-
Outsourcing back-office 2008
... . Badania wykazały, że w ciągu najbliższych dwóch lat firmy z branży finansowej, sektora handlu, a także transportu i energetyki zwiększą nakłady na outsourcing procesów back-office. Do usług cieszących się największym zainteresowaniem, należą: archiwizacja danych, automatyzacja obiegu dokumentów (workflow) oraz zarządzanie korespondencją. Aż 39 ...
-
Outsourcing: liderem Polska czy Czechy?
... Book of Outsourcing” (2008), Czechy są 5 najlepszą alternatywą dla Indii, a dwa największe czeskie miasta – Praga i Brno zostały zaklasyfikowane na 6 miejscu na świecie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo lokalizacji. Lider ITO Czechy szybko wyczuły zapotrzebowanie globalnego rynku i postawiły na outsourcing procesów IT (ITO – IT Outsourcing). Dobrze ...
-
Outsourcing w Europie wart 44 mld USD w 2009
... outsourcing procesów biznesowych) – po raz pierwszy wartość nowego biznesu BPO była większa niż ITO. W samych segmencie usług BPO znacząco wzrósł udział bardziej zaawansowanych i złożonych usług (tzw. outsourcing ...
-
Outsourcing święci triumfy w Polsce
Outsourcing procesów biznesowych cieszy się rosnącą popularnością na świecie. Międzynarodowe koncerny coraz częściej lokują swoje centra usług w Polsce. W 2011 roku działało w naszym kraju 377 centrów usług z kapitałem zagranicznym, co plasuje nas na trzeciej pozycji na świecie - podaje Casus Finanse. Outsourcing i offshoring na fali Outsourcing ...
-
Offshoring i outsourcing warte ponad 500 mld $
... , tworzenie oprogramowania i zarządzenie centrami komputerowymi oraz outsourcing procesów biznesowych BPO. Obecnie usługi w formie outsourcingu są wykonywane w ponad 100 państwach na świecie. Według "2014 Tholons Top 100 Outsourcing Destinations” najbardziej atrakcyjnym kierunkiem przeniesienia procesów biznesowych jest Azja Południowa – osiem ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... dla CWS Boco). - Outsourcing jest źródłem przewagi konkurencyjnej, gdyż daje przedsiębiorcom dostęp do najwyższej klasy specjalistów, posiadających doświadczenie i know-how w obsłudze okreslonych procesów. To dlatego firmy świadczące usługi biznesowe często nazywane są ośrodkami kompetencji i innowacji. Outsourcing to przede wszystkim podniesienie ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... prowadzenia biznesu. Konsolidacja pozwala na połączenie różnorodnych kompetencji i jeszcze bardziej wszechstronną obsługę procesów biznesowych klienta. Jedną z najważniejszych fuzji na polskim rynku outsourcingu w 2011 r. było utworzenie Grupy Outsourcing Experts. Powstała ona w wyniku połączenia grupy kapitałowej ArchiDoc ze spółkami należącymi do ...
-
Outsourcing kadr i płac: rozwiązanie na czas kryzysu?
... z tym, co jest wykorzystywane do ich realizacji (M. F. Greaver II, 1999, s. 3). Jak obniżyć koszty zachowując jakość? Do najczęściej outsourcingowanych procesów należy z pewnością outsourcing kadrowo-płacowy. Z każdym rokiem wzrasta zainteresowanie outsourcingiem tego rodzaju. Nasuwa się pytanie skąd się bierze rosnąca popularność przekazywania ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... także, że prawie co trzecie przedsiębiorstwo decyduje się na outsourcing back-office z uwagi na możliwość skoncentrowania się podstawowej działalności firmy, zmniejszenia kosztów osobowych oraz kosztów związanych z obsługą dokumentacji. Decyzja o przekazaniu procesów back-office na zewnątrz jest także istotnym sposobem na usprawnienie procesu ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... się na podstawowej działalności biznesowej. Wyniki badania wskazują również, że dla 81,5% badanych firm outsourcing oznacza konkretne oszczędności. Jedynie w przypadku 3,5% ankietowanych firm wydzielenie procesów do zewnętrznego dostawcy okazało się być droższe od ich wewnętrznej realizacji. Poziom uzyskiwanych oszczędności najczęściej ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... . Dodatkową korzyścią wynikającą z rozwoju jest możliwość zachowania ciągłości procesów obsługi, niezależnie od okoliczności. Ten argument jest szczególnie istotny ... wpływają negatywnie na ocenę korzystania z obsługi przez zewnętrznych dostawców. Outsourcing postrzega się jako dodatkowe zagrożenie, sprzeczne z polityką ochrony miejsc pracy. Jak ...
-
Outsourcing w Polsce ma się dobrze
... regionie wynosi 2,0 mld USD. Branże BPO (Business Process Outsourcing) oraz ITO (Information Technology Outsourcing) również odnotowały straty. W porównaniu z pierwszym półroczem 2012 ... mocną ekspertyzą w zakresie usług zarządzania drukiem, którą wykorzystuje w optymalizacji procesów biznesowych klientów z sektora prywatnego i publicznego. Firma od ...
