-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... rekomendacji wystawianych im przez klientów budują swój wizerunek i pozyskują nową klientelę. Na istotną rolę doświadczeń konsumenckich wskazują również badania Gemius dla E-commerce Polska. Dowodzą one, że aż połowa respondentów wskazuje na opinie ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... ścieżek, niż narażać się na ryzyko. (Bez)cenne opinie Portal Business.qld.gov.au wśród korzyści biznesowych opinii konsumenckich wymienia: darmową reklamę, wzmocnienie marki i optymalizację wyników w wyszukiwarkach internetowych, większe zaufanie klientów do rekomendacji innych osób niż do tradycyjnej reklamy, konstruktywną krytykę ze ...
-
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
... markę jako polecaną, godną zaufania i wysoko ocenianą przez klientów. Pozytywne opinie pozwalają sklepom rosnąć Sklepy mają świadomość tego, że wraz z poziomem rekomendacji rośnie też liczba klientów. Na pytanie: „Co powodują pozytywne opinie o sklepie internetowym?” badane sklepy wskazywały przede wszystkim na wzrost liczby klientów ...
-
Internauci a opinie o produktach
... zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla większości internautów media społecznościowe to m.in. platforma rekomendacji przyjaciołom produktów i usług, z których sami korzystają. Większość (64 proc.) uczestników badania przyznaje, że często poleca je znajomym. „Polecenia online mają ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... – wyjaśnia Mateusz Nowak, Program Developer z IdoSell. Inteligentne wyszukiwanie i systemy rekomendacji Zapewnienie trafnych wyników wyszukiwania w odpowiedzi na różnorodne zapytania skrywające ... nieodzownym elementem e-commerce. Coraz większa liczba klientów przegląda opinie przed zakupem, co nadaje kluczowe znaczenie procesowi ich moderacji przed ...
-
Rekrutacja pracowników: czy referencje są potrzebne?
... mniej wartościowe? Przede wszystkim dlatego, że managerowie wystawiając tego typu opinie najczęściej nieco podnoszą wartość kompetencji kandydata i pomijają informacje, które ... zbieranie rekomendacji ze źródeł prywatnych i niezależnych od wskazań kandydata jest mocno nieprofesjonalne i krytykowane przez branżę HR. Dlaczego? „Gromadzenie rekomendacji ...
-
PR w nowych mediach
... istotny jest element polecenia. Jednym z elementów działań PR jest pozyskiwanie rekomendacji. I tak, w oparciu o mechanizm polecenia do witryn internetowych dociera blisko 49 ... sposób komunikowania charakterystyczny np. dla internetu, gdzie bardzo często opinie rodzą się z wymiany poglądów, dyskusji i przesyłania sobie nawzajem różnych komunikatów. ...
-
Co ma największy wpływ na satysfakcję z pracy?
... nich pracy. Na jego potrzeby agencja SW Research zebrała opinie 800 osób pracujących w biurach i zajmujących stanowiska na wszystkich szczeblach organizacji. ... źródło - GUS). Jakie zatem czynniki wpływają pozytywnie, a jakie negatywnie na skłonność do rekomendacji pracodawcy i miejsca pracy? Badanie Love Your Work: najważniejsze aspekty mające ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... . Podstawą Branżowego Rankingu Internetowych Sklepów Odzieżowych są opinie potransakcyjne konsumenckie czyli opinie, które klienci wystawiają po zakończeniu transakcji. ... LiveChatu) i proponowanie całych zestawów stroju (np. w formie automatycznych silników rekomendacji). Coraz popularniejsze rozwiązania typu Up-selling i Cross-selling nie tylko ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... bezpiecznych i zaufanych przedsiębiorców. Bardzo szybko jednak przerósł oczekiwania twórców. Dziś z rekomendacji, które publikują w nim klienci, korzystają dziesiątki tysięcy osób. Np. w ... zatem system się sprawdza? Po pierwsze: osoby, które zostawiają w nim opinie, są anonimowe, jednak system potwierdza autentyczność ich wypowiedzi. Część z nich ...
-
Rossmann najlepszą marką w Polsce
... i najdynamiczniej rozwijające się marki. Okazuje się, że najlepsze opinie wśród Polaków zbiera Rossmann. Deichmann jest z kolei liderem zestawienia marek, ... wizerunku marki. Składają się na niego oceny: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji oraz reputacji. TOP 10 najlepszych w opinii Polaków sieci detalicznych prezentuje ...
