-
Ghelamco wybuduje 3 obiekty handlowe
Ghelamco, lider zrównoważonego budownictwa w Polsce, od 22 lat realizujący projekty biurowe, postanowił rozszerzyć spektrum swojej działalności o obiekty handlowo-usługowe, realizowane według nowej koncepcji Lokalnych Ośrodków Handlu i Usług. Pierwsze trzy projekty dewelopera – Plac Vogla zaplanowany na warszawskim Wilanowie, Prochownia Łomianki ...
-
ESET: zagrożenia internetowe XII 2013
Eksperci z laboratorium antywirusowego firmy ESET ostrzegają przed mailami-pułapkami, które sugerują, że załączony do nich plik zawiera wiadomość głosową, skierowaną do adresata maila. Otwarcie załączonego pliku kończy się uruchomieniem konia trojańskiego, który inicjuje kolejne infekcje. Pisane w języku angielskim wiadomości-pułapki są wyjątkowo ...
-
Karty graficzne ASUS ASUS R9 290X i R9 290 DirectCU II
Obie nowości w ofercie kart graficznych firmy ASUS z procesorami AMD Radeon™ R9 290X i R9 290 są wyposażone w dobrze znany użytkownikom system chłodzenia DirectCU II i moduł regulacji zasilania DIGI+. Dzięki temu zapewniają wydajne działanie gier i wysoką kulturę pracy - 20% niższą temperaturę i 3-krotnie mniejszy hałas, w porównaniu z modelami ...
-
Polacy znają Parlament Europejski
Zdecydowana większość Polaków wie o istnieniu Parlamentu Europejskiego (86 proc.), niewiele mniej jest świadomych, że posłowie do PE są wybierani w powszechnym głosowaniu - wynika z najnowszego badania opinii Eurobarometr 80. Raport krajowy pokazuje jednocześnie, że zaufanie do PE jest w Polsce istotnie wyższe od przeciętnego w UE – deklaruje je ...
-
Projektory NEC short-throw M352WS, M302WS i M332XS
NEC Display Solutions wprowadza na polski rynek trzy nowe projektory krótkodystansowe z serii M. NEC M352WS, M302WS i M332XS stworzone zostały z myślą o salach szkolnych i konferencyjnych. Producent wyposażył je m.in. w szerokokątne obiektywy oraz lampy o długiej żywotności. Krótki dystans projekcji ma redukować ryzyko wystąpienia cienia i ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
Okazuje się, że jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W badaniu ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: rośnie świadomość konsumentów
Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, czym jest sprzedaż bezpośrednia, a najbardziej rozpoznawalnymi markami z tej branży są Avon, Zepter, Amway oraz Oriflame - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Badania zrealizowane w marcu 2014 r. na zlecenie ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ...
-
Technologia LTE: wojna czy współpraca?
Od pewnego czasu obserwujemy nasilone działania operatorów telekomunikacyjnych w zakresie promocji tzw. technologii LTE. Przybyło nam na ulicach banerów i billboardów reklamujących LTE. Przypomnijmy zatem co to takiego i o co idzie walka? – komentarz Krzysztofa Szuberta, ministra ds. cyfryzacji w Gospodarczym Gabinecie Cieni BCC. LTE (Long Term ...
-
Internet mobilny: po jakie treści sięgają Polacy?
Rzesza internautów przeglądających zasoby sieci z poziomu urządzenia mobilnego ciągle wzrasta. To istotny sygnał dla tych wydawców, którzy nie rozpoczęli jeszcze sprzedaży reklamy mobilnej. A czego mobilni użytkownicy poszukują w Internecie? Z analizy przeprowadzonej przez Gemius wynika, że najczęściej zaczytują się oni w stronach poświęconych ...
-
W biznesie dobre praktyki tylko na papierze
Dla polskich firm wciąż najważniejszy jest zysk, później długo nic – przyznają przedsiębiorcy. Tylko w deklaracjach widzą potrzebę wyznaczania i realizację pozabiznesowych celów. Jak wynika z badania Rzetelnej Firmy przeprowadzonego wśród właścicieli firm, ponad połowa badanych (57,6 proc.) twierdzi, że przedsiębiorstwa powinny wdrażać zasady ...
-
Marketing behawioralny w social media
... emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy kilka sposobów na to, jak wykorzystać zasady marketingu behawioralnego w mediach społecznościowych. Pomogą one nie tylko w nawiązaniu bliższego kontaktu z odbiorcami, ale również na zwiększenie skuteczności przekazów reklamowych. Naładowane emocjami treści graficzne inspirują do podjęcia ...