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
... od wielkości danego przedsiębiorstwa. Większe bezpieczeństwo danych, wspomaganie bieżących procesów oraz prawidłowo funkcjonujące systemy usprawniające obsługę klienta ... Outsourcing IT – optymalizacja kosztów i oszczędność czasu To doskonała propozycja dla wszystkich przedsiębiorców, którym szczególnie zależy na optymalizacji budżetu. Outsourcing ...
-
Outsourcing usług: kto korzysta?
... obiegu dokumentów (45%). Call Center będzie kluczową usługą dla branży usługowej (41%). Badania dowodzą, że w ponad 50 % instytucji decyzje o przekazaniu procesów outsourcingowych na zewnątrz podejmuje Zarząd, a w 33 % odpowiedzialność za to ponosi szef danego departamentu. Najbardziej znaną i najczęściej spontanicznie wymienianą firmą świadczącą ...
-
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... , które coraz częściej zlecają im zaawansowane usługi bazujące na specjalistycznej wiedzy (ang. Knowledge Process Outsourcing, KPO). Już nie BPO, a KPO? Indie, kojarzone do tej pory z outsourcingiem prostych procesów produkcyjnych i call center, dziś są globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 miliardy dolarów ...
-
Outsourcing kadr i płac. Liczy się nie cena, a bezpieczeństwo
... rewolucja i automatyzacja procesów, z drugiej - uszczelnianie systemu podatkowego. Nie jest więc niczym zaskakującym, że firmy, które decydują się na outsourcing kadr i płac ... w tempie 15 proc. rocznie. Dla firm, które decydują się na outsourcing, najważniejszym kryterium wyboru usługodawcy jest zapewnienie przez niego bezpieczeństwa prawnopodatkowego ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... przygotowanego przez Grand View Research w 2022 roku, globalny rynek outsourcingu procesów biznesowych w dziedzinie sprzedaży i marketingu osiągnął imponującą wartość 28,65 ... dostępem do technologii oraz trudnościami w rekrutacji i szkoleniu. Jednak z drugiej strony outsourcing marketingu oferuje dostęp do specjalistycznej wiedzy i umiejętności, które ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... o bogactwie powodującym, że trudno się połapać w oferowanych funkcjach i rozwiązaniach. Czysty outsourcing zarządzania dokumentami Firma badawcza InfoTrends stworzyła pojęcie Document Process Outsourcing (DPO) mające opisywać outsourcing procesów biznesowych wymagającej obsługi dużej liczby dokumentów. Według InfoTrends/CAP Ventures, opisywany ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... polskim rynku zarysowują się dwa istotne obszary kompetencji polskich centrów usług biznesowych: outsourcing procesów finansowo-księgowych (FAO, Financial & Accounting Outsourcing) oraz outsourcing procesów opartych na wiedzy (KPO, Knowledge Process Outsourcing). - Znaleźliśmy swoją niszę na rynku, w której możemy umacniać swoją pozycję i świadczyć ...
-
Rynek outsourcingu w Polsce rozkwita
... . Polskie przedsiębiorstwa coraz chętniej biorą przykład z zagranicznych firm, zaczynają doceniać korzyści jakie daje outsourcing. Wśród nich dalej będą rozwijać się takie usługi jak outsourcing sił sprzedaży outsourcing procesów produkcyjnych, zarządzanie kadrami i procesami back-office. Ponadto firmy zlokalizowane w kraju coraz aktywniej będą ...
-
Sektor BPO w Polsce zyskuje coraz większe znaczenie
... procesy w tym obszarze. Outsourcing części procesów podstawowych – uznawanych dotąd za niemożliwe do wydzielenia – stał się elementem tych rozwiązań. Zmiany w obszarze „backoffice” nie były wtedy przedmiotem zainteresowania zarządów. Obecnie, w okresie poprawy koniunktury przyszedł czas na modernizację tych procesów, szukanie bardziej efektywnych ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... gospodarki jak np. energetyka. Miliard w umowie Jak podaje Fundacja Instytutu Outsourcingu - organizacja branżowa zrzeszająca kluczowych graczy na rynku BPO (Outsourcing Procesów Biznesowych) w Polsce - roczne przychody z tytułu realizacji umów outsourcingu sprzedaży w kraju osiągnęły wartość miliarda złotych. Badania rynku zostały przeprowadzone ...
-
Usługi dla biznesu - motor napędowy rynku biurowego mniejszych miast
... zapotrzebowania na powierzchnię biurową, jak ma to miejsce obecnie. Outsourcing usług biznesowych to jedna z najdynamiczniej rosnących gałęzi polskiej gospodarki. A ... z podstawowych czynników, decydujących o wyborze lokalizacji przez firmy zajmujące się obsługą procesów biznesowych - zaznacza Bartłomiej Zagrodnik. Prezes Walter Herz zwraca uwagę, ...
