-
Marka i reputacja
... pytania. Jak to zrobić? Wartość marki możesz wycenić kalkulując ile ludzie płacą wykorzystując Twoją markę, aby sprzedać swoje produkty/usługi (zwykle opłata licencyjna wynosi od 8 do 12%). Pomnóż to przez wartość rocznej sprzedaży. Jeżeli sprzedajesz rocznie towary wartości 1 miliona złotych i możesz pochwalić się ...
Tematy: -
Idea GSM pod marką Orange
... do wprowadzenia na polski rynek marki ORANGE. Propozycja Zarządu PTK Centertel została zaakceptowana przez obu udziałowców: Telekomunikację Polską i France Telecom. Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel. „Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy ...
-
Orange zamiast Idei
... zawarł z Orange Brand Services Ltd. umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki Orange. Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1,6 procent rocznych obrotów PTK Centertel. Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm ...
-
Tydzień 9/2008 (25.02-02.03.2008)
... robią, bo wcześniej kazali sobie płacić 3,87% od ceny każdego programu, w którym są one wykorzystywane, a teraz, czyli od 2007 roku opłata licencyjna została zmniejszona do jednorazowej kwoty 10 tys. USD lub 0,4% przychodów w przypadku licencji na cały świat). Wydaje się teraz, że kłopotów ...