-
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
... – dobra nazwa musi pasować do branży i produktu, który reprezentuje. Swoim brzmieniem i budową uświadamiać finalnemu odbiorcy, że nie kupuje kolejnego kremu, kawy czy wiertarki udarowej – kupuje wartość, dzięki której poczuje się lepiej. Dobra nazwa produktu powinna prezentować, jakość i sugerować satysfakcję klienta. Historia marek ...
-
Usługi cloud computing: 3 warstwy w modelu dostaw
... SaaS jedna aplikacja, za pośrednictwem przeglądarki internetowej, trafia do tysięcy klientów korzystających z multi-dzierżawionej architektury. Klient nie inwestuje w serwery i nie kupuje licencji na korzystanie z oprogramowania. Dostawca ma niższe koszty utrzymywania jednej aplikacji dla wielu klientów, niż gdyby dostarczał tyle samo aplikacji ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... w jakich butach przychodzą dziewczyny na połowinki? Żeby nie było lipy że każda elegancko, a ja w baletkach” – napisała jedna z użytkowniczek serwisu Zapytaj.Onet.pl. „Nie wiem, które buty wybrać” – pyta kolejna na Twitterze. Z pomocą przychodzą też same marki, m.in. Deichmann. Firma przygotowała specjalny ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Jak radzili sobie młodzi przedsiębiorcy w 2009 r.?
... kupuje serwis SklepyFirmowe.pl Onet.pl kupuje PCLab.pl oraz JakElvis.pl Allegro przejmuje Oferia.pl Bankier.pl kupuje MamBiznes.pl Axel Springer Polska przejmuje Roadlook.pl Infor kupuje ...
-
Polscy internauci 2010
... użytkownicy Internetu czytają informacje, wiadomości i artykuły na stronach internetowych takich jak Onet.pl, Gazeta.pl, itp. - 2/3 robi to co najmniej raz w tygodniu ... dochodów) i wypożyczają je z bibliotek. Tylko jedna dziesiąta użytkowników Internetu kupuje książki przez Internet. Regulacja i kontrola Chociaż Polacy obawiają się nieco podejmowania ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... programy lojalnościowe. A zdaniem Moniki Stygar, product manager Strefy Lifestyle w portalu Onet — Kupujemy w wirtualnych sklepach z uwagi na oszczędność czasu, rekomendacje znajomych, ... nie tylko stanowią korzyść dla sprzedawcy (klient za jednym razem kupuje więcej), ale też dla konsumenta (kupując więcej w jednym sklepie — oszczędza czas ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... online przeglądał co piąty użytkownik sieci (20 proc.). Najpopularniejszymi były pasaż na Onet.pl (18 proc.), Totu.pl i E-pasaz.pl (po 1 proc.). Promocje ... początku płaci pełną cenę, a dopiero potem odczuwa korzyść finansową. W rezultacie klient kupuje w tym e-sklepie, który lubi, a nie w tym, w którym jest najtaniej – podsumowuje ekspert. Opinie o ...