-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... cenowych to główny temat dyskusji na temat sieci handlowych w social media. Klienci szukając oszczędności wymieniają się opiniami, który sklep oferuje najkorzystniejsze ... I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu - Lidl ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... z usług danego sprzedawcy, bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest skorzystanie ze strony zoptymalizowanej dla urządzeń przenośnych. 86% polskich sklepów obecnych na social media 36% Polaków posiadających aktywne profile w sieciach społecznościowych również stanowi ogromny potencjał dla sklepów internetowych, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że ...
-
Ubezpieczenie turystyczne na ostatnią chwilę
... to za pośrednictwem sieci. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Blue Media, na ubezpieczenie turystyczne decyduje się co szósta osoba, która zamierza spędzić ... woli samodzielnie dokonać przemyślanego zakupu ubezpieczenia – zauważa Anna Niebuda z Blue Media. Szybko i sprawnie przez internet Co piąty badany deklaruje, że ubezpiecza się przez ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... Interactive oraz Techland (czyli firmy, które wykazują zdecydowanie większą aktywność w komunikacji niż ich konkurenci) w sumie zgromadziły ok. 75% wszystkich publikacji. Media piszą o polskiej branży gamingowej dużo i dobrze. W 2012 roku zwiększył się udział informacji o pozytywnym charakterze w stosunku do roku ubiegłego. Gaming i sukcesy ...
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
... poszukał odpowiedzi na to pytanie w opiniach internautów, rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" oraz wynikach sprzedażowych gazet opublikowanych przez ZKDP. Najczęściej ... zaprowadziły Wprost publikacje na temat Amber Gold, chętnie cytowane przez inne media. W rocznym zestawieniu Wprost znalazł się na 7 miejscu. Ciekawie przekłada się ...
-
Rynek IT w mediach
... także medialność mobilnych systemów operacyjnych oraz przeglądarek internetowych. Wśród tych pierwszych zdecydowaną przewagę – zarówno na portalach internetowych, forach, jak i w social media – miał Android. Jednak występowanie w mediach nie było proporcjonalne do udziału w rynku poszczególnych systemów (badanie IDC za pierwszy kwartał 2013). Ten ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... . Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, dlatego Instytut Monitorowania Mediów wybrał programy ...
-
Festiwale muzyczne w mediach
... na środki przekazu, które precyzyjnie trafiają do odbiorcy mogącego stać się potencjalnym uczestnikiem imprezy. Nowe media okazują się posiadać ogromny potencjał marketingowy, dający efektywniejsze rezultaty działań niż media tradycyjne – dodaje Hubert Grupa. Dla zdecydowanej większości najbardziej medialnymi miesiącami były te, w których odbywała ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... Żywo”) jednakże należy tez zauważyć, że są to pozycje generujące jedne z najwyższych oglądalności (GRP/spot) – komentuje najnowszy ranking Michał Bakalarczyk, senior media planner z domu mediowego Lowe Media. Kwoty wzięte pod uwagę przy tworzeniu rankingu pochodzą z danych cennikowych stacji telewizyjnych i nie uwzględniają ewentualnych rabatów.
-
B2B marketing - trendy 2015
... mobilnym. Wzrasta też popularność działań w przestrzeni social media – 56% ogółu marketerów B2B uważa, że media społecznościowe powinny być kluczowym elementem ich strategii. ... działań w tym obszarze, a tylko 18% deklaruje brak aktywności w kanałach social media. Integracja działań do 30% zwiększa efektywność Firmy, które potwierdzają integrację ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... Wyborcza, jak również stacje telewizyjne (TVP) czy skierowane do młodszych użytkowników media rozrywkowe (Radio Eska, Pudelek.pl). Duży odsetek marek uwzględnionych w rankingu stanowią ... o ogromnym potencjale, który powinien też zostać wykorzystany w odpowiednim momencie. W Social Media panuje bowiem zasada: „Im szybciej, tym lepiej”. Ten, kto jako ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... o marce” – zauważył Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za dział Media & Digital w firmie Kantar Millward Brown. Jak zaangażować pokolenie Z i zbudować ... dla Pokolenia X – 55%. Wskaźniki konsumpcji innych mediów, takich jak telewizja, radio czy media drukowane, są niższe – 51% osób z Pokolenia Z ogląda telewizję przez co najmniej ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... reklamowych. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK ... Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska ...
