-
Polacy stawiają na produkty markowe
... %). Nie bez wpływu na decyzje dotyczące wyboru produktów markowych jest też płeć konsumenta - mężczyźni częściej kupują markowe piwo, baterie, paliwa i oleje silnikowe, natomiast kobiety - markowe kawy, przyprawy, środki do prania, produkty higieniczne i płyny do mycia naczyń. Jednocześnie z badań wynika, że pomimo iż ...
-
Najlepsze sklepy motoryzacyjne online
... i kwietniu oraz październiku i listopadzie, w godzinach od 18.00 do 22.00. Najpopularniejsze artykuły z tej kategorii to niezmiennie opony, foteliki samochodowe i oleje silnikowe. Najczęściej wybierany produkt to Dębica Navigator 2 175/65R14 82T. Metodologia: W rankingu uwzględniono tylko te sklepy, których asortyment w głównej mierze składa się ...
-
Rynek paliw 2010
... krajowe PKB wzrosło o 4%, co przełożyło się na wzrost sprzedaży paliw ciekłych ok. 1%. Szczególnie rośnie popyt na oleje napędowe i paliwa premium, natomiast zapotrzebowanie na benzyny silnikowe jest w stagnacji. Wysokie ceny paliw wpływają powoli na renesans zainteresowania LPG. Konsumpcja rośnie W ciągu dekady konsumpcja paliw ...
-
Inflacja X 2011
... owoców, mleka i cukru (po 0,6%). W październiku br. potaniały natomiast oleje roślinne (o 0,4%) i jaja (o 0,3%). Mniej niż we wrześniu br. konsumenci płacili także za miód (o ... rosły ceny gazu ciekłego (o 10,3%). Olej napędowy podrożał o 2,7%, a benzyny silnikowe – o 2,5%. Podniesiono opłaty za pasażerski transport kolejowy (o 3,4%). Samochody ...
-
Inflacja IV 2013
... 2,9%) i warzywa (o 2,4%). Więcej niż przed miesiącem płacono za przetwory makaronowe (o 0,7%), oleje roślinne (o 0,4%) i ryby (o 0,3%). Niższe niż przed miesiącem były natomiast ceny cukru (o 0,6%) ... w poprzednim miesiącu płacono także za olej napędowy (o 1,2%) i benzyny silnikowe (o 0,6%). Nieznacznie więcej niż w marcu br. płacono za samochody ...