-
Wielka piątka polskiego outsourcingu
... , że kluczowe dla sektora lokalizacje zdążyły już wypracować swoją specyfikę w zakresie wiodących usług. - W Warszawie w strukturze zatrudnienia w sektorze dominuje outsourcing procesów biznesowych (BPO). W Krakowie najszerzej zakrojoną działalność prowadzą centra usług wspólnych (SSC), a w Aglomeracji Katowickiej przewagę zyskały ośrodki pracujące ...
-
Region CEE: sektor BPO wciąż rośnie
... gospodarcze na całym świecie. Większość badanych centrów świadczy usługi w zakresie IT (70%). Ponad 40% prowadzi prace badawczo-rozwojowe (R&D). Model outsourcingu procesów biznesowych (BPO) jest obecny w 66% ośrodków, 12% pracujące jednocześnie w trybie SSC. Języki Różnorodność języków naturalnych, w których komunikacja z centrami BPO/SSC może ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... się, że era rozpływania się w zachwytach nad możliwościami Big Data odchodzi właśnie do lamusa. Teraz rządzić ma sztuczna inteligencja oraz outsourcing procesów analitycznych. Eksperci TogetherData wskazują również na coraz szersze zastosowanie tzw. data lakes, czyli swoistego rodzaju depozytów, w których przechowywane są gigantyczne ...
-
Pora na nowoczesne formy zatrudnienia. Nadchodzi era pracy tymczasowej?
... zaskakującego, skoro historia już nie jeden raz pokazała, że praca tymczasowa, outsourcing procesów czy kontrakting usług to skuteczne sposoby na zachowanie ciągłości biznesowej ... , osób świadczących usługi w ramach współpracy B2B oraz outsourcingu procesów). WZROST ZAINTERESOWANIA FIRM Popularność nowoczesnych form zatrudnienia rośnie, na co ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... trendy w kierunkach migracji procesów biznesowych na świecie. Jak czytamy w raporcie, sektor nowoczesnych usług biznesowych obejmuje m.in. centra usług wspólnych (Shared Services Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu procesów IT (Information Technology Outsourcing, ITO ), a także centra ...
-
W outsourcingu liczą się nie tylko oszczędności
... tym przesądziło? Jednymi z kluczowych celów każdego biznesu jest optymalizacja kosztów oraz podnoszenie jego efektywności. W ich osiąganiu pomagać ma właśnie outsourcing. Zlecanie procesów zewnętrznym, wyspecjalizowanym w danej dziedzinie firmom stało się powszechną praktyką, ponieważ gwarantuje rozliczne korzyści. Związana z tym oszczędność czasu ...
Tematy: outsourcing, usługi outsourcingowe -
Polska na globalnej mapie outsourcingu
... usługi IT (2 miejsce) i działalność badawczo – rozwojowa (3) są jednymi z najczęściej obsługiwanych procesów przez centra usług biznesowych zlokalizowanych w Polsce. Rośnie również liczba centrów obsługujących najbardziej zaawansowane projekty, czyli tzw. Knowledge Process Outsourcing (KPO). Na koniec 2010 r. było ich 23, a zdecydowana większość ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... świadome wybranych zalet powierzenia zarządzania dokumentami firmie zewnętrznej. 50% badanych twierdzi, że outsourcing wiąże się ze zredukowaniem wydatków firm. Jednak zaledwie 10% firm ma świadomość, że dzięki wydzieleniu na zewnątrz procesów nie wiążących się z podstawową działalnością biznesową firmy, ma dostęp do najnowocześniejszych ...
-
Branża RTV/AGD a trendy HR
... swoją efektywność, firmy z branży RTV/AGD coraz częściej decydują się na wdrażanie wciąż nowych na naszym rynku rozwiązań, do których należy outsourcing procesów i funkcji. Wyniki badania przeprowadzonego przez ManpowerGroup pokazują, że elastyczne formy zatrudnienia, głównie praca tymczasowa, stanowią istotny element polityki personalnej ...
-
Sektor BPO/SSC stawia na innowacyjność
... oraz obsługi outsourcingowej dla biznesu (Business Process Outsourcing - BPO) w perspektywie najbliższych 3 lat będzie występował w obszarach usług prawnych (prawie 50% ... do lokowania procesów nieskomplikowanych i powtarzalnych, co w połączeniu z obserwowanym trendem do wydzielania procesów innowacyjnych daje nam ogromną szansę” – podkreśla Kinga ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... było wdrożenie m.in. outsourcingu. Według badania „Dojrzałość outsourcingowa polskich przedsiębiorstw” CWS-boco Polska i Outsourcing Magazine, sektor paliwowo – energetyczny coraz chętniej korzysta z tego modelu optymalizacji procesów: 80% przedsiębiorstw paliwowych i energetycznych wydziela na zewnątrz szkolenia, ponad 73% usługi czystości ...
-
Działy HR stosują narzędzia informatyczne
... . Coraz więcej szefów działów personalnych korzysta z narzędzi informatycznych i nowoczesnego oprogramowania m.in. do oceny pracowników, a także decyduje się na outsourcing części procesów, aby móc skoncentrować się na ważnych celach strategicznych przedsiębiorstwa. Takie wnioski płyną z Globalnego Barometru HR 2013, badania przeprowadzonego wśród ...