-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... uruchomienia zewnętrznej aplikacji, co samo w sobie zniechęca do ich przeglądania. Co więcej, zawodzi jakość filmów - zarówno obrazu jak i dźwięku. Sama oprawa graficzna filmu jest uboga a gra aktorska pozornie zadowolonych pacjentów bardzo mało wyrazista. A teraz polska rzeczywistość i kilka naprawdę gorzkich słów. Zachęcony ...
-
Strefa euro: przed nami stracona dekada
Sytuacja makroekonomiczna Eurolandu musi się pogorszyć, zanim przyjdzie poprawa. Ekonomiści firmy doradczej Ernst & Young i instytutu Oxford Economics prognozują, że łączny PKB krajów unii walutowej w tym roku skurczy się o 0,5%, a w roku 2013 wzrośnie zaledwie o 0,1%. W Eurolandzie bezrobocie nadal będzie rosnąć, a poziom inwestycji sektora ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2014
KGHM centralizuje odpowiedzialność za finansowanie zewnętrzne na poziomie spółki matki. Celem jest obniżka kosztów zadłużenia oraz poprawa kontroli przepływów w całej grupie kapitałowej. Dzięki tej zmianie inwestorzy będą mogli łatwiej śledzić wskaźniki zadłużenia KGHM na poziomie skonsolidowanym. Rzecznik Praw Obywatelskich złożył do Trybunału ...
-
Gabinet Cieni BCC: najnowsze rekomendacje dla rządu
Zintensyfikowanie walki ze smogiem, utrzymanie nadwyżki sektora finansów publicznych przez cały rok, poprawa kultury poboru i wymiaru podatków, stworzenie dodatkowego mechanizmu oszczędzania na emeryturę. To zaledwie kilka z wielu postulatów wobec rządzących. Stworzona przez Gospodarczy Gabinet Cieni BCC lista rekomendacji jest jednak o wiele ...
-
Polskie firmy: portfel należności III kw. 2018
W III kwartale bieżącego roku czas oczekiwania na zapłatę należności wynikających z faktury sięgał średnio 3 miesięcy i 9 dni, okazując się tym samym o zaledwie 3 dni krótszym niż w poprzednich miesiącach - podaje najnowszy „Portfel należności polskich przedsiębiorstw”. Ta nieznaczna poprawa nie przełożyła się na wskazania Indeksu Należności ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ledwo zdołała ona przewyższyć kreskę (0,1 proc.). Najlepszym miesiącem pod względem wydatków na reklamę okazał się sierpień (9,3%). Po trzech kwartałach tego ...