednim reklamacji dotyczących usług pocztowych (187,7 tys.). Liczba reklamacji dotycząca paczek zwykłych wzrosła ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... %. Prawie połowa placówek uzyskała wynik 100%. Dzień dobry, do widzenia Obsługa (pomoc i doradztwo) jest najważniejszą kategorią w całym badaniu, opisuje bowiem ... «to jakiś zamsz jest, ale nigdy nie było reklamacji». Ostatnim elementem ocenianym w tej kategorii była obsługa przy kasie i stosowne pożegnanie klienta. Procedura zakupu przebiegała ...
-
Marketing - troska o klienta
... in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując ... zawsze starali się spełniać życzenia klientów. Może to np. dotyczyć reklamacji, odpowiedzi na pytania, próśb o przedłużenie terminu płatności lub szybszych dostaw ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... brakuje czasu, by konsekwentnie przeprowadzić zmianę do końca; rosnące ilości reklamacji oraz zbyt duże ilości odpadów generowanych w trakcie produkcji w odniesieniu do potencjału i ... produkcji biorą się z zakłóconego przepływ informacji między działami rynkowymi (sprzedaż, obsługa klienta) a produkcją. Poza tym negatywny wpływ mają też: silosowe ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... systemów zarządzania jakością (71%). Informacje przydatne dla klienta Kolejną ważną kwestią była sama obsługa klienta, a więc zdobycie informacji nt. lokalizacji najbliższej placówki / punktu usługowego oraz możliwości zgłoszenia reklamacji przez telefon. Otrzymaliśmy dość wysoki wskaźnik odpowiedzi, odpowiednio: 86% (choć wydawałoby się, że ...
Tematy: -
Jak skłonić klienta do ponownego zakupu?
... tygodnia!" Ale co się stało? Jaki marketingowy błąd zrobił sklep? Po pierwsze, przyjazna obsługa klienta - jeśli Ci na niej zależy - nie może być uzależniona od ... usługa przez rok, zaproszenie na specjalną imprezę, kupon rabatowy, itp. Śledź czas załatwiania reklamacji klientów. Następnie skróć go. Zrób zakupy w swoim sklepie; zadzwoń do biura. Czy ...
Tematy: -
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... początku straty, bo taka osoba nie obraca dużą kwotą gotówki, a obsługa klienta kosztuje. Jednak w przyszłości, gdy dany klient dorośnie, zacznie zarabiać więcej ... postaci nagród, obniżek ceny, szybkiego i rzetelnego rozwiązania problemu, skargi lub reklamacji. Do drugiej grupy można zaliczyć działania nastawione na personalizację obsługi klienta np. ...
-
Usługa powszechna z GSM4F 2008
... na jakość transmisji głosu, ale wg UKE należy oczekiwać reklamacji i skarg użytkowników migrujących z systemów PSTN. Podsumowując UKE stwierdził duże ... wykorzystywania tej funkcjonalności przez urządzenia abonenckie ogólnie stosowane (np. zdalna obsługa: automatycznych sekretarek, systemów alarmowych, domowych urządzeń grzewczych), uzyskane ...
-
Badanie satysfakcji klienta
... takie jak: jakość produktu, atrakcyjne ceny, dogodna lokalizacji sklepów czy warsztatów, pomoc fachowców w przypadku różnych problemów, możliwość reklamacji, życzliwa obsługa oraz dostępność informacji o produkcie (usłudze) i jego zastosowaniach. Zrozumienie, które elementy dotyczą naszej firmy, a niedostatki których powodują niezadowolenie ...
-
Punkty gastronomiczne pod lupą Inspekcji Handlowej
... cennik informujący również o gramaturze potraw, objętości i składnikach napojów. Nierzetelna obsługa Zamiast dorsza – tańszy czarniak, a zamiast soku - napój lub nektar, o ćwierć ... oczekiwanie, zawyżony rachunek, doliczony serwis bez naszej zgody), mamy prawo do reklamacji. Nieprawidłowości zgłaszamy od razu obsłudze. Możemy żądać posiłku zgodnego z ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... to wciąż: Utrudniony kontakt. Fatalna obsługa. Uszkodzony towar. Spóźniona przesyłka. Towar, który okazał się podróbką. Towar niezgodny z opisem lub inny niż zamówiony. Anulowanie zamówienia przez e-sklep. Brak możliwości wyboru kuriera. Niedotrzymanie słowa przez e-sprzedawcę. Problemy z uznaniem reklamacji. Ale i najlepszym sklepom zdarza się ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... ”. – Na jakość składa się w tej sytuacji także – a nawet przede wszystkim – obsługa przed, w trakcie i po zakupie czy okres gwarancji. Koneserzy podróbek 42% respondentów choć ... „nabitych w butelkę” nic z tym jednak nie robi – oszukani konsumenci nie składają zwykle reklamacji ani nie zgłaszają tego faktu organom ścigania. Polskie prawo, na gruncie ...
-
Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku?
... w ramach wdrożenia mobilnej platformy „Mobility” - rozwiązania, którego zadaniem jest obsługa sprzedaży oraz budowa relacji na linii sprzedawca - klient. Opracowanie ... % badanych uważa, że za 10 lat kontakt w sprawie oferty czy np. zgłoszenie reklamacji będzie odbywać się przez komunikatory internetowe, a kolejnych aż 36% ankietowanych wskazuje ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
... w nietrafione prezenty to doskonały moment, aby wypracować profesjonalną procedurę obsługi zwrotów towaru i pieniędzy. Zła obsługa klienta może zrujnować reputację firmy, dlatego warto zadbać o profesjonalną obsługę, także reklamacji. Wiele firm oferuje obecnie możliwość zwrócenia przedmiotu „bez żadnych pytań”, często dodając opcję bezpłatnego ...
-
Co piąty Polak rezygnuje z dochodzenia roszczeń
... na rozwój produktów i usług, które ten cenny czas potrafią zaoszczędzić. Obsługa prawna jest jedną z takich sfer, gdzie stała pomoc specjalisty może ... konsekwencjami prawnymi oraz umożliwi skuteczne dochodzenie roszczeń, np. związanych z nieuznaniem reklamacji ubezpieczonego, czy uzyskania odszkodowania, przykładowo za odwołany lot. Co więcej, ...
-
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
... obsługi, wyglądu i intuicyjności oraz oferowanych promocji i przebiegu procesu reklamacji. Zapytano ich również o ocenę możliwości prowadzenia dialogu z marką, czyli podzielenia się ... konsumenci w tych kategoriach przywiązują wagę do większej liczby detali, jak odpowiednia obsługa, doradztwo, sprawna dostawa czy dostępność konkretnego modelu, koloru i ...