-
Minikomputer Asus ROG GR8
Minikomputer Asus ROG GR8 zadebiutował podczas targów Poznań Game Arena. Urządzenie to, inspirowane konsolami do gier i zamknięte w 2,5-litrowej obudowie, wyposażone jest w procesor Intel® Core™ i7, kartę graficzną NVIDIA® GeForce® GTX 750Ti i do 16GB pamięci DDR3L. Technologia SupremeFX zapewnia wysoką jakość dźwięku, natomiast kabel HDMI lub ...
-
Nowe projektory Epson o krótkim rzucie
Epson wprowadza na rynek nową serię projektorów o krótkim rzucie, do której należy pięć modeli – EB-520, EB-525W, EB-530, EB-535W, EB-536Wi. Urządzenia oferują między innymi wysoki współczynnik kontrastu, niższe koszty eksploatacji dzięki znacznie wydłużonej trwałości lamp, możliwość poziomej i pionowej korekcji geometrii obrazu, a także złącza ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
Sektor turystyczny nie powinien narzekać na złą koniunkturę. Dane zgromadzone przez serwis Travelplanet.pl pokazują, że w minionym roku mieliśmy do czynienia z ponad 30-procentowym wzrostem liczby turystów, którzy zdecydowali się na wakacje z touroperatorem. Rośnie również grono tych, którzy decydują się na samodzielną organizację wyjazdu. W ...
-
Lobbing cichociemny
Rzetelny lobbing z powodu złego prawa w Polsce nie istnieje. Za to interesy różnych grup w uchwalanych przez parlamentarzystów przepisach są starannie zapisywane i chronione, często kosztem interesu publicznego. Jeszcze przed ubiegłoroczną gwiazdką tzw. nabici w polisolokaty mieli prawo liczyć, że proponowane przez rząd zmiany do ustawy o ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: Avon najbardziej rozpoznawalny
Firmy trudniące się sprzedażą bezpośrednią zyskują coraz większą rozpoznawalność. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że liderem spontanicznych skojarzeń konsumenckich nadal pozostaje weteran rynku Avon, który rozpoznawany jest przez 18 procent ...
-
Do kina czy na film?
Minione 12 miesięcy bardzo dobrze zapisało się w historii polskiego kina. Ilość sprzedanych biletów przekroczyła 40 milionów, a polskie produkcje („Bogowie”, „Kamienie na szaniec” oraz „Miasto 44”) okazały się prawdziwymi przebojami. Dom mediowy Mindshare Polska postanowił przyjrzeć się profilowi polskiego kinomaniaka. I tak powstał raport „ ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
Działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał 2015 r. To o około 49 mln mniej, niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i kreacjach reklamowych ...
-
Fałszywy mail od Poczty Polskiej zmieni twój komputer w zombie
Eksperci z firmy ESET ponownie ostrzegają przed fałszywymi mailami rozsyłanymi przez cyberprzestępców podszywających się pod Pocztę Polską. W kolejnej fali fałszywych wiadomości oszuści wabią swoje ofiary wiadomością o niedostarczonej przesyłce. Nieostrożne kliknięcie w link zamieszczony w mailu może skończyć się dla użytkownika przyłączeniem jego ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... więcej leadów sprzedażowych. Według 83 proc. marketerów, dobre jakościowo treści mogą pomóc w sprzedaży. Z kolei 81 proc. z nich twierdzi, że pozwolą one zatrzymać klienta oraz służą zwiększeniu jego zaangażowania. Które działania i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu ...
-
Jak zwiększyć ruch na stronie?
Jak stworzyć monetyzujący ruch na stronie internetowej? Eksperci radzą nie skupiać się na stronie głównej – zaledwie 5 proc. ruchu pochodzi ze strony głównej portalu, podczas gdy na pozostałych podstronach skupia się 95 proc. Z jakich źródeł najczęściej przychodzą użytkownicy? Jakie są najlepsze praktyki, aby reklamy i treści lepiej konwertowały, ...
-
Smartfon myPhone C-Smart Glam w Biedronce
myPhone C-Smart Glam to nowy smartfon z 4-calowym wyświetlaczem WVGA 480x800 px, procesorem Quad-Core o taktowaniu 1.2 GHz oraz systemem operacyjnym Android 6.0 Marshmallow. Smartfon dostępny będzie w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce od 13 października. myPhone C-Smart Glam wyposażony został w procesor Quad-Core o taktowaniu 1.2 GHz, ...
