-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... . pań w porównaniu do 31 proc. panów). Często w ten sposób kupujemy także obuwie (31 proc.). Częściej robią to osoby po 40 roku życia niż młodzi ... . – W dalszej kolejności respondenci wskazywali narzędzia (17 proc.) oraz zabawki i inne artykuły dziecięce (15 proc.). Co ciekawe, niski odsetek ankietowanych wybierał biżuterię (9 proc.), meble czy ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... również do kupowania po przekierowaniu do sklepów internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z social commerce), kosmetyki i perfumy (31%), książki, płyty i filmy (26%), artykuły dziecięce i zabawki (22%) oraz meble i produkty związane z wystrojem wnętrz (21%). Coraz częściej ...
-
Polski e-konsument 2010
... zdrowia i urody. Jedynie 2,3% badanych kupuje w Internecie żywność. Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w Internecie odzież i obuwie, produkty związane z pielęgnacją zdrowia i urody oraz artykuły dziecięce. Z kolei mężczyźni zdecydowanie częściej niż kobiety zamawiają w Internecie produkty z kategorii artykułów elektronicznych, RTV i foto, AGD ...
-
Luksus kocha dzieci
... później. Dziś to szeroka kolekcja, obejmuje ubrania, akcesoria, obuwie, ostatnio do listy produktów dla najmłodszych dołączyła luksusowa biżuteria. ... z Florencji, a także designerskie, zarazem ekskluzywne meble ze Skandynawii – zachwala. – Ekskluzywne meble dziecięce to w wielu przypadkach po prostu małe dzieła sztuki o ponadczasowej urodzie. ...
-
UOKiK skontrolował produkty dla dzieci
... wszystkich rzeczy kupowanych najmłodszym. Czym się kierować wybierając łóżeczko, obuwie, artykuły szkolne? Przypomina o tym Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w najnowszym ... w niemal co piątym sprawdzonym rowerze i lampie. Zabawki Lalki, misie, grzechotki, dziecięce przebrania (np. stroje wróżek, rycerzy, różdżki, miecze i maski), hulajnogi ...
-
Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
... najwięcej respondentów deklaruje, że najczęściej kupują wyprodukowane w Chinach odzież i obuwie – takiej odpowiedzi udzieliło 60% osób. Chińskich towarów nie zabraknie ... obuwie – aż 60% badanych Polaków przyznało, że najczęściej kupuje te produkty. Na drugim miejscu znajduje się sprzęt RTV i AGD (29% osób), a na trzecim artykuły dziecięce ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... W tym roku również moda została wskazana jako kategoria w której kupujemy najczęściej (Odzież, obuwie, dodatki). Na kolejnych miejscach jednak zmiany – na podium wróciły sprzęt RTV i ... czapki. Miejsce trzecie to sklep KrainaZabawy.pl sprzedający najróżniejsze gry dziecięce i zabawki. ŚWIAT KOMPUTERÓW I GIER Na miejsce pierwsze – awans z drugiego – ...
-
Zakupy w sieci robi co trzeci Polak
... czwarty użytkownik sieci (25 proc.) coś w ten sposób sprzedał. Z badania wynika, że do najczęściej kupowanych produktów należą: odzież i obuwie, sprzęt elektroniczny, artykuły motoryzacyjne i dziecięce. Nieco rzadziej są to książki i artykuły multimedialne oraz bilety. Zupełnie sporadycznie kupowano w sieci leki i produkty spożywcze. Wśród innych ...
-
Franczyza - podstawowe kategorie
... : Franczyza dystrybucyjna (handlowa): Tu następuje podział na konkretne branże: artykuły spożywcze i przemysłowe; artykuły zdrowotne i sportowe; odzież i obuwie; artykuły dziecięce; kosmetyki, biżuteria i upominki; artykuły dla domu i ogrodu; AGD/RTV i telekomunikacja; stacje paliw. Franczyza dystrybucyjna polega na przekazaniu franczyzobiorcy ...
-
Opinie klientów nie do przecenienia
... , co piąty odzież ― wynika z raportu „Ecommerce Standard 2013”. Według CBOS, najchętniej kupujemy w sieci właśnie odzież i obuwie, sprzęt elektroniczny, a także artykuły motoryzacyjne oraz zabawki i artykuły dziecięce. Chcąc nabyć daną rzecz, musimy się zmierzyć z prawdziwym natłokiem informacji i ofert. A przecież każdego dnia podejmujemy już ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... żywność Według PMR główne segmenty wydatków na artykuły dla dzieci stanowi odzież i obuwie - około połowy, udział zabawek sięga w wydatkach rodziców 25 proc., a żywność ok. 10 proc. Do tego dochodzą kosmetyki dziecięce - prawie 16 proc. Należy zauważyć, że w przypadku żywności wielu rodzimych producentów ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... 14,9% Elektronika - 12,2% Kosmetyki i uroda - 6% Sport - 5,8% Zabawki i hobby - 5,5% Motoryzacja - 3,7% Artykuły dziecięce - 3,5% Narzędzia - 2,8% Oświetlenie - 2,4% Inne - 7,2% Zmieniające się ... domowego i elektronika. Kolejnymi liderami były takie kategorie jak obuwie (+29%), akcesoria i materiały elektroniczne (+28%), oświetlenie (+25%), AGD (+15%) ...
-
Second hand po polsku: czy chętnie kupujemy rzeczy używane?
... meble (23 proc.). Z kolei prawdopodobnie z obawy o higienę i bezpieczeństwo najmniej osób deklaruje, że kiedykolwiek kupiło w drugim obiegu obuwie (14 proc.) oraz zabawki lub inne artykuły dziecięce (13 proc.). Dane pokazują, że Polacy coraz chętniej sięgają po używane rzeczy, co jest niewątpliwie pozytywnym trendem ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?