-
Deloitte: na odzież i sprzęt sportowy wydajemy 193 euro rocznie
... krajów. Dla porównania, europejski wskaźnik sięga 65 proc. Pod względem wydatków na odzież i sprzęt sportowy ustępujemy jednak innym. Na potrzeby opracowanego przez Deloitte raportu ... lat. W pięciu z ośmiu badanych krajów większą popularnością cieszy się aktywność sportowa, która nie wiąże się z członkostwem w klubie sportowym. Wyjątkiem są Polska, ...
-
Galeria Kazimierz w Krakowie w "nowej" odsłonie
... Zegna, Hugo Boss, Burberry, Church’s, Kenzo, J.M.Weston), Baldinini, Badura (obie marki oferują obuwie, dodatki i akcesoria), Reebok (sprzęt i odzież sportowa) i Salomon (obuwie i odzież sportowa). W strefie gastronomicznej otwarty został również bar Salad Story. W najbliższym czasie w Galerii swoje salony otworzą także Mango (moda damska), Monetti ...
-
Boże Narodzenie 2016 droższe niż przed rokiem
... się. Polacy planują jako prezenty kupować przede wszystkim kosmetyki i perfumy, słodycze oraz książki. „Nowością w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych upominków w Polsce jest odzież sportowa, która zanotowała awans aż o jedenaście miejsc, co może być spowodowane rosnącą aktywnością fizyczną Polaków. Na czwartą pozycję awansowały pieniądze ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2016
... się. Polacy planują jako prezenty kupować przede wszystkim kosmetyki i perfumy, słodycze oraz książki. – Nowością w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych upominków w Polsce jest odzież sportowa, która zanotowała awans aż o jedenaście miejsc, co może być spowodowane rosnącą aktywnością fizyczną Polaków. Na czwartą pozycję awansowały pieniądze ...
-
Handel detaliczny w strefie Euro: konsumpcja odporna na inflację?
... , handel elektroniczny i specjaliści ds. mody wyróżniają się jako trzy największe obszary ryzyka, z wynikami powyżej 20. Z drugiej strony, luksus i odzież sportowa wyróżniają się jako najbezpieczniejsze segmenty. Nasza karta wyników znajduje potwierdzenie w ostatnich głośnych przypadkach niewypłacalności w handlu detalicznym z udziałem spółek ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... w wersji z wypustkami, o wadze 1,5- 2 kg. Najpopularniejsze modele to: Hula hoop Magnetyczne 77 kul oraz Anion 2 – anionowe podwójne koło. Odzież sportowa Największym zainteresowaniem cieszy się odzież wykonana z „oddychającej tkaniny”. Koszulki wybierane przez klientów mieszczą się zazwyczaj w przedziale cenowym 50 – 100 zł (45%). Wśród marek ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... %), bielizny dla dorosłych (32%), elektroniki i zabawek (30%). Marki własne sieci Lidl są najchętniej wybierane w przypadku ubrań (w tym odzież sportowa, bielizna oraz odzież dla dorosłych, odzież i akcesoria dla dzieci) oraz narzędzi. W Biedronce preferowane kategorie produktów pod marką własną to: artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu, artykuły ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Upadłości firm I 2019 r.
... (obok konkurencji z tanimi towarami z Azji) Wśród niewypłacalności firm produkcyjnych widocznych jest też kilka przypadków firm produkujących na rynek konsumencki - odzież, obuwie, zabawki etc. – Odzież, obuwie i zabawki to kategorie zdominowane przez tanich dostawców z Azji. Mniejsi, lokalni producenci, którzy wcześniej bazowali na taniej sile ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii
... że konsumenci zamknięci w domach w czasie pandemii zmieniali swoje przyzwyczajenia – preferowali wygodną odzież do chodzenia po domu oraz marki athleisure takie jak Lululemon, Nike ... rozmiarach, a ubrania Uniqlo są przyjazne dla środowiska. Brytyjski ASOS oraz chińska marka sportowa ANTA po raz pierwszy weszły do rankingu kategorii odzieżowej dzięki ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... na przykład: Łaciate (kategoria: mleko); Sonko (kategoria: ryż); Samsung (kategoria: telefon komórkowy); Nivea (kategoria: krem do twarzy); Apple (notebooki); Nike (odzież sportowa); PKO (bank); Żywiec (woda mineralna), Visa (karta kredytowa) itd. Informacje o badaniu Badanie QUDAL - QUality meDAL – Polska 2014/2015 zostało przeprowadzone przez ...
-
Internetowe sklepy sportowe – ranking 2014
... jest przede wszystkim do sportowców (profesjonalistów i amatorów) i którego głównym zakresem działalności jest sprzedaż sprzętu do ćwiczeń oraz akcesoriów sportowych (w tym odzież, obuwie, ochraniacze, odżywki).
-
Upadłości firm I kw. 2019 r.
... (przynajmniej wprost) z niewypłacalnościami – profil i skala produkcji dotkniętych nimi firm wskazuje w zdecydowanej większości przypadków na krajowy profil ich sprzedaży (art. budowlane, odzież i obuwie czy żywność, w tym mięso). Kolejny argument za tym, iż koniunktura nie decyduje o wszystkim, bo tej akurat w tych sektorach na ...
-
Upadłości firm V 2019 r.
... . Handel – każdy błąd może być tym ostatnim Dwie największe niewypłacalności miały miejsce w sektorze handlu hurtowego. Sprzedawały one różny asortyment: jedna odzież, druga wyroby motoryzacyjne (w tym samochody). Obydwie te firmy miały też własne punkty detaliczne, co zwiększało ich marże i zyski, ale sądząc ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... w trakcie pandemii ludzie musieli na nowo dokonać rozgraniczenia między ubraniami noszonymi do pracy i w czasie wolnym. Motorem tego wzrostu była codzienna odzież sportowa w ramach trendu athleisure, a marki Adidas, Nike, Puma i Lululemon osiągnęły ponad 50-procentowy wzrost wartości każda. Mimo iż w ujęciu zbiorczym moda fast ...
-
Benefity pracownicze, czyli the sky is the limit?
... mogą przeznaczyć na… surfowanie. Swój zespół zachęca do tego firma produkująca odzież outdoorową, Patagonia. Co więcej, firma informuje pracowników w ogólnofirmowych ... benefity i świadczenia pozapłacowe, takie jak opieka medyczna, karty zniżkowe czy karta sportowa, (14%). Firmowe wsparcie dla młodych rodziców, w tym dodatkowe urlopy i dofinansowanie ...