-
Svpeng. Trojan bankowy, który napadł 318 tys. użytkowników Androida
... był możliwy za sprawą błędu w przeglądarce Chrome dla Androida. Luka została już usunięta, można zatem odkryć wszystkie szczegóły ataku. Oto one. Jak podaje Kaspersky Lab, Svpeng pierwszy raz zaatakował w połowie lipca, uderzając w rosyjską internetową agencję informacyjną. Atak polegał na ukradkowym pobieraniu ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku spoty wyemitowane tylko przez banki doczekały się przeszło 153 mln wyświetleń. Najczęściej oglądano je na Facebooku, YouTubie oraz na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Przeszło połowa materiałów promowała tylko trzy marki: ING Bank Śląski ...
-
Brexit: Zjednoczone Królestwo stracone, ale nie całe?
W przeddzień uruchomienia procedury wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii w szkockim parlamencie przegłosowano decyzję o zorganizowaniu drugiego referendum niepodległościowego, które wedle zapowiedzi Nicoli Strugeon mogłoby się odbyć przed opuszczeniem Wspólnoty. Na przeprowadzenie plebiscytu zgodę musi wydać jeszcze Londyn, a taką możliwość w trakcie ...
-
Insurtech oczami millenialsów
Czy technologiczne i innowacyjne aspekty kontaktu z ubezpieczycielami mają dla klientów znaczenie? Dla niektórych bez wątpienia tak. Z badania przeprowadzonego na grupie przedstawicieli pokolenia Millenium wynika jednak, że tego rodzaju kwestiami zdecydowanie bardziej zainteresowani są mężczyźni. Dotyczy to zarówno wyboru polisy i pozyskiwania ...
-
Uchodźcy, czyli terroryści. Tak uważa co piąty Polak
Co dla Polaków oznacza słowo "uchodźcy"? Z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna wynika, że 44% z nas kojarzy ten termin z osobami uciekającymi przed wojenną zawieruchą. Co piąty badany uważa, że uchodźcy to terroryści, a co siódmy ma skojarzenia z islamistami. Jeżeli chodzi o stosunek do uchodźców, to w przypadku ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w II kw. 2017 r.
W drugim kwartale bieżącego roku fuzje i przejęcia w Polsce nieco przyspieszyły. Przeprowadzone zostały o 4 transakcje więcej niż w poprzednich trzech miesiącach i w analogicznym okresie poprzedniego roku. Badany okres zamknął się 57 "dealami". Największym i zarazem najbardziej interesującym z nich było przejęcie przez PGE S.A. aktywów spółki EDF ...
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ...
-
W Black Friday raczej nie oszczędziliśmy
Z obliczeń firmy Deloitte wynika, że w tym roku aż 42% budżetu przeznaczonego na prezenty świąteczne zostawimy w e-sklepach. Niemal co czarty Polak (23%) zakupy rozpoczyna już w listopadzie, a 39 proc. zostawia je na pierwszą połowę grudnia. Oznacza to, że spora część z nas skorzystała z oferty przygotowanej przez sprzedawców na Black Friday. Czy ...
-
E-commerce. Trendy 2018
Rozwój e-commerce to właściwie nieustanna wręcz pogoń za nowinkami technologicznymi. Miniony rok upłynął pod znakiem transformacji w kierunku mobile, co było nieuniknione ze względu na dynamicznie rosnącą liczbę mobilnych kupujących. Mieliśmy również do czynienia z przyspieszeniem procesu zwrotów i kontaktu z klientem. Jaki będzie ten rok? Zdaniem ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
E-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, a firmy działające w tej branży robią co mogą, aby dopasować się do narzuconej przez rynek dynamiki. Wiele z nich świetnie wie, w jaki sposób usprawniać swoją działalność. Potwierdzeniem tego są dane platformy Shoper, z których wynika, że e-sklepy nader chętnie pobierają aplikacje wspierające pracę ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
Co trzeci Polak (32%) znalazł pracę dzięki wyświetlanej w mediach społecznościowych reklamie. 22% poszukiwało jej za pomocą aplikacji mobilnej, a co piąty (21%) wymieniał wiadomości z potencjalnym pracodawcą. Nowe technologie w rekrutacji to już chleb powszedni. To niektóre z wniosków, do których prowadzi lektura raportu z przeprowadzonego przez ...
-
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
... regiony Wschodniej Europy? Na temat skuteczności formatu wideo powstało wiele artykułów, warto jednak wziąć pod lupę dane liczbowe. To właśnie one dostarczają marketerom największej wiedzy o tym, czym kierować się w przygotowywaniu działań oraz po jakie narzędzia i formaty sięgać, aby osiągnąć najlepsze wyniki ...


Prezenty pod choinkę z drugiej ręki? Polacy wciąż tradycjonalistami