-
Doradztwo inwestycyjne w biurze maklerskim
... zachowanie inwestycyjne co do jednego lub kilku instrumentów finansowych lub emitenta instrumentu finansowego, w tym opinie odnoszące się do bieżącej lub przyszłej wartości albo ceny tegoż instrumentu. W rekomendacji wskazane są kierunki zachowań inwestora: kupuj, sprzedaj, trzymaj, z ewentualnym podaniem horyzontu czasowego inwestycji. Tak ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... anglojęzycznych „influentials”) to konsumenci, którzy mają zdecydowanie najsilniejszy wpływ na opinie pozostałych ludzi i kształtują ich preferencje zakupowe. Według dr. Paula ... opinii pozwoli nam zdecydowanie zwiększyć ich zaangażowanie, ilość i jakość rekomendacji. Powstaje więc pytanie, jakie metody i narzędzia pozwolą nam skutecznie stymulować ...
-
Praca po znajomości już nie oburza
... opinie na temat takiej formy poszukiwania pracy zmieniają się na przestrzeni lat. Dowodem na to są nie tylko wypowiedzi respondentów, ale również wdrażane w firmach z powodzeniem systemy rekomendacji ... ,4%) oraz 35 – 44 lat (28,4%). Również osoby starsze chętnie korzystają z rekomendacji – 15,4% to osoby pomiędzy 45 – 54 rokiem życia. Wyniki sondy ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... , a 52 proc. dla indywidualnych rekomendacji nowych lub alternatywnych wytworów, których kupnem są zainteresowani. Z tego powodu konsumenci coraz częściej szukają osobistego kontaktu z użytkownikami kanałów zakupowych z których korzystają. Wielu jest gotowych udostępnić w tym celu jakąś formę danych, aby usłyszeć opinie innych odbiorców, pomimo ...
-
Związki zawodowe w bankach nie są stanie bronić praw pracowników?
... bankami, a inni dodają, że potrzebna jest, by chronić klientów. Ich opinie brzmią jak z innej epoki, bo fora pracowników pełne są wściekłości: Bierzemy ... zapisów rekomendacji H dotyczącej systemu kontroli wewnętrznej w bankach w zakresie stosowanych nieetycznych polityk biznesowych”. Według przywołanej rekomendacji kontrola wewnętrzna ma zapobiegać ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... jest wiarygodnym potwierdzeniem słuszności podejmowanych działań, stają się coraz częściej opinie innych. Okazuje się zatem, że chłodne kalkulacje musiały usunąć się nieco ... nawet o 80%! Strona internetowa to jednak niewyłączny kanał prezentacji rekomendacji. Wykorzystajmy potęgę mediów społecznościowych. Treści video na Facebooku zyskują średnio ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... Jak pokazują wyniki badania, porównywarki cen ofert e-sklepów oraz serwisy konsumenckie gromadzące opinie, sugestie i rekomendacje internautów mają duży wpływ na wzrost ... rekomendacji zakupowych, czyli podpowiedzi skierowanych do konkretnego użytkownika opierających się na historii wcześniej dokonywanych zakupów. Kontakt z taką formą rekomendacji ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... projekt jest obecny od dekady. W tegorocznej edycji badania wzięto pod uwagę opinie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych. ... Polsce (oceny rekomendacji konsumentów oraz wizerunku marki przez ekspertów) Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek (oceny rekomendacji i znajomości ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Branża turystyczna a Facebook
... , że według Brytyjczyków to media społecznościowe będą w przyszłości najpoważniejszym źródłem rekomendacji i mogą wpływać na decyzje turystów. Pod wpływem informacji na ... , który może wskazywać, że częściej szukają rekomendacji i wchodzą w interakcje dzięki konkursom, niż zamieszczają opinie w trakcie i po wakacjach. CatNapoleon.com wziął pod uwagę ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... się bardzo dynamicznie oraz coraz silniej kwitnie przemysł wzajemnych rekomendacji, o wartości dodanej marki zaczynają decydować elementy dotyczące postrzeganej przez ... . Włączają się w kreatywny proces wyboru nazwy czy modyfikacji kreacji, budują rzeczowe opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... . Badanie pokazało, że 996 wpisy dotyczyły tematów ogólnych. Wśród nich przeważały opinie na temat produktu (396 wpisów – 40%), na temat firm leasingowych (220 ... informacji w sieci, a przed podjęciem decyzji o wyborze dostawcy usług poszukują opinii i rekomendacji. Tworząc treści o charakterze edukacyjnym i eksperckim firmy leasingowe mają szansę ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... wywołując częściej rozgoryczenie i rozczarowanie klientów niż ich zachwyt, lojalność i gotowość do rekomendacji. Czy zatem należy zapomnieć o systemach CRM? Nie! Należy natomiast pamiętać ... budowania pożądanych doświadczeń klientów. Na zbliżonym poziomie plasują się opinie powyższych grup pracowniczych co do oceny spójności podejmowanych przez ...
-
Wakacje 2021: jakie podejście do urlopu w czasie pandemii?