-
Czas na integrację
... podstawie informacji zebranych o kliencie. POTENCJAŁ NOWYCH MEDIÓW Ciekawe możliwości integracji, a co za tym idzie optymalnego precyzowania przekazu do konsumenta, dają media elektroniczne, po które coraz częściej sięgają specjaliści marketingowi. To w odniesieniu do nich mówi się najczęściej o integracji komunikacji marketingowej. Strony www ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... Ale czy na pewno? Zaskakujące wyniki przyniósł raport „Zero to Eight. Children media use in America” opublikowany w 2011 r. Wykazał on, że w Stanach Zjednoczonych 10 ... proc. z nich wykorzystuje to medium regularnie (wg raportu: „Always Connected: the new digital media habits of young children”). Dla dzieci do 8. roku życia najważniejszym medium jest ...
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
... platformach sprzedażowych, podczas gdy tylko 38% pokolenia Z podziela to samo podejście. Media społecznościowe jako ważne źródło inspiracji zakupowych Około 47% respondentów, którzy ... To ostatnie jest szczególnie ważne z punktu widzenia sprzedających, dla których media społecznościowe mogą być źródłem dodatkowych przychodów. Zwłaszcza że, jak ...
-
Baby boomers, X, Y i Z na rynku pracy. Co ich różni, a co dzieli?
... rekomendacje znajomych – 15 proc. odpowiedzi, a na trzeciej pozycji uplasowały się social media z wynikiem na poziomie 7 proc. Co istotne, LinkedIn, jako platforma wspierająca proces ... wskazywali inne sposoby - kanały społecznościowe, a także bardziej klasyczne, jak media tradycyjne i agencje pracy lub też osobiście zgłaszali się do pracodawcy. ...
-
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... "trzęsienia ziemi" w mediach publicznych, które pozwoli, by media te stały się również narzędziem edukacji informacyjnej społeczeństwa. Media są publiczne, ale czas antenowy najlepszej ... została powołana przy MENiS Rada do spraw Edukacji Informatycznej i Medialnej. Co prawda media publiczne nie zauważyły tego, ale można się o tym dowiedzieć ze strony ...
Tematy: -
Wyjazdy wakacyjne z internetu
... planowaniem wakacji w 2007 r. będą dokonywać przez internet - wynika z raportu Burst Media. W sondażu przeprowadzonym przez Burst Media wzięło udział 2 100 użytkowników internetu powyżej 18. roku życia, planujących podróż w nadchodzącym kwartale. Wynika z niego, ... niż przez internet i nawet nie potrafiliby tego zrobić inaczej - informuje Burst Media ...
-
Internet wspiera handel tradycyjny
... takich narzędzi komunikacji jak Internet” - powiedział Marcin Rosati, Członek Zarządu Media Saturn Holding Polska. Aż 46% badanych wymienia sprzęt ze względu ... przez Internet. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone jesienią 2009 w 10 marketach Media Markt i Saturn w 5 miastach w Polsce, na próbie ponad 1000 osób (18+), które w ...
-
Portale społecznościowe a ochrona danych
... społecznościowe, ze stron umożliwiających komunikację między najbliższymi znajomymi, przeobraziły się w media służące do masowej komunikacji, zrzeszające miliony użytkowników na całym ... wycieku cennych danych spędza sen z powiek szefom wielu firm. Media społecznościowe oferują firmom ogromne możliwości – dzięki swej interaktywności, stanowią ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy X 2010
... klipu pojawia się okienko wyskakujące informujące, że aby obejrzeć filmik, należy mieć zainstalowaną nową wersję programu Media Player. Analiza wykazała, że wraz z legalną aplikacją Fusion Media Player plik instalacyjny zawiera trojana. Trojan modyfikuje pliki "hosts", kojarząc wiele popularnych stron z 127.0.0.1, lokalnym adresem ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... od 2 supermarketów w Warszawie (obecnie 8 placówek w Polsce) – podkreślają analitycy Equinox Polska. Wydatki w I kw. 2013 wyniosły prawie 5,5 mln zł brutto. Swoją inwestycję w media kontynuuje Kaufland, który na początku 2012 roku rozpoczął intensywne działania w telewizji. Ta ekspansja marketingowa sieci detalicznych jest z drugiej strony bardzo ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... cycle chic. Kilometry na Facebooku, cycle chic na Instagramie Media społecznościowe są ulubionym miejscem rowerzystów w Internecie. Facebook jest najpopularniejszym ... to tam lądują rzeczy przejęte przez złodziei. Kross i Romet dominują w social media Najchętniej cykliści rozmawiają o rowerach Kross, Giant i Romet. Co ciekawe, w przypadku każdej ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... to medium, cennikowo, zamknie się kwotą niespełna 1,1 mld zł. Kolejne media, które będzie charakteryzować spadek to outdoor – tempo zmniejszenia wydatków ocenianie jest ... największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2013. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... stacje gazu oraz punkty obrotu butlami z gazem LPG. (10 lutego) Next Media Group Ltd, spółka inwestycyjna działająca w skali globalnej, przejęła 50% akcji spółki ... Jorku, drugie biuro spółki obok warszawskiego. Next Media Group Ltd planuje dalsze przejęcia w celu konsolidacji rynku art media. (13 lutego) Cypryjska spółka Speciocus Limited kupiła ...