... już było. A jeśli nie znamy go osobiście, to chętnie skorzystamy z rekomendacji. Polegamy zarówno na poleceniach rodziny i znajomych, jak również coraz chętniej korzystamy ... mamy nieskończone możliwości sprawdzenia dostępnych ofert. Instagram, Facebook, opinie zamieszczane w portalach ogłoszeniowych sprawiają, że ostatecznego wyboru możemy dokonać ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... możliwości stwierdzenia jakie efekty przyniesie taka kampania. Na jednym forum opinie mogą być pozytywne, na innym - bardziej wyrafinowanym i doświadczonym - firma może ... o której nie mówi się w sieci. Większość - tj. około 80 procent - rekomendacji w Internecie jest pozytywnych ("Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool"). Jak twierdzi ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... komunikacji z klientami. Oprócz tego wykorzystuje się je do promocji i rekomendacji produktów zakupionych w sklepie internetowym. Mowa przede wszystkim o serwisie społecznościowym ... wzrost konwersji wpływają informacje o dostępności produktu, czasie i koszcie jego dostawy, opinie klientów, bezpieczeństwo danych oraz jasne warunki zwrotu lub wymiany ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2012
... wytraca prędkość.” Poziom zatrudnienia bez znaczących rewolucji Dalekie od optymizmu opinie pracodawców znajdują swoje odzwierciedlenie w polityce personalnej firm. Jak w ... wyższego szczebla). Drugim najpopularniejszym sposobem poszukiwania pracowników jest korzystanie z rekomendacji znajomych (47% dla pracowników niższego szczebla, 34% dla ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... 60 proc. badanych materiałów to wpisy w mediach społecznościowych – miejscu wymiany opinii, rekomendacji i ocen. Taka struktura publikacji powtarza się również w przypadku Biedronki i ... przede wszystkim – wdzięczność za podsunięcie gotowych rozwiązań. Dodatkowo odnotować należy opinie na temat samej akcji, oceny skuteczności marketingowej. Tesco ...
-
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... to, jak zaprojektowany jest sklep, czy system płatności wzbudza zaufanie, jakie opinie zostawili inni konsumenci, czy oferta cenowa jest atrakcyjna. 2. Współczynnik retencji Pozyskanie ... marżę. Współczynnik CRV (customer referral value) odzwierciedla natomiast wartość skutecznych rekomendacji. Może się okazać, że zamiast przeznaczyć budżet na to, by ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... blogach, gdzie wymieniane są informacje, szczegółowe opinie oraz tworzone rekomendacje o dobrach konsumpcyjnych. Tutaj należy mieć jednak na uwadze, iż przez to, że marki chcą coraz bardziej wpływać na moderację dyskusji, klienci też już ostrożniej podchodzą do rekomendacji znalezionych w Internecie. W ramach marketingu szeptanego ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... ponieważ przedsiębiorcom brakuje funduszy za zakup klasycznej przestrzeni reklamowej. Model rekomendacji produktów czy usług przez dotychczasowych klientów może być bardzo ... dla firm nagrała w naszej akcji Katarzyna Nosowska – dodała Barbara Pasterczyk. Opinie klientów najcenniejsze dla małych firm Skoro nie reklamy w Internecie i w mediach ...
-
Super Media dla Konfederacji Pracodawców Polskich
... forum, na którym mogą prezentować swoje opinie członkowie KPP. Super Media jest również autorem serwisu www.kongres.sm.pl, który w całości poświęcony jest Kongresowi "Pracodawca Polski w 2004 roku". Głównym celem Kongresu jest dokonanie szeregu analiz i rekomendacji na temat stopnia przygotowań polskich przedsiębiorstw ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... - udostępnienie materiałów reklamowo-promocyjnych - broszur, ulotek, publikacji, ekspertyz, rekomendacji oraz innych elementów oddziałujących na decyzje konsumentów; ... korzyści partnerom organizacji jest podstawą powodzenia przedsięwzięcia. Czy warto? - opinie, badania, prognozy Z końcem minionego stulecia ponad 40 procent wielkich koncernów ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... . Można również dopilnować, aby strona była wymieniona i oceniona przez witryny gromadzące opinie konsumentów. Chociaż witryna nie jest w stanie kontrolować treści recenzji, sama ... dany sklep. Należy pamiętać, że zadowoleni klienci są najlepszym źródłem rekomendacji, dlatego należy zrobić wszystko, aby zostali profesjonalnie obsłużeni, a potem ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... (co daje 90 razy w roku). Większość respondentów (89 proc.) chętnie wyraża swoje opinie na temat produktów i udziela wskazówek dotyczących zakupu przyjaciołom i znajomym z ... pokolenia wyżu demograficznego: Komunikacja baby-boomers ma charakter osobisty. 84 proc. rad i rekomendacji udzielanych jest w sytuacjach typu „twarzą w twarz”, a 82 proc. przez ...