-
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
... druga z nich okazała się również lokomotywą reklamową minionego roku. Z zestawienia opracowanego przez dom mediowy Lowe Media wynika, że najbardziej dochodowymi serialami ubiegłego dziesięciolecia były "Na Wspólnej", "Pierwsza Miłość", "M jak miłość", "W ... spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, senior media planner Lowe Media ...
-
Wakacje 2016: turystyka musi walczyć z innymi branżami
... przeprowadzonej na zlecenie znanego w turystyce ubezpieczyciela Mondial Assistance. O ile wielkie media można jednak rozgrzeszać z powodu braku głębszej wiedzy dotyczącej turystyki, ... zdziwienie może budzić fakt, że do tego chóru przyłączały się niektóre media branżowe, a nawet organizacje turystyczne. Tak bywało również w okresie (początek sierpnia ...
-
Cyber Week 2022: Black Friday i Cyber Monday z rekordami
... rabatu wyniosła 34% w Black Friday i aż 38% w Cyber Monday. To odpowiednio wzrosty o 35% i 30% w porównaniu z poprzednim rokiem. Social media + duże rabaty = rekordy Media społecznościowe odegrały niezwykle ważną rolę w osiągnieciu tegorocznego rekordu. Większość (76%) ruchu w handlu elektronicznym w Cyber Week pochodziła z urządzeń mobilnych ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... Wśród najaktywniejszych reklamodawców w radiu znaleźć możemy markety oferujące sprzęt RTV i AGD: Media Expert oraz Euro-Net, a ponadto firmę farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska oraz dyskonty ... sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, żywność, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. ...
-
Rozbudowa CH Rzeszów Plaza
... centrum zlokalizowane jest przy ulicy Rejtana 65 w dzielnicy Nowe Miasto, w której skupia się cały handel Rzeszowa. W jego sąsiedztwie znajdują się Media Markt, Castorama oraz najpopularniejszy hipermarket w Rzeszowie – E.Leclerc. Nowe Miasto to nie tylko dzielnica o bogatej tradycji handlowej, ale także coraz bardziej ...
-
Płaca minimalna i 500 plus a wiedza ekonomiczna Polaków
... o wskazanie trzech najbardziej prawdopodobnych zachowań przedsiębiorców, którzy staną oko w oko z koniecznością skokowego poniesienia płacy minimalnej swoich pracowników. W ... w ciągu ostatnich dwóch lat. Wynika to między innymi z nagłaśniania przez polityków i media tematów gospodarczych w kampanii wyborczej. Może to sprawić, że ludzie nie ...
Tematy: płaca minimalna, 500 plus -
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
Pokolenie Z zna Snapchata na wylot, pokolenie Y mniej więcej kojarzy, a pokolenie X zastanawia się zapewne, co może być ciekawego w patrzeniu się w swój telefon przez cały dzień. Magdonaldyzacja społeczeństwa osiągnęła już apogeum i zamknęła się w 3 hasłach: DUŻO – bo potrzebujemy wielu informacji, z których sami wybieramy to, co uważamy za ...
-
Najbogatsi ludzie świata: młode pokolenie przejmuje stery
... przejąć rodzinną fortunę, ponieważ nie mają oni odpowiedniego przeszkolenia, umiejętności, a tym bardziej doświadczenia. Sfrustrowane pociechy pozwały matkę do sądu, a australijskie media obiegły doniesienia, jakoby jedna z córek błagała Ginę Rinehart, by nie odcinała jej od pieniędzy, bo nie potrafi żyć bez kucharki ...